Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#658150 Αν πάρεις βενζίνη, είναι πιο πιθανόν να μην έχει φορτωμένα πολλά χιλιόμετρα, ακόμη και εισαγωγής να είναι. Αυτός που θα κάνει χιλιόμετρα, θα πάρει diesel. Αν έχει και book service από την προηγούμενη χώρα, ακόμη καλύτερα. Στην θέση σου θα κοιτούσα να πάρω τηλέφωνο να δω αν όντως το book service είναι αληθινό και όχι να πάω σε ηλεκτρολόγο, δεν νομίζω να καταφέρει να βρει αν έχει γυρισμένα χιλιόμετρα. Τίποτε δεν αποκλείεται βέβαια, αλλά λέω το πιο πιθανό.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#658179
Άβαταρ μέλους
By nikos
#658183 10000 για μεταχειρισμενο 10 χρόνων με 150000χλμ?
Εγώ θα το έπαιρνα αν.....
1 Ήθελα να το παντρευτώ και δε θα το άλλαζα ποτέ αφού δε θα πουλιόταν μετά ούτε λεφτά θα επιανε
2 ήθελα οπωσδήποτε κασκαι
3 ήταν όντως αψογο
Άβαταρ μέλους
By Arrow
#658325 Εντυπωσιακές τιμές βλέπω. Εννοείται όχι σε αυτά τα λεφτά.

< 9T Pro >
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#658331 Δέκα χιλιάρικα για Κασκάι δεκαετίας με τελείως παρωχημένο κινητήρα; Χίλιες φορές καινούριο Duster με εργοστασιακή εγκαταστάτη υγραερίου στα 14 χιλιάρικα. Με το μισό κόστος κίνησης σε σχέση με τη βενζίνη. Σύντομα θα αποσβέσεις τα τέσσερα παραπάνω χιλιάρικα, που προφανώς θα είναι πολύ λιγότερα από τέσσερα αφού με 150 χιλιάδες χιλιόμετρα, θα χρειαστεί μαζέματα κι έκτακτες βλάβες.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#658354
Άβαταρ μέλους
By edmond
#658358 Βέβαια ο άνθρωπος έχει πει περί μπάτζετ των 7κ και άαααντε να κάνει μια παραχώρηση να φτάσει τα 10κ.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#658363 Καλά, κι η Μπούσαινα ξεκίνησε από 2,5-3 κι έφτασε σε καινούριο με 12-13.
Αν είναι να πετάξει τα χρήματά του σε δεκαετίας εισαγωγής, χίλιες φορές το καινούριο.
Άβαταρ μέλους
By manoliossss
#658380 Δεν αξίζει με τίποτα τόσα πολλά λεφτά για μεταχειρισμένο 10 ετιας με τόσα χιλιόμετρα!Θα συμφωνήσω κι εγώ με τον Ζήκο,η κανεις μια μικρή υπέρβαση για duster,ή ψάχνεις κάτι άλλο πιο οικονομικό σε μεταχειρισμενο ή προχωράς για το κασκαι και κανεις τον Σταυρό σου!


< >