Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By g8777
#714411 Εγώ πλες Μελο ξερναω ΓΑΤΟΚΕΦΑΛΑ όταν αναγκάζομαι να φουλαρω με καρκινο ( μία στο τόσο δλδ, 1800 χλμ βγάζει ενα γέμισμα) σε κάτι πρατήρια που είναι κατ ουσίαν τουαλέτα επαρχιακού γηπέδου μετά από ντέρμπι υποβιβασμού. Ακόμα και τα 3 λεπτά που είμαι αναγκασμένος να περιμένω μέχρι να φουλαρω (600 Χλμ το λεπτό, δλδ).
Βρώμικες μάνικες, άσχημοι υπάλληλοι, λάδια γρασσα παντού, ελα από δίπλα γιατί δεν φτάνει η μάνικα ( αφού έχω σταματήσει βέβαια,ψοφο), κλειστά
τις πρωινές ώρες. :dizzy:
Πότε θα έρθει η βλοημενη στιγμή που θα εξαγοραστούν από μεγάλες εταιρείες για να χαίρεσαι να τα επισκέπτεσαι. :(
Να βλέπεις τιμές, εξυπηρέτηση, προσφορές, καθαριότητα, ολοκληρωμένη εμπειρία σοπινγκ. Το σημαντικότερο.

Να βλέπεις αυτό

Εικόνα

Πλύσιμο με αρμυρα,ααααλλα κόλπα Μελε

όχι αυτό

Εικόνα

Ώπα,το ανάποδο εννοούσα, βαριέμαι να διορθώνω.

Έτσι που λες Μελε.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#714478
melos86 έγραψε: Στην πραξη ομως οτιδηποτε ιδιωτικοποιηθηκε προοδευσε!


Το ερώτημά μου είναι γιατί έγινε αυτό (που το αμφισβητώ, αλλά χάριν συζήτησης να το δεχτώ). Και γιατί δεν μπορούσε να γίνει υπό κρατικό έλεγχο. Η απάντησή μου είναι πως δεν υπήρχε η θέληση και η απαίτηση (όχι από τους υπαλλήλους).

melos86 έγραψε: Καταλαβαινω οτι για τους αμεσα εμπλεκομενους τα πραγματα ειναι λιγο αβολα αλλα εγω δεν κρινω το αεροδρομιο ως τετοιος αλλα ως επισκεπτης!


Αν ως επισκέπτης καθυστερούσε η πτήση σου γιατί ο security δεν άφηνε τον μηχανικό να φέρει φιάλη αζώτου να φουσκώσει τα λάστιχα του αεροπλάνου (συνέβη 2 φορές σε εμάς, επί μία ώρα κάθε φορά δεν τον άφηνε, για κάτι που είναι στάνταρ σε ΟΛΑ τα αεροδρόμια του κόσμου, μέχρι να βγάλει άκρη με την καθυστερημένη Φραπόρτ και από τύχη δεν είχαμε καθυστέρηση σε πτήση), δεν θα είχες την ίδια άποψη... :lol: Βέβαια, δεν θα μάθαινες τον λόγο της καθυστέρησης και θα έβριζες την αεροπορική... :lol:

Για σκέψου λίγο το σενάριο... Έχεις δουλειά και καθυστερεί ΜΙΑ ΩΡΑ το αεροπλάνο να φύγει, με αποτέλεσμα να χάνεις την πτήση που θα σε συνδέσει με τον τελικό σου προορισμό, με αποτέλεσμα τεράστια ταλαιπωρία. Γιατί;;; Γιατί η πανηλίθια εταιρεία (που υποτίθεται έχει τεράστια εμπειρία από αεροδρόμια), απαγόρευσε την είσοδο μίας φιάλης με άζωτο, κάτι που είναι στάνταρ διαδικασία σε ΟΛΑ τα αεροδρόμια του κόσμου!

melos86 έγραψε:
edit: Και δεν ξερω τι γινεται και τι γινοταν με τα ενοικια στις επιχειρησεις εκει αλλα οι τιμες με τα χαμηλα ενοικια ηταν εξωπραγματικα εκτος τοπου και χρονου!! Ειμαι πολυ περιεργος να δω τι θα γινει τωρα...... :thumbsdown:


Οι τιμές για καφέδες, τυρόπιτες, κτλ, δεν ξέρω και δεν αναφέρομαι κυρίως σε αυτά. Τα βασικά κόστη είναι αυτά που πληρώνεις με το εισητήριο... Και δεν ξέρω αν το παρατήρησες, αλλά από τότε που ανέλαβε η Φραπόρτ δεν παίζουν εισητήρια Αθήνα - Θεσσαλονίκη με € 10... :whistlink: Κάποιος λόγος θα υπάρχει... :whistlink:

Έχω και άλλα παραδείγματα... :lol: Πχ κόστος έκδοσης άδειας εισόδου στην πίστα από € 4,00 πήγε ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ στα € 45,00... και ο χρόνος από 15 μέρες στις 45! :s_rofl Ανταγωνιστικότητα του ιδιωτικού τομέα που ρίχνει τα κόστη! :s_rofl :s_rofl
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#714496 Πάντως, ο συνολικός λογαριασμός δεν έχει τελειώσει ακόμη να ξέρετε για τα χρήματα που θα δοθούν ως αποζημιώσεις στους παραχωρησιούχους.
https://mera25.gr/deltia-typou/
Αυτό το δελτίο.
α) Στη στήριξη της Αegean Airlines με €120 εκ. για τις «ζημίες που υπέστη λόγω της πανδημίας και των περιορισμών που επιβλήθηκαν από το Ελληνικό και άλλα κράτη ως προς τις μετακινήσεις πολιτών»(sic).
β) Στην καταβολή €40,2 εκ. στους παραχωρησιούχους των αυτοκινητοδρόμων, στους εθνικούς εργολάβους δηλαδή, ως αποζημίωση για τις «ζημιές που υπέστησαν λόγω της μειωμένης κίνησης σαν συνέπεια των περιορισμών στις μετακινήσεις των πολιτών». Σημειώνεται ότι το ποσό αυτό αφορά στο πρώτο εξάμηνο του 2020, και αναμένεται να ακολουθήσει δεύτερος γύρος αποζημιώσεων για το δεύτερο εξάμηνο 2020 και το πρώτο τετράμηνο 2021.
γ) Στήριξε την Ενεργειακή Βορείου Αιγαίου Α.Ε., με παροχή εγγυήσεων συνολικού ύψους €100 εκ., λόγω των «ζημιών που υπέστη εξαιτίας της πτώσης των τιμών του πετρελαίου που επέφερε η πανδημία» με την συνακόλουθη πτώση της οικονομικής δραστηριότητας. Το Ελληνικό Δημόσιο αναλαμβάνει την ευθύνη για την διεθνή πτώση των τιμών του πετρελαίου και αποζημιώνει την εξορυκτική εταιρεία να συνεχίσει να καταστρέφει το περιβάλλον.
δ) Στη στήριξη των παραχωρησιούχων των αεροδρομίων της χώρας – Fraport και Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, δηλαδή Fraport μαζί με Όμιλο Κοπελούζου, με συνολικά €308 εκ., λόγω της «μείωσης εσόδων που είχαν από την καθίζηση των αεροπορικών μετακινήσεων λόγω πανδημίας», με το Δημόσιο να αποδέχεται ότι ουσιαστικά φέρει την ευθύνη για την πανδημία, κι άρα υποχρεούται, βάσει της σύμβασης που είχε υπογράψει η Εταιρεία με την κυβέρνηση Τσίπρα και ασμένως εφαρμόζει η κυβέρνηση Μητσοτάκη, να εγγυηθεί τα κέρδη της. Σημειώνεται ότι και εδώ τα συγκεκριμένα ποσά αφορούν στις απαιτήσεις των επιχειρήσεων για το 2020, ενώ θα υπάρξει και δεύτερος γύρος ενισχύσεων που θα αφορά στο τρέχον έτος 2021.
Βλέπουμε ότι μέσα σε λιγότερο από ένα εξάμηνο η Κυβέρνηση Μητσοτάκη έχει κάνει δωράκια €568 εκ. προς τις συγκεκριμένες μεγάλες επιχειρήσεις, εφαρμόζοντας μια ιδιότυπη κοινωνικοποίηση των ζημιών τους, στα πλαίσια του δόγματος «τα κέρδη δικά σου, οι ζημιές στην κοινωνία», αποδεικνύοντας πως για την Ολιχαρχία ισχύουν διαφορετικοί κανόνες δικαίου, ισχύει το δίκαιο του ισχυρού.


Βρε τον Βαρουφάκη, σαν τον Κουτσούμπα ακούγεται! :s_biggrin
Όπως το βλέπω, 1 δις το έχουμε στο νερό σε ενισχύσεις και αποζημιώσεις. Εις υγείαν των κορόιδων, που φαίνεται κιόλας πως επικροτούν και χειροκροτούν και ψηφίζουν αναλόγως (και τα δύο μεγάλα κόμματα δεν έχουν σημαντικές διαφορές σ'αυτό το θέμα, γι'αυτό και ο ΣΥΡΙΖΑ δεν ακούγεται ιδιαίτερα...).
Άβαταρ μέλους
By melos86
#714568
g8777 έγραψε:Εγώ πλες Μελο ξερναω ΓΑΤΟΚΕΦΑΛΑ όταν αναγκάζομαι να φουλαρω με καρκινο ( μία στο τόσο δλδ, 1800 χλμ βγάζει ενα γέμισμα) σε κάτι πρατήρια που είναι κατ ουσίαν τουαλέτα επαρχιακού γηπέδου μετά από ντέρμπι υποβιβασμού. Ακόμα και τα 3 λεπτά που είμαι αναγκασμένος να περιμένω μέχρι να φουλαρω (600 Χλμ το λεπτό, δλδ).
Βρώμικες μάνικες, άσχημοι υπάλληλοι, λάδια γρασσα παντού, ελα από δίπλα γιατί δεν φτάνει η μάνικα ( αφού έχω σταματήσει βέβαια,ψοφο), κλειστά
τις πρωινές ώρες. :dizzy:

Μαζι σου αδερφε... Και εγω δεν θα ηθελα να εξυπηρετηθω σε τετοιο πρατηριο! :thumbsdown:
Αυτα κανει ο ανταγωνισμος, βελτιωνει και οποιος δεν μπορει να ακολουθησει δυστυχως παει σπιτι του!
Οι αντλιες εχουν μεγιστο μηκος λαστιχου ορισμενο απο την νομοθεσια (τα παλια τα βρωμικα τα πρατηρια βεβαια το παρακαμπτουν αυτο!!), αν δεν ξερεις μετα απο τοσα χρονια που ειναι το καπακι της βενζινης σου εσυ φταις και θα κανεις μανουβρες! Sorry but not sorry! :ninja:

g8777 έγραψε:Πότε θα έρθει η βλοημενη στιγμή που θα εξαγοραστούν από μεγάλες εταιρείες για να χαίρεσαι να τα επισκέπτεσαι. :(
Να βλέπεις τιμές, εξυπηρέτηση, προσφορές, καθαριότητα, ολοκληρωμένη εμπειρία σοπινγκ. Το σημαντικότερο.

Μπρο εισαι λιγο εκτος τοπου και χρονου η ειναι ιδεα μου?
Δεν εχει πολυ καιρο που εγινε αυτο, καπου στο 2005 ηταν!! :metalo:
Άβαταρ μέλους
By melos86
#714569
markvag έγραψε:Το ερώτημά μου είναι γιατί έγινε αυτό (που το αμφισβητώ, αλλά χάριν συζήτησης να το δεχτώ). Και γιατί δεν μπορούσε να γίνει υπό κρατικό έλεγχο. Η απάντησή μου είναι πως δεν υπήρχε η θέληση και η απαίτηση (όχι από τους υπαλλήλους).

Γιατι κανενας στο δημοσιο δεν εχει ευθυνη!!
Γιατι ειτε κανεις την δουλεια σου καλα ειτε οχι κανεις δεν θα σου πει τιποτα, κανεις δεν θα σε διωξει απο την θεσουλα, κανεις δεν θα σου κοψει το μισθο οποτε γιατι να κατσεις να σκασεις?? Οποτε γιατι να κατσεις να σκασεις??
Άβαταρ μέλους
By g8777
#714571
melos86 έγραψε:
g8777 έγραψε:Εγώ πλες Μελο ξερναω ΓΑΤΟΚΕΦΑΛΑ όταν αναγκάζομαι να φουλαρω με καρκινο ( μία στο τόσο δλδ, 1800 χλμ βγάζει ενα γέμισμα) σε κάτι πρατήρια που είναι κατ ουσίαν τουαλέτα επαρχιακού γηπέδου μετά από ντέρμπι υποβιβασμού. Ακόμα και τα 3 λεπτά που είμαι αναγκασμένος να περιμένω μέχρι να φουλαρω (600 Χλμ το λεπτό, δλδ).
Βρώμικες μάνικες, άσχημοι υπάλληλοι, λάδια γρασσα παντού, ελα από δίπλα γιατί δεν φτάνει η μάνικα ( αφού έχω σταματήσει βέβαια,ψοφο), κλειστά
τις πρωινές ώρες. :dizzy:

Μαζι σου αδερφε... Και εγω δεν θα ηθελα να εξυπηρετηθω σε τετοιο πρατηριο! :thumbsdown:
Αυτα κανει ο ανταγωνισμος, βελτιωνει και οποιος δεν μπορει να ακολουθησει δυστυχως παει σπιτι του!
Οι αντλιες εχουν μεγιστο μηκος λαστιχου ορισμενο απο την νομοθεσια (τα παλια τα βρωμικα τα πρατηρια βεβαια το παρακαμπτουν αυτο!!), αν δεν ξερεις μετα απο τοσα χρονια που ειναι το καπακι της βενζινης σου εσυ φταις και θα κανεις μανουβρες! Sorry but not sorry! :ninja:

g8777 έγραψε:Πότε θα έρθει η βλοημενη στιγμή που θα εξαγοραστούν από μεγάλες εταιρείες για να χαίρεσαι να τα επισκέπτεσαι. :(
Να βλέπεις τιμές, εξυπηρέτηση, προσφορές, καθαριότητα, ολοκληρωμένη εμπειρία σοπινγκ. Το σημαντικότερο.

Μπρο εισαι λιγο εκτος τοπου και χρονου η ειναι ιδεα μου?
Δεν εχει πολυ καιρο που εγινε αυτο, καπου στο 2005 ηταν!! :metalo:


Οι αντλιες θα εχουν και ελαχιστο μηκος καθως φαινεται σε συγκεκριμενα πρατηρια, σε αλλα δεν υπαρχει θεμα απο ποια πλευρα της αντλιας ειμαι Μελε. :roll:
Σε αυτα βεβαια που υπαρχει προβλημα μηκους :shifty: :shifty: δεν υπαρχει καποια σημανση για τον οδηγο. Μαλλον θα πρεπει να μυρισει τα νυχια του και να ψαχνεται απο ποια πλευρα ειναι η ταπα του. :shifty:


Μελε αυτο που εγινε το 2005 ηταν μια αναβαθμιση σε σχεση με το 1975. Το 2025 ομως εσυ Μελε θα μπορεσεις να προσφερεις μια ολοκληρωμενη εμπειρια σοπινγκ οπως το διπλανο πρατηριο της Αμαζον (φτηνοτερο καυσιμο γιατι ΜΠΟΡΕΙ, προγραμμα επιβραβευσης ποντων με σημαντικες εκπτωσεις απο το Amazon.gr γιατι ΜΠΟΡΕΙ, υπηρεσια fill me @ home :shifty: χωρις χρεωση σε prime μελη γιατι ΜΠΟΡΕΙ, αμφιφυλες αντλιες για να μην σου σπαει τα νταμαρια ο καθε κατσαπλιας απο ποια μερια θα μπεις :shifty:
ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΕΛΕ
) ή δυστυχως θα πας σπιτι σου; :(
Μαντεψε Μελε. :s_empathy

Μελε τζαμπα κουραζεσαι εδω μεσα. Θα επρεπε να εχεις προτεινει ΗΔΗ να ανατεθει η αντιμετωπιση του Κοβιντ στα υπερκομψα υπερλουξ ιδιωτικα νοσοκομεια. Τι διαολο κανουμε εναν χρονο με τους τριτοκοσμικους δημοσιους φορεις; :hmmm:

Να Μελε, κοιτα εδω ποσο ομορφ(οτερα) τα εξηγει ο Thanos απο εσενα.

Άβαταρ μέλους
By melos86
#714572 Αληθεια δυσκολευεσαι τοσο πολυ να βαλεις το αυτοκινητο σου απο την σωστη πλευρα ωστε να σε γεμισει καυσιμο ο υπαλληλος του πρατηριου η απλα εισαι... περιεργος?? Και αν δυσκολευεσαι τοσο πολυ με αυτο, με την ζωη γενικοτερα πως τα βγαζεις περα?
Βεβαια ειμαι σιγουρος οτι αν ζουσες στο αμερικα και εβαζες μονος σου το καυσιμο θα ειχες κολλησει και αυτοκολλητακι στο ταμπλο για να μην τραβας λαστιχα απο εδω και εκει... Αλλα τωρα ειναι δουλεια του πακιστανου οποτε ζμπουτσα μας!
Εγινε φιλε...

Διασκεδαζω αφανταστα την προσπαθεια σου να βρεις παραδειγματα και σεναρια και επιχειρηματα για να "μου την πεις" για το επαγγελμα μου! Τοσο πολυ που θα σε βοηθησω γιατι ειναι κριμα... Το μονο που επρεπε να πεις ειναι η ηλεκτροκινηση και η απεξαρτηση των αυτοκινητηστων απο τα πρατηρια καυσιμων,εκει θα με ειχες στριμωξει για τα καλα! Ολα αυτα που ειπες ηταν μια κακη ψευτοαριστερη (??) πρεμουρα!
You are welcome! :s_cool
Άβαταρ μέλους
By g8777
#714573 Η διασκεδαση ειναι σχετικη Μελε (εεπ, το παραδειγμα με τους καλους καγαθους πρατηριουχους το εφερα στο τραπεζι για να σου δωσω μια οικεια εικονα ). Εγω πχ διασκεδαζω με τους σωρους απο κουφαρια "υγιειων", "ανταγωνιστικων", "τιμιων" επιχειρηματιων που νομιζαν οτι θα γλυτωσουν απο τον οδοστρωτηρα (που παρακαλεσαν εξ αρχης να ερθει, εδω κοιτα πλακες Μελε) επειδη αυτοι ηταν διαφορετικοι, αξιοι και προκομμενοι. :lol:

Η αληθεια ειναι οτι ειμαι περιεργος , μερικες φορες αναρωτιεμαι μεχρι που μπορει να φτασει η ...νοημοσυνη πολλων εξ ημων. :hmmm:

Αλλες φορες ομως οχι, ξερω ακριβως για το αν εχει πατο το βαρελι ή οχι Μελε. :s_roses

Μελε ελπιζω να μην εχεις πατησει ακομα για εμβολιο στα σιχαμερα δημοσια νοσοκομεια και κολλησεις καμια ιλαρα. :lipsealed: :lipsealed: :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By melos86
#714574 Οχι μπρο... Σε εμβολιαστικο κεντρο το εκανα!
Θυμιζε ιδιωτικοτητα!
Άβαταρ μέλους
By skous
#714612
melos86 έγραψε:Αληθεια δυσκολευεσαι τοσο πολυ να βαλεις το αυτοκινητο σου απο την σωστη πλευρα ωστε να σε γεμισει καυσιμο ο υπαλληλος του πρατηριου η απλα εισαι... περιεργος?? Και αν δυσκολευεσαι τοσο πολυ με αυτο, με την ζωη γενικοτερα πως τα βγαζεις περα?
Βεβαια ειμαι σιγουρος οτι αν ζουσες στο αμερικα και εβαζες μονος σου το καυσιμο θα ειχες κολλησει και αυτοκολλητακι στο ταμπλο για να μην τραβας λαστιχα απο εδω και εκει... Αλλα τωρα ειναι δουλεια του πακιστανου οποτε ζμπουτσα μας!
Εγινε φιλε...



Ασχετο αλλά στα περισσότερα αυτοκίνητα, στον δείκτη της στάθμης έχει ένα μιρκό τριγωνάκι που υποδεικνύει απο ποιά πλευρά είναι η τάπα.
Άβαταρ μέλους
By fokion
#714622
markvag έγραψε:
melos86 έγραψε: Στην πραξη ομως οτιδηποτε ιδιωτικοποιηθηκε προοδευσε!


Το ερώτημά μου είναι γιατί έγινε αυτό (που το αμφισβητώ, αλλά χάριν συζήτησης να το δεχτώ). Και γιατί δεν μπορούσε να γίνει υπό κρατικό έλεγχο. Η απάντησή μου είναι πως δεν υπήρχε η θέληση και η απαίτηση (όχι από τους υπαλλήλους).



ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ (λεμε) ο "κακός λύκος" της παρέας ηταν ( και ειναι εν πολλοις) η ΥΠΑ.....
Αυτο το "καρκινωμα" που οι περισσότεροι εκει μεσα ξερεις απο που προερχονται....

Δε δικαιολογω fraport. σε καμια περιπτωση....
Απλά πλεον αντι ενα "κακο λυκο" εχουμε τωρα δύο που....... αλληλοσυμπληρόνονται....

ΥΓ1
αυτες οι "απαιτησεις" θα ηθελα να μαθω απο που εκπορευτηκαν... Υποθετω απο τον "κακο λυκο Νο1" για να δειξει "οτι ακομα υπαρχει".. δε το ξερω ομως οπως ειπα το υποθετω...

ΥΓ2
Παλια μου ελεγαν οτι ο Ελ Βεν ( η εταιρεία διαχειρησης) αν ηθελες μια μπριζα τηλεφωνου στο γραφειο/μαγαζι που νοίκιαζες ( που η μπριζα υπήρχε απο κατασκευη) σε χρέωνε κατι 500αρικα ευρω ουσιαστικά απλώς να την ενεργοποιήσει, ασε τα τηλεφωνικά τελη... το κινητό ακόμα και τοτε ερχόταν φτηνότερα..

ΥΓ3
Τυχαια ο Ελ Βεν ειναι πισω σε δυνατότητα προσ/απογειώσεων την ωρα απο αεροδρομια με ΕΝΑ διαδρομο.... το ρεκορ ειναι καπου στο 48 ( με ενα διαδρομο ξαναλεω) κι ο Βεν ειναι στο 42 και με τους 2....

ΥΓ4
Γιατι αραγε τα - περιεφεριακά - αεροδρόμια ανοίγουν μια ωρα πριν ερθει "της γραμμης" και κλείνουν μια ωρα μετα σε ωρες VFR..... Να φανταστω οτι πληρώνονται 4ωροι???

ΥΓ 5
Γιατί σε συνθηκες Σενγκεν η ΓΑ πρέπει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΆ να περάσει απο αεροδρόμιο με "τελωνείο"....

ΥΓ 6
Γιατι παρόλα τα γνωστα "προβληματα" σε Τατοι και Μεγαρα ( δεχεσαι "πολιτες" αλλα "λειτουργεις" με "στρατιωτικούς ρυθμούς") η ΓΑ "δεν παει Βενιζελο"...

ΥΓ 7
Να μη σου πω που πήγε τα "νοικια" και λοιπά τελη η ΥΠΑ στα Μεγαρα
Άβαταρ μέλους
By markvag
#714723
melos86 έγραψε:
markvag έγραψε:Το ερώτημά μου είναι γιατί έγινε αυτό (που το αμφισβητώ, αλλά χάριν συζήτησης να το δεχτώ). Και γιατί δεν μπορούσε να γίνει υπό κρατικό έλεγχο. Η απάντησή μου είναι πως δεν υπήρχε η θέληση και η απαίτηση (όχι από τους υπαλλήλους).

Γιατι κανενας στο δημοσιο δεν εχει ευθυνη!!
Γιατι ειτε κανεις την δουλεια σου καλα ειτε οχι κανεις δεν θα σου πει τιποτα, κανεις δεν θα σε διωξει απο την θεσουλα, κανεις δεν θα σου κοψει το μισθο οποτε γιατι να κατσεις να σκασεις?? Οποτε γιατι να κατσεις να σκασεις??


Δεν είναι ακριβώς έτσι βέβαια...

Ούτε στον ιδιωτικό τομέα είναι αυτό που νομίζεις πάντα... :lol:


Για να μην αναφέρω το πόσο (δεν) μπορεί να λειτουργήσει ο ανταγωνισμός όταν εκ φύσεως δεν μπορεί να υπάρχει δεύτερος πωλητής (πχ αεροδρόμια) :whistlink: Ιδίως όταν υπάρχει ρήτρα στο συμβόλαιο παραχώρησης για εξασφάλιση των κερδών του ιδιώτη... :whistlink: Ποιό ακριβώς το κίνητρό του ιδιώτη στην συγκεκριμένη περίπτωση;; :whistlink: Εσύ αν είχες σύμβαση με το κράτος που σου εξασφαλίζει τα κέρδη σου για τα επόμενα 40 χρόνια, θα σ' ενδιέφερε να βελτιώσεις το μαγαζί σου; :whistlink: (εγώ πάντως θα έξυνα @@ ασύστολα από το πρωί ως το βράδυ :lol: ) Να σημειώσω πως οι επενδύσεις που έγιναν προβλέπονταν στη σύμβαση της παραχώρησης.



fokion έγραψε:
ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ (λεμε) ο "κακός λύκος" της παρέας ηταν ( και ειναι εν πολλοις) η ΥΠΑ.....
Αυτο το "καρκινωμα" που οι περισσότεροι εκει μεσα ξερεις απο που προερχονται....

Δε δικαιολογω fraport. σε καμια περιπτωση....
Απλά πλεον αντι ενα "κακο λυκο" εχουμε τωρα δύο που....... αλληλοσυμπληρόνονται....



Προφανώς και η ΥΠΑ ήταν καρκίνος. Απλά η Φραπόρτ αποδείχθηκε (τουλάχιστον μέχρι τα μέσα του 2019 που είχα επαφή) πολύ χειρότερη! :lol: Ακριβώς δηλαδή αυτό που λες και σημείωσα με το bold.
Άβαταρ μέλους
By JarnoT
#714868
fokion έγραψε:ΥΓ3
Τυχαια ο Ελ Βεν ειναι πισω σε δυνατότητα προσ/απογειώσεων την ωρα απο αεροδρομια με ΕΝΑ διαδρομο.... το ρεκορ ειναι καπου στο 48 ( με ενα διαδρομο ξαναλεω) κι ο Βεν ειναι στο 42 και με τους 2....

ΥΓ4
Γιατι αραγε τα - περιεφεριακά - αεροδρόμια ανοίγουν μια ωρα πριν ερθει "της γραμμης" και κλείνουν μια ωρα μετα σε ωρες VFR..... Να φανταστω οτι πληρώνονται 4ωροι???

ΥΓ 6
Γιατι παρόλα τα γνωστα "προβληματα" σε Τατοι και Μεγαρα ( δεχεσαι "πολιτες" αλλα "λειτουργεις" με "στρατιωτικούς ρυθμούς") η ΓΑ "δεν παει Βενιζελο"...


Θα προσπαθήσω να σχηματίσω μια απάντηση για τα παραπάνω. Είναι λίγο άστοχη η σύγκριση του Ελ.Βεν, με τους 2 διαδρόμους του (ωστόσο χωρίς δυνατότητα παράλληλης ταυτόχρονης χρήσης) με το καλύτερο, το μαξ ενός single runway αεροδρομίου. Γιατί έτσι όπως αναφέρθηκε, 48 vs 42 (με 2 διαδρόμους) κινήσεις νομίζει κανείς ότι θα μπορούσε ιδανικά να είναι 48 vs 96..
Το ζήτημα του capacity είναι τόσο πολύπλοκο που ακόμη και το eurocontrol δεν κάνει εύκολα τέτοιες μελέτες. Υπόψιν ότι είναι άλλο το aerodrome capacity, άλλο το ATC capacity και άλλο το TMA capacity. Και άλλο το airport capacity.
Εδώ αναφέρεσαι στο ATC, δηλ. βάσει διαθέσιμου προσωπικού, εξοπλισμού και χαρακτηριστικών διαδρόμου-τροχοδρομων τι καλύτερο μπορεί να διαχειριστεί σε μια ώρα.
Η προσέγγιση που ελέγχει την ΤΜΑ μπορεί; Ο αερολιμένας (εγκαταστάσεις, ιμάντες, προσωπικό, κλπ) μπορεί; Το αεροδρόμιο (πίστα, προσωπικό, πυροσβεστική, κλπ) μπορεί;
Τουλάχιστον αναφορικά στο τμήμα του atc του Ελ.Βεν και της προσέγγισης, μπορώ εύκολα να αναφέρω την τρομακτική έλλειψη προσωπικού και ένα ραντάρ που σε αναγκάζει σε μεγαλύτερο διαχωρισμό από ότι αντίστοιχα τοπ ευρωπαϊκά συστήματα.

ΥΓ.4
Μάλλον αναφέρεσαι στα πολύ μικρά AFIS αεροδρόμια, τα οποία όντως μπορεί να έχουν 1 πτήση τη μέρα (μπορεί και καμιά) και έχουν ενίοτε μικρό ωράριο λειτουργίας. Σε πολλά από αυτά υπάρχει ένας υπαλληλος να κάνει τον afiso, τον διοικητικό, τον τεχνικό, τον αερολιμεναρχη. Αυστηρό ωράριο δεν νοείται όταν είναι κανείς on call διαθέσιμος για ό,τι συμβεί. Μπορεί στην Ελλάδα αυτό να θεωρείται κλάιν, ωστόσο δεν είναι έτσι. Η ευθύνη και η διαθεσιμότητα είναι 24/7, άσχετα με τους διάφορους τεμπέληδες που υπάρχουν κατά τόπους.

ΥΓ6
Με την ΓΑ στο Ελ.Βεν δε θα ήθελα να ξέρω πού θα πήγαινε το capacity που λέγαμε πριν και οι καθυστερήσεις.
Μακάρι να υπήρχε το Ελληνικό σε χρήση για τη ΓΑ, θα ήταν σούπερ.
Άβαταρ μέλους
By fokion
#714923 κατ' αρχην ευχαριστω για την απαντηση.

Βασικά μου ειχαν πει για 75 max capasity αλλα οκ...
μιλαμε παντα για peak ετσι? οχι constant....

(λιγο ιστορια για να καταλαβεις τι εννοω)
το 2015 φτασαμε στο 80% ( μεχρι και SOP ειχαμε φτιαξει) ωστε το AFW εκεινης της χρονιας να γινόταν στο "δυτικό ημισφαιριο" με οριο την Αττικη Οδο. Εκει λοιπόν βαλαμε κατω τα διαγράμματα και τα στατιστικά προσοαπογειόσεων ολου του "συστηματος" που αναφέρεις προσπαθώντας να "χωρέσουμε" την κίνηση σε ενα διάδρομο για τις ωρες του airshow. to "37" ηταν το "οριο" που επισημα μας ανεφεραν οτι μπορουσαν να χειριστούν. "αλλος" σε "off the record" μου αιτιολόγησε και το "γιατι"...
Για την ιστορία το προβλημα ηταν τα σμηνη που θελουν τεραστιο radius για τους επανασχηματισμους- τα "μοναδιαια" με ενα ΝΟΤΑΜ για τα... TCAS :) μονο επαιζαν ανετα...

Οσον αφορά το handling, o αερολιμένας εκεινη την εποχή ειχε μια "πτέρυγα" που καπως τη λενε αλλα δε θυμαμαι, κλειστή αν και ετοιμη προς χρηση... Νομιζω την ανοιξαν το 2019 αλλα δε παιρνω ορκο για τη χρονιά...

γενικά επειδη εισαι μεσα στα πραγματα και θα καταλαβεις με τη μια τι εννοω να μη γραφω "σεντονια" :)
Θυμισου απλά την εν γενη "κινηση" του 2003 με το τελικό ποδοσφαιρου και βεβαιως το 2004 οπου υπαρχουν SOP για χρηση ( και χρησιμοποιήθηκε) του Δυτικου τροχοδρομου "Β" ως παρκινγκ
οχι βεβαια να χρησιμοποιηθει για την ΓΑ :) προφανως αλλα when there is will there is a way.
Και δεν ειναι μυστικό οτι δεν θελουν την Γενικη Αεροπορια περιξ του βενιζελου "μπερδευοντας" πχ τα AGL και τα ASL ορια... ( το διορθωσαν προσφατα απο οτι εμαθα μετα σχετικών ευλογων πιέσεων)

οσον αφορα τα ωραρια...
Βαζω το πιο χαρακτηριστικό κατ' εμε, τα Ιωαννινα που ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ να ειναι εναλλακτικό υποδοχής αντι για την Κερκυρα
6. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ «ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΠΥΡΡΟΣ» (ΚΑΙΩΠ):
 Κάθε ΔΕ, ΠE 09:30-14:30 & 19:00-21:00
 Κάθε ΤΡ, ΤΕ, ΣΑ, ΚΥ 09:30-14:30
 Κάθε ΠΑ 09:30-15:30

ολοκληρη η λιστα ( εσυ τα ξερεις ) εδω - βαζω τα μη φραπορτ
http://www.ypa.gr/userfiles/4659ed30-b5 ... e%9f_4.pdf

Μη ξεχναμε λοιπον οτι αν πχ το αεροδρομιο ανοιγει στις 9.30 ειναι μαλλον απιθανο να προλαβει (ΓΑ ετσι? ) τη καλυμνο πχ που παρασκευη και Σαββατο ετσι??? κλεινει στις....... 09.00 :lol: :lol: :lol:
ή στη Καστορια ( οχι στο καστελοριζο που αντε πες..) καθε δευτερα ειναι απλώς κλειστό....
προσωπικά επρεπε εστω να ειναι SR - SS τουλαχιστον για την τουριστική περιοδο..... αν βεβαια θελουμε τουρισμό που δε κοβει το καρπουζι στα 4....
και που να πουμε για καυσιμο...

και το τελευταιο.
Ελληνικό. Οχι και με τιποτα και με την καμια δε θα μπορουσε - πλεον - να μεινει αεροδρομιο ΑΚΟΜΑ και γενικής αεροπορίας... Δες τα ΝΟΤΑΜ του Τατοίου... θα πεθανεις στα γελια... "μεσημεριανή σιεστα".... ε φαντασου το στη Γλυφαδα...
Ουτε κατα διανεια....

το μεγαλυτερο "εγκλημα" για την Γενική Αεροπορία ήταν η καταστροφή του Μαραθώνα ( με τα οποια θεματα ειχε με το διπλανό Κοτρωνι) για να γινει το αχρηστο κανω καγιακ.

Κλεινοντας, και παλι σε ευχαριστω για τον δημιουργικότατο διαλογο
Άβαταρ μέλους
By JarnoT
#714953 Συμφωνώ για τον Μαραθώνα και κυρίως προσυπογράφω το when there is will there is a way. Χωρίς να θέλω να βλογήσω τα γένια μας, κάτω στον νότο, παρά την απελπιστική κίνηση τα καλοκαίρια, προσπαθούμε να βολέψουμε και την τοπική σχολή και την τοπική λέσχη. Δεν έχουμε σταθερή κίνηση ΓΑ, ωστόσο είναι μέρες που πετάνε για ώρες στη γειτονιά. Και τα τελευταία χρόνια που η φραπορτ έχει στριμώξει οικονομικά τα vfr, όλο και περισσότεροι έρχονται κάτω για εκπαιδεύσεις, νυχτερινές, κλπ.
Δε σου λέω ότι δεν υπάρχουν πολλοί που βγάζουν σπυριά όταν ακούνε ΓΑ και με τον τρόπο τους, τους κάνουν τη ζωή πατίνι, ακόμη και στον αέρα. Υπάρχουν. Είναι οι περισσότεροι μάλλον, εξού και το απλησίαστο του Ελ.Βεν.
Προσωπικά, μου είναι και η δουλειά πιο προκλητικά ευχάριστη όταν είναι μικτή.

Τώρα, για ένα 2-3ήμερο show, προφανώς και μπορεί να γίνει συνεργασία και οργάνωση. Και θα ήταν τιμή και διαφήμιση για κάθε αεροδρόμιο. Αλλά "πού να μπλέκουμε τώρα.."

Τέλος για τα ωράρια, τώρα κατάλαβα ότι εννοούσες την εξυπηρέτηση της ΓΑ. Ναι, κατανοώ το πρόβλημα και το βρίσκουμε συνέχεια μπροστά μας. Στο βαθμό που γνωρίζω, το πρόβλημα είναι 60-70% θέμα έλλειψης προσωπικού. Το υπόλοιπο είναι "σιγά μην ανοίξουμε για δύο vfr", μόνον ο μεγάλος πελάτης εξυπηρετείται. Το ένα τροφοδοτεί το άλλο και ανάποδα. Οπότε και προσωπικό να υπήρχε για εναλλαγή βαρδιών η νοοτροπία της διοίκησης δύσκολα θα άλλαζε και μετά αυτό γίνεται και νοοτροπία των εργαζομένων, κ.ο.κ.
Αλλά και η φραπορτ, που ας πούμε ότι έχει μια καλύτερη οργάνωση στο μάνατζμεντ του προγράμματος ενός αεροδρομίου, έχει φροντίσει είτε με τα χαράτσια της είτε με κάτι ΝΟΤΑΜ που έβγαζε (24h prior notice κι άμα σας δεχτούμε..) να καταστήσει σαφές ότι η ΓΑ είναι και εκεί ανεπιθύμητη. Δε θα ξεχάσω, προσωπική εμπειρία σε μικρό αεροδρόμιο του κεντρικού Αιγαίου, χειμωνιάτικους μήνες χωρίς κυκλοφορία, μόλις έφταναν 2-3 fligtplans για touch n goes vfrιών, έβγαζε η φραπορτ ΝΟΤΑΜ και έκλεινε το διάδρομο για "εργασίες" :help:

Τι να πω.. καλή δύναμη, πραγματικά.
Χαίρομαι κι εγώ αυτή την κουβέντα μας, κι ας είναι στενάχωρη.