Μέρος 1 ~230 Km:
Μέρος 2 ~170 Km:
Στο κομμάτι από Μεσόπυργο έως Καρπενήσι συνάντησα και μια παρέα μοτοσυκλετιστών με Ducati-BMW-Honda και πήγαμε πρακτικά παρέα αλλά σε κάθε στάση (γέφυρα) τους περίμενα πολύ δύσκολα σε στριφτερό δρόμο ένας με μηχανή και το μυαλό του μέσα στο κεφάλι του να πάει γρηγορότερα από ένα αποφασισμένο γρήγορο (όχι στα 10/10 προφανώς, αυτά είναι μόνο για πίστα) αυτοκίνητο
Μέρος 3 ~280 Km χωρίς το τελευταίο βαρετό κομμάτι Λειβαδιά-Αθήνα:
Δεν είμαι βέβαια JimClark οπότε ιδού λίγες φωτο χωρίς πολλές απαιτήσεις:
Γέφυρα Εγνατίας Ανήλιο (τι απίθανο τεχνικό έργο η Εγνατία )
Επαρχική οδός Ανήλιο-Χαλίκι:
Στον αυχένα πάνω από το Χαλίκι (από τη μία Μέτσοβο-λεκάνη απορροής Αράχθου, από την άλλη Χαλίκι-λεκάνη απορροής Αχελώου) ένα παράξενο πράγμα, είχε δάσος που σταμάταγε απότομα, δε νομίζω να ήταν από φωτιά αλλά δεν το καταλαβαίνω:
Ασπροπόταμος:
(Αδειο ) Φράγμα Μεσοχώρας (ιστορία Ελληνικής τρέλλας, Google-άρετε για "εκτροπή Αχελώου")
Η Macan δίπλα στον Αχελώο κάπου κάτω από το Μεσόπυργο (κοντά στη Μεσούντα, Google-άρετε τι έγινε κι εκεί )
Μάλιστα παρέλειψα να πατήσω τα κατάλληλα κουμπιά, "ΟΚ περνάω" και βρήκα κάτω πηγαίνοντας το χωματόδρομο προς τα εκεί
Γεφύρι Τέμπλας (προ αμνημονεύτων ετών είχα κάνει ένα rafting έως εκεί):
Η λίμνη των Κρεμαστών κοιτώντας βόρεια από τη γέφυρα της Τατάρνας προς το γεφύρι της Τέμπλας:
Η κλασσική γέφυρα του Ταυρωπού:
Η λίμνη του Εύηνου ψηλά πάνω από τον αυχένα μετά τη Δομνίστα προς Αράχωβα (είχα κάνει αυτή την ειδική χωμάτινη τότε ως κριτής προ 20+ ετών) τότε βέβαια δεν υπήρχε λίμνη:
Η λίμνη του Ευήνου είναι σαν φιόρδ και με απίστευτο πράσινο χρώμα:
Προσοχή στους ορεινούς δρόμους! (λίγο πριν την Αμπελακιώτισσα):
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Το νέο κομμάτι του Μεσόπυργου μου το "μετέφερε" και φίλος οτι είναι
https://jimmuclarku.blogspot.com/
Από την άλλη βέβαια η αερανάρτηση δεν δουλεύει όπως μια συμβατική με γραμμικά ελατήρια (αυξάνεται η ταχύτητα άρα η πλευρική επιτάχυνση ή/και αυξάνεται το βάρος λόγω SUV --> αυξάνεται η συμπίεση/έκταση των ελατηρίων και η κλίση (roll)). H αερανάρτηση δουλεύει κάπως σαν ενεργή, δηλ. η κλίση δεν αυξάνεται γραμμικά, αρχικά γέρνει λίγο αλλά μετά μένει εκεί χωρίς να συνεχίσει να αυξάνεται η κλίση. Προφανώς η ECU αυξάνει την πίεση/ποσότητα του αέρα στις εσωτερικές "φούσκες" αυξάνοντας κατά κάποιο τρόπο τη "σταθερά" του "ελατηρίου" κάτι που δεν μπορεί να κάνει ένα μεταλλικό ελατήριο, δηλ. σκληραίνει όλη η ανάρτηση με την αύξηση της πλευρικής επιτάχυνσης.
Είναι παράξενο και σαν αίσθηση στην οδήγηση αλλά τρομερά αποτελεσματικό. Δεν νικάει τη φυσική (πχ. αν πας να αλλάξεις κατεύθυνση οι 2 τόνοι παραμένουν 2 ) oύτε μετατρέπεται σε Evo, αλλά είναι αρκετά κοντά