Σίγουρα τόσα χρόνια έχει κάνει πετυχημένα βήματα στον κλάδο, από τα jetstream στα ATR, μετά περισσότερα και μεγαλύτερα (75άρια), χτύπημα σχεδόν όλων των άγονων γραμμών (ποιος άλλος θα μου πείτε..).
Ήταν θέμα χρόνου να φέρει jet, γιατί τα ως τώρα ATR της ίσια που έφταναν για το πτητικό έργο. Μιλάμε για ξέσκισμα. Χώρια οι απώλειες λόγω τεχνικών, συμβάντων, κλπ.
Αυτό που μοιάζει προς στιγμήν άκαιρο είναι η συγκυρία και τα νέα neo που φέρνει. Ωστόσο η αλεπού ο Γρύλος βλέπει μπροστά. Και θα του κάτσει.
* ακόμα περιμένουμε τις σχετικές ιστορίες του markvag για την Sky..
Επίσης, μου αρέσει το παιχνίδι του Γρύλου με τα registration των αεροσκαφών. Παλιότερα είχαμε τα SX-GRY, SX-LOS, μετά κάθε "νέο" ATR που έπαιρνε ήταν με τη σειρά το SX-ΟΝΕ, -TWO, -THR, ..., -TEN.
Τώρα το 1ο neo είναι το SX-IOG (Ioannis Grylos
To 2o που περιμένουν θα είναι το SX-TEC. Ακόμα δεν έχω βγάλει από πού πηγάζει το TEC, αλλά όλο και κάποιος συνέταιρος θα έχει τέτοια αρχικά.
(Ματθ.ιθ΄30 / Μάρκ.ι΄31)
Μελετημένη κίνηση και ελπίζω να του βγει.
Μικρό Αεροπλάνο - αναγκαστική προσγείωση σε αυτοκινητόδρομο
Χεράς ο πιλότος
My Flickr
Amen and a-women!
Aυτα ολοκαινουρια ειναι? φουλ δερμα γκρι σκουρο σε ολο το καθισμα,λογικες αποστασεις στα γονατα,κοκκινες ζωνες ασφαλειας,και πολυυυυυυ μεγαλο ντουλαπι πανω απο τα κεφαλια.Η πιλοτ τσαντα της δουλειας δεν χωραει με τιποτα στης aegean τα α320,σε αυτο οχι απλα χωραει,επαιρνε και ακομα πιο μεγαλη!
dimviii έγραψε:τις τελευταιες 2 εβδομαδες ετυχε να πεταξω 2 φορες με το Α320 ΝΕΟ της sky
Και είναι πλέον 2 αεροπλάνα
(Ματθ.ιθ΄30 / Μάρκ.ι΄31)
mirage έγραψε:mirage έγραψε:Έχει σημασία φυσικα.
4 ιδιόκτητα και 2 leasing
https://www.ainonline.com/aviation-news ... ky-express
Η κίνηση εχει ρίσκο προφανως αλλα από την αλλη τα συμβόλαια ενοικίασης ειναι στον πάτο στην παρούσα φαση και υπάρχει και διαθεσιμότητα πληρωμάτων. Θα εχει ενδιαφέρον να δούμε αν θα τους βγει η κίνηση.
Ναι
Amen and a-women!
https://jimmuclarku.blogspot.com/