Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#717710 Ε, μάλλον όντως δεν παίζει :lol:
Σίγουρα όμως θα ζούσαν 2η ζωή αν είχαν μείνει στον λαστιχά. Με 100, μην πω 150€, θα τα είχε βρεί...μούρλια κάποιος. :)
Άβαταρ μέλους
By thanasisr16
#717716
edmond έγραψε:Ε, μάλλον όντως δεν παίζει :lol:
Σίγουρα όμως θα ζούσαν 2η ζωή αν είχαν μείνει στον λαστιχά. Με 100, μην πω 150€, θα τα είχε βρεί...μούρλια κάποιος. :)

Προτίμησα να τα πάρω εγώ και να τα δώσω σε κάποιον φίλο με ένα μικρό αντίτιμο ή και δωρεάν να τα χαρεί παρά να βγάλει ο λαστιχάς από μένα. Αν δεν μου έκοβε και το ένα λάστιχο θα ήταν καλύτερα.
Άβαταρ μέλους
By alex
#718653 @thanasisr16

τα λεω εγω για τα πιρελι αλλα ..εκανες πολυ καλη επιλογη για ελαστικο και ειναι ετισ οπως τα λες στην περιγραφη σου για το πιλοτ..επιση πολυ ωραιο χρωμα το δικο σου!
Άβαταρ μέλους
By alex
#718654 @Giuseppe Busso

συμφωνων σε ολα με την περιγραφη σου εκτος του θορυβου..εγω τα βρισκω εντελως αθορυβα ,μιλαμε παντα για σωστη ασφαλτο,γυαλι,οχι ανωμαλιες εκει ολα βγαζουν ηχο.να φανταστεις ο δεικτης που ειχα στα γκουντγιαρ ηταν 68 ντεσιμπελ και εδω ειναι 70 .και ομως ειναι πιο αθορυβα.εχει μια μαγικη συνταγη η μισελιν να τα βολευει ολα,παροτι οπως ειπες ειναι ενα σκληρο ελαστικο.
επισης να σου πω οτι και στον βργμενο ειναι σουπερ ,δοκιμασμενο..ειναι ομως σαπουνε οπως ειπες σε χαλια ασφαλτο και ψιλοβροχο με σκονη οπως τωρα οπου πατιναρει ασχημα και θελει να κατεβασεις ταχυτητα..οπως ειπες τα εχουν αυτα τα σπορ ελαστικα!
επισης θα συμφωνησω μαζι σου οτι ενα σπορ ελαστικο δεν μπορει να ειναι ανετο.ομως γενικα τα μισελιν και το πριμασυ δεν ειναι πλεον μαλακά.βασικα κανενα σαυτην την διασταση δεν ειναι μαλακο εκτος του γκουντγιαρ και ντανλοπ,που ομως ειναι διαφανο χαρτι στα πλαινα και επικινδυνα.και το λεω εγω που ειμαι φαν της μαρκας,εχω βαλει πολλα,περισοτερα απο μισελιν.γιαυτο και μαγουλιαζουν πολυ στις στροφες.
επισης να σε πληροφορησω και εσενα και τους αλλους που μιλανε για σκληρα πλαινα οτι δεν υπαρχουν σκληρα πλαινα στο πιλοτ σπορτ 4.ετσι το νιωθεις.οχι οτι δεν ειναι λιγο σκληρα αλλα ,το σκληρο που αναφερεσαι και σωστα νιωθεις ειναι διανεμημενο σε ολο το ελαστικο και περισοτερο στο πελμα.παροτι παλι σε καλη ασφαλτο ειναι πουπουλο.σαυτο οφειλεται η σπορ συμπεριφορα του.εγραψαν παλι σε καινοτομια.το κανει να συμπεριφερεται σαν ενα xl sport ελαστικο τυπου που δινει στην πορσε μονο που το φορανε σε μικρου κυβισμου ..ωραιο ετσι?

για να καταλαβετε δεστε εδω:στα βιντεακια δεξια

https://www.michelin.gr/auto/tyres/mich ... lot-sport4


@dimik
η εκπληξη τωρα ειναι καλη για τα Continental PremiumContact 6 ,μετα να δεις εκπληξη ,θα καταλαβεις ποσο κραπ ειναι μετα τον πρωτο χρονο και κατι.κατι που δεν συμβαινει με τα μισελιν και γκουντγιαρ.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#723306 Παίδες χρειάζομαι βοήθεια για ελαστικά σε Fiat Doblo Cargo, μοντέλο 2006, 1.4 βενζίνη, 78 ίππων.

Φοράει τώρα τα Toyo H08 175R14C 98/99S

Σκέφτομαι να βάλω συμβατικά ελαστικά αντί για 8λινα γιατί και δεν βρίσκω εύκολα διαθέσιμα, αλλά και ακριβότερα είναι. Βάρος πάνω από 300-400 κιλά, δεν βάζω παρότι το όχημα έχει ωφέλιμο 850 κιλά στην άδεια.

Ποια είναι η αντιστοιχία διάστασης σε συμβατικό; 175/70/14;

Προτάσεις για μοντέλα ελαστικών;
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#723314
Giuseppe Busso έγραψε:Παίδες χρειάζομαι βοήθεια για ελαστικά σε Fiat Doblo Cargo, μοντέλο 2006, 1.4 βενζίνη, 78 ίππων.

Φοράει τώρα τα Toyo H08 175R14C 98/99S

Σκέφτομαι να βάλω συμβατικά ελαστικά αντί για 8λινα γιατί και δεν βρίσκω εύκολα διαθέσιμα, αλλά και ακριβότερα είναι. Βάρος πάνω από 300-400 κιλά, δεν βάζω παρότι το όχημα έχει ωφέλιμο 850 κιλά στην άδεια.

Ποια είναι η αντιστοιχία διάστασης σε συμβατικό; 175/70/14;

Προτάσεις για μοντέλα ελαστικών;


Σε παρόμοιο van (Opel Combo) βάζω συμβατικά ελαστικά εδώ και χρόνια. Λίγες φορές φορτώνεται κοντά στο ωφέλιμο, δεν είχα κανένα πρόβλημα ως τώρα.

Προσωπικά δε με απασχολεί το μοντέλο. Επιλέγω απλά επώνυμο ελαστικό αφενός γιατί το αμάξι δεν κάνει ταξίδια, αφετέρου δεν κινείται γρήγορα. Έχω δοκιμάσει uniroyal, continental και falken, όλα καλά.

Η ακριβής διάσταση θα αναφέρεται στο μανουαλ.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#723318
saxon_747 έγραψε:
Σε παρόμοιο van (Opel Combo) βάζω συμβατικά ελαστικά εδώ και χρόνια. Λίγες φορές φορτώνεται κοντά στο ωφέλιμο, δεν είχα κανένα πρόβλημα ως τώρα.

Προσωπικά δε με απασχολεί το μοντέλο. Επιλέγω απλά επώνυμο ελαστικό αφενός γιατί το αμάξι δεν κάνει ταξίδια, αφετέρου δεν κινείται γρήγορα. Έχω δοκιμάσει uniroyal, continental και falken, όλα καλά.

Η ακριβής διάσταση θα αναφέρεται στο μανουαλ.



Ξεκινώ από το τέλος. Βρήκα το manual στο νετ και αναφέρει για συμβατικό διάσταση 175/70 R14 C95/93S.

Ψάχνω λίγο για αυτήν, και έχει 84Τ και 88Τ XL στο σκρουτζ. Τι προτιμάω;

Αν βάλω Bridgestone T005 88T θα είναι υπερβολή;

Ούτε εγώ κάνω ταξίδια. Αστικό περιβάλλον, λεωφόρους, άξονα της ΕΟ από Νότια προς Βόρεια και ΑΟ. Αυτά.
Άβαταρ μέλους
By Νίκος Παππάς
#723323 Τα XL είναι για μεγαλύτερο φορτίο. Βάλε αυτά αφού είναι φορτηγάκι.

Τα Τ005 τα έβαλα τον Ιουλιο. Εξαιρετικά μέχρι στιγμής και πιο αθόρυβα από τα Dunlop sport blue response που φορουσα πριν
Redmi Note 8 Pro
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#723324
Giuseppe Busso έγραψε:Ψάχνω λίγο για αυτήν, και έχει 84Τ και 88Τ XL στο σκρουτζ. Τι προτιμάω;
Προφανως το 88Τ XL . Αντεχει παραπανω βαρος
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#723326 +1 από μένα για τα Τ005.

Απροπό με έχει πιάσει μια νοσταλγία για μπριτζ αυτές τις μέρες :inlove:
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#723327 Αλλαγή ελαστικών σε δύο αυτοκίνητα της οικογένειας, BMW 120i (225/40/18) και Renault Clio 1.2 TCE (195/50/16).
Για την πρώτη η αλλαγή ήταν no brainer, πήγαμε πάλι στα καταπληκτικά Pirelli Pzero PZ4, με κόστος 390€ κομπλέ και με ευθυγράμμιση στον Χοϊμέ στην Καλλιθέα.
Ο αδερφός έβαλε τα Kleber Dynaxer HP4 στον Σιάνη στο Περιστέρι, στα 360€ κομπλέ και με ευθυγράμμιση.
Θέλαμε πάλι να βάλουμε τα Fulda SportControl 2, αλλά είναι λες και έχει εξαφανιστεί η εταιρεία από την ελληνική αγορά, δεν τα βρήκα πουθενά και δεν επέμεινα κι όλας. Έπαιξε για λίγο η πιθανότητα να βάλουμε στον αδερφό τα Cooper Tires που φαινόταν υποσχόμενα και σε πολύ καλή τιμή (300€ αντί 360€) αλλά έπρεπε να περιμένουμε 1 μέρα και δεν μπορούσαμε, οπότε πήγαμε στα Kleber που είναι και πιο σίγουρα.

Θυμίζω εδώ πως η Cooper Tires είναι θυγατρική της Continental ενώ η Kleber της Michelin. Για την τελευταία, για όσους είναι στο ψάξιμο, χοντρικά θα πω τα εξής:
-Φθηνά (ανταγωνιστικά των κινέζικων): Tigar, Kormoran, Riken. Όλα φτιάχνονται στην Σερβία στο εργοστάσιο της Tigar.
-Μεσαία (για όσους δεν θέλουν/μπορούν να πάρουν τα ακριβά): BF Goodridge , Kleber
-Ακριβά: Michelin

Θα έλεγα σε κάθε περίπτωση να μείνετε μακριά από τα πρώτα, γιατί πραγματικά είναι μέτρια προς κακά λάστιχα, όπου κι αν διάβασα, οι κριτικές είναι χάλια.
Αντίστοιχοι διαχωρισμοί υπάρχουν σε όλους τους μεγάλους, αναφέρω την Michelin γιατί την έψαξα λόγω του γνωστού προβλήματος του Clio με την κουλή διάσταση. Θα ξαναπώ πως το ότι μια εταιρεία είναι θυγατρική μιας μεγάλης δεν λέει τίποτε, σημασία έχει αν η εταιρεία θέλει το προϊόν να είναι όντως καλό και ανταγωνιστικό. Ποτέ ένα Michelin δεν θα είναι το ίδιο με ένα Kleber και σίγουρα ένα Tigar θα είναι χειρότερο (δείτε την διαφορά τιμής και θα καταλάβετε).
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#723328
HighFidelity έγραψε:Αλλαγή ελαστικών σε δύο αυτοκίνητα της οικογένειας, BMW 120i (225/40/18) και Renault Clio 1.2 TCE (195/50/16).
Για την πρώτη η αλλαγή ήταν no brainer, πήγαμε πάλι στα καταπληκτικά Pirelli Pzero PZ4, με κόστος 390€ κομπλέ και με ευθυγράμμιση στον Χοϊμέ στην Καλλιθέα.
Ο αδερφός έβαλε τα Kleber Dynaxer HP4 στον Σιάνη στο Περιστέρι, στα 360€ κομπλέ και με ευθυγράμμιση.
Θέλαμε πάλι να βάλουμε τα Fulda SportControl 2, αλλά είναι λες και έχει εξαφανιστεί η εταιρεία από την ελληνική αγορά, δεν τα βρήκα πουθενά και δεν επέμεινα κι όλας. Έπαιξε για λίγο η πιθανότητα να βάλουμε στον αδερφό τα Cooper Tires που φαινόταν υποσχόμενα και σε πολύ καλή τιμή (300€ αντί 360€) αλλά έπρεπε να περιμένουμε 1 μέρα και δεν μπορούσαμε, οπότε πήγαμε στα Kleber που είναι και πιο σίγουρα.

Θυμίζω εδώ πως η Cooper Tires είναι θυγατρική της Continental ενώ η Kleber της Michelin. Για την τελευταία, για όσους είναι στο ψάξιμο, χοντρικά θα πω τα εξής:
-Φθηνά (ανταγωνιστικά των κινέζικων): Tigar, Kormoran, Riken. Όλα φτιάχνονται στην Σερβία στο εργοστάσιο της Tigar.
-Μεσαία (για όσους δεν θέλουν/μπορούν να πάρουν τα ακριβά): BF Goodridge , Kleber
-Ακριβά: Michelin

Θα έλεγα σε κάθε περίπτωση να μείνετε μακριά από τα πρώτα, γιατί πραγματικά είναι μέτρια προς κακά λάστιχα, όπου κι αν διάβασα, οι κριτικές είναι χάλια.
Αντίστοιχοι διαχωρισμοί υπάρχουν σε όλους τους μεγάλους, αναφέρω την Michelin γιατί την έψαξα λόγω του γνωστού προβλήματος του Clio με την κουλή διάσταση. Θα ξαναπώ πως το ότι μια εταιρεία είναι θυγατρική μιας μεγάλης δεν λέει τίποτε, σημασία έχει αν η εταιρεία θέλει το προϊόν να είναι όντως καλό και ανταγωνιστικό. Ποτέ ένα Michelin δεν θα είναι το ίδιο με ένα Kleber και σίγουρα ένα Tigar θα είναι χειρότερο (δείτε την διαφορά τιμής και θα καταλάβετε).


Ρουχαλάκια βρισκεις παντου προσφορα ή και κινεζικα, και να μην το παρει χαμπαρι κανεις, παπούτσια ομως πρεπει να παρεις καλά... :iconcool: