MotoGP, World Superbikes και κάθε άλλο είδος αγώνων με μοτοσικλέτες
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#614902 Για τον ΜΜ δεν ειμαι και τοσο βεβαιος. Σιγουρα θελει να καταρριψει το ρεκορ του γιατρου αλλα κανεις δεν ξερει αν θα αντεξει το σωμα του.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#614932
g8777 έγραψε: ενω ο Loeb (=Mythos) απλα δεν ασχολειται με αυτα τα σκατα πλεον. :hmmm:


μετα τιςδηλωσεις του Οζιε οτι του χρονου ειναι η τελευταια χρονια,για τα επομενα 8 χρονια δεν ειναι δυνατον καποιος να το πιασει.

ο ΜΜ ποσα λιγοτερα εχει απο τον Ροσσι?
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#614935
dimviii έγραψε:
g8777 έγραψε:
ο ΜΜ ποσα λιγοτερα εχει απο τον Ροσσι?

Ενα. Οκτω εναντι εννια. Λογικα το 2020 θα τον πιασει στην κορυφη. Αλλα ειναι δυσκολα απο εκει και περα, περνανε τα χρονια, βαραινει το κορμι. Αν παραμεινει γερος θα τον περασει αν και την αποδοχη του Γιατρου δεν θα την αποκτησει ποτε!

Η αποχωρηση του Λορενθο δειχνει ποσο δυσκολο ειναι να βρισκεσαι σε ΤΟΠ φορμα για χρονια, να βρισκεις κινητρο ενω τα εχεις κατακτησει ολα, να ανακαμπτεις απο τραυματισμους
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#614938 Αναμενόμενο. Και ευτυχώς που το έκανε. Τελικά, μόνον ο Casey Stoner έφυγε στην κορυφή κι ενώ θα μπορούσε να μείνει και να παίρνει πρωταθλήματα. Προς το παρόν, δεν υπάρχει κανείς να τα βάλει με τον Marquez (και σίγουρα αυτός δεν ήταν ο Lorenzo).
Άβαταρ μέλους
By g8777
#614939
Νίκος Παππάς έγραψε:
dimviii έγραψε:
g8777 έγραψε:
ο ΜΜ ποσα λιγοτερα εχει απο τον Ροσσι?

Ενα. Οκτω εναντι εννια. Λογικα το 2020 θα τον πιασει στην κορυφη. Αλλα ειναι δυσκολα απο εκει και περα, περνανε τα χρονια, βαραινει το κορμι. Αν παραμεινει γερος θα τον περασει αν και την αποδοχη του Γιατρου δεν θα την αποκτησει ποτε!

Η αποχωρηση του Λορενθο δειχνει ποσο δυσκολο ειναι να βρισκεσαι σε ΤΟΠ φορμα για χρονια, να βρισκεις κινητρο ενω τα εχεις κατακτησει ολα, να ανακαμπτεις απο τραυματισμους


Ο,τι και να γινει δλδ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΤΕ δεν θα ξεπερασει τον Γιατρο. :lol:

Τιφοζι ε; :s_empathy
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#614940
g8777 έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:
dimviii έγραψε:
g8777 έγραψε:
ο ΜΜ ποσα λιγοτερα εχει απο τον Ροσσι?

Ενα. Οκτω εναντι εννια. Λογικα το 2020 θα τον πιασει στην κορυφη. Αλλα ειναι δυσκολα απο εκει και περα, περνανε τα χρονια, βαραινει το κορμι. Αν παραμεινει γερος θα τον περασει αν και την αποδοχη του Γιατρου δεν θα την αποκτησει ποτε!

Η αποχωρηση του Λορενθο δειχνει ποσο δυσκολο ειναι να βρισκεσαι σε ΤΟΠ φορμα για χρονια, να βρισκεις κινητρο ενω τα εχεις κατακτησει ολα, να ανακαμπτεις απο τραυματισμους


Ο,τι και να γινει δλδ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΤΕ δεν θα ξεπερασει τον Γιατρο. :lol:

Τιφοζι ε; :s_empathy

Σε ρεκορ σιγουρα θα τον ξεπερασει καποιος, αλλα δυσκολο να τον ξεπερασει σε αποδοχη κοινου, θαυμαστες, προσωπικοτητα. Τι να κανουμε τωρα. Μιλαμε για την ζωντανη ιστορια του σπορ τα τελευταια 23 χρονια. Δεν ειναι λιγο.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#614943 Και στα 3 κριτηρια που γραφεις ειναι ΠΑΝΕΥΚΟΛΟ να ξεπεραστει ο Βαλε. Εχει γινει και θα ξαναγινει παντου στα σπορ /σοουμπιζ. Απλα ΕΣΥ δεν θες να ξεπεραστει ο Γιατρος. :iconcool:


Οπως δεν ηθελες να ξεπεραστουν οι Beatles :shifty:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#614945
g8777 έγραψε:Και στα 3 κριτηρια που γραφεις ειναι ΠΑΝΕΥΚΟΛΟ να ξεπεραστει ο Βαλε. Εχει γινει και θα ξαναγινει παντου στα σπορ /σοουμπιζ. Απλα ΕΣΥ δεν θες να ξεπεραστει ο Γιατρος. :iconcool:


Οπως δεν ηθελες να ξεπεραστουν οι Beatles :shifty:

Ειπα δυσκολο οχι αδυνατο. θα δουμε σε 20 κατι χρονια. Εμενα προσωπικα δεν με απασχολει ιδιαιτερα. Πριν τον γιατρο υποστηριζα φανατικα Kevin Schwantz και θαυμαζα τον Doohan για την επιμονη του μετα τον τραυματισμο στο ποδι.

Οταν πρωτοακουσα τα Σκαθαρια ειχαν ξεπεραστει ηδη :lol: Οι Pink Floyd οχι :s_wink
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#614946 Κρίμα για τον Λορένθο. Ποτέ δεν τον συμπάθησα αλλά τον θεωρώ κορυφαίο αναβάτη και θεωρώ απώλεια το να μην υπάρχει ένας ανταγωνιστικός Χόρχε στο grid.

Τον Γιατρό δεν πρόκειται να τον ξεπεράσει κανείς γιατί πριν από αυτόν το Moto GP ήταν άθλημα για λίγους. Νομίζω ότι αν δεν είναι η πιο αναγνωρίσιμη φιγούρα στην ιστορία του motorsport γενικά σίγουρα είναι πολύ ψηλά στη σχετική λίστα. Και το θεωρώ πολύ καλό ότι ακόμα και να σταματήσει να τρέχει θα ασχολείται με το άθλημα. Ο Γιατρός έχει κάτι που λείπει από το Motorsport γενικά κι αυτό το κάτι ονομάζεται ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ.

Είναι ο ίδιος λόγος που ο Λεμπ στην αρχή της καριέρας του ήταν ότι πιο βαρετό υπήρχε στο wrc ενώ τώρα μας φαίνεται όαση μπροστά στα σύγχρονα ρομποτάκια που θέλουν άδεια από τον μάνατζερ για να πουν μια λέξη. Για τον ίδιο λόγο ακόμα έχουν φανατικούς οπαδούς ο Κίμι και ο Αλόνσο παρόλο που δεν είναι ανταγωνιστικοί.
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#614951 Μην βαζεις στην ιδια προταση τον Κιμι και τον Αλονσο πλζ
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#614956 Απο αυτά που μπορούμε να πούμε ως outsider , είναι οτι ο τραυματισμός του είναι σε τέτοιο σημείο, είπανε, όπου ένας καινούργιος να του κάτσει σε εκείνη τη περιοχή, τον αφήνει με πολύ σοβαρές πιθανότητες να μείνει παράλυτος.
Αυτός ήταν και ο λόγος που πλέον έχανε σταθερά +2sec στο γυρολόγιο του σε σχέση με το Μάρκο, αυτή ακριβώς είναι η διαφορά του πάω φυλαγμένα με του πάω σαν Μάρκος.
Αυτά έλεγε σε γενικές γραμμές ο Mat Oxley , αν θυμάμαι καλά.

Ακόμα και να μην ισχύει αυτό , ίσως θα μπορούσε να περιμένει ένα χρόνο για ξεκούραση και να τρέξει για ένα τελευταίο.
Δεν νομίζω να τράβαγε μέχρι τα 41 του κι αυτός ,αν και κ αυτός πλέον θα πάει φυλαγμένα αν χρειαστεί και σαφώς δεν είχε κάτι τόσο σημαντικό να χάσει όπως ο Lore.

Ακόμη θυμάμαι τα του 2015 ή τη ξινίλα με τον Claudio Domenicalli πέρυσι αλλά θα τον ήθελα με μια Suzuki για καναδυό χρόνια , πιστεύω οτι θα ήταν πολύ πιο σταθερός απο τον μονίμως επικίνδυνο αλλά χαρισματικό Rins ή τον rookie Mir.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#614958
georgetz έγραψε:......αλλά θα τον ήθελα με μια Suzuki για καναδυό χρόνια , πιστεύω οτι θα ήταν πολύ πιο σταθερός απο τον μονίμως επικίνδυνο αλλά χαρισματικό Rins ή τον rookie Mir.

Αυτο το διαβαζω και αλλου αλλα απο που και ως που;
Ο Λορε εχασε την δυνατοτητα να κυνηγαει πρωτιες λογω μυαλου, αρχισε να φοβαται ( οχι αδικα με 3 καλους τραυματισμους σε ουτε χρονο ). Τι θα αλλαζε με το SUZUKI?
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#614963 Γιατί η GSX-RR με τον inline 4 και το υβριδικό πλαίσιο θυμίζει την καλή YZR-Μ1 , μηχανάκι που κακά τα ψέμματα ταίριαξε περισσότερο απο όλα στον Jorge που το στυλ του είναι να παίρνει μοιρογνωμόνιο κατα την είσοδο , η ακρίβεια του είναι παροιμιώδης όπως και το γυρολόγιο του.
Η φήμη που είχε κυκλοφορήσει να φανταστείς , είναι για μια θέση οδηγού εξέλιξης σε ...M1 :lol:
Που αν ειδα καλά καπου πρόσφατα, παίζει να το δώσει πλέον μόνο σε Ιάπωνες οδηγούς (παπαλα και ο Φόλγκερ δηλαδή)

Γιαυτό πιστεύω οτι θα πήγαινε καλύτερα , αν και εφόσον ξεπερνούσε το ψυχολογικό κοκομπλόκο με πιθανό τραυματισμό.
Άβαταρ μέλους
By Άμπαλος
#614993
georgetz έγραψε:Απο αυτά που μπορούμε να πούμε ως outsider , είναι οτι ο τραυματισμός του είναι σε τέτοιο σημείο, είπανε, όπου ένας καινούργιος να του κάτσει σε εκείνη τη περιοχή, τον αφήνει με πολύ σοβαρές πιθανότητες να μείνει παράλυτος.

Λογικό ακούγεται. Γιατί όσο χάλια και να'ταν η χρονιά, αν ήθελε να συνεχίσει θα'βρισκε (;) ομάδα στo ΜotoGP ή έστω στo WSBK.
Φαίνεται οι πτώσεις προκάλεσαν σοβαρά σωματικά και ψυχολογικά κουσούρια (όπως Πεδρόσα).

georgetz έγραψε:Γιατί η GSX-RR με τον inline 4 και το υβριδικό πλαίσιο θυμίζει την καλή YZR-Μ1 , μηχανάκι που κακά τα ψέμματα ταίριαξε περισσότερο απο όλα στον Jorge που το στυλ του είναι να παίρνει μοιρογνωμόνιο κατα την είσοδο , η ακρίβεια του είναι παροιμιώδης όπως και το γυρολόγιο του.

Aν έτρεχε αυτή τη σεζόν στη Suzuki, πολύ πιθανόν να μη συζητάγαμε για τραυματισμούς και συνταξιοδότηση...
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#615040 παίδες,μιλάμε για αναβάτες άνω των 30 , τικ τακ η φάση πλέον :s_sad
Αφήστε το Rossi, έπεσε στη χύτρα απο μικρός αυτός. :lol:

Ο Pedrosa είναι επίσης σε αυτό το club , και δεν μπορούμε να πούμε οτι ξέκοψε τελείως αφού συνεχίζει σαν δοκιμαστής.
Πέραν τούτου, καβαλούσε ένα μηχανάκι που a priori ήταν το δυσκολότερο για τη περίπτωση του
(μικρό σωματικό βάρος, τελείως διαφορετικό στυλ )
Επίσης, η μάνα του ανακουφίστηκε όταν σταμάτησε τους αγώνες :lol:

Αυτό που μένει επίσης απο Pedrosa πέραν του παλμαρέ, την εξαιρετική δουλειά που έκανε για τη ΚΤΜ είναι και το ήθος του, ένας gentleman του αθλήματος.