Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By mirage
#677679 Το livery ειναι ωραιο και γενικα βλεπω μια συνολική προσπάθεια αναβάθμισης της ποιότητας της εταιρείας, με καλυτερο site κλπ. Ελπίζω να πάνε καλά και να έχει ανταγωνισμό η Aegean.
Άβαταρ μέλους
By JarnoT
#677686 Μακάρι.
Σίγουρα τόσα χρόνια έχει κάνει πετυχημένα βήματα στον κλάδο, από τα jetstream στα ATR, μετά περισσότερα και μεγαλύτερα (75άρια), χτύπημα σχεδόν όλων των άγονων γραμμών (ποιος άλλος θα μου πείτε..).
Ήταν θέμα χρόνου να φέρει jet, γιατί τα ως τώρα ATR της ίσια που έφταναν για το πτητικό έργο. Μιλάμε για ξέσκισμα. Χώρια οι απώλειες λόγω τεχνικών, συμβάντων, κλπ.
Αυτό που μοιάζει προς στιγμήν άκαιρο είναι η συγκυρία και τα νέα neo που φέρνει. Ωστόσο η αλεπού ο Γρύλος βλέπει μπροστά. Και θα του κάτσει.
* ακόμα περιμένουμε τις σχετικές ιστορίες του markvag για την Sky.. :innocent: :lipsealed:

Επίσης, μου αρέσει το παιχνίδι του Γρύλου με τα registration των αεροσκαφών. Παλιότερα είχαμε τα SX-GRY, SX-LOS, μετά κάθε "νέο" ATR που έπαιρνε ήταν με τη σειρά το SX-ΟΝΕ, -TWO, -THR, ..., -TEN.
Τώρα το 1ο neo είναι το SX-IOG (Ioannis Grylos
To 2o που περιμένουν θα είναι το SX-TEC. Ακόμα δεν έχω βγάλει από πού πηγάζει το TEC, αλλά όλο και κάποιος συνέταιρος θα έχει τέτοια αρχικά.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#677687 Ειχε μετρητά και παρελαβε αυτα που άλλοι δεν παρέλαβαν σιγουρα σε καλές τιμές λογω της συγκυρίας. Νομιζω το ενα ηταν ηδη στα χρώματα της Air Asia. Και φυσικα ειναι ολοκαίνουρια, άρα λιγοτερο κόστος συντήρησης στην παρούσα φαση, και ως NEO καινε και λιγοτερο καύσιμο.
Μελετημένη κίνηση και ελπίζω να του βγει.
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#678552 https://www.newsbeast.gr/world/arthro/6 ... initodromo

Μικρό Αεροπλάνο - αναγκαστική προσγείωση σε αυτοκινητόδρομο
Χεράς ο πιλότος :metalo:
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#679802 και μετά από σχεδόν 2 χρόνια προσγειωμένα, τα MAX ετοιμάζονται να ξαναπετάξουν...
Άβαταρ μέλους
By fokion
#679817 Ενα πεταξε προχτες.... για επανατοποθέτηση.... Εχει να γινει της παλαβής με τοσα αεροπλάνα να επανελθουν σε πλοιμη κατασταση και να διανεμιθουν ξανα στα αεροδρομια...
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#689234 τις τελευταιες 2 εβδομαδες ετυχε να πεταξω 2 φορες με το Α320 ΝΕΟ της sky
Aυτα ολοκαινουρια ειναι? φουλ δερμα γκρι σκουρο σε ολο το καθισμα,λογικες αποστασεις στα γονατα,κοκκινες ζωνες ασφαλειας,και πολυυυυυυ μεγαλο ντουλαπι πανω απο τα κεφαλια.Η πιλοτ τσαντα της δουλειας δεν χωραει με τιποτα στης aegean τα α320,σε αυτο οχι απλα χωραει,επαιρνε και ακομα πιο μεγαλη!
Άβαταρ μέλους
By JarnoT
#689281
dimviii έγραψε:τις τελευταιες 2 εβδομαδες ετυχε να πεταξω 2 φορες με το Α320 ΝΕΟ της sky

Και είναι πλέον 2 αεροπλάνα :s_yes
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#689319
mirage έγραψε:
mirage έγραψε:Έχει σημασία φυσικα.
4 ιδιόκτητα και 2 leasing
https://www.ainonline.com/aviation-news ... ky-express
Η κίνηση εχει ρίσκο προφανως αλλα από την αλλη τα συμβόλαια ενοικίασης ειναι στον πάτο στην παρούσα φαση και υπάρχει και διαθεσιμότητα πληρωμάτων. Θα εχει ενδιαφέρον να δούμε αν θα τους βγει η κίνηση.

Ναι :yahoo: