Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#665902
JBT έγραψε:η ερώτηση ήταν εάν θα είχες μπροστά σου ένα μηχανοκίνητο κι ένα ηλεκτροκίνητο, ποιο θα διάλεγες να κατέχεις σαν καθημερινό κλπ


Απάντησαν 3 διαφορετικοί ανθρώποι για το κόστος κτήσης (βάζουμε δεύτερα το δίκτυο/κόστος φόρτισης - έστω ότι δεν απασχολούν).
Επιχείρημα που αν δεν απατώμαι το επιβεβαίωσες και εσύ στην πράξη.

Διαβάζεις κάτι διαφορετικό;
Άβαταρ μέλους
By mirage
#665903
JBT έγραψε:υπάρχει πρόβλημα ανάγνωσης και κατανόησης, είναι γνωστό αυτό :(

η ερώτηση ήταν όσο πιο απλή γινόταν και εννοείται μπήκαν στη μέση τα γνωστά έτσι για τη φάση

η ερώτηση ήταν εάν θα είχες μπροστά σου ένα μηχανοκίνητο κι ένα ηλεκτροκίνητο, ποιο θα διάλεγες να κατέχεις σαν καθημερινό κλπ

πλέον δεν το ρωτώ όμως, καλύφθηκα

:s_bye
Με το duster?
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#665906
taxidiwtis έγραψε:
mirage έγραψε:Γιατι οχι και στα οχήματα κυψελες καυσιμου;


Στη μια περιπτωση
Η ενεργεια απο το δικτυο αποθηκευεται στις μπαταριες με μικρη απωλεια , και εκει καταναλωνεται απο τους ηλεκτρο κινητηρες .
Στη δευτερη πρεπει να την μετατρεψεις σε υδρογονο (διαδικασια με μικροτερη αποδοση) το οποιο υστερα τοβαζεις σε δεξαμενη και γενικα το διακινεις , αποθηκευεις κλπ
Η διαφορα ειναι τι ποσοστο απο την ενεργεια του δικτυου θα γινει κινητικη συο τελος στο οχημα , και στην δυνατοτητα της καθε λυσης για αποθηκευση αρκετου ποσου ενεργειας για την κινηση του οχηματος .


Να σημειώσουμε επίσης το πολύ υψηλότερο κόστος των κυψελών καυσίμου, καθώς και του κινδύνους διακίνησης και αποθήκευσης του υδρογόνου. Οι εταιρείες πάντως δεν το έχουν εγκαταλείψει. Η Toyota ήδη έχει κυκλοφορήσει την δεύτερη έκδοση του Mirai.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#665910 Και η Hyundai το συνεχίζει. Για την ακριβεια προωθείται πολύ στην Νότια Κορεα.
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#665911
JBT έγραψε:
η ερώτηση ήταν εάν θα είχες μπροστά σου ένα μηχανοκίνητο κι ένα ηλεκτροκίνητο, ποιο θα διάλεγες να κατέχεις σαν καθημερινό κλπ



:s_bye

Και μόλις τώρα πρόσθεσες την κατοχή σαν καθημερινό.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#665932 Εντάξει, ο JBT έθεσε μια ερώτηση-παγίδα για να εκμαιεύσει τις απαντήσεις που θέλει.

Για τον ίδιο λόγο που εσύ JBT βλέπεις ηλεκτρικό και τον βγάζεις και τον χτυπάς στο τραπέζi αλλά παρ΄όλα αυτά αγόρασες βρωμερό και τρισάθλιο Duster με MEK, έτσι και πολλοί θα σου πουν πως εξαρτάται. Σήμερα δεν είναι μονόδρομος η επιλογή του ηλεκτρικού, σε μερικά χρόνια θα είναι. Μέχρι τότε, ο κόσμος θα αγοράζει αυτό που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες του και τα βαλάντιά του.

Άντε πες σε έναν που ψάχνει ένα supermini για να κάνει την δουλειά του να πάρει πχ το e208 (από 38.6k) αντί για το σκέτο 208 (από 27k για ίδια έκδοση/εξοπλισμό/αυτόματο/δύναμη) ή ένα "βασικό" 208 με λιγότερη δύναμη (από 17k).
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#665934
Vagnar έγραψε:
dimviii έγραψε:το φυσικο αεριο γιατι δεν προωθειτε καταλληλα?

https://www.newsauto.gr/news/crash-test ... -ligotera/


Γιατί το παράτησαν και οι αυτοκινητοβιομηχανίες.


γιατι ομως?
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#665949
mirage έγραψε:Γιατι ηλεκτρικό και οχι με κυψέλες καυσίμου; Αυτές οι βρωμομπαταριες δεν ειναι ότι πιο καθαρό από την εξόρυξη των υλικών, την παραγωγή και την διαχείριση τους στο τέλος της ζωής τους.
Ερωτήσεις κάνω, δεν ξέρω.


Τι μας ενδιαφέρουν όμως αυτά? Είναι μακριά από εμάς.
Όπως και τα ορυχεία λιγνίτη, η Μεγαλόπολη και η Πτολεμαΐδα.
Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#665991
dimviii έγραψε:
Vagnar έγραψε:
dimviii έγραψε:το φυσικο αεριο γιατι δεν προωθειτε καταλληλα?

https://www.newsauto.gr/news/crash-test ... -ligotera/


Γιατί το παράτησαν και οι αυτοκινητοβιομηχανίες.


γιατι ομως?


Ελάχιστη διείσδυση στην αγορά; 2-3 χώρες το χρησιμοποιούν σοβαρά. Αρκετό κόστος να κάτσουν αν ασχοληθούν για ελάχιστο κέρδος. Ρίχνουν τα λεφτά για ανάπτυξη στα υβριδικά/ηλεκτρικά που έχουν περισσότερο μέλλον. Διάφορα τέτοια.

Στα φορτηγά πρέπει να είναι διαφορετικά, αρχίζουν να το κοιτάνε πιο σοβαρά.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#665992 Οι εταιρείες χεστήκαντο για την τσέπη του ιδιοκτήτη.
Οι ρύποι τους καίνε γιατί θα τσούξουν τη δική τους τσέπη.
Τα ηλεκτρικά είναι η μόνη λύση για να γλιτώσουν κάποιοι το πρόστιμο.
Τα μαιλντ χιμπριντ είναι ένα φτηνό ημίμετρο.
Άβαταρ μέλους
By nomarxis
#666086 Εικόνα

Μετά την εκθεσιακή γνωριμία, χτες είχα και οδηγική με το VW ID.3
Η βροχερή βόλτα σε επαρχιακό και εθνικό δίκτυο ανέδειξε έναν Playstation χαρακτήρα στο μικρό, ελαφρύ αλλά αρκετά πληροφοριακό τιμόνι.
Ο τρόπος που ¨βαζεις μπρος¨, η απουσία θορύβου από τη μηχανή και η μικρή ( σαν από 2τροχο) οθόνη - καντράν δε συμβαδίζουν με οτιδήποτε 4τροχο έχω οδηγήσει ως τώρα. Στρίβει καλά και ο θόρυβος κύλισης είναι αισθητός από τα 60 και πάνω. Πολύ καλή πλευρική στήριξη στα καθίσματα και ένα τιμόνι με μεγάλη διαδρομή ρύθμισης (πανω κατω ,μεσα εξω). Κόβει απίστευτα καλά για το μήκος του. Ο φίλος είπε για ακτίνα στροφής σαν του Up !
Οι χώροι πίσω είναι ταμάμ για 4 και με επίπεδο πάτωμα. Δε μου φάνηκε ψηλό το πάτωμα, αλλα από την εμπειρία του φίλου-πωλητή, οι πάνω από 1.90 έχουν θέμα (λόγο ηλιοροφής). Χώρος αποσκευών με μη οικογενειακή χωρητικότητα.
Δεν είμαι της τεχνολογίας, το λέω. Τόσο πολύ touch μέσα στο αμάξι με αποσυντονίζει. Η ρύθμιση έντασης μουσικής είναι touch κάτω από την οθόνη και δε φωτίζεται :s_scratchhead . Ναι ξέρω υπάρχει και στο τιμόνι. Αλλά αλλού στο δικό μου, αλλού στο άλλο κ.ο.κ. Η βόλτα του μισάωρου δε με εξοικείωσε γρήγορα εργονομικά, κάτι που μόνο τα ιαπωνικά παλιάς σχολής νομίζω καταφέρνουν καλά. Κλασσικά όλα να ρυθμίζονται από τη κεντρική οθόνη και όπως προγκρίνιαξα, οι αεραγωγοί πολύ χαμηλά τοποθετημένοι. Η μικρή οθόνη καντράν μου θυμίζει AVEO ΄11 ( εκεί είχες τουλάχιστον ένα αναλογικό στροφόμετρο).. ..................... προτιμώ βελόνες :s_yes
Επίσης ο θόρυβος από τη ¨μετάδοση¨, αυτό το βουητό, ακούγεται πιο πολύ στις πίσω θέσεις παρά μπροστά. Διότι είναι πισωκίνητο....ναι ναι, δε γύρισε με τίποτα...Όσο και να προσπαθήσαμε :thumbsdown:
Το γκάζι δεν είναι καθόλου on-off και η διαδρομή του είναι σαν ενός κανονικού ΜΕΚ αμαξιού. Για να κολλήσεις στο κάθισμα και να μείνεις έκπληκτος από τη δύναμη και την επιτάχυνση θέλει flat out. Εκεί πραγματικά είναι αλλού..τέτοιο πέταγμα και κόλλημα στο κάθισμα με ένα STI θυμάμαι , και πάλι όχι τόσο απότομο...στο Sport Mode.
Εως το μισό γκάζι μου φάνηκε πως το τουρμπάτο πετρέλαιο μου είναι ισόπαλο σε αίσθηση.
Το φρένο τώρα δεν έχει αυτή την αρχική δαγκωσιά και θέλει δύναμη και διαδρομή για να πιάσει καλά - δυνατά. Αλλά στο ¨Β¨ πρόγραμμα, που ανακτά έντονα ενέργεια, είναι το κάτι άλλο. Σα να σε τραβά ένα σχοινί από πίσω. Από τα 60 (ίσως και παραπάνω, αλλά από τόσο το δοκίμασα) αν το μάθεις, με τη σωστή απόσταση από προπορευόμενους μπορεί να σταματα μόνο του χωρίς φρένο.
Βόλτα των 35χιλ με αρκετό γκάζι και η αυτονομία έπεσε 50χιλ. Είχε απ όλα όμως, και κατηφόρα όπου εκεί ανέκτησε χιλιόμετρα.

Συμπέρασμα για μένα:
+ μια κατηγορία μόνο του
+ Γκάζι και φρένο που φέρνουν ένα χαμόγελο
+ Τεράστιοι χώροι επιβατών
+ Τιμόνι σε αίσθηση και υπέροχα φώτα

-Τιμή και όλο αυτό το άγνωστο (αβέβαιο, ερευνητικό,) για κόστος χρήσης και φόρτισης
- Ποιότητα :thumbsdown:
Όλο αυτό το νέο, λαμπερό και τεχνολογικό θαύμα να χαραμίζεται στις επιτομές των golden Boys και των Bonus. Έλεος πια όλα και πιο ψεύτικα. Δε μπορεί σήμερα που τα αμάξια, ειδικά αυτής της τεχνολογίας, 3-5ετίας max (leasing & μπαταρία) να έχουν υαλοκαθαριστήρες κάκιστης κινεζοποιότητας που ακόμα και σε ολοκαίνουργιο hi-tech αμάξι να αρνούνται να μη τρίζουν μετά από μισάωρη καταρακτώδη βροχή. Παντού :slap:
- Στο δρόμο που χάραξαν οι τάσεις, ένα εσωτερικό που δε συμβαδίζει με τη φίρμα και τα πιστεύω μου ( σχεδιαστικά ). Σίγουρα οι πωλήσεις άλλα λένε.


Αυτονομίες και χρόνοι φόρτισης δε με ενδιαφέρουν καθώς η βόλτα στην έκθεση και ειδικά το TestDrive έγιναν για καθαρά οδηγικούς λόγους.
Είναι ευκαιρία πάντως για το group να καρπωθεί έσοδα καθώς τραβούσε βλέμματα και σύντομα θα έχει και SUV στη γκάμα.


JBT έγραψε:
η ερώτηση ήταν εάν θα είχες μπροστά σου ένα μηχανοκίνητο κι ένα ηλεκτροκίνητο, ποιο θα διάλεγες να κατέχεις σαν καθημερινό κλπ

:s_bye


Δεν είμαι εγώ για τέτοια. Πειράματα όχι σε μένα.
Σε περίπτωση μοναδικού αυτοκινήτου, σίγουρα όχι.
Για 2ο και πάλι όχι. Πολύ ακριβή και αβέβαιη λύση έστω και για 3-4 χρόνια leasing.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#666110 Ευχαριστούμε για το αναλυτικό review.

Το θέμα με τα δύσχρηστα μενού το έχουν αναφέρει και άλλοι. Αυτός νομίζω είναι και ο λόγος που απολύθηκε ο υπεύθυνος για το κομμάτι του software. Είχα διαβάσει επίσης πως το κομμάτι αυτό ακόμη το εξελίσσουν και θα φροντίσουν μελλοντικά να αναβαθμίσουν και τα ID.3 που ήδη κατασκευάστηκαν, ώστε να είναι πιο εύχρηστα.
Άβαταρ μέλους
By nomarxis
#666144
axel12p έγραψε:Ευχαριστούμε για το αναλυτικό review.

Το θέμα με τα δύσχρηστα μενού το έχουν αναφέρει και άλλοι. Αυτός νομίζω είναι και ο λόγος που απολύθηκε ο υπεύθυνος για το κομμάτι του software. Είχα διαβάσει επίσης πως το κομμάτι αυτό ακόμη το εξελίσσουν και θα φροντίσουν μελλοντικά να αναβαθμίσουν και τα ID.3 που ήδη κατασκευάστηκαν, ώστε να είναι πιο εύχρηστα.


^^ Ποστ για το τοπικό με τα smartphones :omg: :lol: ^^

Service μία φορά το χρόνο. Σε ερώτηση, τι περιλαμβάνει:
Έλεγχος - αλλαγή υγρά φρένων.
Φίλτρο καμπίνας
Έλεγχος φρένων
Μέτρηση μπαταρίας &
UPDATE :rtfm:

Έρε και κρασάρει........................................ :s_bye ................................. :s_whiteflag



Δυστηχώς δε γράφει και το μέλος με την i3 να έχουμε εκ των έσω περισσότερες πλεροφορίες.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#666197 Αυτό με τα φρένα πάντως τι φάση για να δικαιολογούν καμιά εργατώρα παραπάνω. Τα φρένα τώρα, που έτσι κι αλλιώς έχουν δυνητικά λιγότερο έργο σ' ένα ηλεκτρικό λόγω ανάκτησης.
Περί update νομίζω είχε θεματάκια το ID3 κατά την διάρκεια της εξέλιξης. Είχε κάνει πάρτυ ένας...χάκερ και έτρεχαν να μαζευτούν οι φρίτσιδες, η αναβάθμιση βέβαια θα είναι κοινός τόπος στα απανταχού ηλεκτρικά που έπονται.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#666198 Η αλλαγή υγρών φρένων στην διετία ειναι κατι που προβλέπεται γενικα. Δεν βλεπω κατι περίεργο.