Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#693883 Μιση δουλεια εκανε με την ταινια. Ηθελε λογκο στιγμης ΚΑΙ ταινια για να πιασει καλα :rtfm: :lol:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#693914
George_Prix έγραψε:Μιση δουλεια εκανε με την ταινια. Ηθελε λογκο στιγμης ΚΑΙ ταινια για να πιασει καλα :rtfm: :lol:


Εντωμεταξύ παίζει αυτή η εργασία να προβλέπεται κανονικά από τον κατασκευαστή.

Πχ, αν ραγίσει (μέχρι ένα όριο) ένα φινιστρίνι, προβλέπεται να πετάξει το αεροπλάνο καλύπτοντας το ράγισμα με αλουμινοταινία (όχι αυτή που έχει το praktiker, η αεροπορική κάνει πάνω από 50 ευρώ το ρολό και έχει διάρκεια ζωής 2 έτη*) για κάποιες (λίγες) ώρες και πτήσεις και εφόσον ελέγχεται πριν κάθε πτήση το ράγισμα, ότι δεν μεγαλώνει, κτλ. Βέβαια, αν είσαι επιβάτης και δεις ταινία στο φινιστρίνι δεν θα αισθανθείς ιδιαίτερα καλά... :lol:


* Όταν δούλευα στην αεροπορική, σε κάποια φάση είχαμε 2 ρολά αλουμινοταινία που θα τα πετούσαμε γιατί είχαν λήξει. Αχρησιμοποίητα, αλλά έληξαν... Τα πήρα για το σπίτι. Ένα κομμάτι που χρησιμοποίησα για να μονώσω μία σωλήνα στον καυστήρα φ. αερίου, ακόμα είναι σαν καινούριο, μετά από 3-4 χρόνια έξω... :lol:
Άβαταρ μέλους
By fokion
#694006 πολλώ δε ταινίες χρησιμοποιούνται και για την κάλυψη αρμών. Μάλιστα σε καποιο που πεταω (σαν επιβατης που και που), ο ελεγχος τους ειναι στο pre-flight walk -arround...
Άβαταρ μέλους
By fokion
#694008
markvag έγραψε:με αλουμινοταινία η αεροπορική κάνει πάνω από 50 ευρώ το ρολό και έχει διάρκεια ζωής 2 έτη


γι αυτό και οτιδηποτε εχει "αεροπορικη πιστοποιηση" εχει 50 φορες επανω απο το αντιστοιχο "εμπορικό"...

rebuild 4κιλινδρης μηχανης με πλευρικά ωστήρια κι εκεντροφορο στη μεση - φανταστειτε τεχνολογία δηλαδη....
Ξεκιναει απο τα 10Κ... και με life span περιπου 1500 ωρες...

https://www.avweb.com/ownership/rotax-o ... e-options/
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#703030 Υπάρχει κάπου το seat mapping για Α321neo της Aegean ; Δεν έχω ταξιδέψει με δαύτο.
Δεν το βρίσκω στο seatguru, βρίσκω άλλο με διαφορετικό setup θέσεων, πχ Lufthansa https://www.seatguru.com/airlines/Lufth ... 321neo.php
Η Aegean έχει 7 σειρές business class και η Luft 8

Οπότε θεωρώ πως από 26 και πίσω θα έχει καλή θέα χωρίς να κόβει πολύ το φτερό

Επίσης business class σειρά 7 (τελευταία) είναι καλά ή θα έχει λιγότερο "αέρα" λόγω της έναρξης οικονομικής μετά;

edit: Βρήκα αυτό για οικονομική
Εικόνα

Μάλλον για 29 με βλέπω, κλασσική επιλογή.
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#711536 https://www.newsbeast.gr/travel/arthro/ ... es-ptiseis

United Airlines: Αγοράζει 15 αεροσκάφη και επιστρέφει στις επιβατικές υπερηχητικές πτήσεις
Θα προμηθευτεί τα «Overture» που παράγει η Boom


:superman:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Ove20
#711538 Πρώτη φορά ακούω για αυτό το αεροπλάνο.

Introduction: 2030 (planned) α! οκ.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#711540 "Boom - Supersonic Passenger Airplanes" https://boomsupersonic.com
Για περισσότερες πληροφορίες
Υπάρχει και η Aerion με σχετικα διαφορετικό concept
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#714346 Στο μικροσκόπιο η συμφωνία με τη Fraport
https://www.efsyn.gr/oikonomia/elliniki ... ti-fraport
Ωστόσο, κρίσιμη για τη τελική στάση της αντιπολίτευσης απέναντι στο νομοσχέδιο, το οποίο στην επιτροπή Οικονομικών της Βουλής την περασμένη Τρίτη υπερψηφίστηκε μόνο από τη Ν.Δ., θεωρείται η σημερινή συνάντηση των εισηγητών των κομμάτων με τον υπουργό Οικονομικών Χρήστο Σταϊκούρα στο γραφείο του. Θα τους παρουσιάσει στοιχεία που τεκμηριώνουν το επωφελές για το Δημόσιο περιεχόμενο της σύμβασης με τη Fraport βάσει της οποίας η εταιρεία αποζημιώνεται με 178 εκατ. ευρω. Σημειώνεται ότι στη συνεδρίαση της επιτροπής της Βουλής, ΚΚΕ, Ελληνική Λύση και ΜέΡΑ25 καταψήφισαν το νομοσχέδιο, ενώ ΣΥΡΙΖΑ και ΚΙΝ.ΑΛΛ. επιφυλάχθηκαν για την τελική τους στάση.

Υπενθυμίζεται ότι ενώ για το 2ο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας (Ηράκλειο) όπως και για τα υπόλοιπα 23 περιφερειακά, πλην Fraport, μέχρι στιγμής δεν έχει προβλεφθεί στήριξη, το νομοσχέδιο προβλέπει για μεν το «Ελ. Βενιζέλος» κρατική ενίσχυση 130 εκατ. ευρώ (51 εκατ. άμεση και 78 εκατ. ως συμψηφισμό με αμοιβές δικαιωμάτων που όφειλε στο Δημόσιο η εταιρεία για τα έτη 2020, 2021 και 2022), για δε τη Fraport και τα 14 αεροδρόμια που διαχειρίζεται αποζημίωση 178 εκατ. ευρώ, βάσει συμφωνίας γερμανικής εταιρείας και ελληνικού δημοσίου έπειτα από διαπραγμάτευση πλέον του ενός έτους.


Η ομορφιά των Παραχωρήσεων. :inlove:
Αλλά δεν θέλω παράπονα, μπορεί να πληρώνουμε κατιτίς παραπάνω, αλλά απολαμβάνουμε και υπηρεσίες. :s_biggrin

Εννοείται, το ίδιο ισχύει παντού, σε όλες τις παραχωρήσεις (δρόμοι, μαρίνες, κλπ). Και εννοείται, πως η παραχώρηση είναι και κάπως καλύτερη από την πώληση ή την εκποίηση.
Σε κάθε περίπτωση, όσο υπάρχει το γνωστό υποζύγιο ο φορολογούμενος, όλα είναι πόπα. Και οι κυβερνήσεις μας θα κάνουν μπίζνες με κάτι τέτοιους. Σάμπως είναι δικά τους τα λεφτά; Ο Σταϊκούρας, μήπως παίζει τα δικά του λεφτά;
Είμαι βέβαιος πως στο τέλος το Δημόσιο θα πάρει ένα μύδι και από αυτή την Παραχώρηση.
Και είναι τόσο όμορφα να Παραχωρείς τις υποδομές σου στις εταιρείες, που ετοιμάζεται και δεύτερο σετ με αεροδρόμια (μέσα θα είναι και της Καλαμάτας που το θέλουν πολλοί...).
:metalo:

Δεν θέλω όμως γκρίνια, τι είναι μερικά εκατομμυριάκια για τον περήφανο Έλληνα φορολογούμενο; :s_thumbsup
Εννοείται, η περηφάνια εξαντλείται στις παραχωρήσεις, στα κρατικά, δεν θα δώσουμε τίποτε, ώστε να πουληθούν φθηνότερα.
:s_roses
Άβαταρ μέλους
By markvag
#714385 Τα έλεγα τότε, δεν υπήρχε κανένα συμφέρον για το δημόσιο από αυτές τις συμβάσεις, που είναι 100% αποικιοκρατικές. Ούτε μείωση του κόστους (που θα φέρει ίσως αεροπορικές) - αυξήθηκαν έως και 10 φορές τα σχετικά τέλη με το που ανέλαβε η Fraport, ούτε βελτίωση των υπηρεσιών προς τις αεροπορικές και λοιπές εταιρείες του αεροδρομίου (τουλάχιστον το πρώτο έτος, μετά έφυγα από το αεροδρόμιο)... ΟΚ, έγινε η επένδυση της επέκτασης του τέρμιναλ (γιατί δεν μπορούσε να το κάνει αυτό το δημόσιο άραγε;; :hmmm: :roll: Σιγά το έργο δηλαδή...) και έγιναν οι τουαλέτες... Είναι γνωστό εξάλλου πως ο κάθε ταξιδιώτης έχει ως βασικό κριτήριο επιλογής του μέρους που θα πάει το αν έχει καλές τουαλέτες το αεροδρόμιο... :innocent: :lol:
Άβαταρ μέλους
By melos86
#714386 Τα αεροδρομια μας ηταν σκουπιδια!! Ολα περα απο το Βενιζελος...
Το μοναδικο μερος στη μυκονο που θυμιζε ελλαδα ηταν το αεροδρομιο της (το 2016 μας ειχαν σε αιθουσα αναμονης με τις πορτες ανοιχτες 15αυγουστο γιατι δεν δουλευε ο κλιματισμος)! Το Μακεδονια εδινε την εντυπωση οτι φυτοζωουσε... Και δεν μιλαω καν για τον διαδρομο που επρεπε να ειχε γινει πριν απο 20 χρονια αλλα τα καταστηματα μεσα που ειχε εναν τερκενλη, ενα εβερεστ, τον.... βιλδιριδη και το duty free με τα αρωματα! :thumbsdown: Και δεν φανταζομαι καν σε τι κατασταση ηταν τα ακομα μικροτερα!

Ειναι αποδεδειγμενο παρα πολλες φορες οτι οτιδηποτε φερει τον τιτλο "κρατικο" η "δημοσιο" ειναι για τον π.....αναθεμα!
Σε ιδιωτες και ας κοστισει κατι παραπανω! Τουλαχιστον να τα επισκεπτομαστε και να χαιρομαστε!
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#714391 Όπως είπα, μια χαρά λοιπόν θα κάνουν να τα παραχωρήσουν όλα αφού αυτή είναι η επιθυμία των πολλών. Όπως έχω ξαναπεί, εγώ από τις παραχωρήσεις βγάζω το ψωμάκι μου, και αφού δεν σας χαλάει εσάς, εμένα μου περισσεύει.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#714401
melos86 έγραψε:Τα αεροδρομια μας ηταν σκουπιδια!! Ολα περα απο το Βενιζελος...
Το μοναδικο μερος στη μυκονο που θυμιζε ελλαδα ηταν το αεροδρομιο της (το 2016 μας ειχαν σε αιθουσα αναμονης με τις πορτες ανοιχτες 15αυγουστο γιατι δεν δουλευε ο κλιματισμος)! Το Μακεδονια εδινε την εντυπωση οτι φυτοζωουσε... Και δεν μιλαω καν για τον διαδρομο που επρεπε να ειχε γινει πριν απο 20 χρονια αλλα τα καταστηματα μεσα που ειχε εναν τερκενλη, ενα εβερεστ, τον.... βιλδιριδη και το duty free με τα αρωματα! :thumbsdown: Και δεν φανταζομαι καν σε τι κατασταση ηταν τα ακομα μικροτερα!

Ειναι αποδεδειγμενο παρα πολλες φορες οτι οτιδηποτε φερει τον τιτλο "κρατικο" η "δημοσιο" ειναι για τον π.....αναθεμα!
Σε ιδιωτες και ας κοστισει κατι παραπανω! Τουλαχιστον να τα επισκεπτομαστε και να χαιρομαστε!


Το πρόβλημα φυσικά δεν ήταν το ότι ήταν κρατικά. Το πρόβλημα ήταν το ότι υπήρξε και συνεχίζει να υπάρχει συνειδητή επιλογή υποβάθμισης των δημόσιων αγαθών.

Επίσης, δεν μιλάμε για "κάτι" παραπάνω. Μιλάμε για 10πλασιασμό των τελών στάθμευσης και όχι μόνο. 6πλασιασμό των ενοικίων εντός του αερολιμένα και 2πλασιασμό στον εμπορευματικό σταθμό. :s_whiteflag Αν αύριο αλλάξει ιδιοκτήτη το μαγαζί σου και ο νέος σου διπλασιάσει το ενοίκιο γιατί ΘΑ σου προσφέρει κάτι παραπάνω, κάποια απροσδιόριστη στιγμή στο μέλλον, θα είσαι σύμφωνος; :s_wink Και φυσικά είδαμε το πόσο μικρό είναι αυτό το "κάτι" με την αποζημίωση της Φραπόρτ για τη μείωση του τζίρου (που δεν θα υπήρχε εάν το αεροδρόμιο ήταν κρατικό, θα υπήρχε προφανώς μειωμένη ζημιά). Και ξαναλέω πως οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι όλοι στις θέσεις τους και μισθοδοτούνται κανονικά (εκτός από κάτι λίγους που παραιτήθηκαν και πήγαν στη Φραπόρτ), γιατί απλά δεν γίνεται αλλιώς (βάση διεθνούς νομοθεσίας). Άρα απλά προσθέσαμε ένα παχύ στρώμα επιπλέον κόστους σε ότι ήδη υπήρχε. :lol:

Και κατακόρυφη πτώση της εξυπηρέτησης των εταιρειών. Μιλάω να βλαστημάς με τη γραφειοκρατεία και να αναπολείς τις υπέροχες μέρες χωρίς γραφειοκρατεία του δημοσίου... :lol: Αν δεν με πιστεύεις, δεν μπορώ να κάνω κάτι, αλλά το έζησα στην καθημερινή μου δουλειά...
Άβαταρ μέλους
By melos86
#714402 Το ιδιο πραγμα λεμε...
Εγω λεω οτι φαιει που ηταν κρατικα εσυ λες οτι φταιει το οτι απαξιωνουμε καθε τι κρατικο! Οχι γιαννης, γιαννακης! Στην πραξη ομως οτιδηποτε ιδιωτικοποιηθηκε προοδευσε!
Καταλαβαινω οτι για τους αμεσα εμπλεκομενους τα πραγματα ειναι λιγο αβολα αλλα εγω δεν κρινω το αεροδρομιο ως τετοιος αλλα ως επισκεπτης! Και αυτο που βιωνα ως επισκεπτης ηταν παρα πολυ κακο! Ειδικα δε αν το συγκρινουμε με εντιστοιχα αεροδρομια του εξωτερικου!

edit: Και δεν ξερω τι γινεται και τι γινοταν με τα ενοικια στις επιχειρησεις εκει αλλα οι τιμες με τα χαμηλα ενοικια ηταν εξωπραγματικα εκτος τοπου και χρονου!! Ειμαι πολυ περιεργος να δω τι θα γινει τωρα...... :thumbsdown: