Dimitris_P έγραψε:Λέω ν'αλλάξω βάση από βεντούζα σε αεραγωγού γιατί με τις ζέστες πέφτει συνέχεια αλλά και τρώει όλο τον ήλιο το κινητό, αλλά του Honda είναι λίγο ιδιαίτερος, έχει μια κλίση. Επίσης δεν θέλω να του κάνω ζημιά από το βάρος του S20
Αυτός της Spigen φαίνεται ενδιαφέρον μιας και αλλάζει κλίση
Είναι σταθεροί όμως οι μαγνήτες σε μεγάλες διαδρομές με σκαμπανεβάσματα, λακούβες κλπ;
Τελικά πήρα την παραπάνω Spigen και τη δοκίμασα σε ταξίδι το Σ/Κ. Μια χαρά, δεν έπεσε τίποτα κάτω, και ο μαγνήτης έπιανε μια χαρά δυνατά μέσα από την θήκη. Μια αντίστοιχη baseus που έχω στης δεν πιάνει καλά ο μαγνήτης αν είναι μέσα απ'την θήκη. Οι θήκες είναι spigen και οι δύο.
My Flickr
δεν υπάρχει κάτι σε τζάμι ασούμε ?
sony
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
g8777 έγραψε:Εως 14 ημερες απο την αγορα μπορει να το επιστρεψει ακομα και αν εχει ανοικτει η συσκευασια.
Αυτό ισχύει σίγουρα για ηλεκτρονικές (online) αγορές. Για αγορές με φυσική παρουσία δεν το θυμάμαι. g8777, ποια από τις δύο περιπτώσεις έχεις στο μυαλό σου γράφοντας αυτό;
g8777 έγραψε:Δεν νομίζω να γίνεται διαχωρισμός Σερφ.Υπάρχει διαχωρισμός. Σε ηλεκτρονικές αγορές μπορείς να επιστρέψεις το προϊόν εντός 14 ημερών αρκεί να έχει χρησιμοποιηθεί όπως αν ήσουν στο κατάστημα: πχ, έχω αρνηθεί επιστροφή κινητού γιατί ο άλλος το έχει φορτίσει τουλάχιστον μία φορά. (Βέβαια είχε πετάξει και όλα τα σακκουλακια, ζελατίνες κτλ). Επίσης, αν υπάρχει κατεστραμμένη ταινία ασφαλείας με υδατογράφημα, δεν επιστρέφεται. Επιπλέον, επιστροφές δε γινονται σε προϊόντα που άπτονται της προσωπικής υγιεινής, πχ ακουστικά.
Μονο σε εμενα δεχτηκες πισω το τονερ μετα απο 5 μηνες γιατι ειχε πεσει σε ποιοτητα εκτυπωσης.
Ove20 έγραψε:saxon_747, αν κάποιος σου επιστρέψει κινητό με ανοιγμένο κουτί βγαλμένη και ξανα βαλμένη ζελατίνα χωρίς να το έχει φορτίσει το δέχεσαι? Και αν το δεχτείς εσύ μετά πως διαχειρίζεσαι ως καταστημα το πακέτο που έχει ανοίξει η ταινία ασφαλείας? Γιατί εγώ ήξερα ότι το 14 ημερο επιστροφής ισχύει όταν δεν το έχεις ανοίξει. Δηλ το πήρες και χωρίς να το ανοίξεις το μετάνιωσες και το επιστρέφεις.Εξαρτάται. Μπορεί να το δεχτώ αλλά έχω και το δικαίωμα να μην το δεχτώ.
Ακριβώς όπως θα έκανα στο κατάστημα: αν ήθελε ένας πελάτης να το δει από κοντά και να το περιεργαστεί, θα έπρεπε να με ρωτήσει πριν ανοίξει τη συσκευασία, σωστά;