Φωτο της δικής μου, με 20.000 χλμ. Όπως φαντάζεστε τρώει πολύ βροχη αλλά όχι αλάτια μιας και όταν πέφτει αλάτι, η μηχανή κλειδώνεται. Γενικά την προσέχω, λάδωμα με motorex και καθαριστικό ουτε που θυμάμαι. Θα έλεγα ότι ειναι σε πολύ καλή κατάσταση και δε πρόκεται να χρειαστεί αλλαγή σύντομα.
φαίνεται όντως να βγάζει άνετα καμια 10k+ ακόμα...
εγώ τη δικιά μου έχω καιρό να τη κάνω ενα καλό καθάρισμα...
θέλει με την πρώτη ευκαιρία
Amen and a-women!
dimik έγραψε:Κυκλοφορεί στα tubes video που κάνει πλάκα Niken turbo σε SS επιδόσεων σε πίστα.
Φτάνουμε σε εποχές που τα χέρια θα είναι περιττά.
< >
Μην γινεσαι τραγικος, ημαρτον!
Ουτε καν!
Οσο για το Niken VS Supersport... δεν παιζει με τιποτα τετοια συγκριση!
Anonymous Founder έγραψε:Ωραίο το δεύτερο και με βάψιμο που μου θυμίζει το παρακάτω:Εμένα πάλι μου ήρθε αυτό κατευθείαν στο μυαλό....
< PAD 4 >
MIXOStsi έγραψε:ωραίος drifter...
φαίνεται όντως να βγάζει άνετα καμια 10k+ ακόμα...
εγώ τη δικιά μου έχω καιρό να τη κάνω ενα καλό καθάρισμα...
θέλει με την πρώτη ευκαιρία
Eγω πιστεύω και παραπάνω. Φαντασου ο δείκτης φθοράς ειναι φουλ στο πρασινο.
Γενικά προσπαθώ να την λαδώνω συχνά (μόνο στα πλάγια όμως, στα rings και οχι στις γλύστρες) λόγω βροχής, ήτοι μιά φορά τη βδομάδα, βραδάκι αφού την καθαρίσω ώστε να έχει όλο το χρόνο να κάτσει το λιπαντικό.
Προφανώς παίζει και ρόλο του ότι δεν κάνω καφρίλες με την μηχανή, κυρίως commuting με σταθερή ταχύτητα, άντε και κανα άνοιγμα στην ευθεία πριν τη δουλειά που ειναι cops-free
Επίσης όσο πιο συχνά καρυδωνεις το γκάζι απότομα τόσο πιο γρήγορη φθορά θα έχεις.
Το καλύτερο καθαρισμό τον κάνεις με παραφινέλαιο, μετά βόλτα να ζεσταθεί και λάδωμα αμέσως μετά για να πάει παντού.
Από το Mi A1.
Fiat Panda 7,6l/100km
dimviii έγραψε:to καινουριο honda cbr 1000 rr-r τι λεει σε συγκριση με τον ανταγωνισμο?Τον γ@#& σε τον ανταγωνισμό.
Δεν υπάρχει άλλο σαν αυτό από μαζικούς κατασκευαστές, Ducati εξαιρουμένης
Από το Mi A1.
Fiat Panda 7,6l/100km
οι ανταγωνιστες που βρισκονται?
Ο Γερμανός στα 200
Η Ducati panigale v4 speciale στα 214 με 175 κιλά βάρος αλλά πολλές ανακλήσεις στα πιο "απλά" μοντέλα.
Από το Mi A1.
Fiat Panda 7,6l/100km
Είναι καλό πάντως που βλέπουμε τόσο εξειδικευμένο wsbk μηχανάκι απο τη big H, ειχε καιρό
Εδώ και ενα σχολιακι επίσης, ας μου επιτραπεί : είναι πολύ σημαντικό οτι BMW, Honda, Suzuki κλποι επέλεξαν μεταβλητούς ή κάτι διαφορετικό για να ανεβάσουν απόδοση σε συνδυασμό μαζί με την συμμόρφωση προς Euro 5.
Αυτο κοστίζει.
Ducati και Aprilia επέλεξαν τον πιο εύκολο δρόμο με 100cc παραπάνω στα road models, το οποίο απο την άλλη δίνει και λίγο καλύτερη ροπή αλλά ταλαιπωρεί αφάνταστα λαστιχο πίσω
Πανέμορφη εποχή για sbk