Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By 224v
#647825 Θα προσπαθούσα να είμαι πλάι τους έτσι ώστε να πρέπει αυτοί να φρενάρουν για να μπουν πίσω σου για να στρίψουν,!!!!

< Note >
Άβαταρ μέλους
By 224v
#647890 ας χάσει την έξοδο ώστε την Επομενη φορά να αλλαξει εγκαίρως λωρίδα, και να μην χρειαστεί να κόψει απότομα για να προλάβει την έξοδο. Κάτι πού είναι εξίσου επικίνδυνα με αυτό που πρότεινα, αλλά έτσι δεν θα είναι αφηρημένος με τον προορισμό του.


< Note >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#647937
224v έγραψε:Θα προσπαθούσα να είμαι πλάι τους έτσι ώστε να πρέπει αυτοί να φρενάρουν για να μπουν πίσω σου για να στρίψουν,!!!!

< Note >


+ μετωπική με τον αθώο από απέναντι που δεν φταίει... :dizzy: :help:

+ πιθανή στούκα πάνω μας...
Άβαταρ μέλους
By 224v
#647944
markvag έγραψε:
224v έγραψε:Θα προσπαθούσα να είμαι πλάι τους έτσι ώστε να πρέπει αυτοί να φρενάρουν για να μπουν πίσω σου για να στρίψουν,!!!!

< Note >


+ μετωπική με τον αθώο από απέναντι που δεν φταίει... :dizzy: :help:

+ πιθανή στούκα πάνω μας...
Ξαναδιάβασε τi έγραψε ο fokion, μιλαει για την Μαραθώνος που έχει μπαριερα, και 2 λωριδες και πάει δεξιά με μικρη ταχύτητα... Τι από αυτά που έγραψες ταιριάζει για τις πιθανότητες ατυχήματος που περιέγραψες??? Αυτά είναι για την ευθεία Φιλίππων -Καβάλα (έχει Μπατίστα η όχι ακόμα??)

< Note >
Άβαταρ μέλους
By fokion
#648015 Απλά ετσι ενημερωτικά το 60+ που παω ειναι ελαχιστα κατω απ οτο οριο των 70 που εχει ο δρομος...
https://www.google.com/maps/@37.9987975 ... 384!8i8192

εδω ειμαστε
η ασπρη πινακιδουλα που κουτσοφαινεται λιγο πριν απο αυτην της ΕΚΟ ειναι το στενό...
το οποιο ειναι οριακότατο για 2 αυτοκινητα μονο αν αυτα ειναι παραλληλα....
Αν καποιος βγαινει, αυτος που μπαινει οντας καπως διαγωνια δεν χωράει να μπει χωρις να κοψει εντονα... ( καταλαβαινετε τι εννοω)
Άβαταρ μέλους
By junior gt
#648024 Καλά ναι όλη η Μαραθώνος έτσι είναι. Τουλάχιστον από την Παλλήνη και μέχρι Μαραθώνα. Εκτός από τα άπειρα φανάρια, έχει και μικρά στενάκια που είτε ακινητοποιησαι σχεδόν τελείως αναγκαστικά, για να μπεις οπότε κλείνεις στην ουσία τη δεξιά λωρίδα, είτε πρέπει να βγεις στη Μαραθώνος και να ξεκινήσεις από μηδενική ταχύτητα.
Αυτό το στενό δε, είναι ένα μικρό και στενο δρομάκι μήκους τρισκοσιων μέτρων το οποίο όμως έχει απίστευτη κίνηση όλη τη μέρα, από τις εφτά το πρωί μέχρι τις δώδεκα το βράδυ. Γιατί εκτός του Ωκεανού με πισίνα, 5*5 κλπ (που τα Καλοκαίρια λειτουργεί και σαν Camp για παιδάκια) , έχει και τα κεντρικά της Vodafon.
Γενικώς το έχω ξαναπεί η Μαραθώνος είναι από τους πιο επικίνδυνους δρόμους στην Ελλάδα η οποία μάλιστα σχεδιαστηκε σε μια νύχτα και φτιάχτηκε σε ένα μήνα τελευταια στιγμή πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες: μπαριερα στη μέση που σε προτρέπει για μεγάλες ταχύτητες, υψηλό φόρτο λόγω παραλιών, βαριά οχήματα λόγω λιμανιού της Ραφηνας, πολλά πούλμαν και λεωφορεια, άπειρα μαγαζιά με εισόδους, εξόδους, φανάρια κολλητά που δεν καταλαβαίνεις που να σταματήσεις, άπειρα στενάκια σαν αυτό, άπειρα ποδήλατα, ηλικιωμένοι οδηγοί λόγω εξοχικων κλπ., πεζοί που τη διασχίζουν κάθετα σε τύφλα σημεία. :dizzy: :dizzy: :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By 224v
#648028 Να θυμηθούμε όμως ότι η αρχική μελέτη προέβλεπε μεγαλύτερη απαλλοτρίωση,σε πλάτος αλλά οι ιδιοκτήτες σε ολο το μήκος ξεσηκωθηκαν αρνητικά. Προέβλεπε και γραμμή τραμ για Ραφήνα. Σκατα λοιπόν στα μούτρα των εκεί παραγόντων.
Έχω μετρήσει 65 φανάρια από τον Γέρακα μέχρι τη διασταύρωση για Μαραθώνα μετά την Ν.Μακρη. ασυχρωνιστα και χωρίς βρόχους αναγνώρισης οχηματος στους κάθετους, ώστε να μην ανάβει κόκκινο στη Μαραθώνος Χωρις λόγο. Δεν αγοράζω από κανένα μαγαζί στη Μαραθωνος ακριβως για να μην τους δεινω λεφτα.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By junior gt
#648029
224v έγραψε:Να θυμηθούμε όμως ότι η αρχική μελέτη προέβλεπε μεγαλύτερη απαλλοτρίωση,σε πλάτος αλλά οι ιδιοκτήτες σε ολο το μήκος ξεσηκωθηκαν αρνητικά. Προέβλεπε και γραμμή τραμ για Ραφήνα. Σκατα λοιπόν στα μούτρα των εκεί παραγόντων.
Έχω μετρήσει 65 φανάρια από τον Γέρακα μέχρι τη διασταύρωση για Μαραθώνα μετά την Ν.Μακρη. ασυχρωνιστα και χωρίς βρόχους αναγνώρισης οχηματος στους κάθετους, ώστε να μην ανάβει κόκκινο στη Μαραθώνος Χωρις λόγο. Δεν αγοράζω από κανένα μαγαζί στη Μαραθωνος ακριβως για να μην τους δεινω λεφτα.

< Note >


Βρογχους έχουνε βάλει σε κάποια άλλα σε λάθος θέσεις. :lol: :lol: :lol:
Πχ αν σταματήσεις πίσω από την κάθετη λευκή γραμμή όπου υπάρχει (εκει που πρέπει δηλαδή), ή όπου δεν υπάρχει σε μια εύλογη απόσταση ώστε να μπορούν να περάσουν οι πεζοί και να βλέπεις και το φανάρι, απλά δεν πατάς τον βρόγχο οπότε δεν αναβει πράσινο :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By 224v
#648034 Ναι έτσι είναι , προσωπικά στο Μάτι κλπ ψάχνω να βρω τον βροχο ώστε να ενεργοποιηθεί. Στο σκοτάδι όμως δεν είναι ευδιάκριτος.. ο απλός οδηγός όμως σιγά μην το ξέρει και ενδιαφερθεί... Δυστυχώς αυτή είναι η παιδία των οδηγών μας

< Note >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#648090
224v έγραψε:Ναι έτσι είναι , προσωπικά στο Μάτι κλπ ψάχνω να βρω τον βροχο ώστε να ενεργοποιηθεί. Στο σκοτάδι όμως δεν είναι ευδιάκριτος.. ο απλός οδηγός όμως σιγά μην το ξέρει και ενδιαφερθεί... Δυστυχώς αυτή είναι η παιδία των οδηγών μας

< Note >


εγω δεν γνωριζω για αυτους τους βρογχους.Παπαρια οδηγικη παιδια εχω?
Άβαταρ μέλους
By junior gt
#648127 Να πάρεις ένα μηχάνημα που ψάχνουν για μέταλλα και σε κάθε φανάρι θα βγαίνεις να ανιχνεύεις το βρόγχο για να ανάψει πράσινο. :lol:
Ολα τα'χε η Μαριωρη οι βρόγχοι της έλειψαν. :lol:
Για να βάλεις βρόγχους πρέπει να έχεις σωστή οριζόντια σήμανση. Πρέπει να έχεις κάθετη σήμανση που να λέει 'σταματήστε εδω'.
Έτσι κουκουρουκου περισσότερο κακό κάνουν πάρα καλό.
Δε φταίει η παιδεία ή η μη γνώση του οδηγού. Μάντης θα γίνει?
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#650543
Dimsabas έγραψε:Βλέπω ένα δρόμο με μία λωρίδα ανά κατεύθυνση. Ο ποδηλάτης έχει κάθε δικαίωμα να κινείται εκεί και μάλιστα το κάνει με απόλυτα σύννομο τρόπο, αφού κινείται δεξιά στο οδόστρωμα. Αν τα αυτοκίνητα πρέπει να κόψουν από τα 70-80 στα 40-50 για να τον περάσουν με ασφάλεια, θα το κάνουν. Δε βλέπω πού είναι το πρόβλημα.

elteo έγραψε:Ο δρόμος είναι ταχείας κυκλοφορίας. Είναι σαν να βγει στην ΕΟ. Απαγορεύεται να είναι εκεί.



Εκτιμώ πως είστε και οι 2 λάθος εδώ. :hmmm:

Κατ'αρχάς ο elteo κάνει το ίδιο σφάλμα που έχουν αναφέρει κι άλλοι (λχ. ο Νίκος Παππάς λίγο πιο κάτω), το ότι συχνά συγχέουμε τον όρο Εθνική Οδός με τον αυτοκινητόδρομο ή την οδό ταχείας κυκλοφορίας. Το πρώτο αφορά τη "στρατηγική σημασία" (δεν μου έρχεται πιο δόκιμος όρος τώρα), το δεύτερο τη διατομή-τεχνικά χαρακτηριστικά του (λχ. τετράιχνη τουλάχιστον, συν ΛΕΑ και διαχωριστική νησίδα ή new jersey, ανισόπεδους κόμβους κλπ) καθώς και το πώς κατατάσσεται νομικά.

Ο ΒΟΑΚ είναι Εθνική Οδός, αλλά μόνο λίγα τμήματα του είναι αυτοκινητόδρομος. Το σημείο της φωτογραφίας σίγουρα δεν είναι αυτοκινητόδρομος ούτε ταχείας κυκλοφορίας. Και ο ΚΟΚ είναι σαφής ότι μόνο σε τέτοιους δρόμους απαγορεύεται η κίνηση ποδηλάτων (Άρθρο 29). Από αυτή την άποψη, φαινομενικά ο Dimsabas έχει δίκιο. Εκεί που διαφωνώ είναι ότι και εδώ και σε άλλες ανάλογες περιπτώσεις, εκφράζει μια Βουλγαράκεια λογική (το νόμιμο είναι και ηθικό). Αντίστοιχη je m'en fousτιστική νοοτροπία έχω συναντήσει και σε άλλους ποδηλάτες, και ως μοτοσυκλετιστής ομολογώ ότι τη βρίσκω ακατανόητα αφελή.

Αμφιβάλλω αν είναι παρηγοριά το να γράφει η ταφόπλακα σου "ΕΙΧΕ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ" :hmmm:
Μπορεί να είναι τύποις νόμιμα ο ποδηλάτης εκεί, σίγουρα όμως δεν είναι σώφρων ή ασφαλές.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#650552
junior gt έγραψε:Να πάρεις ένα μηχάνημα που ψάχνουν για μέταλλα και σε κάθε φανάρι θα βγαίνεις να ανιχνεύεις το βρόγχο για να ανάψει πράσινο.
Ολα τα'χε η Μαριωρη οι βρόγχοι της έλειψαν.
Για να βάλεις βρόγχους πρέπει να έχεις σωστή οριζόντια σήμανση. Πρέπει να έχεις κάθετη σήμανση που να λέει 'σταματήστε εδω'.
Έτσι κουκουρουκου περισσότερο κακό κάνουν πάρα καλό.
Δε φταίει η παιδεία ή η μη γνώση του οδηγού. Μάντης θα γίνει?
Δλδ στα 65 φανάρια της Μαραθώνος έχει βρόχους?
Έχει στις έρημες εισόδους με ελάχιστη κίνηση και που μόνο οι κάτοικοι εκεί τις χρησιμοποιούν και τους ξέρουν. Άλλωστε ένα μεγάλο τετράγωνο κομμένο με τροχό και ξαναγεμισμενο και ασφαλτικό μίγμα, εύκολα το βλέπει όποιος περιμένει στο φανάρι.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By JBT
#650564
Zorz έγραψε:
Dimsabas έγραψε:Βλέπω ένα δρόμο με μία λωρίδα ανά κατεύθυνση. Ο ποδηλάτης έχει κάθε δικαίωμα να κινείται εκεί και μάλιστα το κάνει με απόλυτα σύννομο τρόπο, αφού κινείται δεξιά στο οδόστρωμα. Αν τα αυτοκίνητα πρέπει να κόψουν από τα 70-80 στα 40-50 για να τον περάσουν με ασφάλεια, θα το κάνουν. Δε βλέπω πού είναι το πρόβλημα.

elteo έγραψε:Ο δρόμος είναι ταχείας κυκλοφορίας. Είναι σαν να βγει στην ΕΟ. Απαγορεύεται να είναι εκεί.



Εκτιμώ πως είστε και οι 2 λάθος εδώ. :hmmm:

Κατ'αρχάς ο elteo κάνει το ίδιο σφάλμα που έχουν αναφέρει κι άλλοι (λχ. ο Νίκος Παππάς λίγο πιο κάτω), το ότι συχνά συγχέουμε τον όρο Εθνική Οδός με τον αυτοκινητόδρομο ή την οδό ταχείας κυκλοφορίας. Το πρώτο αφορά τη "στρατηγική σημασία" (δεν μου έρχεται πιο δόκιμος όρος τώρα), το δεύτερο τη διατομή-τεχνικά χαρακτηριστικά του (λχ. τετράιχνη τουλάχιστον, συν ΛΕΑ και διαχωριστική νησίδα ή new jersey, ανισόπεδους κόμβους κλπ) καθώς και το πώς κατατάσσεται νομικά.

Ο ΒΟΑΚ είναι Εθνική Οδός, αλλά μόνο λίγα τμήματα του είναι αυτοκινητόδρομος. Το σημείο της φωτογραφίας σίγουρα δεν είναι αυτοκινητόδρομος ούτε ταχείας κυκλοφορίας. Και ο ΚΟΚ είναι σαφής ότι μόνο σε τέτοιους δρόμους απαγορεύεται η κίνηση ποδηλάτων (Άρθρο 29). Από αυτή την άποψη, φαινομενικά ο Dimsabas έχει δίκιο. Εκεί που διαφωνώ είναι ότι και εδώ και σε άλλες ανάλογες περιπτώσεις, εκφράζει μια Βουλγαράκεια λογική (το νόμιμο είναι και ηθικό). Αντίστοιχη je m'en fousτιστική νοοτροπία έχω συναντήσει και σε άλλους ποδηλάτες, και ως μοτοσυκλετιστής ομολογώ ότι τη βρίσκω ακατανόητα αφελή.

Αμφιβάλλω αν είναι παρηγοριά το να γράφει η ταφόπλακα σου "ΕΙΧΕ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ" :hmmm:
Μπορεί να είναι τύποις νόμιμα ο ποδηλάτης εκεί, σίγουρα όμως δεν είναι σώφρων ή ασφαλές.

ευτυχώς ή δυστυχώς έτσι και δώσεις άπλετο χώρο στα αυτοκινούμενα, το μόνο που θα κάνουν (γενικότερα μιλάω) είναι να περάσουν ξυστά σου με την ταχύτητα που έρχονται

ευτυχώς ή δυστυχώς² δεν είναι τόσο σπάνιο να προσφεύγει κανείς σε τρόπους που θα νευριάσουν μεν τους ΑΑ (ανώνυμους αυτοκινητιστές), θα φτάσουν όμως όλοι κατά μεγαλύτερη πιθανότητα στα σπίτια τους. ίσως με περισσότερα νεύρα βέβαια, σπίτι όμως

κι έχω πολλές περιπτώσεις που έτσι και δεν "έκοβαν" την κίνηση με τέτοιο τρόπο θα είχαμε ζήσει στιγμές απίθανες (βυτιοφόρο πχ από την απέναντι λωρίδα που θα φιλιόταν με τον ΑΑ επειδή θα χαλούσε η μουαγιέν του ΤΟ ΓΙΔΙ)

κλπ κλπ