dimviii έγραψε:...
εαν ειχαμε εικονα για τα πωληθεντα λιτρα ετησια σε ολα τα καυσιμα,δεν θα ηταν δυσκολο να υπολογισθει.
Εχω την αισθηση οτι θα μιλαμε για πολυ λιγα λεπτα του ευρω επιβαρυνση.
https://www.statistics.gr/documents/20181/38c7a653-2faf-6267-5013-f9a4570594dd
< 5 >
Πριν το 2012 είχες βασικά το diesel απαγορευμένο στο τον μισό πληθυσμό της χώρας, οπότε επόμενο είναι να αυξηθεί και ο στόλος και η κατανάλωση. Η μερίδα των diesel όμως αυξάνεται σε μια ολοένα και μικρότερη πίτα. Κι επίσης μην ξεχνάμε την χαμηλότερη κατανάλωση των diesel, όταν έχεις 1000 οδηγούς να αλλάζουν από βενζίνη σε πετρέλαιο, δεν μεταφέρεις απλώς μια Χ ποσότητα λίτρων από το ένα κουτάκι στο άλλο αλλά μικρότερη (αλλιώς για ποιο λόγο να πάρεις diesel εξαρχής; ).
Zorz έγραψε:Το πρόβλημα είναι πολυπαραγοντικό κι έτσι πρέπει να το δεις.
Πριν το 2012 είχες βασικά το diesel απαγορευμένο στο τον μισό πληθυσμό της χώρας, οπότε επόμενο είναι να αυξηθεί και ο στόλος και η κατανάλωση. Η μερίδα των diesel όμως αυξάνεται σε μια ολοένα και μικρότερη πίτα. Κι επίσης μην ξεχνάμε την χαμηλότερη κατανάλωση των diesel, όταν έχεις 1000 οδηγούς να αλλάζουν από βενζίνη σε πετρέλαιο, δεν μεταφέρεις απλώς μια Χ ποσότητα λίτρων από το ένα κουτάκι στο άλλο αλλά μικρότερη (αλλιώς για ποιο λόγο να πάρεις diesel εξαρχής; ).
δικιο εχεις,αλλα στο πινακακι αυτο δεν βλεπουμε αυξηση στο κινησης μετα το 2012.Ειναι αμελητεα,πολυ μικρη για ολα αυτα τα αυτοκινητα που εχουν πουληθει.
Κατι δεν παει καλα.
Σχετικά με τα τέλη όπως έχουμε ξαναπεί ν φορές.
- πληρώνουμε φόρο στη βενζίνη για να δικαιολογηθεί η χρήση, τα χλμ, το βάρος του οχήματος=φθορά κλπ. Κάποιος που κάνει πολλά χλμ θα πληρώσει παραπάνω κοκ. Λογικό σαν σκέψη, υπερβολικό σαν ποσοστό επί της τελικής τιμής.
- πληρώνουμε τέλη για την κατασκευή και συντήρηση δρόμων (είτε τους χρησιμοποιούμε είτε όχι). Λογικό σαν σκέψη.
- πληρώνουμε τέλη για το δικαίωμα χρήσης. Λογικό σαν σκέψη.
- πληρώνουμε τέλη για το δικαίωμα παρκαρίσματος (γενικά εκτός από ειδικά μέρη που πληρώνεις κι άλλο). Λογικό σαν σκέψη.
- πληρώνουμε τέλη που προωθούν την ελάττωση ρύπανσης. Λογικό σαν σκέψη.
- πληρώνουμε τέλη γιατί έτσι (κυβικά). Εντελώς παράλογο σαν σκέψη και υλοποίηση, απομεινάρι παλιών εποχών που ουδεμία σχέση έχουν με οτιδήποτε τα τελευταία τουλάχιστον 10 χρόνια.
Εδώ πληρώνουμε για τα κυβικά, πιο λογικό θα μου φαινόταν να πληρώνουμε και για την παλαιότητα=ρύπανση. Όμως αυτό είναι αντιλαϊκό και πλήττει αναλογικά πολύ περισσότερο τους οικονομικά πιο αδύνατους οπότε δεν πρέπει να παίξει. Δεκτό τυχόν μέτρο επιδότησης-απόσυρσης κλπ αλλά όχι τιμωρίας του παλιού.
dimviii έγραψε:Κατι δεν παει καλα.
Μάλλον πουλάνε κάμποσο "μαύρο" .
Ψαχνετε να βρειτε ακρη για ανταποδοτικα τελη σε ενα κρατος πελατειακου καθεστωτος??
http://agonaskritis.gr/%CE%B1%CF%80%CE% ... %BB%CF%89/
Χαρακτηριστική η ανοησία της κυβέρνησης όταν απάντησε: Με την από 28/02/2012 απάντηση, η οποία μας κοινοποιήθηκε την 07/03/2012 την οποία υπογράφει η προϊσταμένη της διεύθυνσης γενικής γραμματείας φορολογικών θεμάτων Δήμητρα Γκαραβέλα, ο υπουργός των Οικονομικών απάντησε το εξής τρομερό: ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ λέει, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΗ ΑΛΛΑ ΦΟΡΟΣ
Τί ψάχνετε να βρείτε...
dimviii έγραψε:Zorz έγραψε:Το πρόβλημα είναι πολυπαραγοντικό κι έτσι πρέπει να το δεις.
Πριν το 2012 είχες βασικά το diesel απαγορευμένο στο τον μισό πληθυσμό της χώρας, οπότε επόμενο είναι να αυξηθεί και ο στόλος και η κατανάλωση. Η μερίδα των diesel όμως αυξάνεται σε μια ολοένα και μικρότερη πίτα. Κι επίσης μην ξεχνάμε την χαμηλότερη κατανάλωση των diesel, όταν έχεις 1000 οδηγούς να αλλάζουν από βενζίνη σε πετρέλαιο, δεν μεταφέρεις απλώς μια Χ ποσότητα λίτρων από το ένα κουτάκι στο άλλο αλλά μικρότερη (αλλιώς για ποιο λόγο να πάρεις diesel εξαρχής; ).
δικιο εχεις,αλλα στο πινακακι αυτο δεν βλεπουμε αυξηση στο κινησης μετα το 2012.Ειναι αμελητεα,πολυ μικρη για ολα αυτα τα αυτοκινητα που εχουν πουληθει.
Κατι δεν παει καλα.
Ξεχνάς το υγραέριο. Στη δουλειά μου, είχαμε μια αύξηση από το 2012 έως σήμερα, είχαμε τρομακτική αύξηση των πρατηρίων καυσίμων που έβαλαν υγραέριο λόγω ζήτησης.
< G (5S) >
Dodger έγραψε:
Ξεχνάς το υγραέριο. Στη δουλειά μου, είχαμε μια αύξηση από το 2012 έως σήμερα, είχαμε τρομακτική αύξηση των πρατηρίων καυσίμων που έβαλαν υγραέριο λόγω ζήτησης.
το πινακακι που εχει μπει πιο πανω εχει και το υγραεριο
Μπορούσε κάπιος αν ήθελε να παραδώσει πινακίδες στη διάρκεια του lockdown.
τα λέω χύμα και τσουβαλάτα, αν παρεξηγηθεί κανείς, ξυδάκι!! (όχι εντάξει, πλάκα κάνω, όλοι φιλαράκια είμαστε βρε παιδιά!)
Αν σου πούνε ότι δεν μπορείς να κυκλοφορείς για ποιον ακριβώς λόγο λέγονται τέλη κυκλοφορίας;