Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#650519
sebastian έγραψε:Το ειδα στα πολυ πεταχτα κ παλι ναι κανα 2 πληροφοριες για τον Χ θεατη κατω των 25 ειχε.
.


ας πουμε οτι αυριο περνεις ενα εβο.Πες μου ποια πληροφορια που εδωσε θα χρησιμοποιησεις.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#650520
Giuseppe Busso έγραψε:
Focusman91 έγραψε:Μόλις βάλεις πρόγραμμα θα τα ξαναθυμηθεις!!

< Note 8 >


Δεν έχω το μικρόβιο του tuning. Ο κάτοχος X-αμαξιού επίσης, διαφέρει πολύ από τον κάτοχο Evo/Scoobie στον τομέα αυτόν.
Δες το βίντεο και θα καταλάβεις.


Χ-αμάξια;
Άβαταρ μέλους
By GTS
#650524 Ωραια ιστορια ηταν, μια εποχης που εκανε αρκετος κοσμος τετοιες μετατροπες. 100κ πρεπει να εχει ριξει σε μετατροπες/επισκευες, κινηθηκε η οικονομια, εφαγε ψωμακι κοσμος.
Άβαταρ μέλους
By sebastian
#650540
dimviii έγραψε:
sebastian έγραψε:Το ειδα στα πολυ πεταχτα κ παλι ναι κανα 2 πληροφοριες για τον Χ θεατη κατω των 25 ειχε.
.


ας πουμε οτι αυριο περνεις ενα εβο.Πες μου ποια πληροφορια που εδωσε θα χρησιμοποιησεις.


Να φαω τα λεφτα μου μονο σε βενζινες, λαστιχα, τακακια;;! :lol:

Καταλαβαμε κι οι 2 τι εννοει ο αλλος.
Απλα θεωρω οτι ησουν αυστηρος με τον λαθος τυπο, εχει πολυ πιο λαηφσταηλ παπατζηδες εκει εξω. Αυτος τουλαχιστον εσπρωξε και μια μονοκατοικια στο εβο, τον νταλκα του λεει.
:s_drinks
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#650614 Καλά το ότι κάποιος έχει ρίξει λεφτά στη βελτίωση δε σημαίνει απαραίτητα ότι πιάσανε τόπο. Πολλοί πέταξαν λεφτά ενώ πολλοί "tuners" αρμεξαν αυτούς που νόμιζαν ότι ξέρουν κάποια πράγματα πάνω στη βελτίωση.
Είναι πολύ εξειδικευμένο κομμάτι το οποίο θέλει γνώσεις και λεφτά για να κάνεις κάτι σωστό.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By GTS
#650925 Δεν ειδα κάπου να προσφέρει γνώσεις; Ένα βίντεο ανέβασε με αυτά που ήθελε να πει. Δεν βλέπω κάποιο θέμα πέρα από το που βρήκε τα χρήματα να δώσει για το Εβο. Μισθωτός δεν νομίζω να είναι.


< >
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#650964
dimviii έγραψε:
sebastian έγραψε:Το ειδα στα πολυ πεταχτα κ παλι ναι κανα 2 πληροφοριες για τον Χ θεατη κατω των 25 ειχε.
.


ας πουμε οτι αυριο περνεις ενα εβο.Πες μου ποια πληροφορια που εδωσε θα χρησιμοποιησεις.


Έχει δώσει όλες τις μάρκες των aftermarket που έβαλε. Πχ αναφέρει δύο αντλίες βενζίνης μια plug n play με τα σωληνάκια της και μια όχι. Αυτός που θα ψάξει για αλλαγή αντλίας θα κάνει αναζήτηση των αναφερόμενων και θα πέσει σε φόρα που τις αναφέρουν, είναι μια βάση για αναζήτηση. Αναφέρει την εισαγωγή της HKS, τις ohlins και κάμποσα άλλα, δηλαδή αυτά δεν είναι πληροφορίες για αναζήτηση;

Αφού είναι τόσο άσχετα αυτά που λέει πες εσύ τι θα έλεγες σε κάποιον που αύριο θα έχει ένα evo στα χέρια του.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#651046
panos2171 έγραψε:
dimviii έγραψε:
sebastian έγραψε:Το ειδα στα πολυ πεταχτα κ παλι ναι κανα 2 πληροφοριες για τον Χ θεατη κατω των 25 ειχε.
.


ας πουμε οτι αυριο περνεις ενα εβο.Πες μου ποια πληροφορια που εδωσε θα χρησιμοποιησεις.


Έχει δώσει όλες τις μάρκες των aftermarket που έβαλε. Πχ αναφέρει δύο αντλίες βενζίνης μια plug n play με τα σωληνάκια της και μια όχι. Αυτός που θα ψάξει για αλλαγή αντλίας θα κάνει αναζήτηση των αναφερόμενων και θα πέσει σε φόρα που τις αναφέρουν, είναι μια βάση για αναζήτηση. Αναφέρει την εισαγωγή της HKS, τις ohlins και κάμποσα άλλα, δηλαδή αυτά δεν είναι πληροφορίες για αναζήτηση;

Αφού είναι τόσο άσχετα αυτά που λέει πες εσύ τι θα έλεγες σε κάποιον που αύριο θα έχει ένα evo στα χέρια του.


οχι Πανο δεν ειναι πληροφορια οτι η Ολινς εχει αναρτηση για εβο,ουτε οτι η ams βγαζει ιντερκουλερ και τρομπες βενζινης με μεγαλυτερη παροχη. Αυτα τα βρισκεις και στο γουγλη πατωντας τις αντιστοιχες λεξεις.
Πληροφορια ειναι να μην βαλεις την ''χ'' τρομπα βενζινης για αυτον τον λογο.Η να βαλεις αυτη για αυτον τον λογο.Δεν ειναι ολες το ιδιο αξιοπιστες,και εχουν πολλα συν και πλην για την οποια χρηση τις προοριζεις.
Οι συγκεκριμενες αναφορες ειναι και αρκετα παλιες.Μετα απο 10-12 χρονια υπαρχουν φθηνοτερες/νεοτερες λυσεις.
Επισης δεν ειναι πληροφορια οτι εβαλα Ολινς,οταν εχεις βαλει την ttx οπου ειναι ακαταλληλη εως και επικινδυνη για χρηση δρομου.
Παρομοιως οτι εβαλα καρμπον καπω σειμπον,οταν δεν παρεις την πληροφορια οτι οι αρμοι δεν θα ειναι σωστοι,οτι μετα απο χρονια θα κιτρινησει,και οτι στα πολλα χλμ αρχιζει και κουνιεται.Ολα αυτα βγαζωντας ενα αλουμινενιο οεμ καπω που ειναι ελαφρυτερο.
με λιγα λογια απλη αναφορα σε τι βελτιωτικα εξαρτηματα εβαλα,χωρις να αναφερω εαν δουλεψαν,εαν καηκαν,εαν δεν καταφεραν ποτε να ρυθμιστουν σωστα, δεν ειναι πληροφορια,ειναι ενα ανουσιο βιντεακι που στοχευει στα κλικς.
Ε αυτο δεν μπορει να βοηθησει κανενα.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#653303
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#653305 αυτο ειναι το μοναδικο βιντεο απο ολα οσα εχουν μπει,που αξιζει να δωσετε βαση σε οσα λεει. :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#653443
dimviii έγραψε:αυτο ειναι το μοναδικο βιντεο απο ολα οσα εχουν μπει,που αξιζει να δωσετε βαση σε οσα λεει. :s_thumbsup


Λέει ότι κάθε γενιά, είναι καλύτερη από την επόμενη, με αποκορύφωμα το EvoX που είναι το καλύτερο όλων, λόγω πλαισίου, κατά τον Φώτη.

Από άποψη αξιοπιστίας, το 8άρι ήταν το καλύτερο.

Από βελτίωση το X δεν είναι για μεγάλα ζόρια γιατί έχει αλουμινένιο κινητήρα.

Το 6άρι Τόμι Μάκινεν ήταν ένα διαστημόπλοιο της εποχής. Μια Integrale αλλά πολύ πιο γρήγορη.

Οι Porsche είναι πολύ πιο ανθεκτικά αυτοκίνητα. Το Evo το έβαζες στην πίστα, έκανες 4-5 γύρους, προφανώς πάρα πολύ γρήγορους, μετά όμως άρχιζε να μελώνει, άρχιζε να διαλύεται. Την Porsche την έβαζες στην πίστα, γυρνούσες 3 ώρες και το αμάξι ήταν ίδιο. Από την αρχή μέχρι το τέλος. Το μόνο που θα φθείρεται, είναι τα ελαστικά.

Αν θέλεις να έχεις ένα Evo που να είναι πιο ασφαλές, πιο καθημερινό, παίρνεις το Χάρι.
Για βελτίωση 7άρι, 8άρι, 9άρι.

Η χρυσή τομή όλων των συνδυασμών, είναι μάλλον το 9άρι.

Τα μαμά φρένα των Evo, είναι λίγα. Δεν έχουν φρένο.



Αυτές σε γενικές γραμμές οι απόψεις του Φώτη αλλά και κάποια συμπεράσματα που εγώ κατάλαβα.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#653445
Obelix έγραψε:Τα σωστά τα evo τα πρόστυχα.

Εικόνα

< Note 6 >


Εδώ με τη σωστή βαφή! :metalo:
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#653446 τι κατάλαβαν -κατάφεραν στο τέλος; και αυτοί και η Lancia. Μια θέση στην ιστορία και λουκέτο σε εργοστάσια .
Ο αγώνας των πωλήσεων είναι πιο δύσκολος-σημαντικός.