Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Tsardas
#661751 Θεσσαλονικη-Σπαρτη και πισω με στασεις σε Βολο Λαμια Αιγαλεω μεση 5.7 με v60 d2

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By edmond
#661773 Σχεδόν 2 ντεπόζιτα και 1.400κμ με 98άρα Vpower τον Αύγουστο, μου έβγαλε 7,5 το τρίπ σχεδόν ταυτόσημο με αντλία.
Δεν ξέρω αν είναι παράδοξο, ωστώσο είναι στα ίδια έως και 0,3 τσιμπημένη σε σχέση με την απλή ορθόδοξη 95άρα που βάζω πάντα. Μπόνους το ρελαντί που έγινε τραχύ, στην αρχή νόμιζα για δυσλειτουργία κάποιου κυλίνδρου(φτού-φτού).
Από αύριο γυρνάμε στα ίδια.
Megane 1.6 '04.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#663241 301 σχεδόν διανυθέντα χιλιόμετρα
ανεφοδιασμός με 32,7 λίτρα 98άρας (τιμή λίτρου 1,499)
με τα ακριβή νούμερα το κομπιουτεράκι έβγαλε 10,87lt/100km.
Το αμάξι έγραφε 10,7 νομίζω.

Αμάξι Leon 5F 1.8

Δεν μπορώ να καταλάβω αν έχει τσιμπήσει η κατανάλωση επειδή από 100άρα, στα τελευταία γεμίσματα είμαι με 98άρα ή αν βάρυνε το πόδι μου.
Θα φύγω προς χωριό και θα πάρω το Leon. Δευτέρα θα γεμίσω ξανά για να δω.
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#663249 Με 100αρα βλέπεις μικρότερη κατανάλωση?

Puretech 1.2/130
διαδρομή Πευκοχώρι- Θεσσαλονίκη, 100 χλμ απόσταση, μέση ταχύτητα 90χλμ/ω, είχε κινησουλα
φορτωμένος ως τα μπούνια
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#663280 Νομίζω ναι, αλλά δεν μπορώ να είμαι σίγουρος. Θέλω να κάνω λίγο δοκιμή και μετρήσεις ακόμη και αν υπάρχει κάποια διαφορά, θα γυρίσω πάλι στην ακριβή ακριβή.
Άβαταρ μέλους
By JasonLouk
#663286
Giuseppe Busso έγραψε:301 σχεδόν διανυθέντα χιλιόμετρα
ανεφοδιασμός με 32,7 λίτρα 98άρας (τιμή λίτρου 1,499)
με τα ακριβή νούμερα το κομπιουτεράκι έβγαλε 10,87lt/100km.
Το αμάξι έγραφε 10,7 νομίζω.

Αμάξι Leon 5F 1.8

Δεν μπορώ να καταλάβω αν έχει τσιμπήσει η κατανάλωση επειδή από 100άρα, στα τελευταία γεμίσματα είμαι με 98άρα ή αν βάρυνε το πόδι μου.
Θα φύγω προς χωριό και θα πάρω το Leon. Δευτέρα θα γεμίσω ξανά για να δω.


Πως μέτρησες με σύνολο 301χλμ ? Έβγαλες μόνο τοσα με ενα ρεζερβουάρ?
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#663288
JasonLouk έγραψε:Πως μέτρησες με σύνολο 301χλμ ? Έβγαλες μόνο τοσα με ενα ρεζερβουάρ?


wat?

από γέμισμα σε γέμισμα είναι.
50άρι είναι το ρεζερβουάρ
είχα καταναλώσει τα 32,7
Άβαταρ μέλους
By JasonLouk
#663290 Brain fart. Διαβασα το "ανεφοδιασμός" και δεν είδα με ποσα λίτρα. Έτσι καταλαβα οτι έχεις αυτονομία 300χλμ και ημουν wtf :lol:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#663980 236,3 διανυθέντα χιλιόμετρα
Γέμισα 19,35 λίτρα 98άρας (τιμής λίτρου 1,499)

Η μέση κατανάλωση βγαίνει 8,2lt/100km.
Το αμάξι έβγαλε 7,5lt/100km στο bc.

Μεγάλη διαφορά μεταξύ υπολογιστή ταξιδιού και αντλίας.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By fot
#665908 Χθεσινό πηγαινε-ελα Θεσσαλονικη, non stop, με ενα μισαωρο κινησης και δυο στασεις στο κεντρο.
Ταχυτητα 120 στο πηγαινε με βροχη χωρις ac και 130-140 στο ελα με ac.


Με ΕΚΟ 100 racing. Εικόνα


ΥΓ. 218i Coupe
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#669520 Έχω επιστρέψει στην 100άρα BP από την 98άρα που είχα κάνει κάποια γεμίσματα.
Δεν ξέρω πόσο αξιόπιστη μπορεί να αποδειχθεί μια μέτρηση που βασίζεται πάνω στην γενική χρήση που κάνω στο αυτοκίνητο αλλά έχω παρατηρήσει μια μείωση στην κατανάλωση της τάξεως του 0,7-0,8 λτ/100χλμ περίπου.
Επίσης το αμάξι τραβάει καλύτερα από χαμηλά όταν διαλέξω το Sport πρόγραμμα, το οποίο δουλεύει σε υψηλότερη πίεση από τα βασικά σε Eco & Normal mode (σύμφωνα με OBD reader που έχει κάνει μετρήσεις φίλος με άλλο 1.8 180 DSG Leon).
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#669568 Μπούσο αν αυτή η διαφορά στην κατανάλωση οφειλόταν μόνο στο καύσιμο, οι πετρελαιοεταιρείες θα είχαν βάλει ένα τσολιά να χορεύει καλαματιανό σε κάθε πρατήριο.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#669599 Ο τρόπος μέτρησης της κατανάλωσης των ιδιωτών είναι παντελώς μπακάλικος και παραπλανητικός μιας και παίζουνε πάρα πολλοί παράγοντες ρόλο που είναι σχεδόν αδύνατον να συνδυαστούν. Για να πεις ότι βγάζεις ακριβές συμπέρασμα θα πρέπει να μετρήσεις τα διαφορετικά καύσιμα στην ίδια θερμοκρασία περιβάλλοντος, στην ίδια κατάσταση καυσίμου (όχι το ένα είναι δυο μέρες στη δεξαμενή και το άλλο μόλις βγήκε από το βυτιοφόρο), στην ίδια θερμοκρασία δεξαμενής, τα λάστιχα να έχουν τις ίδιες πιέσεις, η διαδρομή να είναι ακριβώς ίδια, η οδήγηση ακριβώς ίδια, η ροπή πίεσης του πεντάλ ίδια και μάλλον και κάποια άλλα που ξεχνάω.

Όσον αφορά το τράβηγμα και την αυξημένη απόδοση το αποτέλεσμα το δείχνει μόνο το δυναμόμετρο. Για όλους αυτούς τους λόγους προσωπικά έχω βαρεθεί να ασχολούμαι με τις καταναλώσεις. Που και που το κάνω όταν φουλάρω απλά και μόνο μην έχει ξεκινήσει να πηγαίνει κάτι στραβά (πχ λ). Τώρα αν με τη Vpower καίω 9λ και με την απλή 9.7 κλάιν μάιν. Κάτι δεν ταίριαξε σωστά στους παραπάνω συνδυασμούς γιατί μπορεί να συμβεί και το ανάποδο.

Η καλύτερη μέτρηση είναι στην τσέπη. Αν κάνεις πχ 400χλμ/μήνα και για ίδιες διαδρομές και ίδιο στυλ οδήγησης τον ένα μήνα δώσεις πχ 80€ και τον άλλο 115€ τότε μάλλον δεν είναι η πρώτη καλύτερη βενζίνη αλλά η δεύτερη πολύ πιθανόν νοθευμένη.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#669601 Πρέπει να κάνεις πολλές μετρήσεις από γέμισμα σε γέμισμα (στο πρώτο κλικ της αντλίας στην ίδια αντλία). Και το πρώτο γέμισμα να είναι από αρκετά άδειο ώστε να μειωθεί η ανάμιξη με την προηγούμενη βενζίνη.
Αν απλά βάζεις κάμποσο και κάνεις 100-200 χλμ σε μικτές συνθήκες και στηρίζεσαι στον υπολογιστάκο δεν κάνει.
Η αίσθηση όμως μετράει, το ξέρεις το αυτοκίνητό σου και νιώθεις αν έχει κέφια. Όπως έχω αναφέρει στο παρελθόν έκανα μετρήσεις σε συγκεκριμένη δοκιμασία (~1χλμ από φανάρι μέχρι σημείο που ξεκίναγε νησίδα, σε ελαφριά ανηφορίτσα χωρίς διασταυρώσεις και καλή ορατότητα και αλλαγές στον κόφτη μόνο του, αυτόματο) και είχα δει διαφορά στην τελική. Αλλά ενώ σε επιδόσεις και άρπαγμα είδα διαφορά, με την κατανάλωση ακόμα και όταν έκανα πολύ συχνά ταξίδια 800χλμ δεν είχα βγάλει σίγουρη άκρη.