Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#605328
Anonymous Founder έγραψε:Τελευταία ευκαιρία;


Μα ποσες ευκαιριες θα παρει? Κανονικα επρεπε να παει σπιτι του μετα την πρωτη του θητεια στην F1 που ετρωγε ταριφα 1" απο τον Alonso. Δεν ειπαμε να τον κερδισει κιολας τον Ισπανο, αλλα με τετοια διαφορα στην ταχυτητα και τοσα πολλα οδηγικα λαθη ολα αυτα τα χρονια, επρεπε να φυγει με συνοπτικες διαδικασιες απο το χωρο, οχι να μεινει αλλα 10 χρονια να βασανιζει οδηγους και φιλαθλους :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#605356 Ως συνήθως το πήγες στο άλλο άκρο, εντάξει καμία έκπληξη. Μιλάμε για το 2009 που όποιος έμπαινε σε διαφορετικό μονοθέσιο έτρωγε μισή πίστα. Εκτός αν θέλεις να αναλύσουμε ότι ο Φιζικέλα στη Φερράρι έτρωγε από τον Κίμι περισσότερο από όσο έτρωγε από τον Αλόνσο. Δε θες; Καλά το φαντάστηκα. :iconcool:

Ούτε ο Χουλκ ούτε ο Γκροζάν δικαιούνται δεύτερης ευκαιρίας, μακάρι να μπορούσα να καταλάβω τι σκέφτονται στη Χάας.

Στην πράξη αυτό που μας μένει είναι η θέση στην Άλφα και αυτή στη Γουΐλιαμς. Στους δεύτερους θα έβρισκα μία λογική να πάρουν τον Χουλκ πιο πολύ για να δούνε στην πράξη που βρίσκεται ο Ράσελ. Στην Άλφα αν έπρεπε να ποντάρω κάπου θα πόνταρα στον Σβάρτσμαν. Φέτος πήγε καλά, είναι στην Ακαδημία, είναι ήδη 20, δε χρειάζεται να πάει και στην F2.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#605405
Corto Maltese έγραψε:...Μιλάμε για το 2009 που όποιος έμπαινε σε διαφορετικό μονοθέσιο έτρωγε μισή πίστα...


Εδω και 10 χρονια με ετρωγε απο μεσα μου οτι κατι δεν καταλαβα για το 2009. Τελικα δεν ειχα καταλαβει το γεγονος που στιγματισε εκεινη τη χρονια. Ηταν το πρωτοφανες φαινομενο του να τρωει μιση πιστα οποιος εμπαινε σε διαφορετικο μονοθεσιο.

Πρεπει να γινει edit το wikipedia F1 2009. Δε μπορει τοση γνωση να μεινει μονο στο petrolheads και ο πολυς ο κοσμος να βασανιζεται σαν εμενα εδω και τοσα χρονια! :s_tongue

Corto Maltese έγραψε:...Εκτός αν θέλεις να αναλύσουμε ότι ο Φιζικέλα στη Φερράρι έτρωγε από τον Κίμι περισσότερο από όσο έτρωγε από τον Αλόνσο...


Πριν παμε στις εξισωσεις του γυμνασιου, κατσε να δουμε πρωτα αν μπορεις να περασεις απο την πρωτη δημοτικου στη δευτερα.

Εχουμε 3 οδηγους. Alonso, Kimi, Fisico
O Alonso τους κερδισε και τους δυο.
Ο Kimi κερδισε τον εναν και εχασε απο τον αλλον.
Ο Fisico εχασε και απο τους δυο.

Βαλε στη σωστη σειρα (ο καλυτερος πρωτα) αυτους τους 3 οδηγους και περασες την ταξη! Και μην κοιτας τι γραφει ο διπλανος σου ο Πανος. Δε θα σου βγει σε καλο :s_tongue
Άβαταρ μέλους
By sparticle
#605432 Μα έχει δίκιο ο Corto για το 2009. Για την ακρίβεια ο Grosjean ήταν ο μόνος που "στάθηκε" αξιοπρεπώς από όλους όσους μπήκαν στη μέση της σεζόν σε μονοθέσιο. Πιθανόν λόγω εντελώς άλλης φιλοσοφίας με το KERS, ήταν πολύ δύσκολο κάποιος να προσαρμοστεί χωρίς δοκιμές και να γράψει χρόνους έστω και κοντά με τους χρόνους που έγραφαν αυτοί που έτρεχαν από την αρχή της χρονιάς με το ίδιο μονοθέσιο.

Ο Fisichella μια βδομάδα πριν πάει στη Ferrari ήταν ο poleman του Spa οδηγώντας Force India και έχασε οριακά τη νίκη από τον Raikkonen με Ferrari. Και μετά με το ίδιο μονοθέσιο ήταν στο πουθενά.

Πολύ καλές εμφανίσεις σαν πιτσιρικάς και υποσχόμενο ταλέντο από Jordan και Benetton εποχές 1997 και 1998. Κέρδιζε χαλαρά όλους τους teammate του (κάποιους μάλιστα τους... ξεφτίλισε και δε μιλάμε για μικρά ονόματα). Όμως φαινόταν ότι έκανε πάντα τις λάθος επιλογές καριέρας.

Όταν βρέθηκε σε καλή ομάδα, πλέον η καριέρα του είχε περάσει σε άλλη φάση και το ήξερε κι ο ίδιος όταν υπέγραφε. Σε καμία περίπτωση δεν έφτανε τον Alonso, ωστόσο η Renault χτύπησε και τα πρωταθλήματα κατασκευαστών 2005-2006 με τον Fisico. Αλλά όχι και να κρίνουμε τον Ιταλό από το 2009 στη Ferrari...
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#605440
sparticle έγραψε:Μα έχει δίκιο ο Corto για το 2009. Για την ακρίβεια ο Grosjean ήταν ο μόνος που "στάθηκε" αξιοπρεπώς από όλους όσους μπήκαν στη μέση της σεζόν σε μονοθέσιο. Πιθανόν λόγω εντελώς άλλης φιλοσοφίας με το KERS, ήταν πολύ δύσκολο κάποιος να προσαρμοστεί χωρίς δοκιμές και να γράψει χρόνους έστω και κοντά με τους χρόνους που έγραφαν αυτοί που έτρεχαν από την αρχή της χρονιάς με το ίδιο μονοθέσιο.


Σταθηκε αξιοπρεπως ενας οδηγος (Grosjean) που ετρωγε πανω απο 1" απο τον ομοσταβλο του (Alonso)? :dizzy:

btw θα μας πεις τι παιχτηκε με κατι Kimi, Massa και λοιπους που τους ειχε κοψει την ιδια ταριφα ο Ισπανος και δεν μπηκαν στο μονοθεσιο απο τη μεση της χρονιας? Δε μπορει, αν οχι το KERS, αν οχι η αλλαγη οδηγου στη μεση της χρονιας, ολο και καποιες ειδικες συνθηκες ισχυαν εκεινες τις χρονιες που να δικαιολογουν τους διασυρμους :s_tongue

sparticle έγραψε:Ο Fisichella μια βδομάδα πριν πάει στη Ferrari ήταν ο poleman του Spa οδηγώντας Force India και έχασε οριακά τη νίκη από τον Raikkonen με Ferrari. Και μετά με το ίδιο μονοθέσιο ήταν στο πουθενά.

Πολύ καλές εμφανίσεις σαν πιτσιρικάς και υποσχόμενο ταλέντο από Jordan και Benetton εποχές 1997 και 1998. Κέρδιζε χαλαρά όλους τους teammate του (κάποιους μάλιστα τους... ξεφτίλισε και δε μιλάμε για μικρά ονόματα). Όμως φαινόταν ότι έκανε πάντα τις λάθος επιλογές καριέρας.

Όταν βρέθηκε σε καλή ομάδα, πλέον η καριέρα του είχε περάσει σε άλλη φάση και το ήξερε κι ο ίδιος όταν υπέγραφε. Σε καμία περίπτωση δεν έφτανε τον Alonso, ωστόσο η Renault χτύπησε και τα πρωταθλήματα κατασκευαστών 2005-2006 με τον Fisico. Αλλά όχι και να κρίνουμε τον Ιταλό από το 2009 στη Ferrari...


Καλο οδηγακι ο Fisico, αλλα σιγουρα οχι TOP. Απο τη μια μερα στην αλλη πηρε ενα εντελως διαφορετικο μονοθεσιο και δε μπορεσε να συντονιστει. Μια ζωη ολοκληρη ονειρευοταν να οδηγησει για τη Ferrari και μολις του δοθηκε η ευκαιρια δεν τα καταφερε και αυτο ειχε αποτελεσμα να τσακισει η ψυχολογια του και να διασυρθει εντελως. :s_wink

Τωρα που εξηγησαμε τις περιπτωσεις Alonso/Grosjean και Kimi/Fisico, σας παρακαλω πειτε μου ποιοι αλλοι οδηγοι πετουσαν και μετα την ξαφνικη αλλαγη ομαδας στη μεση του 2009 σερνονταν. Δε μπορει, για να βγει αυτη η συγκλονιστικη κοσμοθεωρια για το 2009, σιγουρα θα την πατησαν καμια 15αρια οδηγοι με τον ιδιο τροπο. Και θα αναλυσουμε μια προς μια τις περιπτωσεις των υπολοιπων που επληγησαν απο την καταρα του 2009 :lol:
Άβαταρ μέλους
By sparticle
#605538
George_Prix έγραψε:btw θα μας πεις τι παιχτηκε με κατι Kimi, Massa και λοιπους που τους ειχε κοψει την ιδια ταριφα ο Ισπανος και δεν μπηκαν στο μονοθεσιο απο τη μεση της χρονιας? Δε μπορει, αν οχι το KERS, αν οχι η αλλαγη οδηγου στη μεση της χρονιας, ολο και καποιες ειδικες συνθηκες ισχυαν εκεινες τις χρονιες που να δικαιολογουν τους διασυρμους :s_tongue

Τώρα σοβαρά αυτό; Από την κουβέντα που κάνουμε για το ότι το 2009 οι νεοεισελθόντες οδηγοί πατώσανε όλοι, εσύ θέλεις να πω τη γνώμη μου για το αν ο Alonso πάτησε κάτω τους Kimi και Masa? :dizzy: :dizzy: :dizzy:

George_Prix έγραψε:Τωρα που εξηγησαμε τις περιπτωσεις Alonso/Grosjean και Kimi/Fisico, σας παρακαλω πειτε μου ποιοι αλλοι οδηγοι πετουσαν και μετα την ξαφνικη αλλαγη ομαδας στη μεση του 2009 σερνονταν. Δε μπορει, για να βγει αυτη η συγκλονιστικη κοσμοθεωρια για το 2009, σιγουρα θα την πατησαν καμια 15αρια οδηγοι με τον ιδιο τροπο. Και θα αναλυσουμε μια προς μια τις περιπτωσεις των υπολοιπων που επληγησαν απο την καταρα του 2009 :lol:


Με ειρωνεύεσαι άσχημα λοιπόν. Προφανώς δεν είμαι ο πρώτος σε αυτό το forum που ειρωνεύεσαι, ωστόσο βρίσκω το χρόνο να σου απαντήσω με χρόνους και στοιχεία από τη σεζόν εκείνη, που δείχνουν ότι δεν τα θυμάσαι καλά (μπορεί και να μην την παρακολούθησες, δεν ξέρω και την ηλικία σου).

Στον 11ο αγώνα, GP Ευρώπης, κάνει ντεμπούτο με Φερραρι ο Μπαντοέρ. Στα δοκιμαστικά: Kimi 6ος, Badoer τελευταίος σχεδόν 2 δευτερόλεπτα από τον προτελευταίο Alguesuari (ο οποίος -μάντεψε- έκανε ντεμπούτο στον προηγούμενο αγώνα και ήταν φυσικά τελευταίος)
Αντίθετα ο Grosjean, ο οποίος έκανε επίσης ντεμπούτο σε εκείνο τον αγώνα, πέρασε στο Q2 και αποκλείστηκε μόλις για 3 δέκατα. Btw τόση ήταν και η διαφορά του από τον Αλόνσο σε εκείνο το Qual.

Στον επόμενο αγώνα στο Βέλγιο, οι νεοεισελθόντες από τα προηγούμενα GP Alguesuari, Grosjean και Badoer κατέλαβαν τις 3 από τις 4 τελευταίες θέσεις του grid. Η διαφορά Alonso-Grosjean ήταν πάνω από δευτερόλεπτο, η δε διαφορά Kimi-Badoer στη Ferrari ήταν πάνω από δύο δευτερόλεπτα.

Στον επόμενο αγώνα στην Μόντσα, παρόλο που η πίστα έχει… δυόμιση στροφές και το μοτέρ της Ferrari ήταν από τα πιο δυνατά, αν όχι το πιο δυνατό, ο Fisichella όπως είπαμε ξεκίνησε 14ος, ενώ ο Grosjean στον 3ο του αγώνα μόλις, ξεκίνησε 12ος με τον Alonso 8o μόλις 2 δέκατα μπροστά του στο Q2 (Ο Ισπανός βέβαια πέρασε και στο Q3). Ο Αλγκεσουάρι φυσικά ήταν τελευταίος 7 δέκατα πίσω από τον teammate του. Ο Λιούτσι ξεχώρισε στην Μόντσα καθώς έκανε ντεμπούτο με Qual στην 7η θέση. Βέβαια η Force India-Mercedes ήταν πανίσχυρη στις γρήγορες πίστες, ο Sutil στην Μόντσα ήταν 2ος (!) και φυσικά ενδεικτική ήταν και η pole του Fisichella στο Spa.

Στον επόμενο αγώνα στη Σιγκαπούρη στα Quals, μάντεψε: Οι τέσσερις τελευταίες θέσεις ήταν οι: Αλγκεσουάρι, Φιζικέλα, Γκροζάν και Λιούτσι. Όλοι τους έναν αιώνα πίσω από τους teammates τους. Φαντάζομαι όμως εσύ (αν όντως παρακολουθούσες το 2009) είδες μόνο πόσο ξεφτίλισε ο Alonso τον Grosjean.

Θες να συνεχίσω και με τους τρεις τελευταίους αγώνες, ή έχεις πιάσει το νόημα?

Τώρα, αν μου επιτρέπεις, εγώ όπως βλέπεις σου απάντησα ευγενικά, χωρίς ειρωνείες για “κοσμοθεωρίες που πρέπει να αλλάξουν το wikipedia” και άλλα τινά. Ίσως όμως έμεινα ο μόνος που σου απαντάει σοβαρά σε αυτό το forum. Καλό σου Σαββατόβραδο.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#605539
sparticle έγραψε: Ίσως όμως έμεινα ο μόνος που σου απαντάει σοβαρά σε αυτό το forum. Καλό σου Σαββατόβραδο.


Θεωρεις σοβαρη απαντηση/επιχειρημα οτι οι Badoer, Alguersuari και Grosjean τερματιζαν τοσο πισω? Αυτοι θα τερματιζαν τοσο πισω ακομα και ολοκληρη την προετοιμασια του χειμωνα να ειχαν κανει. Για αυτο οι 2 πρωτοι περασαν και δεν ακουμπησαν απο την F1 και για το Grosjean παρακαλαει ολος ο κοσμος να παει επιτελους σπιτι του.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#605540 Εγώ που σκαμπαζω πολύ περισσότερο από Φ1 δεν παρακαλάω. Πέταξε κει χάμω μια τρολλια ο Κόρτο και έφτασε το αγκίστρι μέχρι σάλπιγγες.

:lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#605541
sparticle έγραψε:Τώρα σοβαρά αυτό; Από την κουβέντα που κάνουμε για το ότι το 2009 οι νεοεισελθόντες οδηγοί πατώσανε όλοι, εσύ θέλεις να πω τη γνώμη μου για το αν ο Alonso πάτησε κάτω τους Kimi και Masa? :dizzy: :dizzy: :dizzy:


Παραλιγο να το ξεχασω αυτο!
Δεν περιμενω να μου πεις οτι ο Alonso πατησε τους Kimi/Massa. Περιμενω να καταλαβεις οτι και στο Grosjean (που δεν ηταν καν τοσο καλος οδηγος) ο Alonso εριχνε πανω/κατω την ιδια ταριφα που εριχνε και στους αλλους. Οποτε το επιχειρημα της "καταρας των νεοεισερθεντων του 2009" μπαζει (ΚΑΙ) σε αυτην την περιπτωση.

Και κατι αλλο που ξεχασα πριν...
Καλο σου Σαββατοβραδο κι εσενα :)
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#605542
sparticle έγραψε:Ο Λιούτσι ξεχώρισε στην Μόντσα καθώς έκανε ντεμπούτο με Qual στην 7η θέση. Βέβαια η Force India-Mercedes ήταν πανίσχυρη στις γρήγορες πίστες, ο Sutil στην Μόντσα ήταν 2ος (!) και φυσικά ενδεικτική ήταν και η pole του Fisichella στο Spa.

FWIW o Liuzzi κατατάχθηκε μεν 7ος, αλλά 8 δέκατα πίσω από τον Σούτιλ.

g8777 έγραψε:Εγώ που σκαμπαζω πολύ περισσότερο από Φ1 δεν παρακαλάω. Πέταξε κει χάμω μια τρολλια ο Κόρτο και έφτασε το αγκίστρι μέχρι σάλπιγγες.

:lipsealed:

:rant: Δε σε φωνάξαμε :s_mad
Άβαταρ μέλους
By mikeerfol
#608878 https://www.bbc.com/sport/formula1/50027293

The majority of teams oppose the new technical regulations for 2021 being proposed by Formula 1, BBC Sport can reveal.

Six of the 10 teams indicated in a questionnaire organised by Ferrari, Mercedes and Red Bull that they do not agree with the plans as they stand.

Only Alfa Romeo, McLaren, Renault and Williams preferred the proposed new rules to the existing ones.

And two of those four have subsequently proposed changes to the 2021 rules.

The parties will meet on 16 October to discuss the issue further.

There is a deadline of 31 October for the 2021 technical rules to be decided and so far there has been no indication from the FIA, motorsport's world governing body, or F1 that they will back down.
Άβαταρ μέλους
By mikeerfol
#609599 https://www.autosport.com/f1/news/14661 ... r-miami-gp

Formula 1 has reached an agreement in principle with the local promoter for the Miami Grand Prix, with plans to run the race around the Hard Rock Stadium confirmed.

F1 originally targeted a race in the harbourside area but those plans were hit by local opposition and the complications of securing permits from the several authorities with jurisdiction.

That meant a switch in focus to the area around the Miami Dolphins NFL team's stadium, which is also owned by promoter Stephen Ross's RSE Ventures organisation, and a track layout has been designed that uses mostly car parks and land owned by the stadium.

It also includes around half a mile of public roads along Northwest 199th Street, to the south of the stadium.

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#609606
mikeerfol έγραψε:https://www.bbc.com/sport/formula1/50027293

The majority of teams oppose the new technical regulations for 2021 being proposed by Formula 1, BBC Sport can reveal.

Six of the 10 teams indicated in a questionnaire organised by Ferrari, Mercedes and Red Bull that they do not agree with the plans as they stand.

Only Alfa Romeo, McLaren, Renault and Williams preferred the proposed new rules to the existing ones.

And two of those four have subsequently proposed changes to the 2021 rules.

The parties will meet on 16 October to discuss the issue further.

There is a deadline of 31 October for the 2021 technical rules to be decided and so far there has been no indication from the FIA, motorsport's world governing body, or F1 that they will back down.


Καλό θα ήταν να μαθαίναμε με κάποιο τρόπο τι ακριβώς δεν τους αρέσει στους νέους κανονισμούς, να έχουμε μία ιδέα του τι περίπου θα δούμε το 21 (εάν όχι μία συνέχεια της ίδιας αεροδυναμικής φόρμουλας, πλην των ζαντών βέβαια)

Αλλά όσο αφήνεις τους κατασκευαστές να κάνουν κουμάντο, αυτά θα συμβαίνουν