Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#702890 clio απο εμενα.Στα χρηματα αυτα ειναι το καλυτερο γιαμενα.
1,5 dci clio γιατι δεν κοιτας?
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#702893 Έχω το κορσακι το 1.0/90 και ο κουμπάρος μου το 1.4/90. Το δικό μου είναι του '15, το άλλο του '18
Το τουρμπισο είναι σαφώς πιο σπιρτοζικο, έχει 6αρι κιβώτιο έναντι του άλλου που έχει 5αρι και καλύτερη κατανάλωσή. Είναι επίσης ελαφρύτερο
Το ατμοσφαιρικό έχει καλύτερη ανάρτηση και οθόνη με android auto/car play
Κοινό μειονέκτημα και των 2, το ελαφρύ τιμόνι
Άβαταρ μέλους
By alexm
#702954 Ζόρζ το κορσα είναι αρκουντως γρήγορο με τον 14αρι Τούρμπο και το 6αρι κιβώτιο
(το έχω και για αυτό το λέω).
Επίσης βγαίνει ακριβώς ίδιο από την μάνα του στα 150 άλογα με διαφορετική χαρτογράφηση (και με 120 στο μεριβα). Πολλοί κάτοχοι του 100αριου έχουν προχωρήσει σε κονσέρβα για να το κάνουν 150 (bluefin κτλ). Το ατμοσφαιρικό είναι τάφος.

Πριν από αυτό είχαμε ένα mk7 fiesta 1.4 το οποίο μου φαίνεται η μέρα με την νύχτα σε θέμα επιδόσεων.

Ακόμη να ξες ότι τα corsa e με οθόνη χωρίς φυσικά κουμπιά από κάτω της δεν έχουν aa/CarPlay (που και αυτό γίνεται άνετα retrofit με κόστος γύρω στο 500αρι αν θυμάμαι καλά).
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#702957
drdino έγραψε:Τι έκανε ο προηγούμενος μπάρμπας στο κάθισμα; ΜΗΝ πάρεις blacklight...

Ένα καλό valet όντως το χρειάζεται. Ευτυχώς υπάρχει πρόχειρο επαρκές PPE..

Εικόνα

Scotch έγραψε:Μήπως θέλεις ένα FRV; :ninja:

Εικόνα
:ninja:

HighFidelity έγραψε:Εμένα με ανησυχούν τα λάστιχα, Achilles tires. Δεν ξέρω πού αλλού έχει κάνει οικονομία ο πάρπας.

Εύστοχη παρατήρηση, ότιναναι μάρκες ελαστικών (ή ακόμα χειρότερα, διαφορετικά λάστιχα ακόμα και στον ίδιο άξονα) μαζί με κόψιμο/παρατηρήσεις στο ΚΤΕΟ για μικρά πράγματα (καμένες λάμπες, υαλοκαθαριστήρες κλπ) είναι ένδειξη τσίπη και απρόσεκτου ιδιοκτήτη. Αυτό που δεν βλέπω να στάθηκε κανείς είναι το μάλλον aftermarket τελικό της εξάτμισης.
Κατά τα άλλα, το συγκεκριμένο είναι πλήρες από εξοπλισμό (πέρα από αισθητήρες παρκαρίσματος), κι έχει και ΒΤ που είναι σπάνιο στο Jazz Mk2.Επίσης ως έκδοση EX έχει και τη πανοραμική οροφή.

dimviii έγραψε:clio απο εμενα.Στα χρηματα αυτα ειναι το καλυτερο γιαμενα.
1,5 dci clio γιατι δεν κοιτας?

Πετρέλαιο όχι, δεν υπάρχει κανένας λόγος. Ούτε θα κάνω αρκετά χιλιόμετρα που να δικαιολογούν το κόστος. Άσε που από του χρόνου ξεκινάει δακτύλιος στο κέντρο που θα απαγορεύει τα παλιά ρυπογόνα οχήματα. Αν το κάνουν όπως στο Λονδίνο (Euro 4 βενζίνη και Euro 6 πετρέλαιο κατ'ελάχιστο) έχει καλώς, αλλά υπάρχει το ενδεχόμενο να κόψουν όλα τα diesel.

@Geralt και @alexm: ευχαριστώ για το feedback σας περί Corsa.

Το 1000άρι turbo είναι πολύ σπάνιο εδώ πάνω, τα πλησιέστερα είναι στη Γλασκώβη:
https://www.autotrader.co.uk/car-detail ... 4121272344
https://www.autotrader.co.uk/car-detail ... 2229352401
(το κόκκινο φαίνεται χτυπημένο btw :hmmm: )

Σε 1400 turbo υπάρχουν και πιο κοντά αλλά οριακά πολύακριβά:
https://www.autotrader.co.uk/car-detail ... 4141365562
https://www.autotrader.co.uk/car-detail ... 3250558117

Και να πω την αμαρτία μου, σε αυτά τα λεφτά θα πήγαινα καρφωτός για κανένα Mazda 2 90άρι.

Εικόνα
:eat:

Για το Clio, αφού επικρατεί σύμπνοια απόψεων, υπάρχουν αρκετά κομμάτια και 0.9άρια με gps με <6000, οφείλω να το κρατήσω στα υπόψη.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#703123
alexm έγραψε:Το 2αρι φαίνεται πολύ όμορφο. Ίσως και γώ αυτό να παιρνα.
To 2 είναι καλή περίπτωση και μου αρέσει πολύ απέξω αλλά το εσωτερικό νομίζω υστερεί, αρκετά απλό και πλαστικό.
Άβαταρ μέλους
By alexm
#703141 Ε καλά και το Clio και κυρίως το fiesta το ίδιο μέτρια είναι μέσα.
Έτσι και αλλιώς δε μιλάμε για καμία 5αρα, απλά φτηνά σουπερμινι είναι όλα τους.
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#705093 Swiftάκι barn find :hmmm:

Εικόνα

Μοντέλο 8ετίας, με λιγότερα από 13500Κm. To παράδοξο είναι ότι έχει περάσει από 3 ιδιοκτήτες, με τον τελευταίο να το έχει από το καλοκαίρι του 2016. Στοιχηματίζω ότι ήταν pre-reg (πινακιδωμένο, με την αντιπροσωπεία ως 1ο όνομα), αυτό συνηγορεί ότι η 1η άδεια κυκλοφορίας βγήκε μήνα Μάρτιο (που αλλάζουν έτος οι πινακίδες εδώ). Κι εκεί είναι που αρχίζουν τα περίεργα, στα 3 χρόνια που πέρασε 1η φορά ΚΤΕΟ έκανε λιγότερα από 1000 χιλιόμετρα. :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#705094 Πολύ λίγα χιλιόμετρα έστω και με 2 ιδιοκτήτες. Να έχει κάνα πρόβλημα που δεν μπορεί να λύσει το συνεργείο και το επιστρέφουν στην εγγύηση;