Σίγουρα όμως θα ζούσαν 2η ζωή αν είχαν μείνει στον λαστιχά. Με 100, μην πω 150€, θα τα είχε βρεί...μούρλια κάποιος.
Σίγουρα όμως θα ζούσαν 2η ζωή αν είχαν μείνει στον λαστιχά. Με 100, μην πω 150€, θα τα είχε βρεί...μούρλια κάποιος.
edmond έγραψε:Ε, μάλλον όντως δεν παίζει
Σίγουρα όμως θα ζούσαν 2η ζωή αν είχαν μείνει στον λαστιχά. Με 100, μην πω 150€, θα τα είχε βρεί...μούρλια κάποιος.
Giuseppe Busso έγραψε:Παίδες χρειάζομαι βοήθεια για ελαστικά σε Fiat Doblo Cargo, μοντέλο 2006, 1.4 βενζίνη, 78 ίππων.
Φοράει τώρα τα Toyo H08 175R14C 98/99S
Σκέφτομαι να βάλω συμβατικά ελαστικά αντί για 8λινα γιατί και δεν βρίσκω εύκολα διαθέσιμα, αλλά και ακριβότερα είναι. Βάρος πάνω από 300-400 κιλά, δεν βάζω παρότι το όχημα έχει ωφέλιμο 850 κιλά στην άδεια.
Ποια είναι η αντιστοιχία διάστασης σε συμβατικό; 175/70/14;
Προτάσεις για μοντέλα ελαστικών;
saxon_747 έγραψε:
Σε παρόμοιο van (Opel Combo) βάζω συμβατικά ελαστικά εδώ και χρόνια. Λίγες φορές φορτώνεται κοντά στο ωφέλιμο, δεν είχα κανένα πρόβλημα ως τώρα.
Προσωπικά δε με απασχολεί το μοντέλο. Επιλέγω απλά επώνυμο ελαστικό αφενός γιατί το αμάξι δεν κάνει ταξίδια, αφετέρου δεν κινείται γρήγορα. Έχω δοκιμάσει uniroyal, continental και falken, όλα καλά.
Η ακριβής διάσταση θα αναφέρεται στο μανουαλ.
Giuseppe Busso έγραψε:Ψάχνω λίγο για αυτήν, και έχει 84Τ και 88Τ XL στο σκρουτζ. Τι προτιμάω;Προφανως το 88Τ XL . Αντεχει παραπανω βαρος
Anonymous Founder έγραψε:Αλλαγή ελαστικών σε δύο αυτοκίνητα της οικογένειας, BMW 120i (225/40/18) και Renault Clio 1.2 TCE (195/50/16).
Για την πρώτη η αλλαγή ήταν no brainer, πήγαμε πάλι στα καταπληκτικά Pirelli Pzero PZ4, με κόστος 390€ κομπλέ και με ευθυγράμμιση στον Χοϊμέ στην Καλλιθέα.
Ο αδερφός έβαλε τα Kleber Dynaxer HP4 στον Σιάνη στο Περιστέρι, στα 360€ κομπλέ και με ευθυγράμμιση.
Θέλαμε πάλι να βάλουμε τα Fulda SportControl 2, αλλά είναι λες και έχει εξαφανιστεί η εταιρεία από την ελληνική αγορά, δεν τα βρήκα πουθενά και δεν επέμεινα κι όλας. Έπαιξε για λίγο η πιθανότητα να βάλουμε στον αδερφό τα Cooper Tires που φαινόταν υποσχόμενα και σε πολύ καλή τιμή (300€ αντί 360€) αλλά έπρεπε να περιμένουμε 1 μέρα και δεν μπορούσαμε, οπότε πήγαμε στα Kleber που είναι και πιο σίγουρα.
Θυμίζω εδώ πως η Cooper Tires είναι θυγατρική της Continental ενώ η Kleber της Michelin. Για την τελευταία, για όσους είναι στο ψάξιμο, χοντρικά θα πω τα εξής:
-Φθηνά (ανταγωνιστικά των κινέζικων): Tigar, Kormoran, Riken. Όλα φτιάχνονται στην Σερβία στο εργοστάσιο της Tigar.
-Μεσαία (για όσους δεν θέλουν/μπορούν να πάρουν τα ακριβά): BF Goodridge , Kleber
-Ακριβά: Michelin
Θα έλεγα σε κάθε περίπτωση να μείνετε μακριά από τα πρώτα, γιατί πραγματικά είναι μέτρια προς κακά λάστιχα, όπου κι αν διάβασα, οι κριτικές είναι χάλια.
Αντίστοιχοι διαχωρισμοί υπάρχουν σε όλους τους μεγάλους, αναφέρω την Michelin γιατί την έψαξα λόγω του γνωστού προβλήματος του Clio με την κουλή διάσταση. Θα ξαναπώ πως το ότι μια εταιρεία είναι θυγατρική μιας μεγάλης δεν λέει τίποτε, σημασία έχει αν η εταιρεία θέλει το προϊόν να είναι όντως καλό και ανταγωνιστικό. Ποτέ ένα Michelin δεν θα είναι το ίδιο με ένα Kleber και σίγουρα ένα Tigar θα είναι χειρότερο (δείτε την διαφορά τιμής και θα καταλάβετε).
Δεν ξέρω για το παρελθόν, σήμερα ο Σάινθ δεν προσπ[…]
Ε είμαστε οι περίεργοι τότε. Εγώ είχα C64 με δισκέ[…]
Αν είχε το οκ των Αμερικανών θα είχε αντιδράσει π[…]
Το μόνο μειονέκτημα που έχω παρατηρήσει στο VoWifi[…]
Μα, μόνο αν "ξεχάσουμε" τον πληθωρισμό τ[…]