Το μοτέρ της Ford είναι πολύ πιο αξιόπιστο και με πιο ποιοτική λειτουργία.
Βέβαια, αφού πρόκειται για μεταχειρισμένο, το πιο σημαντικό είναι η κατάσταση του συγκεκριμένου αυτοκινήτου.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Θα το ρισκάρω το θέμα dpf. Άλλωστε θα κάνω αρκετά χιλιόμετρα την ημέρα και γνωρίζω θεωρώ τις ιδιαιτεροτητες του.
Το hyundai είχε ήδη υγραέριο και θέλω να πω ότι χαίρομαι που απαλλάχθηκα από αυτό. Χωρίς να έχει βγάλει σοβαρό θέμα είχα μπροστά μου αλλαγή δεξαμενής και γενικά έχεις στο κεφάλι σου ένα βραχνά διαρκώς. Μην το πιέσεις, βάλε προσθήκη βενζίνης, κοίτα διάκενο βαλβίδων παρατήρησε τα long fuel trims και ούτω καθεξής...
Το δε τράβηγμα του diesel σε σχέση με την μικρή ροπή του ατμοσφαιρικου μοτέρ του i30 δεν έχει καμία σχέση.
Συνεπώς προτίμησα να δώσω 8.500 από την τσέπη για ένα σαφώς πιο σύγχρονο αυτοκίνητο και ο Θεός βοηθός...
< Note >
Πιστευω πως το Focus ειναι καλυτερο αυτοκινητο απο την Corolla περα απο πιθανα προβληματα που μπορει να βγαλουν.
Fiat Panda 7,6l/100km
Anonymous Founder έγραψε:Με γεια λοιπόν! Θέλεις να μας πεις δυο λόγια για το νέο απόκτημα στο φόρουμ της Toyota; Χιλιόμετρα, εξοπλισμό, κλπ. Είναι πρώην leasing;Θα σας πως όσα θυμάμαι!!! Είναι φυσικά leasing. Πλέον επαρχία δεν βρίσκεις οτιδήποτε από ιδιώτη.
Έχει navigation, camera για πίσω, Cruise control κλασσικά τις ηλεκτρικές ευκολίες, ζάντες μαύρες 16'.
Δεν θυμάμαι κάτι περισσότερο. Χιλιόμετρα 70.000 θέλω να πιστεύω και από όσο το έψαξα σε μάστορα αληθινά. Επίσης δεν είναι τρακαρισμένο και έδειξε καθαρό.
Σε βόλτα έδειξε να έχει δεμένη αίσθηση, να πατάει καλά και να μην τρίζει κάτι.
Ότι και να λέμε το μεταχειρισμένο είναι ρίσκο. Αλλά το άγχος του υγραερίου δεν το μπορούσα άλλο. Ελπίζω να μην αντικατασταθεί από άγχος για το dpf.
Και εγώ θεωρώ ότι το φοκους είναι καλύτερο αμάξι αλλά όταν παίρνεις 2ο χέρι μετράνε περισσότερο ζητήματα αξιόπιστιας. Είχα κάποτε Ford fiesta και στις μαλακοβλαβες ήταν πρώτο.
Επίσης και το ι30 δεν μπορώ να πω ότι ήταν άνευ ψιλό προβλημάτων. Αντίθετα θεωρώ ότι έβγαλε αρκετά. Μικρά αλλά σπαστικά. Συν την αλλαγή δεξαμενής συν νέο έλεγχο κτεο, πιθανή ρύθμιση βαλβίδων με καπελωτα (που κοστίζει πάρα πολύ)
Σας ευχαριστώ όλους για την κατάθεση απόψεων και τις ευχές σας!!
ΥΓ θα κάνω εγγραφή σύντομα και στο Toyota Forum για να ανταλλάσουμε περισσότερες και πιο εξειδικευμένες πληροφορίες...
< Note >
Δεύτερη προσπάθεια, πιο αργή κίνηση, παίρνει με τη μία
Μίζα είναι αυτό ή κάτι άλλο?
Τι λυπητερη να περιμένουμε για Fiesta 1.6 2009?
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.