Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By JBT
#650563 sknipper

όλα τα κάρμπον πλαίσια φτιάχνονται σε 3 εργοστάσια, τέλος

πλέον δεν υπάρχουν κακά ποδήλατα με την πραγματική έννοια (από τις γνωστές μάρκες ε), υπάρχουν ποδήλατα που σου ταιριάζουν στην γεωμετρία, σκληρότητα, περιφεριακά και βέβαια αυτό που μετράει πάνω από όλα είναι να το βγάζεις φωτογραφίες και να το γουστάρεις :eat:
Άβαταρ μέλους
By gianik
#650566 giant....
Ο βασιλιάς των ποδηλάτων....
Η Mercedes των 70's-80's.... :inlove:
Άβαταρ μέλους
By harpymonk
#650569 Κλασική περίπτωση: κάποιος ζητά συμβουλές για επιλογή μεταξύ συγκεκριμενων πραγμάτων.
Απαντήσεις χωρίς αιτιολογηση, έξω από τις επιλογές, χωρίς συμβουλές και off-topic (οι επιλογές είναι αλουμίνιο, κάποιοι μιλάνε για carbon).
Good luck with that :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#650604
harpymonk έγραψε:105 = best value for money + απιστευτη αντοχη και ευκολία στο στήσιμο.
Κανείς αλλος σ'αυτα που έβαλες δεν εχει full 105
Για την 105 ήξερα ότι είναι best VFM και ότι υστερεί μόνο λίγο από τις πιο καλές αλλά αυτό για την αντοχή με γεμίζει χαρά.
harpymonk έγραψε:Επίσης βασικό ειναι οι διαστάσεις να είναι standard και οχι proprietary (seat post, πιρούνι, κλπ.) ώστε να μπορέσεις καποια στιγμη να βαλεις κατι καλύτερο φθηνά.
Όλοι οι μαζικής παραγωγής τις ίδιες διαστάσεις δεν έχουν σε παλουκόσελα, stems κλπ; Θα απέφευγα τις ιταλικές, τους φοβάμαι ότι κάνουν τα δικά τους. Και κάτι που με αγχώνει και δεν ξέρω αν πρέπει είναι ότι μερικές μάρκες φτιάχνουν δικά τους όλα, ρόδες, παλουκόσελο, σέλα, stem, ταινία τιμονιού. Αν και είναι της ίδιας διάστασης θα προτιμούσα πχ η ζάντα να είναι μάρκας που φτιάχνει ζάντες κοκ.
Πάντως δύσκολα θα αλλάξω πηρούνι, παλουκόσελο, τιμόνι. Ζάντες ή λαιμό μπορεί.
harpymonk έγραψε:Το Cube εχει το πρόσθετο προνόμιο με εξωτερικά καλώδια (keep in mind).
Αυτό δεν το κατάλαβα. Προτιμώ τα συρματόσχοινα/σωληνάκια να μπαίνουν μέσα στο πηρούνι και μέσα στο πλαίσιο. Και όχι για αισθητικούς αλλά για πρακτικούς λόγους, να μην περισσεύουν και πιαστούν και να μην εμποδίζουν στο να συνδέσεις πχ κάποιο τσαντάκι. Αν είσαι εναντίον μπορείς να μου πεις αν υπάρχει λόγος άλλος πέραν της προσβασιμότητας;
harpymonk έγραψε:Όσο πιο πολύ το σκέφτεσαι τόσο πιο μακριά είναι...
Ααα, ο καθένας με τα βίτσια του! Μου αρέσει να το μελετάω και να αισθάνομαι ότι η επιλογή ήταν δικαιολογημένη με τις δικές μου ανάγκες και ιεραρχίες και όχι απλά επειδή είπε το κάποιος ή σε τεστ κλπ.
___________________________________________________
JBT έγραψε:sknipper όλα τα κάρμπον πλαίσια φτιάχνονται σε 3 εργοστάσια, τέλος
Πλαίσιο αλουμινένιο θέλω, το είπα. Δεν έχω πειστεί για κάρμπον πλαίσιο μόνο πηρούνι θέλω. Αυτό που με μπερδεύει είναι ότι υπάρχουν μερικά ακριβά σιδερένια. Το οποίο σίδερο παραμένει αρχηγός στο θέμα κόπωσης και ευκολίας επισκευής. Και ενώ περιμένεις να το δεις μόνο σε τούρινγκ το βλέπεις και εκεί που δεν το περιμένεις (Specialized Sequoia, κατηγορίας cyclocross/adventure που έχει γείτονας).
Το κατασκευαστικό μέρος στα κάρμπον που είναι χειρωνακτικό με ανησυχεί, μεγάλη ανομοιομορφία. Εiμαι και βαρύς, σπάνε αυτά, φοβάμαι. Και σίγουρα το ότι φτιάχνεται από τους ίδιους 3 κατασκευαστές δεν σημαίνει ότι υπάρχει μόνο μία ποιότητα κατασκευής (και υλικών). Αλλά για αυτούς τους 3 για πες, ποιοι είναι, μοιράσου μαζί μας το μυστικό.
JBT έγραψε:πλέον δεν υπάρχουν κακά ποδήλατα με την πραγματική έννοια (από τις γνωστές μάρκες ε), υπάρχουν ποδήλατα που σου ταιριάζουν στην γεωμετρία, σκληρότητα, περιφεριακά...
Το έχω καταλάβει αυτό και συφμωνώ απλά θέλω να αποφύγω τις γνωστές μάρκες που όμως έχουν αλλάξει στρατηγική κι έχουν βάλει πολύ νερό στο κρασί τους.
JBT έγραψε:και βέβαια αυτό που μετράει πάνω από όλα είναι να το βγάζεις φωτογραφίες και να το γουστάρεις :eat:
Μου αρέσει να το βλέπω αλλά όχι, φωτογραφίες δεν το βγάζω. Σε σημείο που πριν 2 χρόνια συνειδητοποίησα ότι δεν είχα καμία ενώ το ποδήλατο είναι από το 1993-4.
Για χρήση το θέλω να το καβαλάω και να φεύγω.
Άβαταρ μέλους
By harpymonk
#650607 Έχεις περάσει ποτέ καλώδια μέσα σε πλαίσιο, μπορεί να σου πάρει και μια μέρα.
Τοσο μου πηρε σ'αυτο:
Εικόνα

Με τα εξωτερικά σε 10 λεπτά έχεις καινούργια. Καλώδια δεν πιάνονται ποτέ. Μονο αισθητικοί λόγοι τα βάζουν μέσα.
Άβαταρ μέλους
By gianik
#650609 :dizzy: :dizzy: :dizzy: :dizzy:
τι εργαλείο είν τούτο ρε συ;
για πες λεπτομέρειες...
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#650610 Πωπω σαλάκια που τρέχουν, τι όμορφο. Όχι για μένα, πολύ σπορ, δεν θα μπορώ να φτάσω το τιμόνι, αλλά τόσο μα τόσο κουκλί.
Υποτίθεται είναι και αεροδυναμικοί οι λόγοι εσωτερικών καλωδίων αλλά το προσπερνώ. Ναι είναι δύσκολο αλλά πότε θα το κάνεις; Κοινώς το δέχομαι μεν και είναι κάτι που σε νοιάζει αν το να τα αλλάζεις είναι στο πρόγραμμα αλλά για μένα δεν θα μετρήσει. Στην ανάγκη το πας να στα περάσει άλλος που θα έχει τεχνογνωσία και εργαλεία.
Άβαταρ μέλους
By harpymonk
#650613 7,2 -7,3Kg (size 53) (ανάλογα με τη σέλα) με τις 60αρες. Ultegra (52-36) Dura-Ace cassette (11-28 η 11-30). C-Bear Ceramic BB (BB386 Evo). Fizik Aliante R1 Versus Evo (185gr carbon rails) η full carbon σελα (85gr). SpeedPlay titanium axle + plates (73 gr. το καθενα). Full ceramic ρουλεμαν σε ροδες και real derailleur, hybrid ceramic ρουλεμαν στα πεταλια. 11cm-40cm integrated bar-stem. Varia radar απο πισω που σου δείχνει τα αυτοκινητα πισω σου στο Wahoo Elemnt Bolt μπροστα. Xcadey powermeter. SwissStop yellow prince τακακια. KMC X11SL αλυσιδα.
Αυτα.
Άβαταρ μέλους
By harpymonk
#650616
sknipper έγραψε:Πωπω σαλάκια που τρέχουν, τι όμορφο. Όχι για μένα, πολύ σπορ, δεν θα μπορώ να φτάσω το τιμόνι, αλλά τόσο μα τόσο κουκλί.
Υποτίθεται είναι και αεροδυναμικοί οι λόγοι εσωτερικών καλωδίων αλλά το προσπερνώ. Ναι είναι δύσκολο αλλά πότε θα το κάνεις; Κοινώς το δέχομαι μεν και είναι κάτι που σε νοιάζει αν το να τα αλλάζεις είναι στο πρόγραμμα αλλά για μένα δεν θα μετρήσει. Στην ανάγκη το πας να στα περάσει άλλος που θα έχει τεχνογνωσία και εργαλεία.


Προσωπικά δεν εμπιστευομαι κανεναν για δουλειες στα ποδηλατα μου ειναι οχι μονο θεμα ζωης η θανατου αλλα και ευχαρίστηση να τα κανεις ολα μονος σου.
Καλωδια καθε χρονο η 2 χρονια το αργοτερο.
Άβαταρ μέλους
By JBT
#650617 σκνιπερ

αυτό για τα κάρμπον πλαίσια το έγραψα απλά για να καταλάβεις ότι πλέον όλα από τον ίδιο κουβά βγαίνουν... εννοείται ότι υπάρχουν μεγάλες διαφορές ανάμεσα στα μοντέλα (ποιότητα του κάρμπον δηλαδή), αλλά το θέμα δεν είναι τόσο αυτό, όσο το τι σού ταιριάζει...

έχω φίλους που είναι πολύ (πολύ) πιο βαρείς από εσένα και δεν είχαν ποτέ πρόβλημα με σπασίματα, απλά δεν ισχύει αυτό που είπες
Άβαταρ μέλους
By nikos
#650619 Παίδες ερώτηση....
Για 20 ποδήλατο για παιδί 9 χρόνων υπάρχει κάτι στα 100 με 150 ευρώ?
Δε θέλω ταχύτητες ούτε αναρτήσεις
Άβαταρ μέλους
By g8777
#650620 Πάντως πολύ καλύτερο το ποδήλατο του harpy από το δικό σου.

Ερώτηση σοβαρή: Αυτές τις ατασθαλίες για κάθε σειρά της Shimano από πού τις διαβάζετε; Υπάρχει λινκ με reviews ;
Άβαταρ μέλους
By gianik
#650631
nikos έγραψε:Παίδες ερώτηση....
Για 20 ποδήλατο για παιδί 9 χρόνων υπάρχει κάτι στα 100 με 150 ευρώ?
Δε θέλω ταχύτητες ούτε αναρτήσεις
Αν κατάλαβα καλά θες 20ρι ποδήλατο. Θα σου πρότεινα να κοίταγες για 24αρι κ ναι με 150 βρίσκεις..
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#650633
harpymonk έγραψε:Έχεις περάσει ποτέ καλώδια μέσα σε πλαίσιο, μπορεί να σου πάρει και μια μέρα.
Τοσο μου πηρε σ'αυτο:
Εικόνα
.

αν και ασχετος απο ποδηλατα,αυτο ειναι να το κρεμασεις στο τοιχο.Ειδικα το εμπρος πιρουνι :inlove:
ετσι απο περιεργεια,τι κοστος εχει?