mirage έγραψε:Εχει διορθωθεί το θεμα με τα μενού σε μεγάλο βαθμό αλλα πραγματικα απορω γιατί δεν μπορείς να τα κανεις και από τον διακόπτη ολα αυτά. Υπόψιν ο διακόπτης απλα καθαρίζει μια φορά και, πλεον, ανοίγει το μενου στην μεγάλη οθόνη.
Κατι που ειναι εντυπωσιακό είναι πως οι καθόλα συντηρητικοί Αμερικανοί καταπίνουν ολες αυτές τις ιδιοτροπίες, τα εργονομικά φάουλ και την ποιότητα απλα επειδή ειναι Tesla.
Είναι πρωτίστως θέμα μάρκετινγκ αλλά η όλη λογική του decluttering στηρίζεται στην αυτοματοποίηση κάποιων ή σχεδόν όλων των λειτουργιών. Αυτό που εγώ ποτέ δε χωνεψα είναι η εξοργιστηκα συντηρητική σχεδίαση του κελύφους ενώ η μηχανολογική διάταξη θα μπορούσε να υποστηρίξει μια πιο επαναστατική εργονομικά σχεδίαση. Και είναι αυτό περισσότερο εμφανές στην ύπαρξη του frunk. Θα περίμενα κάτι σαν το avantime της Ρενώ με επίπεδο πάτωμα και plugin καθίσματα 6θεσια περιστρεφομενα συρόμενα κλπ. Κρίμα που επικράτησε ένα συμβατικό τριών όγκων όχημα και κρύβει τη κοσμογονικές αλλαγές από κάτω του. Form follows function... Not.