Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Stilskin
#656634 Τα Corsa Opc είχαν πρόβλημα με τις μπιελες όταν τα βελτιωναν και τα έσκιζαν οι ιδιοκτήτες τους από το πρωί μέχρι το βράδυ. Αυτό πιο πολύ στις αρχές που δεν ήξεραν τις ανοχές του μοτέρ και το πιεζαν υπερβολικά οι βελτιωτες ώστε να εμφανίσουν περισσότερα άλογα στους αχόρταγους κατόχους. Με ένα safe πρώτο πρόγραμμα και λίγο σεβασμό αντέχουν.
Για Astra Opc δεν έχω ακούσει κακά λόγια. Τα μέταλλα τους έχουν αντοχές για βελτίωση σε λογικά στάδια.
Αν θες να κινηθείς σε πολλά άλογα αναγκαστικά πας σε σφυρηλατα.

< Note 9 Pro >
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#656637 280 άλογα μου είναι υπεραρκετά και όπως είπα, δεν θα πειραχτεί βίδα επάνω του. * Βαρέλι ( ) χωρίς πάτο είναι οι βελτιώσεις


< >
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#656705 Και για να πιστοποιήσουμε την πλήρη αντικατασταση των μερών των νέων μοντέλων της Όπελ από PSA, σήμερα έτυχε να χρειαστώ τον γρυλλο στο Grandland, για ένα φίλο που έπεσε στου χαντακ'
Η φωτό από την πλαστική θήκη στην ρεζέρβα.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#656769
Geralt έγραψε:Και για να πιστοποιήσουμε την πλήρη αντικατασταση των μερών των νέων μοντέλων της Όπελ από PSA, σήμερα έτυχε να χρειαστώ τον γρυλλο στο Grandland, για ένα φίλο που έπεσε στου χαντακ'
Η φωτό από την πλαστική θήκη στην ρεζέρβα.
Εικόνα


Δεν έχω φωτό, αλλά το Rekord που είχαμε έγραφε φαρδιά-πλατιά General Motors στον "παπά". Προφανώς η πρακτική συνεχίζεται.
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#658805 Μια πρώτη απόπειρα render της νέας μάσκας (όπως εμφανίστηκε στο νέο Mokka) για το επερχόμενο Grandland X facelift

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By mirage
#658929 Κι εμένα μου θύμισε κατι από Passat.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#658991 Δεν είναι Passat αλλά καθεαυτού T-Roc και μάλιστα όχι το απλό αλλά το R!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By mirage
#658995 Κι έλεγα τι μου θυμίζει. Σωστος, αν και προτιμώ την Opel εκδοχή μαλλον.
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#659181 Θέλω να μοιραστώ ένα προβληματισμό μου.
Μήπως έκανα |λογοκρισία| που πήρα το καινούργιο μου Grandland και μάλιστα βενζίνη?
Η αρχικές μου απαιτήσεις ήταν κίνηση εντός πόλης + 3-4 ταξίδια όλο το χρόνο, μεχρι 12-13.000 χλμ ανα έτος.

Και εξηγούμαι
Απο Μαρτιο δουλεύω απο το σπιτι και σημερα μου ανακοινωσαν στην δουλεια οτι για το υπολοιπο του ετους μπορουμε να δουλευουμε απο το σπιτι. Επειδη ειναι πολυεθνικη πιστευω οτι αυτη η κατάσταση κατι θα αφησει και ετσι και με το νεο ετος, πιστεύω θα χρειαζεται να πηγαινω γραφειο 1-2 μερες την εβδομάδα κι αν.
Και πριν τον κοροινοιο άλλωστε δουλευαμε 4 μερες στο γραφειο και 1 απο το σπιτι.

Αυτο σημαίνει οτι τα χιλιομετρα μου εντος πόλης περιορίζονται πολυ, ηδη δεν κάνω πανω απο 600-700 χλμ το μηνα
Κάνω 3-4 μεγάλα ταξίδια το χρονο των 1200 χλμ το καθενα = 5000 χλμ.

Άρα επί της ουσίας, η χρήση του Grandland εντός πόλης σχεδόν μηδενίζεται και μενει μονο για τις μακρινές αποστάσεις.
Οπότε αρχίζω και σκέφτομαι, μήπως (με την αλλαγή των δεδομένων) έκανα |λογοκρισία|?
Μήπως, θα έπρεπε να πάω σε ντιζελ ?
Άβαταρ μέλους
By markvag
#659182 Ίσα ίσα... νομίζω πως με τα λίγα χλμ που κάνεις / έτος δεν είχες κανέναν λόγο να πληρώσεις τα επιπλέον λεφτά που κοστίζει ένα ντήζελ σε αγορά και συντήρηση... Προσωπικά με κάτω από 15Κ χλμ / έτος ούτε καν θα συζητούσα ντήζελ, εκτός αν έπαιζαν ειδικές συνθήκες (πχ εταιρικό).
Άβαταρ μέλους
By manoliossss
#659187 Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα φίλο!Ουτε καν diesel!!!!Ειδικα με τόσο λίγα χιλιόμετρα ανά έτος.Εγω σαν ελάχιστο για diesel θα έβαζα τις 20-25 χιλιάδες τον χρόνο!Μη το σκέφτεσαι καν!


< >
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#659190 Λέτε ε;
Κυρίως προβληματίζομαι γιατί ένας από τους λόγους που δεν πήγα σε ντίζελ ήταν και τα χιλιόμετρα που θα έκανα εντος.

Τώρα που αυτός ο λόγος φεύγει, μένουν ουσιαστικά μόνο τα χλμ εκτός για αυτό ρωτάω. Αλλά κι αυτά είναι λίγα ρε γμτ
Άβαταρ μέλους
By drdino
#659193 1. Πόσα χλμ δλδ θα κάνεις τον χρόνο; Πόσο παραπάνω έκανε το ντίζελ;
2. Τώρα το αμάξι το έχεις, αν το αλλάξεις τα λεφτά που θα χάσεις θα είναι μάλλον περισσότερα από όσα θα εξοικονομήσεις σε 4-5 χρόνια.
Άβαταρ μέλους
By babakos
#659199
Geralt έγραψε:Λέτε ε;
Κυρίως προβληματίζομαι γιατί ένας από τους λόγους που δεν πήγα σε ντίζελ ήταν και τα χιλιόμετρα που θα έκανα εντος.

Τώρα που αυτός ο λόγος φεύγει, μένουν ουσιαστικά μόνο τα χλμ εκτός για αυτό ρωτάω. Αλλά κι αυτά είναι λίγα ρε γμτ


Οι περισσότεροι γνωστοί μου που αγόρασαν πετρέλαιο (πριν 3-4 χρόνια που ήταν "μόδα" ) και κανουν λιγα χιλιόμετρα σε αστικό κύκλο εχουν αρχίσει τις επισκέψεις στα συνεργεία για DPF, λαμπάκια αναγέννησης που σου ανάβουν οταν γυρνας στο σπιτι λίγο πριν παρκάρεις (και πρεπει να βγάλεις το αυτοκινητο σε ανοιχτο δρόμο με 3000 στροφες για 20-30 λεπτά) κλπ κλπ.

Τελευταίο "μυστήριο" σε 2 Mokka diesel συναδέλφων το check engine που αναβει και σβήνει ανά τακτά χρονικά διαστήματα και οι "experts" του δικτυου της opel λένε οτι φταινε τα πετρελαιά μας.. (Aka η μπάλα στην εξέδρα)

Για οποιον δεν κανει τουλάχιστον 20000χλμ το χρόνο και κατά προτιμηση σε μη αστικό κύκλο , θεωρώ οτι το πετρέλαιο ειναι πεταμένα λεφτά..
Τελευταία επεξεργασία από babakos και 12 Αύγ 2020, 16:10, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά