Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#671356
EDDIE_147 έγραψε:Το δε ACC είναι πιο σημαντικό για την ασφάλεια και από το pre-crash επειδή το τελευταίο σε ακινητοποιεί σε μικρές ταχύτητες.
Το ACC σε προστατεύει σε καταστάσεις τύπου καραμπόλα σε αυτοκινητόδρομο που μπορεί να είναι πολύ επικίνδυνες.


Στο Kadjar το φρενάρισμα είναι μέχρι και τα 140 km/h, αν και πιστεύω ότι η χαζομάρα συνήθως γίνεται με λιγότερα. :lol: Μια φορά που μου ενεργοποιήθηκε ήταν γύρω στα 60 km/h (αναπάντεχη ουρά πίσω από στροφή σε επαρχιακό δίκτυο).

Δεν ξέρω, ίσως πρέπει να ζήσω με ACC για να καταλάβω το όφελος στην ασφάλεια.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#671361
funkyreverend έγραψε:Για μένα η μπαγκαζιέρα θα ήταν η κόκκινη γραμμή. Δεν περνάει καν από το μυαλό μου σαν λύση, μου κάνει εντύπωση πόσο εύκολα τη δέχεται ο κόσμος (οι βλαστήμιες που λέει ο Govus παραπάνω )

Αυτό ακριβώς.

Τώρα, για τα συστήματα ασφαλείας, τα σημαντικά είναι αυτόματο φρενάρισμα, blind spot με αυτόματο φρενάρισμα στην όπισθεν και κάτι ψιλοαλερτς ξέρω γω μη σε πάρει ο ύπνος. Όλα τα υπόλοιπα είναι άνεσης. Καλό είναι να υπάρχουν, άλλα να πληρώνει άλλος

Τα διάφορα sedan, sw προφανώς δεν είναι λύση καθώς σημαίνει ότι φορτωνεσαι άλλους 30-40-50 μήκος. Στην Αθήνα
Επίσης χάνεις την ευκολία φόρτωσης μωρών ξέρω γω αλλά οκ. Δεν φτάνω καν εκεί για να τα απορρίψω.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#671363 Η μπαγκαζιέρα θα ήταν κόκκινη γραμμή αν ήταν μόνιμα πάνω. Αν την χρειαζόμουν για 2-3 ταξίδια το πολύ, γιατί να είναι κόκκινη γραμμή; Καλύτερα είναι να πληρώσεις για πιο μεγάλο αμάξι και να το κουβαλάς καθημερινά;
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#671379 Δυστυχώς κάποτε δεν έδινα βάση σε αυτά, ενώ στην αρχή τα κορόιδευα και αρνιόμουν να τα αποδεχθώ.
Σήμερα δεν θα έλεγα όχι, ενώ το Leon που πήρα δεν έχει τίποτα από αυτά στον εξοπλισμό της έκδοσής μου, δυστυχώς.
Έχει ένα βασικό CC (το οποίο δεν έχει ουσιαστικά καμία σχέση με το ACC).
Τα είχε σαν έξτρα, αλλά ήταν ήδη ταβανιασμένο το ΛΤΠΦ στα 17παρά χιλιάρικα και το κάθε έξτρα μετά θα γινόταν σχεδόν διπλάσιας αξίας.
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#671467
Asimov έγραψε:Α όχι, θα με χαλάσει πολύ να δώσω 21-22 χιλιάρικα και να πάρω πλαστικά Dacia. Άμα είναι για σκληρά πλαστικά δίνω 15 και παίρνω το Duster ξέρω γω, πολύ πιο τίμιο.
Για το Grandland τα είχαμε πει με το φίλο εδώ στο φόρουμ που το έχει: η προσιτή έκδοση που πουλάνε στα 21 (οι άλλες πάνε 25+) έχει κάτι απαράδεκτες φτήνιες του τύπου να μην έχει φωτάκι στο χώρο αποσκευών ξέρω γω :tomato: , την ώρα που έχει ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες :s_crazy
Το Qashqai έχει παρόμοιους χώρους με το νέο Juke, το οποίο μεγάλωσε αρκετά σε αυτή τη γενιά και είναι πολύ πιο σύγχρονο από το αδερφάκι του. Τα μέτραγα και τα ξαναμέτραγα στην αντιπροσωπεία κι έλεγα, δε μπορεί, με γελάνε τα μάτια μου, κάποιο λάθος κάνω. Προφανώς αυτό σημαίνει ότι η νέα γενιά του Qashqai, που αναμένεται, θα είναι μεγαλύτερη και πιο ευρύχωρη, αλλά υποθέτω και πολύ ακριβότερη. Εν ολίγοις, τώρα με το Juke, δεν έχει νόημα να πας σε Qashqai και να φορτωθείς μεγαλύτερο μήκος για ίδιους χώρους και παλιό σκάφος αντί για σύγχρονο.

Νομίζω το Troc το 1.000 πάντως σου κάνει με 445 lt. Είσαι και θετικά διακείμενος στη VW από ότι θυμάμαι. Οπότε τα πλαστικά του ταμπλό πόσο χάλια μπορεί να είναι για να σε αποτρέψουν;;
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#671470 Τα πλαστικά του ταμπλό, είναι απολύτως χάλια, αν κάποιος δίνει σημασία σε αυτά, θα απογοητευτεί. Επίσης οι χώροι του, δεν είναι κάτι φοβερό, δίπλα του το Kadjar δείχνει χαώδες.
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#671475 Αν δεν τρίζουν σαν σομιέδες (γκουχ γκουχ, ανέβασε λίγο τη μουσική σε παρακαλώ), είναι ντεκαβλέ αλλά κρατάει για λίγο.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#671501
NiTse έγραψε:
Asimov έγραψε:Α όχι, θα με χαλάσει πολύ να δώσω 21-22 χιλιάρικα και να πάρω πλαστικά Dacia. Άμα είναι για σκληρά πλαστικά δίνω 15 και παίρνω το Duster ξέρω γω, πολύ πιο τίμιο.
Για το Grandland τα είχαμε πει με το φίλο εδώ στο φόρουμ που το έχει: η προσιτή έκδοση που πουλάνε στα 21 (οι άλλες πάνε 25+) έχει κάτι απαράδεκτες φτήνιες του τύπου να μην έχει φωτάκι στο χώρο αποσκευών ξέρω γω :tomato: , την ώρα που έχει ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες :s_crazy
Το Qashqai έχει παρόμοιους χώρους με το νέο Juke, το οποίο μεγάλωσε αρκετά σε αυτή τη γενιά και είναι πολύ πιο σύγχρονο από το αδερφάκι του. Τα μέτραγα και τα ξαναμέτραγα στην αντιπροσωπεία κι έλεγα, δε μπορεί, με γελάνε τα μάτια μου, κάποιο λάθος κάνω. Προφανώς αυτό σημαίνει ότι η νέα γενιά του Qashqai, που αναμένεται, θα είναι μεγαλύτερη και πιο ευρύχωρη, αλλά υποθέτω και πολύ ακριβότερη. Εν ολίγοις, τώρα με το Juke, δεν έχει νόημα να πας σε Qashqai και να φορτωθείς μεγαλύτερο μήκος για ίδιους χώρους και παλιό σκάφος αντί για σύγχρονο.

Νομίζω το Troc το 1.000 πάντως σου κάνει με 445 lt. Είσαι και θετικά διακείμενος στη VW από ότι θυμάμαι. Οπότε τα πλαστικά του ταμπλό πόσο χάλια μπορεί να είναι για να σε αποτρέψουν;;

Από VW μόνο Golf θα έπαιρνα, αν και το τελευταίο δε μου αρέσει.
Τα SUV της μου φαίνονται κακάσχημα (ειδικά το T-Cross :thumbsdown: , αλλά και τα T-Roc, Tiguan χάλια είναι) και τόσα λεφτά για τέτοια πλαστικά δεν υπάρχει περίπτωση να δώσω. Γενικά τα SUV του VAG είναι άθλια, ΕΚΤΟΣ από αυτά της Audi.
Στα χρήματα του T-Roc θα προτιμούσα Captur, Juke, 2008 και Puma, που έχουν αντίστοιχο χώρο αποσκευών, καλύτερη ποιότητα και σοβαρή εγγύηση.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#671502 Δεν βλέπω γιατί να εξαιρεθεί η Audi και τα υπερεκτιμημένα της κουτ....εχχχ...SUV πάντως. Εμένα μου φαίνονται τρομακτικά ακριβά γι' αυτό που είναι, και θα πρέπει να σου περισσεύουν για να προτιμήσεις ένα καλά εξοπλισμένο Q2 ή Q3 από τον ανταγωνισμό.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#671505 Μα το έγραψα: από το VAG είναι τα μόνα όμορφα.
Ειδικά το Q3 sportback είναι κουκλί :inlove:
Έχουν και μαλακά πλαστικά :s_yummy Όχι ότι θα έδινα τα λεφτά που ζητάνε, αλλά ξεχωρίζουν από τα υπόλοιπα του ομίλου.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#671507 Α, ως όμορφα σε σχέση με τα υπόλοιπα; Προσωπικά (και ασφαλως γνωρίζω πως είμαι άνθρωπος χωρίς γούστο), μου φαίνονται όμορφα και τα VW, γι'αυτό που είναι (μιλώ για T-cross, T-roc, Tiguan) ενώ τα Seat και Skoda είναι στα όρια του δεν βλέπονται. Φυσικά, δικά μου λεφτά δεν έδινα για κανένα λόγο, θεωρώ πως το Tiguan πάντως, ειδικά σε έκδοση R-line είναι έως και όμορφο.
Εικόνα
Γενικώς, η φάση με τα SUV εχει κουράσει λίγο, όλα μοιάζουν μεταξύ τους, και όλα είναι αρκετά ίδια, και όλα είναι μέτρια αυτοκίνητα στο δρόμο (όχι κακά όμως).

Τα λέω αυτά ως οδηγός T-roc καθημερινά. Το καλύτερο χαρακτηριστικό του είναι ο συνδυασμός μοτέρ-σασμάν, αν και στα κατεβάσματα και στο kick-down, απέχει από το ιδανικό το τελευταίο.
Σαφώς τα δικά μου λεφτά θα τα έπαιρναν κατά σειρά Toyota και PSA, αν έπρεπε να πάρω αμάξι τώρα.
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#671759 Με το (αηδία) όνομα Megane Conquest στην ευρωπαϊκή αγορά και σε έκδοση 1,3 hybrid.
Εικόνα
Απ' ότι διάβασα στο νετ το παρουσίασαν πρώτα σε χώρες της πρώην Γιουγκοσλαβιας για επετειακους λόγους που έχει να κάνει με τον πόλεμο τους ή κάτι τέτοιο. Η Renault Σλοβενίας το έχει στα προσεχώς.

Σαν Arkana και με συμβατικά μηχανικά σε τιμή στην Ουκρανία είναι πάνω από το Kaptur (παραλαγή του Captur) και κάτω από το Kadjar.
Αν παίξει κάτι τέτοιο και εδώ θα σκίσει.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#671763 Όπως έγραψε κ ο Asimov παραπάνω στην Ελλάδα το kadjar είναι πιο φτηνό από το captur.

< >
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#671766 Οι χώρες της πρώην ΕΣΣΔ δεν έχουν το νέο Captur. Μια εκδοχή του προηγούμενου έχουν.
Άβαταρ μέλους
By rafi
#671769 Νομιζω βασιζεται στο προηγουμενο duster η πλατφορμα του kaptur.

.