Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
mirage έγραψε:Μα γιατί το λες αυτό.
Βλέπω μια ποικιλία στις συνθήκες πραγματοποίησης των δοκιμών που το παλιό ορθόδοξο drive δείχνει Engineering Journal μπροστά τους.
eddieτ: επειδή έχω οδηγήσει τη νέα Γκόλφω δεν είδα τον όλεθρο που παρουσιάζουν οι θυντροφοι.
Ίσα ίσα.
☢ ☢ ☢
Θα το είδε ο Πατέλος και θα δάκρυσε.
Του έκανα στο τέλος τη πιο βασική ερώτηση: "είσαι ευχαριστημένος με την αγορά?"
Απ.: τις πρώτες 3 εβδομάδες ναι, έκτοτε όχι...
Που θέλω να καταλήξω: προσέχουμε πολύ κ ελέγχουμε συναισθήματα και ελέγχουμε αντικειμενικά τί αγοράζουμε... όσο μπορούμε βέβαια... αλλά είναι κρίμα στο τέλος να δίνεις τόοοοσα λεφτά και να μην τα ευχαριστιέσαι... Αυτά να το ακούει ο dimik !
When the going gets tough, the tough get going
red_monster έγραψε:Δεν κάνουν αυτά τα αυτοκίνητα για φτωχούς ιατρούς
μπορεί κ να έχεις δίκαιο... είναι σαν τα μεταξωτά βρακάκια!
Αυτό με τις αεραναρτήσεις το έχω ακούσει και για τα XC90 πάντως... Και εντάξει, δεν πληρώνεις, αλλά είναι τρελό φάουλ να έχεις αμάξι ολοκαίνουριο κ να χρειάζεται να μπει συνεργείο...
When the going gets tough, the tough get going
Αλλιώς πας για αμαξι με συνδρομή που καλύπτει τα πάντα όλα.
PeterPan έγραψε:Που θέλω να καταλήξω: προσέχουμε πολύ κ ελέγχουμε συναισθήματα και ελέγχουμε αντικειμενικά τί αγοράζουμε... όσο μπορούμε βέβαια... αλλά είναι κρίμα στο τέλος να δίνεις τόοοοσα λεφτά και να μην τα ευχαριστιέσαι... Αυτά να το ακούει ο dimik !
Ότι είμαι συναισθηματικός αγοραστής είμαι, δεν το αρνήθηκα ποτέ, προτιμώ να αγοράσω κάτι που μου αρέσει και να μου βγει σκάρτο παρά να ζοριστώ συναισθηματικά για να κάνω αντικειμενική αγορά.
Το θέμα είναι να το κάνεις συνειδητά και εντός budget, αν δεν ισχύει κάτι από τα 2 και μετά κλαίγεσαι είσαι άξιος της μοίρας σου.
Σαν γενικότερη άποψη, σπαταλάμε τον χρόνο μας στην δουλειά για να βγάζουμε χρήματα και να τα σκορπάμε ως εκεί που μας παίρνει και να μας δημιουργεί ικανοποίηση, δεν θέλω μιζέρια και "συνετές" αγορές.
< Note >