- 25 Σεπ 2020, 12:27
#666086
Μετά την εκθεσιακή γνωριμία, χτες είχα και οδηγική με το VW ID.3
Η βροχερή βόλτα σε επαρχιακό και εθνικό δίκτυο ανέδειξε έναν Playstation χαρακτήρα στο μικρό, ελαφρύ αλλά αρκετά πληροφοριακό τιμόνι.
Ο τρόπος που ¨βαζεις μπρος¨, η απουσία θορύβου από τη μηχανή και η μικρή ( σαν από 2τροχο) οθόνη - καντράν δε συμβαδίζουν με οτιδήποτε 4τροχο έχω οδηγήσει ως τώρα. Στρίβει καλά και ο θόρυβος κύλισης είναι αισθητός από τα 60 και πάνω. Πολύ καλή πλευρική στήριξη στα καθίσματα και ένα τιμόνι με μεγάλη διαδρομή ρύθμισης (πανω κατω ,μεσα εξω). Κόβει απίστευτα καλά για το μήκος του. Ο φίλος είπε για ακτίνα στροφής σαν του Up !
Οι χώροι πίσω είναι ταμάμ για 4 και με επίπεδο πάτωμα. Δε μου φάνηκε ψηλό το πάτωμα, αλλα από την εμπειρία του φίλου-πωλητή, οι πάνω από 1.90 έχουν θέμα (λόγο ηλιοροφής). Χώρος αποσκευών με
μη οικογενειακή χωρητικότητα.
Δεν είμαι της τεχνολογίας, το λέω. Τόσο πολύ touch μέσα στο αμάξι με αποσυντονίζει. Η ρύθμιση έντασης μουσικής είναι touch κάτω από την οθόνη και δε φωτίζεται
. Ναι ξέρω υπάρχει και στο τιμόνι. Αλλά αλλού στο δικό μου, αλλού στο άλλο κ.ο.κ. Η βόλτα του μισάωρου δε με εξοικείωσε γρήγορα εργονομικά, κάτι που μόνο τα ιαπωνικά παλιάς σχολής νομίζω καταφέρνουν καλά. Κλασσικά όλα να ρυθμίζονται από τη κεντρική οθόνη και όπως προγκρίνιαξα, οι αεραγωγοί πολύ χαμηλά τοποθετημένοι. Η μικρή οθόνη καντράν μου θυμίζει AVEO ΄11 ( εκεί είχες τουλάχιστον ένα αναλογικό στροφόμετρο).. ..................... προτιμώ βελόνες
Επίσης ο θόρυβος από τη ¨μετάδοση¨, αυτό το βουητό, ακούγεται πιο πολύ στις πίσω θέσεις παρά μπροστά. Διότι είναι πισωκίνητο....ναι ναι, δε γύρισε με τίποτα...Όσο και να προσπαθήσαμε
Το γκάζι δεν είναι καθόλου on-off και η διαδρομή του είναι σαν ενός κανονικού ΜΕΚ αμαξιού. Για να κολλήσεις στο κάθισμα και να μείνεις έκπληκτος από τη δύναμη και την επιτάχυνση θέλει flat out. Εκεί πραγματικά είναι αλλού..τέτοιο πέταγμα και κόλλημα στο κάθισμα με ένα STI θυμάμαι , και πάλι όχι τόσο απότομο...στο Sport Mode.
Εως το μισό γκάζι μου φάνηκε πως το τουρμπάτο πετρέλαιο μου είναι ισόπαλο σε αίσθηση.
Το φρένο τώρα δεν έχει αυτή την αρχική δαγκωσιά και θέλει δύναμη και διαδρομή για να πιάσει καλά - δυνατά. Αλλά στο ¨Β¨ πρόγραμμα, που ανακτά έντονα ενέργεια, είναι το κάτι άλλο. Σα να σε τραβά ένα σχοινί από πίσω. Από τα 60 (ίσως και παραπάνω, αλλά από τόσο το δοκίμασα) αν το μάθεις, με τη σωστή απόσταση από προπορευόμενους μπορεί να σταματα μόνο του χωρίς φρένο.
Βόλτα των 35χιλ με αρκετό γκάζι και η αυτονομία έπεσε 50χιλ. Είχε απ όλα όμως, και κατηφόρα όπου εκεί ανέκτησε χιλιόμετρα.
Συμπέρασμα για μένα:
+ μια κατηγορία μόνο του
+ Γκάζι και φρένο που φέρνουν ένα χαμόγελο
+ Τεράστιοι χώροι επιβατών
+ Τιμόνι σε αίσθηση και υπέροχα φώτα
-Τιμή και όλο αυτό το άγνωστο (αβέβαιο, ερευνητικό,) για κόστος χρήσης και φόρτισης
- Ποιότητα
Όλο αυτό το νέο, λαμπερό και τεχνολογικό θαύμα να χαραμίζεται στις επιτομές των golden Boys και των Bonus. Έλεος πια όλα και πιο ψεύτικα. Δε μπορεί σήμερα που τα αμάξια, ειδικά αυτής της τεχνολογίας, 3-5ετίας max (leasing & μπαταρία) να έχουν υαλοκαθαριστήρες κάκιστης κινεζοποιότητας που ακόμα και σε ολοκαίνουργιο hi-tech αμάξι να αρνούνται να μη τρίζουν μετά από μισάωρη καταρακτώδη βροχή. Παντού
- Στο δρόμο που χάραξαν οι τάσεις, ένα εσωτερικό που δε συμβαδίζει με τη φίρμα και τα πιστεύω μου ( σχεδιαστικά ). Σίγουρα οι πωλήσεις άλλα λένε.
Αυτονομίες και χρόνοι φόρτισης δε με ενδιαφέρουν καθώς η βόλτα στην έκθεση και ειδικά το TestDrive έγιναν για καθαρά οδηγικούς λόγους.
Είναι ευκαιρία πάντως για το group να καρπωθεί έσοδα καθώς τραβούσε βλέμματα και σύντομα θα έχει και SUV στη γκάμα.
JBT έγραψε:
η ερώτηση ήταν εάν θα είχες μπροστά σου ένα μηχανοκίνητο κι ένα ηλεκτροκίνητο, ποιο θα διάλεγες να κατέχεις σαν καθημερινό κλπ
Δεν είμαι εγώ για τέτοια. Πειράματα όχι σε μένα.
Σε περίπτωση μοναδικού αυτοκινήτου, σίγουρα όχι.
Για 2ο και πάλι όχι. Πολύ ακριβή και αβέβαιη λύση έστω και για 3-4 χρόνια leasing.