Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Chris
#624203
markvag έγραψε:.....


Στα ιδια καταληξαμε.

viewtopic.php?f=8&t=58&p=580116&hilit=yaris#p580116

2 ποιντς:

1. Το ρεζερβουαρ ειναι οντως σαν παγουρινο, κυριως γι αυτο βλεπεις το δεικτη να πεφτει λες και εισαι στα μεγαρα με εβο

2. Η αναρτηση ειναι οντως σκληρη αλλα στριβει ωραια, ακομα και σε υψηλες ταχυτητες
Άβαταρ μέλους
By markvag
#624321 Σήμερα το πρόγραμμα είχε οδήγηση Fiat Panda Cross 4x4 1,3d, εταιρικό και αυτό, μοντέλο του 2018 βιασμένο από τον συνηθισμένο οδηγό του, με 75Κ χλμ περίπου (σε 1,5 χρόνο :omg: ). Το "test drive" ήταν μία "βόλτα" μέχρι τη Θεσσαλονίκη για 2-3 δουλειές - συναντήσεις (που τελικά η βασική μας δουλειά δεν έγινε, αλλά αυτό είναι άλλη πονεμένη ιστορία).

Αρχικά οι πρώτες εντυπώσεις είναι κάπως, για έναν που έχει μάθει τελευταίως σε χαμηλό και φαρδύ αμάξι. Κάθεσαι ψηλά, αρχικά αισθάνθηκα λες και κάθομαι σε αυτά τα ψηλά σκαμπό σε μπαρ :lol: και το αμάξι είναι στενό. ΟΚ, μικρό αμαξάκι είναι. Βάζεις μπρος, το μοτέρ ακούγεται, ο συμπλέκτης μαλακός, το τιμόνι πανάλαφρο και στο περίπου, αλλά με κάποιον περίεργο τρόπο σε πιο σβέλτο ρυθμό έχει αξιοπρεπή αίσθηση. Πας να βάλεις πρώτη και καταλαβαίνεις τι ξύλο έχει φάει το συγκεκριμένο αμάξι, καθώς η πρώτη (και όλες οι ταχύτητες εκτός της πέμπτης - δεν έχει έκτη) μπαίνουν μετά από μπουνιές, σπρωξίματα, κούνημα πέρα δώθε, επίκληση των θείων (με την κακή έννοια), κτλ... Ο μηχανικός στο κάθισμα του συνοδηγού λέει "τώρα καλά είναι, πριν το πιάσουμε δεν έμπαιναν καν..." :lol: :metalo: Τις επόμενες μέρες θα ξαναμπεί στο συνεργείο για το κιβώτιό του, γιατί συν τοις άλλοις δεν λειτουργεί και το ελατήριο που επαναφέρει τον λεβιέ στη νεκρά... :metalo: Ιδίως τα κατεβάσματα σε 4η και 3η, συχνά και σε 2η ταχύτητα απαιτούν άφθονη δύναμη και γαμωσταυρίδια... :rant: Είσαι πχ με 90 και 5η και πας να βάλεις 4η για προσπέραση και το αμάξι επιβραδύνει μέχρι τα 70 μέχρι να μπει η κωλοταχύτητα... :s_mad

Προσπερνάμε το κιβώτιο και το αμάξι έχει ένα πολύ δυνατό σημείο: Την ανάρτηση. Περνάει αφρός από ανωμαλίες, παίζει μέχρι τα 100-110 να είναι πιο άνετο από την μπεμπέκα μου, που έχει περίπου 2χλμ μεγαλύτερο μεταξόνιο. Και χωρίς να είναι βάρκα το αμάξι, μιας και στις ελάχιστες πιο σβέλτες στροφές κρατάει μια χαρά. Πάντα για τα δεδομένα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, ένα μινι πόλης. Τα φρένα αξιοπρεπή, το συγκεκριμένο φορούσε κάτι χειμερινά Nokian λάστιχα που μου άφησαν πολύ καλές εντυπώσεις.

Το μοτέρ ακούγεται στο ρελαντί, αλλά το επίπεδο θορύβου είναι πάνω κάτω σταθερό μέχρι 120, με μία εξαίρεση από τα λάστιχα που ακούγονται λίγο παραπάνω (δεν ξέρω αν είναι έλλειμμα ηχομόνωσης ή τα χειμερινά ή συνδυασμός των δύο) και έναν αεροδυναμικό θόρυβο από το παράθυρο του οδηγού μετά τα 100 περίπου. Αλλά, πάντα δεδομένου του τι οδηγείς, δεν γίνεται ενοχλητικό. Καμία σχέση με την μπεμπέκα προφανώς, αλλά παραπάνω από ανεκτό. Στον αυτοκινητόδρομο, μετά τα 120 το αμάξι σου λέει πως δεν είναι φτιαγμένο για τέτοιες ταχύτητες. Πολύς θόρυβος από το μοτέρ (3000κάτι σαλ στα 120, δεν υπάρχει 6η) και γενικά δεν αισθάνεται ιδιαίτερα άνετα. Δεν είναι ανασφαλές, καμία σχέση, απλά έξω από τα νερά του. Λογικό. Μέχρι τα 140 έφτασα, μετά το λυπήθηκα... :lol: Ένα άλλο μειονέκτημα είναι το ρεζερβουάρ των μόλις 35 λίτρων, που σε συνδυασμό με την αεροδυναμική τούβλου, σε κάνουν να νομίζεις πως κάπου έχει τρύπα από το πως αδειάζει σε ταχύτητες άνω των 120χαω... :lol: Πάντως δεν επηρεάζεται ιδιαίτερα από νταλίκες σε αυτές τις ταχύτητες... Α, ξέχασα να αναφέρω πως ο καθρέφτης του οδηγού τρέμει λίγο στο ρελαντί και σε ταχύτητες πάνω από 90-100, του συνοδηγού όχι, μάλλον έχει φάει κανένα χτύπημα κάποια στιγμή...

Σε πιο λογικές για τον χαρακτήρα του ταχύτητες (100-110 χαω) η κατανάλωση είναι πιο λογική, το ίδιο και ο θόρυβος. Στον αγαπημένο περιφερειακό της Θεσσαλονίκης (που παραδόξως δεν είχε πολύ κίνηση) λοιπόν το αμάξι είναι ακριβώς στο ιδανικό του κλίμα. Οι ανωμαλίες περνάνε χωρίς να τις καταλαβαίνεις και το τουρμπάκι δίνει ωραία επιτάχυνση. Βάζεις μία 5η στα 80-85χαω και δεν τη βγάζεις (σημαντικό αν το κιβώτιο έχει υποστεί πολλαπλούς παρά φύση βιασμούς). Στην κίνηση το αμάξι είναι επίσης στο στοιχείο του, αν και όχι το συγκεκριμένο κιβώτιο :s_mad . Επειδή πήγα και σε κάτι κρατήρες που θα κατάπιναν 2-3 ζάντες της BMW, έχω να πω πως το φιατάκι δεν χαμπάριασε...

Τελειώνοντας (NOT) τη βασική μας δουλειά ( :s_mad ) και 2-3 άλλες που είχα και έχοντας αφήσει τους άλλους δύο που είχαμε κατέβει μαζί, ο γυρισμός ήταν σε άλλη φάση, μιας και ήμουν μόνος και δεν κυνηγούσα το ρολόι. Μία 5η, το κοντέρ μάξιμουμ στα 110, για να μην φωνάζει, η μουσική να παίζει από το Playlist μου και πραγματικά το απόλαυσα. Από τα πιο αργά και πιο απολαυστικά ταξιδάκια που έκανα. :superman: :metalo:

Συμπέρασμα; Ωραίο αμαξάκι, γνωρίζω από πρώτο χέρι, ως συνοδηγός, πως έχει εξαιρετικές ικανότητες εκτός δρόμου (σκαρφαλώναμε με ένα άλλο τέτοιο σε κάτι λασπουριές που δεν πήγαινα ούτε με τα πόδια χωρίς να πέφτω σε κάθε μέτρο και ο οδηγός έλεγε πόσο μέτριο είναι εκτός δρόμου... :lol: :lol: Εντάξει, είχε μάθει σε Caterpillar αυτός... :lol: ), πολύ καλή ανάρτηση, αλλά φυσικά με τους περιορισμούς του μεγέθους του. Θεωρώ πως η τιμή του είναι υπερβολική γι' αυτά που δίνει (18Κ;;; :help: ), αλλά αν κόστιζε 13, το μέγιστο 14 χιλιάρικα (αυτή η έκδοση, με την τετρακίνηση και τον εξοπλισμό) θα ήταν πολύ καλή επιλογή για δεύτερο αμάξι. Και φυσικά ενισχύθηκε η εικόνα που έχω για το απλό Panda των 11,5Κ πως είναι ένα εξαιρετικό αμαξάκι πόλης. Κερασάκι η κατανάλωση που για το ταξίδι, βάση του trip computer, την υπολογίζω ελαφρώς κάτω από 5lt/100χλμ, μια χαρά νομίζω. Εντάξει, θα ακουστεί και κανένας τριγμός καπ' καπ', αλλά ας μην ξεχνάμε πως αυτά που έχουμε εμείς κάνουν πολύ συχνά σκληρό off roading και με οδηγούς που δεν τα προσέχουν καθόλου... Εδώ καταφέρνουν να διαλύουν HiLux, τα Pandaκια θα τους γλίτωναν;;; :lol: Το ότι το συγκεκριμένο με 75Κ χλμ έχει μόνο το κιβώτιο και μερικούς τριγμούς και δεν έχει αφήσει το μοτέρ μαζί με κανένα διαφορικό για παρέα σε κανένα λατομείο, το λες και κατόρθωμα... :lol:


Μετά μπήκα στην μπεμπέκα για να πάω σπίτι και αισθάνθηκα πως κάθομαι στην άσφαλτο και μου έκανε μεγάλη εντύπωση που έμπαιναν οι ταχύτητες χωρίς να βάλω όση δύναμη είχα και χωρίς μπουνιές... :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By bujinkan
#624979 Μια βδομάδα Άλπεις νοίκιαρικο hyundai i30 diesel
Φουλ εξτρα θερμαινόμενα καθίσματα θερμαινόμενο τιμόνι οθόνη touch κλπ κλπ
Ολοκαίνουριο με 6k χλμτρα
Ευχαριστημένος γενικά, κατανάλωση 6.1 λιτρα διανυσαμε 650 χλμτρα απροβληματιστα
Το δεύτερο αμάξι της παρέας ένα station dacia Logan.... Απλά τραγικό χαχαχαχα α α Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By 224v
#625657 Το Οδηγησα σήμερα, είναι το πρώτο πινακιδομενο που ήρθε 30 χρόνια πριν, με τα 150 άλογα. Συντηρημένο μηχανολογικά με ΜΜΑ ανταλλακτικά. Με το βάρος του, ήταν υπέροχο σε προσπερασμα με 5η ανεβαίνοντας για Κηφισιά... Ροπή μια χαρά.. προβληματίζεται να το δώσει!!! Του είπα όχι... Για εκτός πόλης έχει Λεξούς! οπότε.... μονόδρομος. Μάζεματα φανάρτζοδουλιας θελει και ταπετσαρία έχει 202.000 χλμΕικόνα

< Note >
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#625658 τα 2 τελευταία ποστ, ειναι Ωδή στο γραπτό λόγο.

:lol: :s_drinks

Έλα, λίγο καζούρα σαββατιάτικη μόνο :s_tongue
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#625667 Από άποψη παθητικής ασφάλειας είναι ένα κονσερβοκούτι και μισό. Το ιδανικό είναι να το κρατήσει για ιστορικό, κάτι για το οποίο είναι ταμάμ, είτε με ιστορικές πινακίδες (υπάρχει μία νομική ασάφεια, άραγε ξεπεράστηκε; ) είτε με κανονικές. Δεν έχει και φοβερά τέλη άλλωστε.

Όποιο μικρό 15ετίας και να πάρει, με δύο χιλιάρικα, θα είναι θωρακισμένη S-Class μπροστά στο CRX από θέμα ασφάλειας.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#625674 Κοίτα 30 χρόνια δεν έχει ακουμπήσει αλλό όχημα, ο ιδιοκτήτης!!!. Στον προβληματισμό του για να το αλλάξει δεν παίζει η σκεψη, τι θα γίνει εάν εχει σοβαρό ατύχημα .
Το ίδιο και εγώ σκέπτομαι. Κακώς ίσως σύμφωνα με την επικρατούσα γνώμη, έξω αλλά και εδώ μεσα. Τανκ δεν αγοράζω γιατί απλά είναι πολύ βαρύ άρα αντιοικολογικο και οι νόμοι της φυσικής δεν το ευνοούν. Όταν οδηγείς με το μυαλό δεν θα σου τύχει ατύχημα σοβαρό. 42 χρόνια δίπλωμα και οδηγός αυτό ακολουθώ.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#625691 Νομίζω ότι έχω να νιώσω τόσο αμήχανα από δημοσίευση του Ιταλάκια.

Όπως είχε και πει και συνάδελφος στο Autocar, σχετικά με την 156 που είχε αγοράσει και την ελλειπή παθητική της ασφάλεια, "δεν την πήρα για να τρακάρω". Μπορείς να πεις του φίλου σου να λέει τη συγκεκριμένη ατάκα.
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#625693 είναι ειδικής χρήσης αυτοκίνητο Dimsabas... (φαντάζομαι)
δεν είναι καθημερινό για να ζει μ' αυτό.

δεν είναι δύσκολο να το αντιληφθεί κάποιος...
Άβαταρ μέλους
By GTS
#625700 Ηταν ωραιο αυτοκινητο στην εποχη του αλλα αδιαφορο σημερα ουτε καμμια ιστορικη αξια εχει. Ιστορικη αξια εχουν κατι Ιντεγκραλλε απο εκεινη την εποχη, το ΑΕ86 κλπ.

Για το θεμα της ασφαλειας στα συγχρονα αυτοκινητα σε σχεςη με τα παλαιοτερα οντως υπαρχει τεραστια διαφορα και να προσεχεις δεν ξερεις αν καποιος αλλος τα χασει και σε χτυπησει.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#625724 Σύμφωνοι, δεν είναι στο επίπεδο μιας HF αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι αδιάφορο. Αυτό θα το προς για το Datsun Cherry, όχι για το VTEC.

Ο 224 αναφέρει ξεκάθαρα ότι ο τύπος το χρησιμοποιεί καθημερινά μες στην πόλη. Και για να έχει και Lexus, λογικά έχει οικονομική άνεση.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#625758 Ναι έχει σνεση, και είδε το φιέστα με τα 200 άλογα.αλλα είναι δεμένος συναισθηματικά με αυτό.
Θέλει και μήκος μέχρι 4 μέτρα για να χωράει στο γκαράζ. Του είπαν ότι σταματάνε το φιέστα και έκανε πίσω.
Είναι λίγο μυστήριος με τα αυτοκίνητα, κοιτάει που είναι φτιαγμένο και απορρίπτει Τουρκία πχ!!.
Το μεγάλο το βγάζει μόνο για εκτός Αθηνών...

< Note >
Άβαταρ μέλους
By elteo
#625759 Μέχρι 4μ δεν υπάρχει πλέον σούπερ μίνι τύπου φιέστα πόλο κτλ. Όλα είναι λίγο παραπάνω. Πρέπει να πάει πιο κάτω. Στα πολύ μικρά πόλης σαν το c1, i10 κτλ.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#625763 Είδε και το πικάντο, και του άρεσε. Αλλά μετά είπε ότι πως να πάει σε τόσο μικρό και αδύναμο μετά από τα 150 άλογα του CRX. Έχει ένα δίκιο. Το Χόντα του το παίρνουν για 3 χιλιάρικα. Αμαρτία βέβαια. Όταν σε έχει εξυπηρετήσει 30 χρόνια...

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#625777 Up GTi. Στις χαμηλές στροφές, παίζει να έχει διπλάσια ροπή από το Honda.

https://www.drive.gr/test-drives/dokimi ... swagen-gti

Ειδάλλως, μικρό ηλεκτρικό για την πόλη. Είναι ήδη μερικώς εναλλακτικός με το Lexus, ευκαιρία να πάει στο επόμενο βήμα. Citigo και Up με ροπή όση το Up GTi αλλά από μηδέν στροφές. Βασικά, οποίο κι αν επιλέξει, μετά από μια εβδομάδα δε θα θέλει να ξαναπλησιάσει το VTEC.