Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By drdino
#658492 Τα έξοδα, χρεώσεις κλπ.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#658831 100kW

Αρπάζει ωραία, ειδικά με ένα άτομο
Αλλά το λαμπάκι του esp δουλεύει υπερωρίες ακόμα και στην ευθεία, στο τσαρουχιασμα (sport mode)

Πίσω για ενήλικες μεγαλοσωμους, δύσκολαΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
By mirage
#658926
Dimsabas έγραψε:Ησυχία; Απουσία κραδασμών; Αυτά δε σε εντυπωσίασαν;
Βγαίνουν άλλοι θόρυβοι στην φορα. Το Tesla Model S ειναι πιο θορυβώδες στην Εθνική με χειμερινα λαστιχα σε σχεση με την BMW μου.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#658934
kubiak έγραψε:Το βάρος πως επιδρούσε στη συμπεριφορά;
Πάντως 0-100 με μόνο εμένα η με την οικογένεια μέσα εχει σημαντική διαφορά ..και πάλι ειναι ζαλιστικο αλλά οταν το εχω μόνος μου....πετάει :-)

Εδώ μέσα στη βιεννη που το οδηγώ κάτι άλλο δεν μπόρεσα να δω
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#658936
mirage έγραψε:
Dimsabas έγραψε:Ησυχία; Απουσία κραδασμών; Αυτά δε σε εντυπωσίασαν;
Βγαίνουν άλλοι θόρυβοι στην φορα. Το Tesla Model S ειναι πιο θορυβώδες στην Εθνική με χειμερινα λαστιχα σε σχεση με την BMW μου.
Επιφυλάσσομαι να οδηγήσω το 5008 πάλι να δω αν κάνει πιο πολυ θυρυβο .... θόρυβο κύλησης ακούς κανονικά θόρυβο κινητήρα δεν ακούω ιδιαίτερα και στο 5008 απο όσο θυμαμαι άρα....
Ε βέβαια με ανοιχτά παράθυρα πχ χώρις ράδιο ειναι περίεργο να ξεκινάς και να μην ακουγεται τίποτα ..μου θυμίζει εκκίνηση ηλεκτρικού Πειραιά Φάληρο....

Πάντως οι οθόνες πληροφόρησης ελάχιστα πράγματα λέγανε για κατανάλωση κτλ ...

Εχει και το καρτελάκι με την τιμή μέσα....30κ ζητάνε γιαυτο
Καλά με την καμία δεν το έπαιρνα ....απορώ ποσά θα πουλήσει

Άνοιξα και το καπό ... εχω δει και τα τεσλα σε βίντεο που έχουν αποθηκευτικό χώρο λέω κάτι τέτοιο θα εχει.... ξενερα.... μηχανοστάσιο κανονικά εχει με διαφορά μπουκαλάκια με υγρά κτλ
Άβαταρ μέλους
By mirage
#658939 Μέσα στην πόλη το Tesla μαλλον κερδιζει αλλα στην Εθνική εχανε κατά κράτος. Βέβαια ο εξακύλινδρος βενζινης ειναι παρα πολυ smooth.
Αυτά ολα σαν αίσθηση εννοείται.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#658985 Δεν ξέρω πως ακριβώς ορίζουμε την αίσθηση (τα χειμερινά μπορει να καταστρέψουν οποιοδήποτε αμαξι) αλλά οι μετρήσεις δεν δείχνουν κάτι δραματικό για το τέσλα. Το 3άρι ειναι πιο θορυβώδες απ το S, αλλά η προσωπική μου εμπειρία σε ολλανδικους αυτοκινητοδρομους με το S σε νόμιμες ταχύτητες (100-130) δεν εδειξε κατι κακο. Σίγουρα δε μπορει να συγκριθεί σε ποιότητα κύλησης με 5άρες ή S klass.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#658986
mirage έγραψε:Μέσα στην πόλη το Tesla μαλλον κερδιζει αλλα στην Εθνική εχανε κατά κράτος. Βέβαια ο εξακύλινδρος βενζινης ειναι παρα πολυ smooth.
Αυτά ολα σαν αίσθηση εννοείται.


για εξηγησε το αυτο λιγακι με την εθνικη.Εντυπωση μου εκανε.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#658987 Χειμερινα με χειμερινά. Ταχύτητες, οι νόμιμες δλδ 125, διαδρομή γνωστή. Μπορει να έφταιγε και η βροχή, μπορει και τα 120κ χλμ του Τεσλα ταξί. Ειπαμε, αισθηση, κατά το evoness.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#658988 τελικα δεν ειδα καμια ουσιαστικη διαφορα εν κινησει με το 5008, μη σου πω και πιο αθορυβο ειναι overall.
αυτο που μου εμεινε ως πολυ θετικο ηταν η γραμμικοτητα καθως δεν αλλαζουν ταχυτητες
ενταξει και η επιταχυνση καλη αλλα γενικα νταξ... μετα απο μια δυο φορες που το δοκιμαζεις δεν ξανα ασχολεισαι

ενδιαφερουσα εμπειρια
εμαθα οτι αν επαιρνα ηλεκτρικο δεν θα επαιρνα καμια performance εκδοση, αλλα το long range
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#659003 Δύσκολη ερώτηση: πρόσεξες καθόλου κατά πόσο κάνει recharge στο φρενάρισμα;
Εννοώ το range μειώθηκε ακριβώς όσα χλμ έκανες ή κέρδισες και τίποτα από το φρενάρισμα/ρολάρισμα;

Το λέω γιατί στο i3 το είχα δει σε σημαντικό βαθμό.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#659007 Αν και έβλεπα πότε έκανε recharge δε νομίζω να κέρδισε τίποτα φοβερό
Εντάξει έτσι όπως το πήγαινα τι οικονομία να κάνει, βγήκα σε κάτι εξοχές εδώ γύρω, on-off ήταν το γκάζι :-)
Άβαταρ μέλους
By markvag
#659018
EDDIE_147 έγραψε:Δύσκολη ερώτηση: πρόσεξες καθόλου κατά πόσο κάνει recharge στο φρενάρισμα;
Εννοώ το range μειώθηκε ακριβώς όσα χλμ έκανες ή κέρδισες και τίποτα από το φρενάρισμα/ρολάρισμα;

Το λέω γιατί στο i3 το είχα δει σε σημαντικό βαθμό.


Φαντάζομαι παίζει ρόλο και το μέγεθος της μπαταρίας. Τι εννοώ; Αν πχ κερδίζει 5χλμ στην Χ διαδρομή, σε ένα όχημα με αυτονομία 100χλμ είναι 5% => μάλλον θα το παρατηρήσεις. Αν το όχημα έχει αυτονομία 500χλμ, είναι 1% => μάλλον δεν θα το παρατηρήσεις. :hmmm:

Φυσικά άλλοι παράγοντες είναι κυριότεροι στο πόσο θα κερδίσει.