Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Ove20
#702868
Govus έγραψε:
g8777 έγραψε:Γιανν δεν βλεπω προκοπη με τα Κλειω. :hmmm:


https://www.car.gr/classifieds/cars/vie ... nault-clio

:ninja:


+690€ τέλη ανα έτος

g8777 έγραψε:
Κανα i30 με υγραεριο (μην το δουλευεις με υγραεριο στην τελικη);



221.000 χλμ? :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By egobrain
#702873
alexm έγραψε:Επίσης μην κοιτάς εισαγωγής (έχεις επισυνάψει αρκετά για αυτό το λέω)

Στο nav του clio το έπιασα το υπονοούμενο, αν ξες τις ενδείξεις για να τι διακρίνω και στα άλλα μοντέλα πες..
Zorz έγραψε:Σκέψου το εξής: απλά βλέπεις μια εικόνα που πλησιάζει περισσότερο την πραγματική ιστορία των μεταχειρισμένων σε σχέση με αυτό που έχουμε συνηθίσει. Εκτός και αν η πλειονότητα των αυτοκινήτων στην Ελλάδα όντως κάνουν μόνο 5-6 χιλιάδες Km το χρόνο.

Για το 1ο Clio που πρότεινε ο gης, η αγγελία γράφει 1.2 75hp που είναι το ατμοσφαιρικό αλλά στη φώτοείναι ο TCEΟς. :hmmm:

Χμ, ναι, καταλαβαίνω.
Τσέικο είναι πράγματι αλλά πολύ χνουδάτο το βλέπω. Απροπό, πολύ χώμα η τιμή :hmmm:

Zorz έγραψε:Το i20 είναι τιμιότατος ανθρωπομεταφορέας, αν δεν σε πειράζει το έλλειμα προσωπικότητας σε σχέση με το Clio (ειδικά από μέσα είναι εντελώς :s_sad ) το προτείνω.

Μωρέ και το clio μέσα πολύ ταπεινό είναι, εξωτερικά είναι που είναι ωραίο γαλλάκι! Το κρατάω στο μυαλό το i20.

g8777 έγραψε:Γιανν δεν βλεπω προκοπη με τα Κλειω. :hmmm:
Κανα Νισσαν Note;
Kανα Tiida; :lipsealed:
Νομιζω ειναι και τα 2 < 4μετρα. :hmmm:

Κανα i30 με υγραεριο (μην το δουλευεις με υγραεριο στην τελικη);

Βοηθα λιγο ωρε Γιανν :s_sorry . Ανεβασε μπατζετ κανα 2χιλιαρο Γιααααααν :s_shout :s_shout :s_shout :s_shout

Προς το παρόν κοιτάω μέχρι 1.3. (το tiida δεν το άνοιξα καν :lol: )
Θα δω μάλλον όσα clio βρω και βλέπω μετά..
Το υγραέριο υποθέτω δεν είναι μόνο ζήτημα χρήσης μου αλλά και τι επιβάρυνση έχει το μοτέρι απ' τα υγραεριοχλμ, όχι? :hmmm:
Μακάρι να μου φύτρωναν ρε τζι! :D
Άβαταρ μέλους
By markvag
#702877
mousatos έγραψε:
g8777 έγραψε:Kανα Tiida; :lipsealed:

χαρίζουν αυτοκίνητα :omg:



Τέτοια που είναι... :lol: :lol:

Για το Note θα το σκεφτόμουν κι εγώ πάντως... :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#702884 αν θες κάτι για να πηγαίνεις στη δουλειά σου είναι τέλειο
Άβαταρ μέλους
By g8777
#702887
Ove20 έγραψε:
221.000 χλμ? :lipsealed:


Οπως εγραψε και ο Ζορζ παραπανω, δεν αποτελει κατ αναγκη αποτρεπτικο παραγοντα, ισια-ισα μπορεις να το εκλαβεις και ως δηλωση ειλικρινειας εκ μερους του πωλητη. :shifty:

Τωρα για τα υγραερια.

Λογικα δεν κουβαλαει πολλα χλμ πανω του, το i30 εχει μονο 221κ , θεωρω οτι εχει κανει σχετικα λιγα χλμ με υγραεριο (καμια 50αρια χιλιαδες;). Αυτο να ξερεις μπορει να ειναι και προτερημα, τυχον θεματακια θα τα εχει λυσει. :hmmm: Αν βεβαια εχει καμια 10αρια χρονια πανω του, θα θελησει συντομα αλλαγη δεξαμενης.

Επιμενω για το i30 γιατι μου φαινεται αφενος προσεγμενο εξωτερικα και στον χωρο της μηχανης , αφετερου η εγκατασταση του υγραεριου δειχνει επιμελη εγκαταστατη.Σε συγκριση με τα υπολοιπα μονδελα που αναφερθηκαν , δεν το συζηταω, μια κατηγορια πανω το i30.
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#702951
markvag έγραψε:Τέτοια που είναι... :lol: :lol:

Για το Note θα το σκεφτόμουν κι εγώ πάντως... :hmmm:


Τέτοιοι που είστε, τέτοια είναι και αυτά.

Εικόνα

Το Note είναι σούπερ από χώρους, στα υπόλοιπα όμως πρέπει να είναι

Εικόνα
:hmmm:
Άβαταρ μέλους
By alexm
#702955
egobrain έγραψε:
alexm έγραψε:Επίσης μην κοιτάς εισαγωγής (έχεις επισυνάψει αρκετά για αυτό το λέω)

Στο nav του clio το έπιασα το υπονοούμενο, αν ξες τις ενδείξεις για να τι διακρίνω και στα άλλα μοντέλα πες..
Zorz έγραψε:Σκέψου το εξής: απλά βλέπεις μια εικόνα που πλησιάζει περισσότερο την πραγματική ιστορία των μεταχειρισμένων σε σχέση με αυτό που έχουμε συνηθίσει. Εκτός και αν η πλειονότητα των αυτοκινήτων στην Ελλάδα όντως κάνουν μόνο 5-6 χιλιάδες Km το χρόνο.

Για το 1ο Clio που πρότεινε ο gης, η αγγελία γράφει 1.2 75hp που είναι το ατμοσφαιρικό αλλά στη φώτοείναι ο TCEΟς. :hmmm:

Χμ, ναι, καταλαβαίνω.
Τσέικο είναι πράγματι αλλά πολύ χνουδάτο το βλέπω. Απροπό, πολύ χώμα η τιμή :hmmm:

Zorz έγραψε:Το i20 είναι τιμιότατος ανθρωπομεταφορέας, αν δεν σε πειράζει το έλλειμα προσωπικότητας σε σχέση με το Clio (ειδικά από μέσα είναι εντελώς :s_sad ) το προτείνω.

Μωρέ και το clio μέσα πολύ ταπεινό είναι, εξωτερικά είναι που είναι ωραίο γαλλάκι! Το κρατάω στο μυαλό το i20.

g8777 έγραψε:Γιανν δεν βλεπω προκοπη με τα Κλειω. :hmmm:
Κανα Νισσαν Note;
Kανα Tiida; :lipsealed:
Νομιζω ειναι και τα 2 < 4μετρα. :hmmm:

Κανα i30 με υγραεριο (μην το δουλευεις με υγραεριο στην τελικη);

Βοηθα λιγο ωρε Γιανν :s_sorry . Ανεβασε μπατζετ κανα 2χιλιαρο Γιααααααν :s_shout :s_shout :s_shout :s_shout

Προς το παρόν κοιτάω μέχρι 1.3. (το tiida δεν το άνοιξα καν :lol: )
Θα δω μάλλον όσα clio βρω και βλέπω μετά..
Το υγραέριο υποθέτω δεν είναι μόνο ζήτημα χρήσης μου αλλά και τι επιβάρυνση έχει το μοτέρι απ' τα υγραεριοχλμ, όχι? :hmmm:
Μακάρι να μου φύτρωναν ρε τζι! :D



Τα εισαγωγής σε εμπόρους (αλλά και καποιους ιδιωτες που φέρνουν εισαγωγης για να το πουλήσουν) συνήθως φαίνονται από τα παρακάτω:

1) Δεν φοράει το αυτοκίνητο πινακίδα στην αγγελία (όχι να έχει σβηστεί για να μην φαίνονται τα νούμερα, να μην έχει μπει στη θέση της). Ακόμη, εάν φοράει πινακίδα είναι πάντα αρκετά μεταγενέστερη της χρονιας κατασκευής του αυτοκινήτου (συνήθως για Θεσσαλονίκη ΝΚΖ-ΝΚΕ η ΝΙΑ-ΝΙΖ).

2) Φοράει άκυρα τασια (λόγω χειμερινών υποθέτω) η ότι να ναι μαρκας ζάντες.

3) Έχουν πολύ περίεργο εξοπλισμό και πακέτα που δεν υπήρχαν ποτε στην Ελλάδα (πχ navi, xenon η θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι)



Edit: αυτό https://www.car.gr/classifieds/cars/vie ... koda-fabia πως σου φαίνεται;
Επίσης βρίσκονται και αρκετά focus mk2,5 στο budget σου που αν και καινε λίγο παραπάνω είναι ανώτερη επιλογή από τα περισσότερα που έχουμε βάλει εδώ μέσα
Άβαταρ μέλους
By egobrain
#703058 το Note είναι συμπαθητικό αλλά μπα, δεν χρειάζομαι τους φουσκωμένους χώρους του ώστε να πάω σε mpv.

alexm, πολύ χρήσιμα αυτά! Μιας και δεν κόβει το μάτι μου, όταν φτάσω στα φλερτ θα τα ποστάρω εδώ ώστε να τα διακρίνει κάποιο άλλο έμπειρο :s_thumbsup

Το fabia είναι στα επιλαχόντα, βλέπω πως υπάρχουν αρκετά στο τάλιρο. Σαν σουλούπι μου φαίνεται κάπως μακρυμούρικο και μέσα αρκετά σοβαρό αλλά θα φανεί στην πορεία ποιο απ' τα κριτήρια θα πάρει αβάντζο.
Άβαταρ μέλους
By egobrain
#704624 τα νεότερα:

Έχω δει 2 clio απο κοντά, για να πάρω το κολάι των ελέγχων. Και τα 2 αναμενόμενα μέτρια, το ένα 1.2 ήταν τελικά ιταλικό με 2 γραμμένα service μάλλον με το χέρι εκ των υστέρων (*γέλια κονσέρβα*), χτυπηματάκια στην πόρτα του συνοδηγού και γεμάτο χοντρές γρατζουνιές στη κονσόλα. Το δύο ήταν καλύτερο, ελληνικό, διάφορες έντονες γρατζουνιές στα χερούλια εξωτερικα, με 2 service κι αυτό, ένα το 2014 κι ένα το 2017 ( :lol: ). Έγινε και βόλτα, πολύ ωραίος ο TCe :)
Και στα 2 βαμμένοι οι μπρος-πίσω προφυλακτήρες. Δεν ξέρω αν έχει κάτι το συγκεκριμένο χρώμα και φαίνεται τόσο χτυπητό.

Να πετάω και κανα βοτσαλάκι-αγγελία:

- Clio TCe '08
- Clio f/l TCe '10
- Fiesta '09 1.4


Έχω ανέβει σε τιμή/απόσταση και τσεκάρω, ρίχτε σχόλια για ό,τι παρατηρείτε!
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#704628 Ένα από τα δύο Clio. Ειναι και στην ίδια πόλη, με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια.
Προσωπικά θα έδινα ένα προβαδισμα στο πιο νέο κι ας έχει πιο πολλα χιλιόμετρα.
Δείχνει πιο προσεγμένο στις φωτογραφίες, αν είναι προσφατες..

Redmi Note 8 Pro
Άβαταρ μέλους
By markvag
#704824
egobrain έγραψε:
Να πετάω και κανα βοτσαλάκι-αγγελία:

- Clio TCe '08
- Clio f/l TCe '10
- Fiesta '09 1.4


Έχω ανέβει σε τιμή/απόσταση και τσεκάρω, ρίχτε σχόλια για ό,τι παρατηρείτε!



Αυτό που έχει πλήρες ιστορικό σέρβις! :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By egobrain
#704886
alexm έγραψε:Παρά πολλά χιλιόμετρα για αμάξι σχεδόν 5.500.

Κάτι σαν αυτό https://www.car.gr/classifieds/cars/vie ... ford-focus
Είναι αρκετά μεγάλο;

Είμαι επιφυλακτικός για 16άρι. Με πρόχειρο υπολογισμό βγάζω +400-500€/χρόνο σε τέλή και κατανάλωση και προτιμώ να ψάξω χαμηλότερα. Τουλάχιστον για τώρα. Επίσης μου φαίνονται μεγάλα τα σκάφη σε πολλά C, μου κάθονται πιο καλά τα πιο μαζεμένα B, σαν αίσθηση όγκου όχι απλά στο παρκαρίσμα.

Για τα χιλιόμετρα: διαπιστώνω πως είναι πολύ συχνό τα αμάξια που ταιριάζουν στα κριτήρια μου να έχουν 150-200k. Αν στρίψω τα φίλτρα για νεότερα/λιγότερα χιλιόμετρα δεν βρίσκω αρεστά μοντέλα. Μάλλον θα είναι αρκετά δύσκολο να βρω κάτι ταιριαστό και ταυτόχρονα ιδανικό (service + λίγα χλμ-χρονιά + κατάσταση + χωρίς αέριο + απόσταση + τιμή) και αναρωτιέμαι ποιο/α απ' τα φίλτρα θα πρέπει να λυγίσει..

markvag έγραψε:Αυτό που έχει πλήρες ιστορικό σέρβις! :rtfm:

Ποια συχνότητα είναι αποδεκτή?
Δες πχ εδώ, στα δεξιά. Άδεια το 2006 και πρώτο σέρβις το 2016-2017(?) :hmmm: