Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By soch
#657913 Πρώτη μέτρηση για το C-HR hybrid 2.0 σε ταξίδι γεμάτο και με μπαγκαζιέρα 410 λίτρων: 443 χλμ. με 27 λίτρα = 6,1/100.
250 χλμ. εθνική, 200χλμ. διαδρομές για μπάνιο, βόλτες σε βουνά, χωριά κ.λπ.
Δεν είναι κακό, μπορεί και καλύτερα. Έχω διαβάσει καταναλώσεις από κατόχους μέχρι και 4,3/100.
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#657985 Το αυτοκίνητο είναι καινούργιο, στην εθνική δεν είναι το φόρτε του , η μπακαζιερα οροφής αυξάνει την κατανάλωση και το κυριότερο όταν μάθεις τα χούγια του θα πέσεις και εσύ κάτω από τα 5 :)
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#657987 Σημασία έχει και σε τι ταχύτητες κινήθηκε, αφού η μπαγκαζιέρα αυξάνει σημαντικά την κατανάλωση, όσο αεροδυναμική και να είναι η τελευταία.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#657988
red_monster έγραψε:
Τώρα αν η δουλειά σου είναι να αξιολογείς το επιπλέον κονδύλι για τη χρήση καυσίμου υψηλού αριθμού κετανίων σε ΜΕ χωρίς στοιχεία ή πρότερη εμπειρία, ναι δεν φταις εσύ :)


Όχι, εγώ φταίω


που ασχολήθηκα.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#657989
soch έγραψε:Πρώτη μέτρηση για το C-HR hybrid 2.0 σε ταξίδι γεμάτο και με μπαγκαζιέρα 410 λίτρων: 443 χλμ. με 27 λίτρα = 6,1/100.
250 χλμ. εθνική, 200χλμ. διαδρομές για μπάνιο, βόλτες σε βουνά, χωριά κ.λπ.
Δεν είναι κακό, μπορεί και καλύτερα. Έχω διαβάσει καταναλώσεις από κατόχους μέχρι και 4,3/100.


Πόσο % έχεις κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά; 60-70%
Και στον αυτοκινητόδρομο αν μάθεις να κινείσαι περισσότερο χρόνο μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα (μπορεί μέχρι 120χλμ/ώρα με αυτό τον κινητήρα), θα δεις το νούμερο να πέφτει αρκετά.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#658895 Εικόναchase bank texas

339.5 διανυθέντα χιλιόμετρα σε ΕΟ και επαρχιακό δρόμο.
Για αυτά χρειάστηκαν 18.69 λίτρα 98αρας BP.
Σύμφωνα με τους υπολογισμούς αυτό σημαίνει κατανάλωση 5.51lt/100km.

Πλέον έχει πάνω από 1100 χιλιόμετρα στο οδόμετρο. Ήδη πάει καλύτερα και καίει λιγότερο.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#658989
Dimsabas έγραψε:Αφού δεν είσαι της οικονομίας, γιατί πάτε διακοπές με το κουβαδάκι αντί για το γρήγορο;


Σχετικό είναι το πρώτο σκέλος της απάντησής σου. Αλλά ας πούμε ότι βολεύει καλύτερα το κουβαδάκι για αυτή τη δουλειά.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#658997 Μπούσε το είχα γράψει και στην παραλαβή του αυγού. Θα το "κλειδώσεις" το λεόν.
Εδώ εγώ τον τελευταίο καιρό -κάνω πως :roll: - ψάχνω για αλλαγή του μεγκάν. Πέραν της κατηγορίας Α δεν κοιτάζω, αυτόματο εννοείται. Και το μεγκάν ας πούμε ότι γλύφει την D.
Στην "απόφαση" αυτή βοηθά(πέραν του πρότερου atos βίου) και το ότι στην δουλειά μου ήρθε ένα citigo με το α-πα-ρά-δε-κτο ρομποτιζέ αυτόματο. Γεφυρώνοντας λοιπόν το παρόν τοπικό με το οφ τόπικ, να αναφέρω την κατανάλωση του τσέχου που είναι στα...8lt/100km!!!! Μτχ. είναι και η μέτρηση έγινε με φούλ κλιματισμό, προσπαθώντας να χρυσώσω(;) λίγο το χάπι. Περισσότερο...ίνφο όταν γράψω 2 πραγματάκια στο οδήγησα.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#659037
edmond έγραψε:Μπούσε το είχα γράψει και στην παραλαβή του αυγού. Θα το "κλειδώσεις" το λεόν.


Χθες έβγαλα έξω το Leon και μου φάνηκε βαρύ και ασήκωτο. Κακό πράγμα η συνήθεια.
Δεν με χαλάει καθόλου που είναι manual το Αυγό. Είναι τόσο εύκολο...
Άβαταρ μέλους
By Obelix
#660919 Peugeot 308 II SW Bluehdi
10082 km
628.69 liters premium diesel (κυρίως Shell Vpower και σπάνια ΕΚΟ Αvio)
5.75 l/100km στην αντλία , 5.6 στο trip computer
Μικρότερη κατανάλωση 5.21l/100km
Μεγαλύτερη κατανάλωση 6.18l/100kmΕικόνα

< Note 9 >
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#660935 Δεν παίζει ρόλο η μάρκα αλλά ο βενζινάς. Κι εγώ για ένα μικρό διάστημα έβαζα ΕΚΟ avio και ξεκίνησε να κάνει σαν τρακτέρ στο ρελαντί.
Ούστ παλιο απατεώνα βενζινά. Μόλις άλλαξα πρατήριο ξαναέγινει βιλούδου .
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#660947
Obelix έγραψε:Peugeot 308 II SW Bluehdi
10082 km
628.69 liters premium diesel (κυρίως Shell Vpower και σπάνια ΕΚΟ Αvio)
5.75 l/100km στην αντλία , 5.6 στο trip computer
Μικρότερη κατανάλωση 5.21l/100km
Μεγαλύτερη κατανάλωση 6.18l/100kmΕικόνα

< Note 9 >
Αυτός είναι ο 1.6 που έβαζε η PSA και άλλαξε με τον 1.5?
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#660948 Λογικά ο 1.5 είναι