- 11 Μαρ 2021, 22:40
#696977
Στα κρανη, το οτι ειναι carbon δεν σημαινει οτι ειναι απαραιτητα και ελαφρυτερο.
Το βαρος που γλιτωνουν, μπορουν να το κερδισουν για πιο ανετη επενδυση, καλυτερη ηχομονωση, πιο στιβαρο μηχανισμο ζελατινας, παχυτερο εσωτερικο κελυφος για απορροφηση ενεργειας κλπ κλπ.
Περιπου 230000 σε δυο τροχους ... στα 17 χρονια που καβαλαω, δεν με πειραξε ποτε το βαρος.
Τα κρανη που ειχα ηταν απο 1750gr μέχρι και 1350gr ...
Με σειρα προτεραιοτητας:
1) Αεροδυναμικη
2) Εξαερισμος
3) Θορυβος
Εχω 2 κρανη πλεον που χρησιμοποιω.
Καθημερινο, ενα AGV K4 Evo ... 1500κατι γραμμαρια. ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΑ ΑΨΟΓΟ! Α-ΨΟ-ΓΟ! 230 με γυμνη μηχανη και δεν με νοιαζει τιποτα.
Για τις μαχιμες βολτες φοραω ενα HJC Rpha 11 ... παντα με ωτοασπιδες.
Αεροδυναμικα ειναι μετριο. Δεν ειναι φτιαγμενο για να τρως αερα στη μαπα.
Διαχειριζεται πισω απο τη ζελατινα σκυμμενος τους στροβιλισμους πολυ καλυτερα και ο εξαερισμος το καλοκαιρι ειναι σαν A/C.
Υπερ-ανετο με racing fitment... DDring, tear-offs και ολα τα γουστα.
Προσφατα αλλαξα με καινουρια μαξιλαρακια κλπ, ολο το εσωτερικο του K4 EVO ... κρανος του 2013 αν θυμαμαι καλα, γιατι απλα το λατρεψα για all around χρηση.
Το βαρος του δεν με απασχολει καν... αυτα τα 150 ή οσα γραμμαρια ειναι! 60000χλμ σχεδον με δαυτο και κανενα παραπονο.
Το XR1100 που αναφερθηκε πιο πανω, ειναι η χρυση τομη βαρους/αεροδυναμικης.
Το ειχα και αυτο, ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΤΙΜΙΟ. Τα εβγαλε τα λεφτα του και το πηρε και η ασφαλιστικη για εξαργυρωση!