- 12 Νοέμ 2020, 00:20
#674340
Λοιπον.....Μετα απο απαίτηση του κοινου
και μετα απο 1,5 μηνα στα χερια μου ας πω 2 λογια για το ΕVO μου.Θα ξεκινησω με το μοτερ , αλλά δεν θα αρχισω με το ποσο δυνατο και γαματο ειναι . Θα πω αυτο που μου εκανε ακομα πιο πολλη εντύπωση. Κι αυτο ειναι η ελαστικοτητα του . Μπορει να κινειται με 3η και 1200 στρ χωρις να δειξει οτι δυσανασχετεί. Ανετα ξεκιναει και με 2α. Ουτε σκορτσαρισματα ουτε τιποτα, δινει την αισθηση οτι ειναι τουλαχιστον 3λιτρος ατμοσφαιρικος. Και φυσικα μπορει να επιταχυνει ανετα απο τοσο χαμηλα. Τωρα παμε στο αλλο ακρο. Ψηλα. Κι οταν λεμε ψηλα , μιλαμε για αρκετα ψηλα. Μεχρι τις 7,500στρ που το ανεβαζω καποιες φορες, δεν κομπιαζει καθολου, ουτε κοβει ρυθμο. Θυμιζει και παλι πολυστροφο δυνατο ατμοσφαιρικο.Λες και αντι για τουρμπινα , εχει αλλους 4 κυλινδρους. Και εχει να δωσει ακομα, μεχρι τον κοφτη των 8,500.Αν μου ελεγαν οτι ειναι πολυστροφος ατμοσφαιρικος μπορει και να το πιστευα.Ενδιαμεσα απο αυτα τα ορια ομως , κανει παρτι και μαζι του κι εγω
. Εχει πολυ δυναμη, αν και γραμμικοτατος. Κι εκει και παλι θυμιζει ατμοσφαιρα , αλλά με ροπη που σε κολλάει στο καθισμα. Στην 2α με τερμα γκαζι γινεται εως και ενοχλητικος με τοση δυναμη. Εκει φαινεται και η εξαιρετικη προσφυση της 4κινησης του. Σε καλο οδόστρωμα δεν σπιναρει ουτε με 2α. Βεβαια σε κακη/μετρια ασφαλτο αρχιζει και χορευει ο κωλος , αν ξεχαστεις και πατησεις αποτομα, οπως την εχω παθει, αλλά ευτυχως ολα καλα, απλα με τρομαξε.
Το στοιχειο του αμαξιου παντως ειναι οι στροφες. Καθε ειδους. Εκει τα ορια τα βαζεις εσυ, οχι το αμαξι. Λογω και της Ohlins γερνει ελαχιστα. Ειναι σκληρη αλλά δεν κοπαναει καθολου. Οι αγαπημενες μου διαδρομες ειναι σε επαρχιακο δικτυο οχι σε ανοιχτο δρομο, που μαζι με το σειριακο SST νομιζεις οτι οδηγεις καποιο αγωνιστικο σε δοκιμες πριν τον αγωνα.Ερχεσαι με φορα, κατεβαζεις 2-3 σχεσεις στο SST με το αριστερο paddle, μπαινεις με οσα αντεχεις, κι αν εισαι εξοικειωμένος και μπορεις και να πατησεις γκαζι μεσα στην στροφη, ακομα καλυτερα. Λες και σε επιασε αορατο χερι και σε σπρωχνει στο εξωτερικο της στροφης. Απιστευτο πραγμα, αλλά θελει εξοικείωση
Το SST του, πολυ γρηγορο και αμεσο. Λιγο μακρύτερες σχεσεις θα ηθελα και μαλλον και μια σχεση ακομα μετα την 6η για ακομα ποιο ανετο ταξιδι. Το δουλευω παντα με τα paddles γιατι στην αυτοματη λειτουργία , οποιο και απο τα 3 προγραμματα και να βαλω, δεν μ αρεσει. Θελω να εχω τον ελεγχο των αλλαγων εγω.
Παμε και στα φρενα, τα οποια ειναι πολυ δυνατα, αλλά θελουν και λιγο ζεσταμα λογω των DS2500 που φοραει. Κρυα εχουν μια μικρη αδρανεια που δεν μου εμπνεύει ασφαλεια. Οταν θα αλλαξω τακακια, θα βαλω κατι αλλο
ΥΓ. Κλεινω λιγο απότομα. Στα βασικα εδωσα μια γευση νομιζω, δεν ημουν και ποτε καλος στην εκθεση , θα συνεχισω αυριο και με φωτο