Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
drdino έγραψε:To drive διάβασε μερικές βλακείες σε ένα blog που βρήκε κι έβγαλε "λαβράκι".Αυτο, υποψιάζομαι βέβαια πως μπορεί εκει στο drive να πιστεύουν πως διαβάζουν καποιο επίσημο site επειδή ειναι .eu
panos2171 έγραψε:Αυτό που έβαλε ο Mirage διαφέρει τελείως από αυτό που λέει το drive. To EAC λέει ότι θα γίνεται η καταγραφή ώστε αν απέχουν οι τιμές κατανάλωσης του κατασκευαστή από αυτές της καθημερινής χρήσης κάτι κάνει λάθος ο κατασκευαστής και θα έχει ποινή (diesel gate φάση ας πούμε).
mirage έγραψε:drdino έγραψε:To drive διάβασε μερικές βλακείες σε ένα blog που βρήκε κι έβγαλε "λαβράκι".Αυτο, υποψιάζομαι βέβαια πως μπορεί εκει στο drive να πιστεύουν πως διαβάζουν καποιο επίσημο site επειδή ειναι .eu
panos2171 έγραψε:Από την άλλη το drive λέει ότι αν οι τιμές απέχουν σημαίνει ότι ο οδηγός έχει βαρύ πόδι και είτε θα το πληρώσει με κυρώσεις είτε θα πρέπει να το ελαφρύνει.
Zorz έγραψε:mirage έγραψε:drdino έγραψε:To drive διάβασε μερικές βλακείες σε ένα blog που βρήκε κι έβγαλε "λαβράκι".Αυτο, υποψιάζομαι βέβαια πως μπορεί εκει στο drive να πιστεύουν πως διαβάζουν καποιο επίσημο site επειδή ειναι .eu
Τι εννοείς Βίρνα, ότι το Leave.eu δεν ήταν επίσημο site;panos2171 έγραψε:Από την άλλη το drive λέει ότι αν οι τιμές απέχουν σημαίνει ότι ο οδηγός έχει βαρύ πόδι και είτε θα το πληρώσει με κυρώσεις είτε θα πρέπει να το ελαφρύνει.
Οι "κυρώσεις" είναι η τιμή που ήδη πληρώνει ο οδηγός στην αντλία, το άρθρο του drive απευθύνεται σε κρετίνους.
Η Toyota είναι ο Νο 1 κατασκευαστής σε πωλήσεις παγκοσμίως για το 2020.
Η Toyota είναι και επίσημα ο πρωταθλητής της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτου για τη χρονιά που πέρασε καταγράφοντας 9,528.438 πωλήσεις, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που αφορούν τα εμπορικά σήματα των Lexus, Daihatsu και Hino.
Με την επίδοση αυτή ο ιαπωνικός κολοσσός «προσπέρασε» το VW Group, το οποίο είδε της πωλήσεις του τη χρονιά που πέρασε να περιορίζονται ποσοστιαία κατά 15,2% (-10,5% για την Toyota) αγγίζοντας σε απόλυτα νούμερα τις 9.305.000 μονάδες.
Το 2020 η Toyota παρήγαγε 9.213.195 αυτοκίνητα, εκ των οποίων τα 3.944.484 στην Ιαπωνία.
Συνολικά, σε σχέση με τον γερμανικό «γίγαντα», η Toyota φαίνεται πως διαχειρίστηκε καλύτερα τις επιπτώσεις της πανδημίας του COVID-19, πρωτίστως χάρη στην ισχυρή εμπορική της παρουσία στις αγορές της Ασίας.
Χαρακτηριστικό είναι εδώ το γεγονός ότι στην Κίνα η Toyota κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της κατά 10,9% φτάνοντας στις 175.000 μονάδες. Ωστόσο, η Νο 1 αγορά για τον ιαπωνικό όμιλο παραμένει εκείνη της Β. Αμερικής.
Το best-seller μοντέλο για τον όμιλο για το 2020 ήταν το RAV4, με 994.000 μονάδες.
Όπως ανακοίνωσε η Toyota, τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα κατέλαβαν το 2020 το 23% των πωλήσεων του ιαπωνικού ομίλου, έναντι 20% το 2019.
Anonymous Founder έγραψε:Όταν λέει ηλεκτροκίνητα, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών υποθέτω;
Δεν ξέρω για το παρελθόν, σήμερα ο Σάινθ δεν προσπ[…]
Ε είμαστε οι περίεργοι τότε. Εγώ είχα C64 με δισκέ[…]
Αν είχε το οκ των Αμερικανών θα είχε αντιδράσει π[…]
Το μόνο μειονέκτημα που έχω παρατηρήσει στο VoWifi[…]
Μα, μόνο αν "ξεχάσουμε" τον πληθωρισμό τ[…]