Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By bebes
#694760 Δεν ξέρω, τι να πω... :oops:
Δεν ειχα ξαναγοράσει απο wish, η αλήθεια είναι οτι κάποιες φορες που κοίταξα απο διαφημιση, δεν μου γέμισαν το μάτι.

Τωρα που είμαι σε καταναλωτικό οργασμό (λόγω αγοράς της μηχανής) έκανα το ατόπημα :tomato:

Πηρα αρχικά μια προεκτασούλα για το φαίριγκ και μετα απο λίγες μέρες και τα ΒΤ.

Δεσμέυομαι οτι θα κάνω πλήρη ριβιού για οτι ψώνισα (αν έρθουν τελικά μ'αυτα που διαβάζω :help: ), χωρίς φόβο και πάθος.
Επίσης, θα ανοίξω τα σχόλια για την ενδεχόμενη καζούρα :s_inlove :s_cool
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#696901 Εικόνα

Εικόνα



Το έχει φίλος. Μου έκανε εντύπωση που είναι όλο carbon. Το ζύγισα και έγραψε 1375 γρ.
Καλή εταιρία; δεν την γνώριζα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#696906 1485 γραμμάρια το δικό μου και είναι flip up. Όλο carbon επίσης. Το ελαφρύτερο flip-up της αγοράς όταν το αγόρασα (όταν το επίσης κορυφαίο Shoei Neotec έφτανε τα 1800 gr !). H Shiro είναι budget μάρκα, από την Ισπανία. Λιγότερο γνωστή από την επίσης budget πορτογαλική ΜΤ.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#696920 Για carbon το λες και βαρύ Busso.
Τόσο είναι το δικό μου Shoei.

Κοιτούσα πρόσφατα ένα X lite carbon στα 1200γρ αν θυμάμαι καλά.

Εν τω μεταξύ τα Arai για κάποιον λόγο είναι θεοβαρα.

< >
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#696922 Δεν έχω ιδέα παίδες. Το έχω αφήσει πολλά χρόνια το σπορ του 2τροχου, οπότε δεν έχω μέτρα σύγκρισης.
Το μέγεθος του κράνους αυτού είναι το XL πάντως
Άβαταρ μέλους
By bebes
#696945 Τωρα που έψαχνα κράνος για τη γυναίκα, ήθελα κατι ελαφρυ λόγω αυχενικού.

Παρατήρησα οτι τα βάρη αυξήθηκαν σε σχέση με πριν 10-15 χρόνια που σταμάτησα να ασχολούμε με τα κράνη.

Μεταξύ δυο κρανών ίδιας μάρκας και ίδιας κατηγορίας, τωρα εχουμε μεγαλύτερο βάρος.
Δεν ξερω αν οφείλεται και σε "περισσότερα" υλικά, αλλά ήδη η δεύτερη ζελατίνα (φιμέ), δεν θα προσθέτει 100-150 γραμμάρια;

Εχω χρησιμοποιω ενα shoei XR1100, το οποίο στο μεγεθος Μ ζυγίζει 1350 γραμμάρια.
Άβαταρ μέλους
By Morx
#696977 Στα κρανη, το οτι ειναι carbon δεν σημαινει οτι ειναι απαραιτητα και ελαφρυτερο.
Το βαρος που γλιτωνουν, μπορουν να το κερδισουν για πιο ανετη επενδυση, καλυτερη ηχομονωση, πιο στιβαρο μηχανισμο ζελατινας, παχυτερο εσωτερικο κελυφος για απορροφηση ενεργειας κλπ κλπ.

Περιπου 230000 σε δυο τροχους ... στα 17 χρονια που καβαλαω, δεν με πειραξε ποτε το βαρος.
Τα κρανη που ειχα ηταν απο 1750gr μέχρι και 1350gr ...
Με σειρα προτεραιοτητας:
1) Αεροδυναμικη
2) Εξαερισμος
3) Θορυβος

Εχω 2 κρανη πλεον που χρησιμοποιω.
Καθημερινο, ενα AGV K4 Evo ... 1500κατι γραμμαρια. ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΑ ΑΨΟΓΟ! Α-ΨΟ-ΓΟ! 230 με γυμνη μηχανη και δεν με νοιαζει τιποτα.
Για τις μαχιμες βολτες φοραω ενα HJC Rpha 11 ... παντα με ωτοασπιδες.
Αεροδυναμικα ειναι μετριο. Δεν ειναι φτιαγμενο για να τρως αερα στη μαπα.
Διαχειριζεται πισω απο τη ζελατινα σκυμμενος τους στροβιλισμους πολυ καλυτερα και ο εξαερισμος το καλοκαιρι ειναι σαν A/C.
Υπερ-ανετο με racing fitment... DDring, tear-offs και ολα τα γουστα.

Προσφατα αλλαξα με καινουρια μαξιλαρακια κλπ, ολο το εσωτερικο του K4 EVO ... κρανος του 2013 αν θυμαμαι καλα, γιατι απλα το λατρεψα για all around χρηση.
Το βαρος του δεν με απασχολει καν... αυτα τα 150 ή οσα γραμμαρια ειναι! 60000χλμ σχεδον με δαυτο και κανενα παραπονο.

Το XR1100 που αναφερθηκε πιο πανω, ειναι η χρυση τομη βαρους/αεροδυναμικης.
Το ειχα και αυτο, ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΤΙΜΙΟ. Τα εβγαλε τα λεφτα του και το πηρε και η ασφαλιστικη για εξαργυρωση! :oops:
Άβαταρ μέλους
By Morx
#697002
dimik έγραψε:Το XR1100 ψαχνω να αντικαταστήσω και με βλέπω πάλι σε Shoei και Gt-Air 2 να πηγαίνω.


< >

Ο αντικαταστατης του 1100 ειναι το NXR... αποψη μου πηγαινε σ'αυτο.

Αναλογως βεβαια τη χρηση και την ανεμοκαλυψη σου...
Άβαταρ μέλους
By dimik
#697029 Καθόλου ανεμοκαλυψη στο Hornet.
Είχα μια μ@λακια της Ermax μπροστά την οποία ξήλωσα γιατί έστελνε όλο τον αέρα κατευθείαν στο κράνος.

Σε ότι συγκριτικό έχω διαβάσει το Gt-Air 2 βγαίνει καλύτερο για τουρισταδικη χρήση και επιπλέον το αγόρασε φίλος κατόπιν προτροπής μου και είναι υπερευχαριστημενος.

< >
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#697153 o κάθε αυχένας είναι διαφορετικός στο το δυνάμεις μπορεί να δεχτεί ενώ δεν είναι όλα τα κράνη το ίδιο σε ότι έχει σχέση με κατανομή βάρους ενώ τεράστιο ρόλο παίζει τι μοτοσυκλέτα οδηγεί κανείς
π.χ σε ένα supersport / γυμνό φαντάζεται κανείς οτι θα είναι σκέτη ταλαιπωρία αλλά σε κατάλληλες ταχύτητες έχουμε ...άνωση :lol:

έχω δοκιμάσει κράνος 1500γρ και με κούραζε και κράνος 1500 που μπορούσα τουλάχιστον 1-2 ώρες ακόμα πριν χρειαστεί το πρώτο βγάλσιμο :lol:

πολύ καλή δουλειά κάνουν στο revzilla για την παρουσίαση των κράνων ή και ο Φ9 αλλά πάντα με δοκιμή το κράνος για τον υποψήφιο αγοραστή

ΥΓ η ΜΤ είναι απο Ισπανία , Καρταχένα , αν θυμάμαι καλά
Άβαταρ μέλους
By bebes
#698328 Οπως έγραψα και σε άλλο τοπικό, μου ηρθε το ΒΤ απο Κινα.
Αντί όμως για το σετ δυο τεμαχίων, ήρθε ένα μόνο του.
Εστειλα παράπονο στη Wish, μου έβαλαν πίσω τα λεφτα στον λογαριασμό και μου έμεινε το ΒΤ :)

Το θέμα τωρα είναι, αν μπορώ να πάρω άλλο ενα απο Ελλάδα και να επικοινωνούν.
Πως μπορώ να το κοιτάξω αυτό;
Μπορούν δυο ΒΤ διαφορετικής εταιρίας να επικοινωνήσουν μεταξύ τους;

Αλλιώς να πάρω ενα ζευγάρι έτοιμα σεταρισμένα

αυτό ήρθε
Εικόνα
και αυτό έπρεπε να έρθει
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By bebes
#698339
Anonymous Founder έγραψε:Μου μοιάζει με το παρακάτω :
https://banggood.app.link/HBCC4AoDJeb

Πιθανότατα να είναι το ίδιο, θα μπορούσα ισως να παραγγείλω αλλο ενα απο wish, αλλά θα προτιμούσα να παρω απο Ελλάδα.

https://www.skroutz.gr/c/1261/endoepiko ... xanhs.html

Μάλλον θα πρέπει να παρω κάποια τηλέφωνα και να ρωτήσω, αν και βλέπω οτι τα φτηνα ΒΤ τα πουλάνε εδω μη εξειδικευμένα καταστήματα, ειναι πιθανόν να μη γνωρίζουν τις λεπτομέρειες που θελω.

Θα δουμε