Ove20 έγραψε:Στην αργή φόρτιση δεν πρόκειται να φορτίσει ποτέ.
εγω παλι πιστευω αν το βαζεις στην απλη φορτιση καθε βραδυ οταν γυρνας απο τη δουλεια , μεχρι το πρωι 20-30 χιλιομετρα (τα της ημερας) θα τα εχει παρει
ενταξει αμα θες να πας μια εκδρομη η κατι μεγαλυτερο το φορτιζεις κανονικα
Φυσικα το ρεύμα θα ανέβει σαν τιμή, δεν φυτρώνει στα δέντρα. Και μαλλον το "νυχτερινό" θα πάει κι αυτό στο ντουλαπι της ιστορίας.
mirage έγραψε:Το 3 με την μικρότερη μπαταρία θελει περίπου 10 ωρες για μια πλήρη φόρτιση.
Φυσικα το ρεύμα θα ανέβει σαν τιμή, δεν φυτρώνει στα δέντρα. Και μαλλον το "νυχτερινό" θα πάει κι αυτό στο ντουλαπι της ιστορίας.
το βασικο σεναριο φορτισης δεν ειναι η πληρης, ειναι το καθημερινο top up για τα χιλιομετρα που εκανες μεσα στη μερα .
Φυσικα για τα ηλεκτρικά του μέλλοντος με το ακομα μεγαλύτερο range αυτο λιγη σημασια θα έχει.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
drdino έγραψε:Mε smart chargers, smart meters και ένα πάγιο για διαμέρισμα ανάλογα με τα δωμάτια/ενοίκους γίνεται μια χαρά δουλίτσα.
Εννοείται πως γίνεται. Επίσης είμαι σίγουρος πως αν κάποιος ασχοληθεί, θα μπορεί να μπερδέψει τους smart meters. Γιατί αυτοί εφαρμόζουν το λεγόμενο energy disaggregation using smart meters:
https://www.bidgely.com/wp-content/uplo ... _Study.pdf
What is Energy Disaggregation?
Energy Disaggregation refers to a set of statistical approaches for extracting end-use and/or appliance-level data from an aggregate, or whole building, energy signal without any plug-level sensors. It is one of the most anticipated energy data analytics technologies in the residential and small commercial sector. An energy policy paper by Stanford researchers calls Energy Disaggregation the “Holy Grail of Energy Efficiency” that can leverage substantial smart meter investments to deliver significant low-cost energy reductions by engaging consumers more effectively. With smart meters capturing granular data from millions of homes around the world, and the data being available through Home Area Network and Green Button initiatives, Energy Disaggregation can create a new paradigm in energy management with its non-intrusive and cost effective benefits.
Τρέχω ένα αντίστοιχο project αυτή την στιγμή, για να πω την αλήθεια δεν ήξερα πως υπάρχουν smart meters με τέτοιες δυνατότητες.
Αλλά αν κάποιος θέλει να μπερδέψει τον smart meter για να μην καταλάβει πως αυτό που βλέπει πίσω του είναι αυτοκίνητο που φορτίζει, θα μπορεί να το κάνει. Υποθέτω, ο μόνος τρόπος να μην το κάνει κάποιος, είναι να είναι παράνομο. Και να υπάρχει η υποχρέωση να γίνεται η φόρτιση μέσα σε κάποιο προφιλ κλπ κλπ. Θα βρεθούν τρόποι κι από τις δύο πλευρές είμαι βέβαιος.
Η τεχνολογία υπάρχει ήδη , αν όχι στο 100% σε ένα πολύ σημαντικό βαθμό.
Fiat Panda 7,6l/100km
Νίκος Παππάς έγραψε:Ακομα και smart meters να μην υπαρχουν μπορουν καλλιστα να κανουν αυτο που κανουν και σημερα. Καποιο πλαφον στην καταναλωση πανω απο το οποιο η τιμη της κιλοβατωρας ανεβαινει πολυ, σε συνδυασμο με την ακυρωση του νυχτερινου τιμολογιου και οριστε.
Είναι πιο πολύπλοκο από αυτό και αφορά το πώς θα παράγεται η ενέργεια. Εκεί που κάποτε όλος ο κόσμος παρήγαγε ενέργεια με μεγάλα ατμοηλεκτρικά (ακόμη και τα πυρηνικά μια τέτοια φάση είναι, απλώς είναι άλλη η "καύσιμη ύλη"-και ναι γνωρίζω πως η πυρηνική σχάση δεν είναι... καύση! ), κοινώς βράζουμε νερό για να το κάνουμε ηλεκτρική ενέργεια με ατμοστρόβιλους.
Πλέον, αυτό θα αφορά μικρότερες μονάδες ΦΑ (για όσους δεν έχουν πυρηνικά), φυσικά και τις ΑΠΕ (ανεμογεννήτριες, φωτοβολταϊκά και υδροηλεκτρικά, που είναι μια κατηγορία από μόνα τους).
Όλα αυτά δεν παράγουν on demand ενέργεια. Επομένως, όπως πρώτα ο διαχειριστής ήθελε να μεταφέρει ενέργεια την νύχτα, γιατί ήταν αναγκασμένος να έχει τις ατμοηλεκτρικές ανοιχτές, άρα χρειαζόταν μια μικρή κατανάλωση, έτσι τώρα το πότε θέλω να καταναλώνω γίνεται ακόμη πιο περίπλοκο, αφού δεν έχω πάντα τον ίδιο ήλιο, ίδιο αέρα, ίδιο νερό κλπ. Θέλω λοιπόν να χρησιμοποιώ το ΦΑ όσο γίνεται λιγότερο και θέλω να χρησιμοποιώ όταν με συμφέρει την υπερβάλλουσα ενέργεια των ΑΠΕ για άντληση σε υδροηλεκτρικά, κλπ κλπ.
Γενικά, η δουλειά του ΑΔΜΗΕ πλέον είναι όλο και πιο δύσκολη και οι απλοί αλγόριθμοι δεν φτάνουν. Θα τρέχουν πολύ εξελιγμένες πλατφόρμες πρόβλεψης, μαζί με smart meters για το πότε θα προσφέρουν παράθυρα για φθηνότερο ρεύμα.
Τα οχηματα με ΜΕΚ θα συνεχισουν να εξελισσονται κανονικα,οι καταναλωτες θα στραφουν σε ολο και μικροτερου κυβισμου οχηματα για λογους οικονομιας .(οσοι ειναι εξυπνοι το κανουν και τωρα).
Το μοντέλο ιδιοκτησίας αυτοκινήτων επίσης αλλάζει (όχι τόσο στην Ελλάδα αλλά σε άλλες χώρες, ιδίως σε πόλεις), με λιγότερους αγοραστές και περισσότερους απλούς χρήστες (που νοικιάζουν ή χρονομισθώνουν).
Όλα αυτά και πολλά άλλα θα παίξουν το ρόλο τους. Το σίγουρο είναι ότι από κάπου θα πρέπει να βγάζουν λεφτά. Τώρα κατηγορούν πετρελεαιοκίνητα αυξάνοντας φόρους, βάζοντας περιορισμούς κυκλοφορίας-παρκαρίσματος και μας αναγκάζουν να πάμε προς ηλεκτρικά για οικονομία και καθαρότητα. Μετά, όταν πάρουμε αρκετά ηλεκτρικά και δεν θα καίμε ορυκτά καύσιμα θα πρέπει να βρουν τρόπο να πληρώνουμε. Και πρέπει να ζήσουν και οι βενζινάδες και όλος ο σχετικός κύκλος εργασιών.
https://www.facebook.com/groups/Electri ... 808424291/
Τελικά ο κωρονοιος φοβίζει περισσότερο..
Για να το κοιτάξουν καλύτερα εκεί στη "Ξενάκης Αυτοκίνητα"
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.