Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By sparticle
#624290 Geo F1 όχι μόνο εγώ, αλλά όλοι πίστευαν ότι ο Alonso θα είναι το next big thing της F1 ήδη από το 2005. Τελικά όμως δεν έχω πάρει απάντηση και από εσένα για το τι έφταιξε. Η... κατάρα του 2007; Ένα σενάριο συνομωσίας ότι με κάποιον τρόπο η F1 πήρε εκδίκηση για ό,τι έγινε τότε; Να πάρουμε μία μία τις χρονιές και να αναλύσουμε τους αγώνες; Να μετρήσουμε πονταλάκια και σενάρια what if? Στο τέλος όλα καταλήγουν στο μηδέν.

Και τελικά ο πιο προφανής λόγος είναι ίσως ότι ο Alonso έτρεχε πάντα για την παρτάρα του και γούσταρε κιόλας να φαίνονται όλοι οι υπόλοιποι (σχεδιαστές, teammates, μονοθέσια, team manager κλπ κλπ) πολύ κατώτεροί του. Συγκριτικά αναφέρω ότι η ομάδα Todt-Brawn-Byrne-Schumi είχε φάει αμέτρητες σφαλιάρες από 1996 έως και 2000 όταν κατάφερε στο νήμα να πάρει επιτέλους τίτλο. Το 1997 σταύρωναν τον Schumi που έπεσε στον Villeneuve. Ακόμα και για το 1999 του έγραφαν να αποσυρθεί. Ο Γερμανός δεν είχε πει ούτε μισή κακή κουβέντα για το αυτοκίνητο. Κιχ. Ή κερδίζουμε όλοι μαζί ή χάνουμε όλοι μαζί με πλήρη εμπιστοσύνη στην ομάδα. Και παρόλο που είχε τεράστιους δεσμούς με Mercedes, ουδέποτε θυμάμαι σενάριο να γλυκοιτάει μια θέση στη McLaren, παρόλο που θα του έδινε άνετα εκείνη την εποχή πρωταθλήματα. Ο Alonso δεν ήταν έτσι, πώς να το κάνουμε; Τελικά μάλλον αυτό πλήρωσε.

@George_Prix ίσως δεν έβλεπες τότε F1, αλλά τις χρονιές 2000, 2001, 2003, 2005, 2007 και 2008 η McLaren είχε, αν όχι το κορυφαίο, το δεύτερο καλύτερο μονοθέσιο, βάσει και της βαθμολογίας. Επειδή αυτές οι χρονιές είναι μέσα στα τελευταία είκοσι χρόνια (δηλ. δύο δεκαετίες) ίσως καταλαβαίνεις ότι η φράση "σερνόταν στο μεγαλύτερο μέρος" δεν δείχνει εμένα αδαή. Μάλιστα εικοσιδύο χρόνια πριν είχε ένα από τα πιο dominant μονοθέσια στην ιστορία της F1, ξεκινώντας τους δύο πρώτους αγώνες της χρονιάς ρίχνοντας γύρο σε όλους (πλην του Σουμάχερ στη Βραζιλία). Οι λόγοι που ο Σούμι το πάλεψε μέχρι το τέλος είναι άλλοι. Το λέω γιατί κάτι έγραψες για ... "αναλαμπές" με Hakkinen! :s_laughat
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#624291
Mclaren-Queen έγραψε:Προβοκατορικη ερωτηση: Τα 20 χρονια που μεσολαβησαν κυκλοφορουσε στις πιστες ενας οδηγος που πληροι ολα τα κριτηρια που κατα καιρους λες οτι σε ικανοποιουν. Περισσοτερο και απο Αλονσο-Μαξ. Η απεγνωσμενη προσπαθεια δεν πολυχρειαζοταν τη συγκεκριμενη εποχη. Για να σε προλαβω το οτι ειναι παπαρας το μαθαμε αρκετα μετα.

Τα 20 αυτα χρονια περασε ΕΝΑΣ Αλονσο. Και οι Χακκινεν/Σουμυ οδηγαρες αλλα κατα την αποψη μου ενα κλικ κατω και οι δυο.

Mclaren-Queen έγραψε:Για να απαντησω-τσγκλισω και τον γκεο που ρωταει αν μας ελεγαν το 2002 για ποσες θα παρει ο Αλονσο στο μελλον, ο Σουμι του ειχε δειξει ακριβως το σεναριο. Οταν ο Φλαβιο σου δινει δωρακι 2 κουπες, στρωνεις κωλο με ομαδα για χρονια και τις κανεις 7.

Σα "δωρακι" ασε με να το λεω εγω τις κουπες που πηρε ο Φεττελακος απο το Νιουι. Να λεμε δωρακι τις κουπες του Αλονσο που παλευε ποντο-ποντο εχοντας αλλοτε λιγο καλυτερο και αλλοτε λιγο χειροτερο μονοθεσιο ειναι διαφορετικη περιπτωση.

Mclaren-Queen έγραψε:Ο Αλονσο πηγε σε καλυτερη Φερραρι συγκριτικα και καταφερε να μη θελουν να τον ξαναδουν ποτε ουτε εκει (και οι υπολοιπες καλες ομαδες ειπαν ασε καλυτερα). Οποτε αν με ρωταγες το 2006 θα σου λεγα 5-6. Αν με ρωταγες το 2008 θα σου λεγα 0 και 2-3 ηθικες.

Ο Αλονσο οδηγουσε ενα χρεπι που του εδινε η Φερραρι και ΣΧΕΔΟΝ καταφερε να παρει 2 τιτλους. Το μονο σιγουρο ειναι οτι αν οι Ιταλοι ειχαν κανει λιγο καλυτερη δουλεια θα ειχε τσιμπησει καμποσους τιτλους ο Αλονσο. Εκτος αν φταει η κακη συμπεριφορα του Ισπανου για την ανικανοτητα τους να φτιαξουν ενα καλο μονοθεσιο!
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#624297
sparticle έγραψε:...Το 1997 σταύρωναν τον Schumi που έπεσε στον Villeneuve. Ακόμα και για το 1999 του έγραφαν να αποσυρθεί. Ο Γερμανός δεν είχε πει ούτε μισή κακή κουβέντα για το αυτοκίνητο. Κιχ. Ή κερδίζουμε όλοι μαζί ή χάνουμε όλοι μαζί με πλήρη εμπιστοσύνη στην ομάδα. Και παρόλο που είχε τεράστιους δεσμούς με Mercedes, ουδέποτε θυμάμαι σενάριο να γλυκοιτάει μια θέση στη McLaren, παρόλο που θα του έδινε άνετα εκείνη την εποχή πρωταθλήματα. Ο Alonso δεν ήταν έτσι, πώς να το κάνουμε; Τελικά μάλλον αυτό πλήρωσε....


Ντροπη ρε μεγαλε... Χρησιμοποιεις σα παραδειγμα ηθικης το Σουμυ? Που εχει σπασει τα ρεκορ ΣΚΟΠΙΜΩΝ ΑΛΗΤΕΙΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΣΥΝΑΘΛΗΤΩΝ ΤΟΥ?

Και μας λες οτι ο Alonso δεν πηρε τιτλους γιατι πληρωσε τα εγκληματα του? Που δεν εβλαψε κανεναν παρα μονο το εγω των Ιταλων που καταλαβαν οτι τους πεφτει πολυς ο Ισπανος?

sparticle έγραψε:@George_Prix ίσως δεν έβλεπες τότε F1, αλλά τις χρονιές 2000, 2001, 2003, 2005, 2007 και 2008 η McLaren είχε, αν όχι το κορυφαίο, το δεύτερο καλύτερο μονοθέσιο, βάσει και της βαθμολογίας. Επειδή αυτές οι χρονιές είναι μέσα στα τελευταία είκοσι χρόνια (δηλ. δύο δεκαετίες) ίσως καταλαβαίνεις ότι η φράση "σερνόταν στο μεγαλύτερο μέρος" δεν δείχνει εμένα αδαή. Μάλιστα εικοσιδύο χρόνια πριν είχε ένα από τα πιο dominant μονοθέσια στην ιστορία της F1, ξεκινώντας τους δύο πρώτους αγώνες της χρονιάς ρίχνοντας γύρο σε όλους (πλην του Σουμάχερ στη Βραζιλία). Οι λόγοι που ο Σούμι το πάλεψε μέχρι το τέλος είναι άλλοι. Το λέω γιατί κάτι έγραψες για ... "αναλαμπές" με Hakkinen! :s_laughat

Ας το παρουμε απο την αρχη... Αυτο το σχεδον 2 δεκαετιες, το ειπα γιατι ειχαμε ανοιξει μια κουβεντα οσον αφορα τις χαρες που μας εδωσαν οι Αλονσο/ΜακΛαρεν. Οποτε με αυτο το σχεδον 2 δεκαετιες, μιλουσα για τα χρονια που "συνυπαρχουν" Αλονσο/ΜακΛαρεν ωστε να κρινω ποιος θα μπορουσε να μου δωσει περισσοτερες χαρες στο συγκεκριμενο διαστημα. Σε αυτα τα χρονια λοιπον ΜΟΝΟ ο Λουης εδωσε χαρα στη ΜακΛαρεν και τα υπολοιπα χρονια ηταν απο μετρια εως κακα.

Αν παμε λιγο πριν, πραγματι οι Χακκινεν/Κιμι επισης εδωσαν χαρες στην ομαδα. Αλλα αυτα δε χρειαζεται να ειναι καποιος γνωστης για στα πει. Ακομα και να μην εξεφρασα καλα (ή να μην καταλαβες εσυ καλα) το σκεπτικο μου (οτι αναφερομαι κυριως στα χρονια συνυπαρξης Αλονσο/ΜακΛαρεν), πρεπει να προσπαθησεις πολυ παραπανω για να αποδειξεις οτι ειμαι ασχετος...
Τελευταία επεξεργασία από George_Prix και 24 Ιαν 2020, 21:11, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Mclaren-Queen
#624304
George_Prix έγραψε:
Mclaren-Queen έγραψε:Προβοκατορικη ερωτηση: Τα 20 χρονια που μεσολαβησαν κυκλοφορουσε στις πιστες ενας οδηγος που πληροι ολα τα κριτηρια που κατα καιρους λες οτι σε ικανοποιουν. Περισσοτερο και απο Αλονσο-Μαξ. Η απεγνωσμενη προσπαθεια δεν πολυχρειαζοταν τη συγκεκριμενη εποχη. Για να σε προλαβω το οτι ειναι παπαρας το μαθαμε αρκετα μετα.

Τα 20 αυτα χρονια περασε ΕΝΑΣ Αλονσο. Και οι Χακκινεν/Σουμυ οδηγαρες αλλα κατα την αποψη μου ενα κλικ κατω και οι δυο.

Δεν ηξερα οτι Αλονσο>Σουμι. Δεν το σχολιαζω γιατι η ιδεα να υπερασπιζομαι το σαγωνια μου φερνει μια αναγουλα. Χακινεν λατρεμενος αλλα καμια συγκριση με σαγωνια.

George_Prix έγραψε:
Mclaren-Queen έγραψε:Για να απαντησω-τσγκλισω και τον γκεο που ρωταει αν μας ελεγαν το 2002 για ποσες θα παρει ο Αλονσο στο μελλον, ο Σουμι του ειχε δειξει ακριβως το σεναριο. Οταν ο Φλαβιο σου δινει δωρακι 2 κουπες, στρωνεις κωλο με ομαδα για χρονια και τις κανεις 7.

Σα "δωρακι" ασε με να το λεω εγω τις κουπες που πηρε ο Φεττελακος απο το Νιουι. Να λεμε δωρακι τις κουπες του Αλονσο που παλευε ποντο-ποντο εχοντας αλλοτε λιγο καλυτερο και αλλοτε λιγο χειροτερο μονοθεσιο ειναι διαφορετικη περιπτωση.


Παλευε ποντο-ποντο με λιγο καλυτερο μονοθεσιο δεν ειναι και πολυ τιμητικο. Τη χρονια που παλευε με λιγο χειροτερο να σου θυμισω οτι το λιγο καλυτερο εσπαγε καθε 2 αγωνες. Οποτε λιγο χειροτερο σε ταχυτητα ναι, συνολικα δε θα το λεγα. Γενικα αυτο το προφιλ το ξανθοπουλέ που μια ζωη παλευει ποντο ποντο το λαικο παιδι επειδη ολοι οι αλλοι στην ομαδα ειναι σαπιοι δεν καταλαβα ποτε πως δημιουργηθηκε και συντηρειται τοσο πολυ. Γενικα δεν πολυισχυει.

George_Prix έγραψε:
Mclaren-Queen έγραψε:Ο Αλονσο πηγε σε καλυτερη Φερραρι συγκριτικα και καταφερε να μη θελουν να τον ξαναδουν ποτε ουτε εκει (και οι υπολοιπες καλες ομαδες ειπαν ασε καλυτερα). Οποτε αν με ρωταγες το 2006 θα σου λεγα 5-6. Αν με ρωταγες το 2008 θα σου λεγα 0 και 2-3 ηθικες.

Ο Αλονσο οδηγουσε ενα χρεπι που του εδινε η Φερραρι και ΣΧΕΔΟΝ καταφερε να παρει 2 τιτλους. Το μονο σιγουρο ειναι οτι αν οι Ιταλοι ειχαν κανει λιγο καλυτερη δουλεια θα ειχε τσιμπησει καμποσους τιτλους ο Αλονσο. Εκτος αν φταει η κακη συμπεριφορα του Ισπανου για την ανικανοτητα τους να φτιαξουν ενα καλο μονοθεσιο!


Η δευτερη παραγραφος πιο πανω του σπαρτικλ απανταει σ αυτο. Ο Σουμι βρηκε χειροτερο μονοθεσιο το 96 απ οτι ο Αλονσο. Το βουλωσε, δουλεψε με την ομαδα, γεμισε το ραφι. Αυτη ειναι η διαφορα του με Σουμι/Χαμιλτον. Οι αλλοι πηγαν σε ομαδα δουλεψαν και ως ομαδα ολοι μαζι εφτιαξαν μονοθεσια-πρωταθλητες. Ο Αλονσο το θελε ετοιμο στο πιατο απο την ομαδα και οταν δεν το χε εκανε την ομαδα πουτανα. Βασικα και τη χρονια που το χε παλι πουτανα την εκανε την ομαδα. Το καλο μονοθεσιο δεν το δινει η ομαδα στον οδηγο, ο οδηγος ειναι -πολυ σημαντικο- μερος της ομαδας που το φτιαχνει.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#624317
Mclaren-Queen έγραψε:Δεν ηξερα οτι Αλονσο>Σουμι. Δεν το σχολιαζω γιατι η ιδεα να υπερασπιζομαι το σαγωνια μου φερνει μια αναγουλα. Χακινεν λατρεμενος αλλα καμια συγκριση με σαγωνια.

Δεν ειναι κατι δεδομενο που θα επρεπε να ξερεις. Ειναι απλα η γνωμη μου. Θεωρω TOP και τους δυο οδηγους αλλα ελαχιστα καλυτερο τον Αλονσο. Πιστευω δηλαδη οτι αν τους εδινες το ιδιο μονοθεσιο και ετρεχαν 10 χρονιες αντιπαλοι θα κερδιζε εστω και 6-4 ο Ισπανος. Δικαιωμα σου να διαφωνεις φυσικα...

Mclaren-Queen έγραψε:Παλευε ποντο-ποντο με λιγο καλυτερο μονοθεσιο δεν ειναι και πολυ τιμητικο. Τη χρονια που παλευε με λιγο χειροτερο να σου θυμισω οτι το λιγο καλυτερο εσπαγε καθε 2 αγωνες. Οποτε λιγο χειροτερο σε ταχυτητα ναι, συνολικα δε θα το λεγα. Γενικα αυτο το προφιλ το ξανθοπουλέ που μια ζωη παλευει ποντο ποντο το λαικο παιδι επειδη ολοι οι αλλοι στην ομαδα ειναι σαπιοι δεν καταλαβα ποτε πως δημιουργηθηκε και συντηρειται τοσο πολυ. Γενικα δεν πολυισχυει.
Οσο πετουσε το μονοθεσιο, ΣΑΡΩΝΕ ο Ισπανος. Οταν στη συνεχεια δεν ειχε χρημα να ακολουθησει στην εξελιξη η Renault ή αποφασισε η FIA να της κοψει το Mass Damper (του οποιου την εξελιξη ειχε εγκρινει σα νομιμη νωριτερα!!!) τοτε παλευε σα το σκυλι για να κρατιεται κοντα στην κορυφη. Το μονο σιγουρο ειναι οτι μιλαμε για το απολυτο ξεζουμισμα του μονοθεσιου σε καθε γυρο, οποτε αυτο ειναι αρκετο.

Και δεν εχει να κανει με Ξανθοπουλο και Μαρθα Βουρτση. Ουτε ειδα κανεναν που να λεει οτι αδικηθηκε ο Alonso ωστε να ισχυει αυτο που λες. Το μονο που εχω δει να γραφεται απο φιλους του Ισπανου σαν εμενα, ειναι οτι ποτε δεν ειχε dominant μονοθεσιο ωστε να κανει αντιστοιχα παρτυ με αυτα των Σουμυ, Λουη, Φεττελακου. Δυο χρονια με τη Renault και ενα με τη McLaren ειχε μονοθεσιο ικανο για τον τιτλο, αλλα σε καμια περιπτωση διαστημοπλοιο. Απο αυτες τις 3 χρονιες πηρε 2 τιτλους και εχασε τον 3ο τιτλο για 1 ποντο (εκεινη τη χρονια δεν τον αξιζε ετσι και αλλιως αφου κατα τη γνωμη μου ειναι η χειροτερη που εχει κανει στην καριερα του). Ολα τα υπολοιπα χρονια, το ταχυτερο μονοθεσιο που ειχε, ηταν ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 0.5" πισω απο τον πρωτο, επι εποχης Ferrari. Και με αυτο το μετριο μονοθεσιο κοντεψε να κλεψει 2 τιτλους απο τη Red Bull.

Μονος του αδικησε τον εαυτο του ο Αλονσο με τις δηλωσεις του και τη συμπεριφορα του γενικοτερα. Οποτε ας προσεχε για την εικονα που εχει φτιαξει. Αλλα στο οδηγικο κομματι πρεπει να ειναι πολυ κολλημενος καποιος για να τον κατηγορησει!

George_Prix έγραψε:Η δευτερη παραγραφος πιο πανω του σπαρτικλ απανταει σ αυτο. Ο Σουμι βρηκε χειροτερο μονοθεσιο το 96 απ οτι ο Αλονσο. Το βουλωσε, δουλεψε με την ομαδα, γεμισε το ραφι. Αυτη ειναι η διαφορα του με Σουμι/Χαμιλτον. Οι αλλοι πηγαν σε ομαδα δουλεψαν και ως ομαδα ολοι μαζι εφτιαξαν μονοθεσια-πρωταθλητες. Ο Αλονσο το θελε ετοιμο στο πιατο απο την ομαδα και οταν δεν το χε εκανε την ομαδα πουτανα. Βασικα και τη χρονια που το χε παλι πουτανα την εκανε την ομαδα. Το καλο μονοθεσιο δεν το δινει η ομαδα στον οδηγο, ο οδηγος ειναι -πολυ σημαντικο- μερος της ομαδας που το φτιαχνει.

Απλα να σου θυμισω οτι για 4 χρονια ο Alonso εγλυφε συνεχεια τους Ιταλους. Σερνοτανε το μονοθεσιο και ο Ισπανος ελεγε συνεχεια "πιστευω στην ομαδα" "ειμαστε οι καλυτεροι" και "παμε για τον τιτλο". Τον 5ο χρονο εκανε ενα καλαμπουρι οτι θα ηθελε μια Red Bull δωρο απο τον Αη Βασιλη και εκανε πουτανα την ομαδα και πειραχτηκαν οι οπαδοι? Που να δεις πως θα τους πειραζε αν ειχε 2 Κιμι ή 2 Μασα ολα εκεινα τα χρονια η Ferrari. Να μαζευουν συνολικα τους μισους ποντους απο οτι μαζευε ο Ισπανος μονος του και να τερματιζει η ομαδα 3η-4η στο WCC.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#624343
George_Prix έγραψε: Το μονο που εχω δει να γραφεται απο φιλους του Ισπανου σαν εμενα, ειναι οτι ποτε δεν ειχε dominant μονοθεσιο ωστε να κανει αντιστοιχα παρτυ με αυτα των Σουμυ, Λουη, Φεττελακου.

Για να εχεις κυριαρχο μονοθεσιο πρεπει να μπορεις να πεις στους μηχανικους τι θες ακριβως, πως τα που να πανε, κλπ

Ισως ο Αλονσο να μην μπορει να το κανει αυτο. Το σκεφτηκες ποτε; Να ειναι κορυφαιος στο να οδηγησει αλλα οχι στο να το στησει, κατι που εκαναν οι Προστ, Σεννα, Σουμαχερ, Χαμιλτον για παραδειγμα.

Οταν επι 3 χρονια στην McLaren του εφταιγε ο κινητηρας της Honda αλλα δεν ειχε καταλαβει οτι το σασι ειχε και αυτο τα θεματα του και το καταλαβε αφου βαλανε μοτερ Renault.
Δεν ειναι κακο και δεν ειναι ο μονος που δεν μπορει να το κανει, απλα τον κανει λιγοτερο τελειο απο οσο νομιζεις.


Και ενα τελευταιο.

Καριερα ειναι ΚΑΙ οι επιλογες, οχι μονο το ταλεντο και οι επιτυχιες. Οποτε μπορει για εσενα ο Αλονσο να ειναι θεος, ημιθεος η ο,τι αλλο, για τον υπολοιπο κοσμο ειναι ενας κορυφαιος πιλοτος, με κακους τροπους και χειροτερες επιλογες καριερας.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#624347
Νίκος Παππάς έγραψε:Για να εχεις κυριαρχο μονοθεσιο πρεπει να μπορεις να πεις στους μηχανικους τι θες ακριβως, πως τα που να πανε, κλπ

Ισως ο Αλονσο να μην μπορει να το κανει αυτο. Το σκεφτηκες ποτε; Να ειναι κορυφαιος στο να οδηγησει αλλα οχι στο να το στησει, κατι που εκαναν οι Προστ, Σεννα, Σουμαχερ, Χαμιλτον για παραδειγμα.

Οταν επι 3 χρονια στην McLaren του εφταιγε ο κινητηρας της Honda αλλα δεν ειχε καταλαβει οτι το σασι ειχε και αυτο τα θεματα του και το καταλαβε αφου βαλανε μοτερ Renault.
Δεν ειναι κακο και δεν ειναι ο μονος που δεν μπορει να το κανει, απλα τον κανει λιγοτερο τελειο απο οσο νομιζεις.


Κατσε να σου πω μερικα πραγματα που μπορει και να μην ξερεις. Για την αισθηση που εχει ο Αλονσο και το feedback που δινει στους μηχανικους εχουν γραφτει υμνοι. Οταν πηγε στη McLaren οι μηχανικοι λεγανε δημοσιως "οσα μαθαμε απο τον Κιμι για το μονοθεσιο τα τελευταια χρονια, τα μαθαμε απο τον Αλονσο σε 2 εβδομαδες" (να θυμισω οτι Κιμι/ΜακΛαρεν δεν ειχαν ασχημο "διαζυγιο" ωστε να τα λενε για να τον μειωσουν και επισης οτι η ΜακΛαρεν δεν ειναι Δρ. Μαρκο). Ομοιως σε οποια ομαδα και σε οποιο θεσμο ετρεχε, ακουστηκαν πολυ καλα λογια για τη συγκεκριμενη ικανοτητα του Ισπανου.

Οποτε μικρη σημασια εχει το τι σκεφτομαι εγω και τι σκεφτεσαι εσυ για το συγκεκριμενο θεμα. Ας κρατησουμε αυτα που λενε οσοι ειναι μεσα στα πραγματα και μπορουν να κρινουν καλυτερα. Και μην ξεχνας οτι ΚΑΝΕΝΑΣ οδηγος δεν καταφερε να σταματησει τους Σουμυ, Λουη, ουτε καν το Φεττελ οταν ειχαν dominant μονοθεσιο. Γιατι οσο καλο feedback και να δινανε οι αντιπαλοι, αντε να τσιμπουσε 1-2-3 δεκατακια το μονοθεσιο και τους λειπανε ΠΟΛΛΑ δεκατα!!! Δε γινεται να κανει θαυματα κανενας οδηγος και να μεταμορφωσει ενα μετριο μονοθεσιο σε κορυφαιο. Αυτα τα 1-2-3 δεκατακια λοιπον, ειμαι πεπεισμενος οτι ο Ισπανος ΠΑΝΤΑ τα εδινε με το στησιμο σε οποια ομαδα και να ηταν και πολυ παραπανω δεκατακια εδινε με την οδηγηση του. Ετσι, φασουλι το φασουλι, δεκατακι το δεκατακι μαζευεται το δευτερολεπτο ταριφα στους ομοσταβλους!

Οσον αφορα το drag του μονοθεσιου της McLaren, δεν ειναι κατι που μπορει να καταλαβει ο οδηγος ή η ομαδα χωρις να υπαρχει σα μετρο συγκρισης ενα αλλο μονοθεσιο με τον ιδιο κινητηρα. Δεν ειναι μια νεα μπροστινη αεροτομη που δοκιμαζουν και πρεπει να πει ο οδηγος σε ποιες στροφες παιζει καλα και σε ποιες οχι (ΑΝ αισθανεται ο οδηγος φυσικα). Επρεπε να φορεσουν το Renault για να καταλαβουν το σχεδιαστικο λαθος.

Οποτε κανε delete το εργο που εχεις στο μυαλο σου και να εισαι δικαιος. Για παραδειγμα πες:
- Απαραδεκτος ο Alonso για το ταδε και το δεινα, γι αυτο δεν ειναι αγαπητος στον κοσμο.
- Αισχρη σχεδιαση η McLaren, παλι σουπερ τα πηγε ο Ναντο με το χρεπι.
- Ανικανη να του δωσει ενα κορυφαιο μονοθεσιο η Ferrari εκεινη την 5ετια.

Το να τα ριχνεις ολα στον Ισπανο δεν ειναι δικαιο...

Νίκος Παππάς έγραψε:Και ενα τελευταιο. Καριερα ειναι ΚΑΙ οι επιλογες, οχι μονο το ταλεντο και οι επιτυχιες. Οποτε μπορει για εσενα ο Αλονσο να ειναι θεος, ημιθεος η ο,τι αλλο, για τον υπολοιπο κοσμο ειναι ενας κορυφαιος πιλοτος, με κακους τροπους και χειροτερες επιλογες καριερας.

Ευχαριστω που επαναλαμβανεις τα λογια μου. Μιλησα για εναν απιστευτο οδηγο που πληρωσε τις λανθασμενες επιλογες του (Ferrari και στη συνεχεια McLaren ενω και οι δυο ειχαν μετριο εως κακο μονοθεσιο). Ας προσεχε που δεν εγραψε ιστορια αναλογη με το ταλεντο του και απλα εκανε χαρουμενους μερικους σαν εμενα που εχουν γραμμενο το βιβλιο της ιστοριας, το οποιο μεσα συμπεριλαμβανει ΠΟΛΛΟΥΣ μετριους οδηγους. Οχι πως θα με χαλουσαν μερικες κουπες ακομα φυσικα, αλλα ο Ισπανος μου εφτιαξε πολλες Κυριακες της ζωης μου μεχρι τωρα και αυτο μου αρκει.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#624350 Εχει καταντησει αηδια. Οποιο τοπικο και να ανοιξεις τα ιδια και τα ιδια και τα ιδια απο τους ιδιους.

ναντονατοναντοναντοναντοναντοναντοναντο

ξερωξερωξερωξερωξερωξερω



ΕΛΕΟΣ ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ ΜΟΥ

(παταω στο κλιμα της γενικης αμνηστιας που δοθηκε απο τον αντμιν :shifty: )
Άβαταρ μέλους
By mirage
#624450 Ποιες αληθειες; Μας τα έχετε κάνει αερόστατα. Μέχρι και στο θεμα του Ντακάρ μας τα πρηξατε με ενα σωρό χαζομάρες.