Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Mad_Max_Geo
#69793 Εψαχνα να βρω καποιο θεμα που να λεει για αυτα τα προϊοντα αλλα δε βρηκα κατι. Αν υπαρχει κατι παρομοιο και δε το προσεξα παρακαλω να μεταφερθει το θεμα! :oops:

Τωρα ποια η γνωμη σας για αυτα τα προϊοντα που πανε μεσα στο ρεζερβουαρ? Σκεφτομουν να παρω ενα ενισχυτικο καυσιμου να το ριξω στο focus μηπως του κανει καλο, οπως επισης και ενα καθαριστικο μπεκ μια στις τοσες νομιζω δε κανει κακο. Αν και μια φορα του εχω βαλει που τα μπεκ του ηταν ηδη βουλωμενα και θελανε καθαρισμο με υπερηχους που τελικα εγινε αλλα απο το καθαριστικο μπεκ δεν ειδα καποια διαφορα τοτε.
Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#69884 Θεωρητικά δεν έχουν καθαριστικά έτσι και αλλιώς οι βενζίνες; Π.χ. κάτι τέτοιο διαφημίζει η ΕΚΟ ή η shell για τις vpower κ.τ.λ.
Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#70089 Η εκο τα έχει και στην απλή
http://www.eko.gr/Text.aspx?menuitemid=901&lan=1

και η "shell" στην "απλή" vpower
http://www.coralenergy.gr/el-gr/gia-ton-odigo/kaysima-shell/183-shell-v%E2%80%93power-.cmt

Τώρα για το ενισχυτικό καυσίμου, τα οκτάνια δεν αυξάνει θεωρητικά; Τι να το κάνεις 1 φορά.
Άβαταρ μέλους
By The Ace
#70132 Για τα διάφορα καθαριστικά, κάνουν δουλειά μεν, αλλά πλέον οι "καλές" βενζίνες έχουν ήδη καθαριστικές ιδιότητες, σε μικρότερη συγκέντρωση μεν, κάνουν πολύ καλά τη δουλειά τους δε. Αν δηλαδή βάζεις μια στις τόσες (1 φορά το μήνα ?) μια καλή βενζίνη (Ultimate και Power σίγουρα, δεν ξέρω για τους άλλους), δεν θα χρειαστείς κάποιο άλλο πρόσθετο μέχρι να φτάσεις σε τριψήφιο αριθμό χιλιάδων χλμ...

Το αυτό ισχύει και για τα ενισχυτικά οκτανίων. Έχουν γίνει συγκριτικά tests και νομίζω μόνο ένα (το Torco που δεν έρχεται Ελλάδα νομίζω, ή το φέρνει κανάς Λαμπριανίδης σε εξωφρενική τιμή ?) ανέβαζε σημαντικά τα οκτάνια, σε βαθμό δηλαδή που όντως να κάνει διαφορά. Και σε κάθε περίπτωση, μια καλή καθαρή 100αρα σου βγαίνει πιο φθηνά ανά ντεπόζιτο (~50-60 λίτρα) από οποιοδήποτε ενισχυτικό, και με καλύτερο αποτέλεσμα (δηλαδή +5RON κανονικότατα, ενώ το Torco είχε πιάσει με ζόρι τα +3RON αν θυμάμαι καλά).

Ταρζανιές του στυλ "βάλε 4-5 μπουκαλάκια να οργώνει το εργαλείο" είναι (α) περιορισμένης εφαρμογής, (β) για συγκεκριμένες περιπτώσεις (π.χ. dyno ή στοίχημα), και (γ) επικίνδυνες....
Άβαταρ μέλους
By leonp
#70223
Vagnar έγραψε:Θεωρητικά δεν έχουν καθαριστικά έτσι και αλλιώς οι βενζίνες; Π.χ. κάτι τέτοιο διαφημίζει η ΕΚΟ ή η shell για τις vpower κ.τ.λ.

Έχουν όσο χρειάζεται.
Οι πιο ακριβές βενζίνες έχουν περισσότερα απ' όσο χρειάζεται.

Αν παρκάρεις το αμάξι για ένα χρόνο ή περισσότερο, τότε χρειάζονται ειδικά πρόσθετα γιατί τα καύσιμα χαλάνε.

Καλό είναι κάθε χρόνο να βάζεις στο ρεζερβουάρ ένα πρόσθετο για τα νερά που μαζεύονται.
Στα συστατικά του θα γράφει ότι αποτελείται (σχεδόν) από ισοπροπυλική αλκοόλη.
Αυτή η αλκοόλη είναι πάμφθηνη αλλά το πρόσθετο πωλείται ακριβά.


Αν δεν υπάρχει νοθεία στα καύσιμα, (τολουόλη για καθαριστήρια, νερά, παλιά λάδια κλπ), δεν χρειάζονται ειδικά πρόσθετα.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#70284 Ακόμα και μετά από 2 μήνες ακινησία όλο και κάποιο μπέκ θα κολλήσει, ένα μπουκαλάκι στο ρεζερβουάρ και σε μερικά χλμ ξεκολλάει, τα καθαρίστικά της βενζίνης είναι καλά για όσο κυκλοφορεί το αυτοκίνητο, όταν εξατμίζεται η βενζίνη από τα μικρά εξαρτήματα όπως είναι τα μπέκ ή τα μπέκ των καρμπυρατέρ λόγω ακινησίας, αφήνει κεραμικά κατάλοιπα τα οποία για να διαλυθούν χρειάζονται τα κατάλληλα καθαρίστικά, αν ρίξεις ένα μπουκαλάκι με καινούργια βενζίνη τότε θα ξεκολλήσει ότι έχει κολλήσει, αλλιώς πας για καθάρισμα με υπέρηχους.
Άβαταρ μέλους
By fubar.gr
#70371 Είχα το C4 σε ακινησία απο το 2010. Όλο αυτό το διάστημα το είχα βάλει μπρός μόνο μία φορά το καλοκαίρι του 2013.

Το ρεζερβουάρ ήταν στο 1/4 με βενζίνη του 2010. Πήρε με την πρώτη μπρός και δέν εμφάνισε το παραμικρό πρόβλημα με ρεταρίσματα ή οτιδήποτε. Προληπτικά το γέμισα 100άρα και έριξα και ένα μπουκάλι καθαριστικό μπέκ.

Περίμενα μετά απο τόσα χρόνια να είναι σε άθλια κατάσταση αλλά τελικά όλα καλά.
Άβαταρ μέλους
By Morx
#70634 Ειμαι υπερ του καθαρισμου των μπεκ με υπερηχους.
Safe δουλεια, ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΟ αποτελεσμα, τουλαχιστον εχεις μια ιδεα του πως ηταν πριν και τι εφυγε απο μεσα του κατα τον καθαρισμο.
Ενα φρεσκαρισμα και τα O-rings καθως και των ενωσεων σε σωληνακια κτλ ριχνεις μια ματια και στην εισαγωγη για καθαρισμα ή/και πεταλουδα.

Τα καθαριστικα κτλ... ειναι ημιμετρα.
Άβαταρ μέλους
By Mad_Max_Geo
#70679 Ακριβως και εγω αυτο πιστευω morx αλλα λυθηκαν οι αποριες μου σχετικα με το τι το καθαριστικο μπεκ κανει στην ουσια. Οποτε απο οτι καταλαβαινω, ενα ενισχυτικο οκτανιων μια φορα στο 6μηνο ας πουμε δε βλαπτει για να διαλυθει το νερο που εχει μεσα η βενζινη.
Άβαταρ μέλους
By Morx
#70689 Το νερο, με ποιο τροπο θα διαλυθει;; :dizzy:
Εαν προκειται για χημικη ενωση, απλα θα γινει κατι "αλλο"... που προφανως θα πρεπει να καει, μαζι με τη βενζινη χωρις να δημιουργει τα ιδια προβληματα με το νερο ή σε μικροτερο βαθμο...

Οσο για τις επικαθισεις ανθρακα, κτλ .... αμφιβαλλω αν κανουν δουλεια τετοια προιοντα, αποδεδειγμενα ξαναλεω, δεν εχει φανει καποιο οφελος.
Στην τελικη, αν ο κινητηρας εγραψε ας πουμε 250.000χλμ ... ποιες επικαθησεις, ποια νερα στο τεποζιτο και ιστοριες για αγριους.
(Δεν αλλαξα ποτε αντλια βενζινης και ολο το κυκλωμα καυσιμου, ειναι παρθενο εκ του εργοστασιου, εκτος απο το χωρο του κινητηρα οπου αλλαχτηκαν προληπτικα .... προβλημα με νερο, κανενα....)

200άριζε, 200αρίζει. Παιρνει μπρος ομορφα, ρελαντι ωραιο. Ολα καλα!
Βενζινες σε οποια χωρα συνορευει με την Ελλαντα και παραεξω... απο πρατηρια μεγαλων πολεων αλλα και στον Τακη τον βενζινα στο τυχαιο κωλοχωρι.


Γιατι να παιξεις λοιπον με τα ημιμετρα, οταν π.χ. ανα 50.000χλμ μπορεις να βγαλεις μπεκακια για καθαρισμο με υπερηχους, ογκομετρηση, μετρηση αγωγιμοτητας και να κοιμασαι ησυχος ξεροντας οτι εγινε σωστη δουλεια και για οποιοδηποτε θεμα τροφοδοσιας ειναι τα τελευταια που φταινε;
Άβαταρ μέλους
By Mad_Max_Geo
#70698 Καπου διαβασα πως κατι στοιχειο εχουν μεσα τα ενισχυτικα οκτανιου (κατι με αλκοολ μεσα που δε μπορω να το βρω) που στην ουσια διαλυει το νερο μεσα στο τεποζιτο. Δε ξερω τι να πω. Προσωπικα το αυτοκινητο μου ζει quarter tank at a time :lol: οποτε οταν ξανακατεβω Ελλαδα λεω να ριξω ενα ενισχυτικο οκτανιων μεσα για καλυτερη λειτουργια που βεβαια προβλημα δεν εχει ειναι πολυ ομαλη και ωραια η λειτουργεια του αλλα επειδη με τρωει κατι. :lol:
Άβαταρ μέλους
By Morx
#70704 Πεταμενα λεφτα.

Αν σε τρωει τοσο πολυ, αραξε να αναψει λαμπακι και αδειασε τεποζιτο γεμιζοντας ξανα απο εμπιστο πρατηριο.
Εχε κατα νου, οτι το νερο καθεται ΚΑΤΩ απο τη βενζινη, οποτε το αμαξι, να 'σαι σιγουρος θα ειχε θεμα πιο ευκολα απ'οτι νομιζεις.
Άβαταρ μέλους
By Mad_Max_Geo
#70716 Ισως εχεις ενα δικιο σε αυτο. Τι να πω δε ξερω ειναι πολλοι οι παραγοντες. Εγω προσωπικα η λειτουργεια που κανω στο δικο μου ειναι λαμπακι και 20 ευρω οταν αναψει! Αλλα μαλλον θα το ριξω για το γαμωτο να φυγει απο το κεφαλι μου γιατι αν δε το κανω θα λεω οτι εκανα βλακεια που δε το πηρα. :lol:
Άβαταρ μέλους
By leonp
#70791
Morx έγραψε:Το νερο, με ποιο τροπο θα διαλυθει;; :dizzy:

Προσθέτοντας (ισοπροπυλική) αλκοόλη, το νερό ανακατεύεται με το καύσιμο και καίγεται.