Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By elteo
#648465 Νομίζω δεν υπάρχει ανάλογο θέμα. Αν υπάρχει ας μεταφερθεί.

Γνωρίζω τον χαμό των τελευταίων μηνών αλλά έπρεπε να γίνει μία αγορά. Το προϊον ήταν διαθέσιμο μόνο στην Βουλγαρία. Η αντιπροσωπεία του βασικά. Το παραγγέλνω και επειδή δουλεύουμε κτλ λέω ας βάλω να το παραδόσουν στο πατρικό που οι γονείς είναι ούτως ή άλλως εσώκλειστοι.

Δυστυχώς θα παραδίδονταν με ACS. :vava: Παραγγέλω την προηγούμενη Τετάρτη και μπαίνω στην αναμονή. Συνήθως κάνει 2 εργάσιμες γιατί έχω ξαναπαραγγείλει από εκεί. Πέρναγαν οι μέρες, λέω όποτε έρθει. "Φυσιολογικό" για αυτή την εποχή. Ωσπου χτες σκάει μήνημα στο viber κιόλας μην χρεωθούν ότι το πακέτο σας είναι έτοιμο προς παράδοση στο τοπικό κατάστημα. Λέω wtf! Μπαίνω tracking number και μου βγάζει Μη παράδοση μετά από απαίτηση του πελάτη. :s_shout

Προσπαθώ να πάρω τηλ .... όχι μιλάει. ΔΕΝ ΤΟ ΣΗΚΩΝΟΥΝ ΚΑΝ!

Να μην τα πολυλογώ αναγκάστηκα να πάω να το πάρω από κει. Να στηθώ και σε μία ουρά 2 τετραγώνων και να χαλαστώ γιατί μου το παίζανε και τρελίτσα. Είχα αποφύγει να παραγγείλω το οτιδήποτε όλο αυτό τον καιρό γιατί γνώριζα το μπάχαλο αλλά και το φόρτο τους. Τώρα όμως μόνο από το κατάστημα παραλαβή και ας χάσω χρόνο και χρήμα.

ΥΓ. και αυτό με τις μη παραδόσεις ειδικά η ACS το έχει κάνει σύστημα ανάλογα βέβαια το κατάστημα αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις αφήνει χαρτάκια να πας από κει να το πάρεις! Αν ήταν να πάω από κει δεν θα επέλεγα εσένα ως μεσάζοντα ρε! :rant:
Άβαταρ μέλους
By gianik
#648466 είναι λίγο (έως πολύ θα λεγα) περίεργη αυτή η εποχή...
Εγώ την Δευτέρα που μας πέρασε πρωί παρήγγειλα κάτι από Θεσσαλονίκη , Πέμπτη μου παραδόθηκε (Γενική Ταχυδρομική).

η ACS αυτό με τις παραδόσεις το έκανε και πριν την καραντίνα...
απλά να ξέρεις ότι καμμιά φορά το trucking system λέει ότι να ναι...
Σε αντίστοιχη δική μου περίπτωση μου είπαν ότι η αδυναμία παράδοσης οφείλεται σε αυτούς και ότι θα μου παραδοθεί σύντομα....(σου άφησαν χαρτάκι στην εξώπορτα;;; :hmmm: )
Πάντως η ACS τον καλό καιρό και υπολειτουργεί , όχι τώρα.... :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
By elteo
#648467 Oχι δεν άφησαν καν χαρτάκι στο πατρικό. Γιατί να αφήσουν άλλωστε; Μέσα ήταν οι γονείς. Μου έστειλαν μήνυμα ότι είναι στο κατάστημά τους να πάω να το πάρω. Οχι αδυναμία παράδοσης λόγω απουσίας (και καλά). Αυτό μου έκανε εντύπωση. Εχουν αποθρασυνθεί και απαιτούν να πας να το πάρεις εσύ.

Την ξέρω την ACS. Απλά το συγκεκριμένο υποκατάστημα 3 στις 5 φορές παραδίδει χωρίς χαρτάκια και προβλήματα.

Γενικά ο τομέας κούριερ έχει εξελιχθεί σε ένα μπάχαλο. Και μιλάω και για προ κορωνοϊου εποχές. Σκέψου τώρα.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#648473 Η ACS στέλνει ένα παραπλανητικό sms πως το δέμα έχει φτάσει στο κοντινότερο σου πρακτορείο, αφήνοντας να εννοηθεί πως δε θα στο παραδώσει και δίνει κάποιες επιλογές παράδοσης πχ παραλαβή από κατάστημα κτλ. Αν κάνεις το λάθος και επιλέξεις κάτι, θα πρέπει να ενεργήσεις αναλογα. Αν αγνοήσεις το sms, κάνουν την καρδιά τους πέτρα και στο παραδίδουν.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#648480 Αφού το sms σου έλεγε "έτοιμο προς παράδοση"...

Κακώς δεν επέμενες στο τηλέφωνο, αυτα τα κάνουν για να αναγκαστείς να το παραλάβεις εσύ.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#648491 Πάντως, βλέπω γενικά τα courier αυτούς τους μήνες είναι στοχαστικό φαινόμενο...

Μου έχει τύχει στο σπίτι να μου έρθει Πέμπτη πρωί παραγγελία που έκανα Τετάρτη 16:00 (με ACS κιόλας... :lol: ) και έχει τύχει άλλες παραγγελίες να κάνουν μέρες... Ο χρόνος παράδοσης πλέον εξαρτάται από τόσα πολλά "εάν" που δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για τίποτα...

Μόνο η DHL είναι ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ πιο αξιόπιστη (ακόμα και σήμερα), αλλά και αυτή έχει τα θεματάκια της ώρες ώρες... :lol: Πχ στη δουλειά έδωσα την ίδια μέρα 2 εισαγωγές από Ιταλία με DHL, η μία ήρθε σε 2 μέρες κανονικά, η άλλη σε 5... :lol: Η ΤΝΤ, έδωσα 3 εισαγωγές από Ιταλία, οι 2 ΟΚ, η τρίτη δεν την παρέλαβε καν, λέει πως ο προμηθευτής τους είπε πως δεν είναι έτοιμη (ενώ ο προμηθευτής με ενημέρωσε πως είναι έτοιμη και μου έδωσε και διαστάσεις πακέτου)... :lol:

Γενικά, της πουτ@#!ς το κάγκελο γίνεται... Δεν ξέρεις που θα πετύχει το μπούκωμα στο δίκτυο, σε ποιον ενδιάμεσο σταθμό, όπου και θα καθυστερήσει... Και αυτά αλλάζουν κάθε μέρα... Μπορεί πχ ο τάδε σταθμός σήμερα να είναι ΟΚ, αύριο να πλακώσουν όλες οι αποστολές του κόσμου και να καθυστερήσει 4-5 μέρες... :lol:


Πλέον, το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να γελάω και να ενημερώνω τους πάντες ότι τα courier δεν μπορούν να εγγυηθούν χρόνο παράδοσης... :s_dunno
Άβαταρ μέλους
By elteo
#648496
markvag έγραψε:

Πλέον, το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να γελάω και να ενημερώνω τους πάντες ότι τα courier δεν μπορούν να εγγυηθούν χρόνο παράδοσης... :s_dunno


Mέσα στο υποκατάστημά τους γίνονταν πανζουρλισμός. Δεν ξέρανε ποιό πακέτο να τσεκάρουν με το barcode. Επίσης είχε χειρόγραφη πινακίδα που έλεγε ότι οι παραδόσεις γίνονται σε 5 ημέρες πλέον. :s_sarcastic
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#648498 H ACS είναι γενικά για τον ....... Παρ όλα αυτά η εταιρία με αυτήν συνεργάζεται και είτε στέλνουμε πακέτα είτε δεχόμαστε όλα πηγαίνουν καλά και στο χρόνο τους. Έχει τύχει πολλές φορές να μιλήσω με πελάτη για να τον ενημερώσω ότι μέσα στη μέρα λογικά θα πρέπει να παραλάβει και συνήθως μου λένε ότι ήδη τους έχουν καλέσει και τους το πηγαίνουν σπίτι. Πολύ μεγάλο ρόλο κατά πως φαίνεται παίζει το κατάστημα και οι διανομείς.

Τελευταία ήρθε κάτι από UPS αλλά βλακωδώς δεν έβαλα τη διεύθυνση της δουλειάς και όταν με πήρανε τηλέφωνο τους είπα θα περάσω εγώ από κεί. Το φάουλ που τους βρήκα είναι το ωράριο, 9.30-5.30, δηλαδή ούτε πριν τη δουλειά ούτε μετά. :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#648499 Κι εγώ είχα μια περιπέτεια με τη speedex. Παραγγέλνω κάτι από Αθήνα , το eshop μου δίνει tracking number και περιμένω. Περνάνε οι μέρες , τίποτε . Την 5η μέρα λέω ας βάλω να δω που κόλλησε και ως δια μαγείας βλέπω οτι είχε έρθει από την 3η Αλεξ/πολη.
Πάω στο κατάστημα της speedex (χωρίς να με έχουν ειδοποιήσει αυτοί , είτε από τηλέφωνο είτε από χαρτάκι) , δίνω το tracking number και τότε αρχίζουν τα κουλά. Πέφτω σε μια άσχετη κοπελίτσα, μα αυτή η παραγγελία έχει μέρες που ήρθε , είστε σίγουρος οτι δεν την παραλάβατε ήδη ; δε φαίνεται το δέμα , ποιό είναι το όνομά σας , ποιά η διεύθυνσή σας . το όνομά σας δε φαίνεται στην παραγγελία ξαναπείτε μου τη διεύθυνσή σας. Είστε σίγουρος οτι είναι αυτή η διεύθυνση; το δέμα σας δεν υπάρχει στην αποθήκη μας ( αφού έφαγε κάνα μισάωρο ψάχνοντας) , υπονοώντας οτι κάποιος το έχει παραλάβει. Τέλος μου λέει ίσως το έχει πάρει κάποιος μαζί του στο φορτηγάκι για να σας το παραδώσει αύριο . Φύγετε και θα σας ενημερώσουμε (κάποια στιγμή).
Φεύγω , πάω σπίτι και από το PC μπαίνω στο site στη speedex και συμπληρώνω μια φόρμα παραπόνου λέγοντας οτι το δέμα χάθηκε. Μετά από λίγες ώρες με παίρνει τηλ από τα κεντρικά μια κυρία που υποθέτω μιλούσε από hands free και τα μόνα που έπιασα από τα παράσιτα και τις διακοπές ήταν μην ανησυχείτε το δέμα δε χάθηκε και "σύντομα" . Κατάλαβα ότι κάπου το βρήκανε και όντως την επόμενη μέρα μου το φέρανε σπίτι.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#648712 Εγώ, βλέποντας κάποια πράγματα λίγο από μέσα, αυτό που βλέπω είναι πως η δουλειά έχει ξεπεράσει την χωρητικότητα των υποδομών, οι οποίες είχαν στηθεί για Χ όγκο εργασίας. Με φυσικά κάποιες ανοχές. Όταν όμως ξαφνικά η δουλειά έφτασε στο 2Χ ή και 3Χ, ε... λογικό είναι να έχει χαθεί η μπάλα.

Και η χωρητικότητα του συστήματος μπορεί να αυξηθεί σταδιακά. Μέχρι να επανέλθει ισορροπία, δεν θα μπορεί κανείς να εγγυηθεί το ότι το σύστημα θα λειτουργεί σωστά. Μπορεί κάποιες φορές να λειτουργεί σωστά, αλλά κάποιες τελείως λάθος... Και να χτυπάει σε κουφά πράγματα (πχ να σου παραδώσουν κάτι και 5 μέρες μετά να σε πάρουν να σε ρωτήσουν τι έγινε με το δέμα, γιατί δεν το έχει ως παραδοθέν... :lol: Όπως μου έγινε την Παρασκευή... :lol: Και μετά, έστειλαν και e-mail για να ρωτήσουν αν παρέλαβα... αφού τους είπα ότι παρέλαβα κανονικά... :lol: )
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#648723 Η συμπεριφορά και οι χρόνοι παράδοσης διαφέρουν πολύ, ανάλογα τον τοπικό αντιπρόσωπο της κάθε εταιρείας.
Επίσης, λόγω της κατάστασης με τον κορονοιό, οι χρόνοι παράδοσης είχαν επιμηκυνθεί τραγικά πολύ σε ότι αφορά την περιοχή της Αθήνας, ενώ για την επαρχία τα πράγματα ήταν ζόρικα μεν, πολύ πιο νορμάλ δε.
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#648727 30/4 παρήγγειλα κάτι λάμπες από ένα αγγλικό σάητ. 13/5 έφτασε στο κέντρο διανομής ΕΛΤΑ στο Περιστέρι. Αφού δεν πρόκειται να Μου το φέρουν, λέω, άντε ας πάω να το πάρω εγώ.
Η υπάλληλος εκεί μου είπε "ο ταχυδρόμος ήταν άρρωστος σήμερα, θα σας το έφερνε αύριο." Ναι λολ ρε.

17/4 παρήγγειλα κάτι έπιπλα απ' το leroy merlin, 4/5 τυπώθηκε η απόδειξη της παραγγελίας, 15/5 ήρθαν με speedex με παράδοση στο σπίτι και τηλεφωνική ενημέρωση. Είχε μεσολαβήσει τηλεφώνημα στη leroy όπου με ενημέρωσαν μόνο πότε έφυγε απ' το καταστημα. Όταν τη ρώτησα αν γνώριζε κάποιο tracking number, η υπάλληλος μου είπε να την καλέσω την επόμενη να το ψαξουν. Ηρθαν αργότερα απ' τις λάμπες οι οποίες ήταν κιολας απ' το εξωτερικό αλλά κλάην.

Η σύμβαση μου στη δουλειά ήρθε από Θεσσαλονίκη με ΕΛΤΑ courier. Ήρθαν άφησαν χαρτάκι, ότι δεν με βρήκαν (λολ, δεν χτύπησε ποτέ κουδούνι, κατέβαινα εκείνη τη στιγμή κατω για άσχετο λόγο και άκουσα το μηχανάκι που έφευγε). Πήγα και την παρέλαβα εγώ.


< Note 8 >
Άβαταρ μέλους
By cabala10
#648730 γιατι να εχουν αρκετα βανακια να τρεχουν ενω μπορουν να εχουν μερικα μηχανακια να κολλανε χαρτακια οτι δηθεν και καλα δεν εισουν σπιτι?
Άβαταρ μέλους
By Chris
#648731
cabala10 έγραψε:γιατι να εχουν αρκετα βανακια να τρεχουν ενω μπορουν να εχουν μερικα μηχανακια να κολλανε χαρτακια οτι δηθεν και καλα δεν εισουν σπιτι?

Αααακριβως. Θα επρεπε να ειναι αντικειμενο μελετων η προσαρμογη και παρακαμψη του τροπου λειτουργιας των κουριερ παγκοσμιως, της ιδιας της εννοιας του κουριερ βασικα, απο τους ελληνες επιχειρηματιες ωστε να μειωσουν τα εξοδα