alexnoize έγραψε:Σήμερα πήγα σε μία μάντρα και δοκίμασα ένα Nissan Qashqai diesel μοντέλο του 2010.
...
Το συγκεκριμένο ήταν 1600 βενζίνη
Υβριδικό;!
< >
BARHonda έγραψε:Χαχαχα.alexnoize έγραψε:Σήμερα πήγα σε μία μάντρα και δοκίμασα ένα Nissan Qashqai diesel μοντέλο του 2010.
...
Το συγκεκριμένο ήταν 1600 βενζίνη
Υβριδικό;!
< >
< Note >
Anonymous Founder έγραψε:Αν πάρεις βενζίνη, είναι πιο πιθανόν να μην έχει φορτωμένα πολλά χιλιόμετρα, ακόμη και εισαγωγής να είναι. Αυτός που θα κάνει χιλιόμετρα, θα πάρει diesel. Αν έχει και book service από την προηγούμενη χώρα, ακόμη καλύτερα. Στην θέση σου θα κοιτούσα να πάρω τηλέφωνο να δω αν όντως το book service είναι αληθινό και όχι να πάω σε ηλεκτρολόγο, δεν νομίζω να καταφέρει να βρει αν έχει γυρισμένα χιλιόμετρα. Τίποτε δεν αποκλείεται βέβαια, αλλά λέω το πιο πιθανό.Δε το κοιταξα λεπτομερώς αλλά αν θα ξαναπάω θα το δω και θα το ψάξω.Επισης να τονίσω ότι κοιτούσα ένα ίδιο σε γνωστή αντιπροσωπεία εδώ στη πόλη μου,το αμάξι ανέβηκε αγγελία πουλήθηκε μέσα σε 3 μέρες στη τιμή των 8μιση χιλιάδων ευρώ και μετά έμαθε ο αγοραστής ότι ήταν στιγματισμένο από παντού και βαμμένο.Η αντιπροσωπεία δεν ενημέρωσε καν από ότι έμαθα.Δεν ξέρεις τι να πιστέψεις πλέον θέλει καλό έλεγχο.
< Note >
alexnoize έγραψε:Δεν ξέρεις τι να πιστέψεις πλέον θέλει καλό έλεγχο.
< Note >
Αυτό είναι το μόνο σίγουρο.
Αυτό το εισαγωγής που δοκίμασες για να πω την αλήθεια φαίνεται καλό, θα το πήγαινα και σε μία αντιπροσωπεία για έναν έλεγχο να σου πω... Λίγο τσιμπημένα τα χλμ βέβαια, αλλά αυτό το κρίνεις αφενός εσύ και αφετέρου αν το αμάξι είναι σωστά συντηρημένο και προσεγμένο, μπορεί να μην λένε και τίποτα τα σχετικά πολλά χλμ...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Εγώ θα το έπαιρνα αν.....
1 Ήθελα να το παντρευτώ και δε θα το άλλαζα ποτέ αφού δε θα πουλιόταν μετά ούτε λεφτά θα επιανε
2 ήθελα οπωσδήποτε κασκαι
3 ήταν όντως αψογο
< 9T Pro >
Dimsabas έγραψε:Δέκα χιλιάρικα για Κασκάι δεκαετίας με τελείως παρωχημένο κινητήρα; Χίλιες φορές καινούριο Duster με εργοστασιακή εγκαταστάτη υγραερίου στα 14 χιλιάρικα. Με το μισό κόστος κίνησης σε σχέση με τη βενζίνη. Σύντομα θα αποσβέσεις τα τέσσερα παραπάνω χιλιάρικα, που προφανώς θα είναι πολύ λιγότερα από τέσσερα αφού με 150 χιλιάδες χιλιόμετρα, θα χρειαστεί μαζέματα κι έκτακτες βλάβες.
Για μία φορά θα πω πως ο υγράεριος συνφορουμίτης έχει δίκιο...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Αν είναι να πετάξει τα χρήματά του σε δεκαετίας εισαγωγής, χίλιες φορές το καινούριο.
< >