- 25 Σεπ 2020, 09:52
#666037
Δυστυχώς δεν υπάρχουν οι 16άρες ζάντες, αλλά υπάρχει και ένας παράγοντας ακόμα που δεν έχει υπολογιστεί στην εξίσωση:
Στο παρόν σετ 17 ιντσών αλλάζω λάστιχα δύο φορές τον χρόνο (θερινά-χειμερινά), οπότε χοντρικά υπάρχει ένα ετήσιο κόστος περί τα 50 ευρώ μόνο για αυτό.
Αν αυτό καταργηθεί, σταματήσω δηλαδή το ξεζαντάρισμα για πχ 4-5 χρόνια, σε συνδυασμό με το χαμηλότερο κόστος των 16'' ελαστικών, κάπως βγαίνει ένα νέο σετ ζαντών 16'' καινούριο, ή μεταχειρισμένο.
Σκέφτομαι να κρατήσω τις 17'' για τα χειμερινά, γιατί πραγματικά είμαι πολύ ευχαριστημένος από αυτά όσον αφορά την άνεση και τις επιδόσεις, και να πάω σε 16'' για τα καλοκαιρινά.
Το αυτοκίνητο είναι ένα 2004 Toyota Corolla με περίπου 145 άλογα και KYB AGX, και παρακολουθώ τις πιέσεις με TPMS, με προτίμηση τα 32PSI σε κρύα ελαστικά.
Έπαιξα και με διαφορετικές πιέσεις, αλλά δεν κατάλαβα διαφορά στην άνεση στα πχ 26PSI.
Να υπενθυμίσω ότι τα καλοκαιρινά μου είναι ContiSportContact5 και τα χειμερινά μου Nexen WindguardSport2.
Αξίζει να τονίσω ότι εκτός από το θέμα της άνεσης στις χαμηλές ταχύτητες, είμαι υπερευχαριστημένος με τα SportContact5 -με εξαίρεση τον θόρυβο κύλισης πάνω από τα 100χλμ/ώρα, και σίγουρα θα τα ξαναέβαζα, αν και από ό,τι είδα έχουν καταργηθεί πλέον.
PFA:
Σε 205/45-17, τι είναι αντίστοιχων επιδόσεων με το SportContact5, αλλά λίγο πιο άνετο;
Η διάρκεια στον χρόνο δεν μας απασχολεί, γιατί συνήθως στα 40.000χλμ τα πετάω λόγω ηλικίας.