Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By manoliossss
#658496
REALZEUS έγραψε:
manoliossss έγραψε:Εντωμεταξύ βλεπεις αυτό το έκτρωμα και στην ίδια κατηγορία βλεπεις και το q3 sportback που είναι ααααλλλλη φάση!εκεινο ναι,χαρακτηρίζεται άνετα ζμπορ!


< >


Χιούμορ; :hmmm:
Τώρα που το διαβάζω κι εγώ ,Μάλλον παρεξηγήθηκα όπως το έγραψα !Εγω όντως το καραγουσταρω το q3sb!!Και σε sline νομίζω πως θα είναι αρκετα σπορ!


< >
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#660811 Citroen C3 Aircross νοικιάρικο με 10.000 μίλια στο κοντέρ. Βενζίνης τρικύλινδρος 1200 υποθέτω με 110 άλογα (μπορεί και 130 αλλά δεν νομίζω).

Καλά: κινητήρας και start stop που λειτουργούσε καλά, επιδόσεις με χαμηλό βάρος (νευρικό, αρπάζει ωραία), εξοπλισμός (αναδιπλούμενοι καθρέφτες, αυτόματος κλιματισμός, εκκίνηση χωρίς κλειδί, αναγνώριση λωρίδων+ορίων ταχύτητας+προσέγγισης άλλου οχήματος, φωνητικές οδηγίες, οθόνη οπισθοπορείας, Android auto+Apple, πλοήγηση όχι πολύ καλή, αυτόματος πιλότος και περιοριστής. ABS+, ESP, αερόσακους, start stop θεωρώ στάνταρ), συμπαθητικές 17άρες ζάντες
Αδιάφορα-μέτρια: τιμόνι, ορατότητα, χώροι (για επιβάτες), αισθητική (συμπαθητική μούρη αλλά υστερεί από το πλάι και λοξά)
Κακά: καθίσματα (χωρίς στήριξη μέσης και το μαξιλαράκι να σου σπρώχνει το κεφάλι μπροστά, προφανώς σχεδιασμένα για το ειδικό κοινό στο οποίο απευθύνεται, καμπούρη συνταξιούχο), κιβώτιο (κάπου εδώ πρέπει να είναι η επόμενη σχέση, ουπς), ανάρτηση (μαλακή αλλά χτυπάει), εργονομία (χειρόφρενο, οθόνη αφής, κουμπιά στο ταμπλώ και αλλού, χειριστήρια τιμονιού, λεβιές αυτόματου πιλότου), χώροι (θα ήθελα είτε πιο μεγάλο ντουλαπάκι είτε ντουλαπάκι ανάμεσα στα καθίσματα), πλαστικουριό (καλό σχετικά).

Συμπέρασμα: λόγω χαμηλού βάρους και δυνατού κινητήρα (τραβάει από χαμηλά χωρίς να σβήνει αλλά στις ψηλές δεν κάνει κάτι) είναι ευχάριστο στην πόλη αλλά είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν πολύ πιο ολοκληρωμένα αυτοκίνητα στην κατηγορία.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#661602 Nissan Qashqai 1.5 diesel, χειροκίνητο, αντικατάστασης με 85.000χλμ

Εσωτερικά η ποιότητα είναι καλή με ωραία μαλακά πλαστικά. Η θέση οδήγησης κλασσικά ψηλά, πολύ καλή ορατότητα με εξαίρεση το μικρό πίσω τζάμι ενώ και η άνεση όλων των επιβατών είναι εξαιρετική. Έχει πολύ καλή ηχομόνωση καθώς δεν ακούς σχεδόν τίποτα απ έξω, ούτε το ντιζελομοτέρ, γι αυτό άλλωστε έπιανα τα 150 χωρίς να έχω αίσθηση ταχύτητας. Από τριγμούς είχε αλλά δεν μπορούσα να καταλάβω από τι και που ακριβώς καθώς μου ρχονταν από μπροστά, από πίσω, από πάνω, κάτω και γενικά παντού :lol: Όχι κάτι τραγικό αλλά στη μία λακούβα άκουγες κάτι από μπροστά στο ταμπλό και στην άλλη κάτι από την κονσόλα.

Σε ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετικό, σε μεγάλο ταξίδι θα πρέπει να είναι πολύ ξεκούραστο ακόμα και σε ταχύτητες άνω των 130. Η ανάρτηση δεν είναι ούτε σκληρή ούτε μαλακή, κάτι ενδιάμεσο θα έλεγα μιας και μπορείς να καταλάβεις μια λακκούβα ενώ δε παίρνει κλίσεις σε μεγάλο βαθμό. Οδηγικά αναμενόμενα αδιάφορο, πήγα να το στρίψω λίγο αλλά δίστασα. Οκ δεν είναι φτιαγμένο για αυτά. Τα φρένα του μου άφησαν πολύ καλή εντύπωση επίσης.

Από μοτέρ κλασσικό diesel με μια στιγμιαία ροπή και μετά ικανοποιητικές επιδόσεις. Δε βάζει φωτιά στο δρόμο αλλά αν χρειαστείς λίγο γκάζι θα το έχεις. Από καταναλώσεις δεν ασχολήθηκα καν.

Αυτό που μου άφησε την καλύτερη εντύπωση είναι το κιβώτιό του. Εξαιρετικός επιλογέας, λογικές διαδρομές και σαφές κούμπωμα. Με έπιασα κάποιες φορές να αλλάζω ταχύτητες χωρίς λόγο, έτσι απλά επειδή μου άρεσε.

Το αυτοκίνητο γενικά μου άφησε πολύ θετική εντύπωση παρόλο που κάποια πράγματα δε μου άρεσαν αλλά αυτό μάλλον οφείλεται στην κακή χρήση. Πχ χερούλια πόρτας οδηγού-συνοδηγού και τα πλαίσια από τους διακόπτες παραθύρων ήταν ξεφτυσμένα/ξεφλουδισμένα. Ο λεβιές πατώντας γκάζι πήγαινε κατά πίσω, δεν πετούσε ταχύτητα αλλά είτε το βλεπες με το μάτι είτε το ένιωθες με το χέρι. Επίσης πατώντας συμπλέκτη για αλλαγή άκουγες ένα γδούπο, κλασσικό σε συμπλέκτες με κενά από απότομο άφημα. Αλλά όπως είπα αυτά είναι μάλλον λόγο της κακής κατάστασής του.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#663639 Δεν οδήγησα, αλλά συνοδήγησα για λίγο ένα ολοκαίνουριο KIA Sportage Hybrid Diesel χειροκίνητο.

Πάρα πολύ καλή ποιότητα εσωτερικού (θεωρώ καλύτερη από του δικού μου), ωραίοι χώροι, το πορτ-μπαγκάζ αξιοπρεπές, αλλά ρηχό. Ήταν η φουλ έξτρα έκδοση Gt-Line (ή κάπως έτσι) με τα πάντα όλα και 19ρηδες τροχούς, που όμως δεν κοπανούσαν καθόλου. Το αμάξι είναι ταμάμ για οικογένεια, είναι πάρα πολύ ήσυχο, το μοτέρ ούτε απ' έξω δεν ακούγεται, τραβάει πολύ καλά, το υβριδικό σύστημα δεν ξέρω τι κάνει, ο ιδιοκτήτης το οδήγησε πρώτη φορά μαζί μου (οπότε δεν βρήκα το κουράγιο να του ζητήσω να το οδηγήσω για λίγο :innocent: :lol: ), άρα δεν έχω καν εικόνα για κατανάλωση. Βέβαια, όταν το προηγούμενο αμάξι του ήταν ένα Nissan Navarra 200ps Double Cab, είναι δεδομένο πως θα του φανεί ότι δεν καίει τίποτα... :lol:

Τιμή 32700... :lipsealed:

Κατά τ' άλλα (εκτός από την τιμή δηλαδή) θεωρώ πως είναι πολύ καλό οικογενειακό αμάξι. Εάν καταφέρω να το οδηγήσω θα ενημερώσω αρμοδίως.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#663645
Πάρα πολύ καλή ποιότητα εσωτερικού (θεωρώ καλύτερη από του δικού μου),


Κάτι άλλο θες να πεις.
Το κουοταρισμενο δεν ισχύει ούτε σαν κακόγουστο αστείο.
Έχω κρατήσει για μέρες το νέο Sportage και είναι μια αποθέωση κακού πλαστικού.
Σε σύγκριση με ένα Πικαντο προφανώς θα είναι καλύτερο αλλά για τα δεδομενα D SUV (όχι premium) είναι χάλια.

Και η Ε90 δεν έχει καμία σχέση με αυτό το πράγμα.

Βασικά τι θες να πεις;
Άβαταρ μέλους
By edmond
#663651 Ότι δίνει την αίσθηση ποιοτικού και γεροδεμένου.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#663654
EDDIE_147 έγραψε:
Βασικά τι θες να πεις;


Ότι μου έδωσε πολύ καλή εντύπωση. :lol:

Σιγά το καλό και ποιοτικό πλαστικό που έχει η Ε90... :lol: :lol: Εκτός από τα σημεία που βλέπουν οι δημοσιογράφοι, τα υπόλοιπα είναι χάλια μαύρα (ιδίως αν σκεφτείς και το πόσο έκανε το αμάξι)...
Άβαταρ μέλους
By Chris
#663658 Μηπως το πορτ παγκαζ εχει κανα καπακι που κρυβει το κατω μερος του ωστε να ειναι επιπεδο και φαινεται ρηχο;
Άβαταρ μέλους
By drdino
#663659 Λογικά κάτι αντίστοιχο έχει κι η Ε90 κάτι κρύβονται τα χαλια της.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#663682 Η ποιότητα αφορά αρκετά πράγματα οπότε μάλλον παρανοησα.
Εγώ αναφερθηκα στα υλικά.
Δεν ξέρω αν η συγκεκριμένη έκδοση έχει καλύτερα πλαστικά από τη μέση που είχα αλλά δε νομίζω τέτοιο άλμα.
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#663686
EDDIE_147 έγραψε:Σε σύγκριση με ένα Πικαντο προφανώς θα είναι καλύτερο αλλά για τα δεδομενα D SUV (όχι premium) είναι χάλια.


C κατηγορία δεν είναι αυτά τα SUV τύπου Karoq, Qashqai, κλπ;

Τα D μάλλον είναι τα Kodiaq, X-trail κ.ο.κ, αν και η ποιότητα δεν διαφέρει και πολύ αν δεν είναι premium.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#663693 Ναι συγνώμη.
Κάτι παλιά οικογενειακά θυμήθηκα που το Sportage το λογίζαμε D SUV.
#τσίφτη

Πάντως από Tiguan (επειδή γυρεύουν και λεφτά Tiguan - παρά το μειωμένο τέλος ταξινόμησης) είναι πολύ χειρότερο.
Επίσης το χιμπριντ του συγκεκριμένου το αφήνω ασχολίαστο.
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#663723
EDDIE_147 έγραψε:Η ποιότητα αφορά αρκετά πράγματα οπότε μάλλον παρανοησα.
Εγώ αναφερθηκα στα υλικά.
Δεν ξέρω αν η συγκεκριμένη έκδοση έχει καλύτερα πλαστικά από τη μέση που είχα αλλά δε νομίζω τέτοιο άλμα.


Ποιότητα . φινίρισμα.

Με αυτόν τον ορισμό, το Picanto (όπως λχ. διάφορα ανέμπνευστα Honda ή παλιές Κορόλλες) που ανέφερες είναι ποιοτικό αυτοκίνητο με την έννοια ότι είναι σωστά βιδωμένο και δεν πρόκειται να σκορπίσει σε καμιά δεκαετία. Σε αντίθεση με κάτι άλλους κατασκευαστές που βάζουν ledακια για ατμοσφαιρικό φωτισμό και |λογοκρισία| πλαστικά -για να ζουπάς όσο προσκυνάς κολλημένος στην Κατεχάκη- αλλά σε λίγα χρόνια:

Εικόνα

Επίσης εννοείται ότι αυτές οι 2 έννοιες δεν είναι αμοιβαίως αποκλειόμενες, αλλά η τελευταία φορά που το πέτυχαν αυτό στη Βαυαρία παίζει να ήταν με την Ε39. :hmmm:

Αυτά ως λειτουργικός ορισμός, για να μην πιάσουμε και τη φιλοσοφική έννοια της πχιότητας.