Συζήτηση και τεχνικές λύσεις για τα παλαιότερα μοντέλα αυτοκινήτων και μοτοσικλετών
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#607710 είπαμε, μιλάμε γενικά για λάντσια
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#607712 Transverse front-engine, front-wheel-drive or four-wheel-drive (1979–1994).......
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#607729
Lalfamaz έγραψε:http://autographos.blogspot.com/2014/01/lancia-beta-hpe.html?m=1

< Note >
Ωραίο άρθρο

< Note >
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#608276 H Lancia κάηκε εμπορικά από τη Fiat επειδή δεν χώραγε (σωστό: δεν μπόρεσαν να τη χωρέσουν) στο πλάνο του ομίλου.

Μια μάρκα που ανταγωνιζόταν Μερκεντέ έφτασε να ισοδυναμεί με ένα B segment μοντέλο (Υ).
Θεωρώ δεδομένο ότι αν εξαγοραζόταν από οποιοδήποτε Γερμανό θα είχε μια χαρά πορεία.

Επίσης κατά ταπεινή μου γνώμη το Lancia = Deltones, Group B, λοιπά αγωνιστικά θηρία είναι αποπροσανατολιστικό.
Η Lancia έχει γράψει ιστορία πολύ πριν ασχοληθεί με τα ράλι.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#608519 H Lancia είχε ιστορία, σχεδιασμό, κινητήρες, πολυτέλεια κλπ. Φυσικά και υπήρχαν θέματα σκουριάς και έλλειψης αξιοπιστίας σε εποχές που οι γερμανοί ήταν δυνατοί και οι ιάπωνες ανεβαίναν αλλά άνετα χωρούσε στο πλάνο μια Fiat (απλό καθημερινό)- AlfaRomeo (σπορ)- Lancia (premier) αλλά κάπου δεν το χειριστήκαν καλά. Η VAG το κατάφερε με Audi-VW-Skoda-Seat να πλασάρει όχι 3 αλλά 4 παραλλαγές/κατευθύνσεις.
Άβαταρ μέλους
By Darayans
#858689
sknipper έγραψε:H Lancia είχε ιστορία, σχεδιασμό, κινητήρες, πολυτέλεια κλπ. Φυσικά και υπήρχαν θέματα σκουριάς και έλλειψης αξιοπιστίας σε εποχές που οι γερμανοί ήταν δυνατοί και οι ιάπωνες ανεβαίναν αλλά άνετα χωρούσε στο πλάνο μια Fiat (απλό καθημερινό)- AlfaRomeo (σπορ)- Lancia (premier) αλλά κάπου δεν το χειριστήκαν καλά. Η VAG το κατάφερε με Audi-VW-Skoda-Seat να πλασάρει όχι 3 αλλά 4 παραλλαγές/κατευθύνσεις.
φρουτακια που κερδιζουν https://tychebets.com/froutakia

Πολύ ενδιαφέρον σημείο που θίγεις. Θεωρώ ότι η Lancia είχε το δυναμικό να αναπτυχθεί σε μια πραγματικά premium μάρκα, αλλά η διαχείριση της Fiat Group δεν είχε την ίδια επιτυχία όπως η VAG με την τετράδα Audi-VW-Skoda-Seat. Ίσως να ήταν ζήτημα χρονισμού, ή έλλειψης σαφούς στρατηγικής και επενδύσεων σε κρίσιμους τομείς όπως η τεχνολογία και η ποιότητα κατασκευής
Άβαταρ μέλους
By markvag
#858757 Δυστυχώς αυτή είναι μία ιστορία που επαναλαμβάνεται συχνά... Ένας μεγάλος όμιλος ενσωματώνει μία μάρκα με ιστορία και κοινό, ωστόσο καταφέρνει να την εκμηδενίσει. Όπως πχ η GM (και όχι μόνο). Η VW είναι από τις εξαιρέσεις.