dimviii έγραψε:hard driven με 1η -2α χειροφρενο και 1η και ξανα τα ιδια.
και 3η , για το συγκεκριμένο δρόμο δρόμο μια χαρά θα έλεγα.
dimviii έγραψε:hard driven με 1η -2α χειροφρενο και 1η και ξανα τα ιδια.
Giuseppe Busso έγραψε:dimviii έγραψε:Giuseppe Busso έγραψε:Στο τέλος όλοι παραδέχονται την Turbo πάντως.
.
οντως ολοι παραδεχονται οτι ειναι πολυ δυνατη στην ευθεια.
Φαντάσου να ήταν και στις στροφές.
mousatos έγραψε:dimviii έγραψε:hard driven με 1η -2α χειροφρενο και 1η και ξανα τα ιδια.
και 3η , για το συγκεκριμένο δρόμο δρόμο μια χαρά θα έλεγα.
REALZEUS έγραψε:Το ότι παίρνετε στα σοβαρά χρόνους ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ δείχνει ότι η καραντίνα σας έχει βαρέσει στο κεφάλι. Σε εσένα αναφέρομαι Μπούσσε...
dimviii έγραψε:Giuseppe Busso έγραψε:dimviii έγραψε:Giuseppe Busso έγραψε:Στο τέλος όλοι παραδέχονται την Turbo πάντως.
.
οντως ολοι παραδεχονται οτι ειναι πολυ δυνατη στην ευθεια.
Φαντάσου να ήταν και στις στροφές.
αμα αρχιζουμε να φανταζομαστε,ολα γρηγορα ειναι.
Giuseppe Busso έγραψε:
Ε δεν είναι και κάνα χρέπι ρε Δημήτρη η 996 Turbo. Είναι πολύ σοβαρό αμάξι και στις στροφές. Αμφιβάλλεις;
Giuseppe Busso έγραψε:
Ε δεν είναι και κάνα χρέπι ρε Δημήτρη η 996 Turbo. Είναι πολύ σοβαρό αμάξι και στις στροφές. Αμφιβάλλεις;
dimviii έγραψε:Giuseppe Busso έγραψε:
Ε δεν είναι και κάνα χρέπι ρε Δημήτρη η 996 Turbo. Είναι πολύ σοβαρό αμάξι και στις στροφές. Αμφιβάλλεις;
η γνωμη μου δεν εχει σημασια,αν και την εχω αναφερει πολλες φορες.
Εγω μιλαω για το βιντεακι που εβαλες.Και εκει δεν δειχνει αυτο που λες.
Stoukerman έγραψε:Ford Escort MkΙΙ Gr4 η απαντηση!!
Καμία ανησυχία για Lewis, θυσιάσαμε το Q για τον α[…]
Αν είχε το οκ των Αμερικανών θα είχε αντιδράσει π[…]
Το δικό μου Atari ST πάντως ήταν με κασέτα. 4-5 λε[…]
Το μόνο μειονέκτημα που έχω παρατηρήσει στο VoWifi[…]
Μα, μόνο αν "ξεχάσουμε" τον πληθωρισμό τ[…]