1,5 dci clio γιατι δεν κοιτας?
Το τουρμπισο είναι σαφώς πιο σπιρτοζικο, έχει 6αρι κιβώτιο έναντι του άλλου που έχει 5αρι και καλύτερη κατανάλωσή. Είναι επίσης ελαφρύτερο
Το ατμοσφαιρικό έχει καλύτερη ανάρτηση και οθόνη με android auto/car play
Κοινό μειονέκτημα και των 2, το ελαφρύ τιμόνι
(το έχω και για αυτό το λέω).
Επίσης βγαίνει ακριβώς ίδιο από την μάνα του στα 150 άλογα με διαφορετική χαρτογράφηση (και με 120 στο μεριβα). Πολλοί κάτοχοι του 100αριου έχουν προχωρήσει σε κονσέρβα για να το κάνουν 150 (bluefin κτλ). Το ατμοσφαιρικό είναι τάφος.
Πριν από αυτό είχαμε ένα mk7 fiesta 1.4 το οποίο μου φαίνεται η μέρα με την νύχτα σε θέμα επιδόσεων.
Ακόμη να ξες ότι τα corsa e με οθόνη χωρίς φυσικά κουμπιά από κάτω της δεν έχουν aa/CarPlay (που και αυτό γίνεται άνετα retrofit με κόστος γύρω στο 500αρι αν θυμάμαι καλά).
drdino έγραψε:Τι έκανε ο προηγούμενος μπάρμπας στο κάθισμα; ΜΗΝ πάρεις blacklight...
Ένα καλό valet όντως το χρειάζεται. Ευτυχώς υπάρχει πρόχειρο επαρκές PPE..
Scotch έγραψε:Μήπως θέλεις ένα FRV;
Anonymous Founder έγραψε:Εμένα με ανησυχούν τα λάστιχα, Achilles tires. Δεν ξέρω πού αλλού έχει κάνει οικονομία ο πάρπας.
Εύστοχη παρατήρηση, ότιναναι μάρκες ελαστικών (ή ακόμα χειρότερα, διαφορετικά λάστιχα ακόμα και στον ίδιο άξονα) μαζί με κόψιμο/παρατηρήσεις στο ΚΤΕΟ για μικρά πράγματα (καμένες λάμπες, υαλοκαθαριστήρες κλπ) είναι ένδειξη τσίπη και απρόσεκτου ιδιοκτήτη. Αυτό που δεν βλέπω να στάθηκε κανείς είναι το μάλλον aftermarket τελικό της εξάτμισης.
Κατά τα άλλα, το συγκεκριμένο είναι πλήρες από εξοπλισμό (πέρα από αισθητήρες παρκαρίσματος), κι έχει και ΒΤ που είναι σπάνιο στο Jazz Mk2.Επίσης ως έκδοση EX έχει και τη πανοραμική οροφή.
dimviii έγραψε:clio απο εμενα.Στα χρηματα αυτα ειναι το καλυτερο γιαμενα.
1,5 dci clio γιατι δεν κοιτας?
Πετρέλαιο όχι, δεν υπάρχει κανένας λόγος. Ούτε θα κάνω αρκετά χιλιόμετρα που να δικαιολογούν το κόστος. Άσε που από του χρόνου ξεκινάει δακτύλιος στο κέντρο που θα απαγορεύει τα παλιά ρυπογόνα οχήματα. Αν το κάνουν όπως στο Λονδίνο (Euro 4 βενζίνη και Euro 6 πετρέλαιο κατ'ελάχιστο) έχει καλώς, αλλά υπάρχει το ενδεχόμενο να κόψουν όλα τα diesel.
@Geralt και @alexm: ευχαριστώ για το feedback σας περί Corsa.
Το 1000άρι turbo είναι πολύ σπάνιο εδώ πάνω, τα πλησιέστερα είναι στη Γλασκώβη:
https://www.autotrader.co.uk/car-detail ... 4121272344
https://www.autotrader.co.uk/car-detail ... 2229352401
(το κόκκινο φαίνεται χτυπημένο btw )
Σε 1400 turbo υπάρχουν και πιο κοντά αλλά οριακά πολύακριβά:
https://www.autotrader.co.uk/car-detail ... 4141365562
https://www.autotrader.co.uk/car-detail ... 3250558117
Και να πω την αμαρτία μου, σε αυτά τα λεφτά θα πήγαινα καρφωτός για κανένα Mazda 2 90άρι.
Για το Clio, αφού επικρατεί σύμπνοια απόψεων, υπάρχουν αρκετά κομμάτια και 0.9άρια με gps με <6000, οφείλω να το κρατήσω στα υπόψη.
Fiat Panda 7,6l/100km
Το Clio μου φαίνεται μιεχ, θα προτιμούσα σίγουρα fiesta και ίσως corsa
alexm έγραψε:Το 2αρι φαίνεται πολύ όμορφο. Ίσως και γώ αυτό να παιρνα.To 2 είναι καλή περίπτωση και μου αρέσει πολύ απέξω αλλά το εσωτερικό νομίζω υστερεί, αρκετά απλό και πλαστικό.
Έτσι και αλλιώς δε μιλάμε για καμία 5αρα, απλά φτηνά σουπερμινι είναι όλα τους.
Μοντέλο 8ετίας, με λιγότερα από 13500Κm. To παράδοξο είναι ότι έχει περάσει από 3 ιδιοκτήτες, με τον τελευταίο να το έχει από το καλοκαίρι του 2016. Στοιχηματίζω ότι ήταν pre-reg (πινακιδωμένο, με την αντιπροσωπεία ως 1ο όνομα), αυτό συνηγορεί ότι η 1η άδεια κυκλοφορίας βγήκε μήνα Μάρτιο (που αλλάζουν έτος οι πινακίδες εδώ). Κι εκεί είναι που αρχίζουν τα περίεργα, στα 3 χρόνια που πέρασε 1η φορά ΚΤΕΟ έκανε λιγότερα από 1000 χιλιόμετρα.