5η πόρτα, με τεράστιο άνοιγμα για την εποχή του, σε σχέση με το αδελφάκι 128.
https://en.wikipedia.org/wiki/Zastava_Skala
Από το 1971, βασισμένο στο Fiat 128 του 1969.
Η Seville είναι φανερό ( ) ποιον αντέγραψε.
Πέρα από την πλάκα, και επειδή το είχαμε για πολλά χρόνια, το συγκεκριμένο ήταν το καλύτερο αυτοκίνητο του πάλαι ποτέ ανατολικού μπλοκ, και δεν είχε να ζηλέψει σαν κατασκευή κάτι από τα αντίστοιχα Fiat 128.
Κάτι που προφανώς δεν θα πω για το μικρότερο Yugo.
Govus έγραψε:
Ο g9876, πού είναι, διακοπές ;
Μazda Laputa Negro.
Με ξεφτιλισαν, με εστειλαν για σπιρτα.
Audi Front Type UW.
Ριζοσπαστικής σχεδίασης πρωτότυπο από τον πρωτοπόρο στην αεροδυναμική Paul Jaray, το μακρυνό 1934 (βασισμένο σε ιδέες του από το 1921!!) .
Με δίλιτρο κινητήρα 50 ίππων μπορούσε να φτάσει μέχρι τα 130 χλμ./ώρα, χάρη στον αεροδυναμικό συντελεστή που ήταν μόλις στο ...0,30 !
Τύφλα να 'χουν τα σημερινά κροσοβεροειδή .
Aσυλληπτη κατασκευη για την εποχη μας, αψηφουσε καμια ντουζινα νομους της Φυσικης (0-100 σε 1,8 σεκ ), κατεβηκε Ντακαρ και εσπειρε τρομο με την αυτονομια του (εννοειται το ρεκορ του παραμενει ακομα και σημερα), και on top of that η ανεση του on road εκανε την DS να σκυβει το κεφαλι απο ντροπη:
THE VOLKSWAGEN THAT RIDICULED THE RANGE ROVER
This boxy Volkswagen 4x4 is the Audi R8's true ancestor
There Would Be No Audi Quattro Without The Dakar-Winning Volkswagen Iltis
@ Jim Clarckson
Κανε με quote με απαντηση "Τι μισηγα τους κανεις ρε Τιτανα G "
και θα στο στειλω με κορδελα .
g8777 έγραψε:"Τι μισηγα τους κανεις ρε Τιτανα "
g8777 έγραψε:"What a ckfu you just gave 'm, you Titan"
Θέλω και κορδέλα και ribbon
https://jimmuclarku.blogspot.com/