Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#554622
cosneo έγραψε:
rx8_drifter έγραψε:Pluriel λέει ο αλλος :dizzy:
Cosneo, ειλικρινής απορία, Πώς ακριβώς συμπέρανες ότι είναι ανέξοδο αμάξι?

Είναι απ τα μεγαλύτερα μπουρδελα που έχουν παραχθεί με 4 ρόδες, με βάση Ποια λογική το συστεινεις σε κάποιον?
Όσο μπουρδελο μπορεί να είναι ένα C3 που είναι το ίδιο αυτοκίνητο αλλά με τέντα.
Δεν συστήθηκε σαν επιδόσεων αλλά σαν βολταδικο, δεύτερο τρίτο μτχ αμαξάκι και δεν ξέρω καμπριο ακόμα και ανοιχτή Bentley που να αγοράζεται βάσει λογικής.
Το να μην σου αρέσει βέβαια το καταλαβαίνω και δεν ξέρω αν εννοείς ότι είναι πολύ προβληματικό αυτοκίνητο οπότε οκ. Δεκτή η ένσταση.
Η εικόνα πάντως που έχω από C3 1.1 πρώτης γενιάς ήταν θετική.


Για το pluriel συζητάμε όμως, όχι το C3.
Είναι ένα τραγικά κακοφτιαγμένο αυτοκίνητο που οδηγείται μόνο με ομπρέλα.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#554641 Φιλος που έχει αντιπροσωπεία Σιτροέν μου έλεγε ότι δεν έχει δει κανένα πλουριερ χωρίς πολλα προβλήματα. :omg:

Η μικρή μου αναζήτησή roadster μου έμαθε ότι όταν χαλάσει η πάνινη οροφή η ο μηχανισμός πρέπει να βάλεις το χέρι στην τσέπη
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#554643
funkyreverend έγραψε:Βάζει νερά εννοείς ή θέμα στυλ; :lol:

Το στιλ ήτο εξαιρετικόν :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#554722 Παρακολουθω τη συζητηση με πολυ ενδιαφερον... και βλεπω και mx5 και βλεπω και Slk στα ιδια λεφτα και εχω παθει ενα κοκομπλοκο ειναι η αληθεια. :s_whiteflag

Την αγορα εχω σταματησει να την παρακολουθω απειρα χρονια, και βλεπω 350 διαφoρετικες εκδοσεις mx5... μπορει να βοηθησει καποιος με κατευθυνσεις για το τι να κοιταξω?

Αντιστοιχα υποθετω σαν αδαης οτι θα εχω αλλη ποιοτητα κυλισης σε slk.

Οποια βοηθεια (και κριτικη μεχρι επιπεδου "μην την κανεις τη |λογοκρισία|") :lol: δεκτη.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#554726 Πετρολχεζ forum calling Διγέτιο.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#554730 Trident, τι budget;
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#554761
drdino έγραψε:Trident, τι budget;

Κανα 5Κ, ισως κατι παραπανω. Αμα ειναι και λιγοτερα ακομα καλυτερα. Φαινεται καλη φαση και για φτωχότερα βαλαντια οπως το δικο μου.

red_monster έγραψε:Αν χώρας σε mx5, δεν βλέπω τον λόγο να κοιτάξεις τίποτα άλλο.


180cm οταν ειμαι τεντωμενος, κοιλια παίζει.
Εχει ενας φιλος mx5 και χτες συζητουσα να μου το δωσει να το κυκλοφορησω να αποκτησω αίσθηση για το πως ειναι γενικα στην οδηγηση και στην κινηση, μπας και δεν μου αρεσει/βολευει το να ειμαι χαμηλα κλπ. Σιγουρα θα ειναι πολυυυυ διαφορετικο απο οτι κανω μεχρι τωρα.

Μεχρι στιγμης η εμπειρια ειναι μονο μονο να το κοιτάω απ΄ έξω. Μια φορα μπηκα μεσα και το εβαλα μπροστα, ενιωσα αυτη την ανεπαισθητη μετατοπιση λογω διαμηκους τοποθετηση κινητηρα αλλα μεχρι εκει. :s_cry
------
Θα ειναι το μοναδικό αυτοκινητο με ολα τα μειονεκτηματα... πηγαινε ελα δουλεια, κουβαληματα κλπ. Προφανως αν υπαρχουν αλλες προτάσεις, καλοδεχουμενες.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#554768
trident1971 έγραψε:
drdino έγραψε:Trident, τι budget;

Κανα 5Κ, ισως κατι παραπανω. Αμα ειναι και λιγοτερα ακομα καλυτερα. Φαινεται καλη φαση και για φτωχότερα βαλαντια οπως το δικο μου.

red_monster έγραψε:Αν χώρας σε mx5, δεν βλέπω τον λόγο να κοιτάξεις τίποτα άλλο.


180cm οταν ειμαι τεντωμενος, κοιλια παίζει.
Εχει ενας φιλος mx5 και χτες συζητουσα να μου το δωσει να το κυκλοφορησω να αποκτησω αίσθηση για το πως ειναι γενικα στην οδηγηση και στην κινηση, μπας και δεν μου αρεσει/βολευει το να ειμαι χαμηλα κλπ. Σιγουρα θα ειναι πολυυυυ διαφορετικο απο οτι κανω μεχρι τωρα.

Μεχρι στιγμης η εμπειρια ειναι μονο μονο να το κοιτάω απ΄ έξω. Μια φορα μπηκα μεσα και το εβαλα μπροστα, ενιωσα αυτη την ανεπαισθητη μετατοπιση λογω διαμηκους τοποθετηση κινητηρα αλλα μεχρι εκει. :s_cry
------
Θα ειναι το μοναδικό αυτοκινητο με ολα τα μειονεκτηματα... πηγαινε ελα δουλεια, κουβαληματα κλπ. Προφανως αν υπαρχουν αλλες προτάσεις, καλοδεχουμενες.
Επειδή έχουμε γνωριστεί από κοντά θα πω ότι ένα σπαστικό είναι ότι άμα έχεις πολλά μπες βγες και ειδικά δίπλα σε ψηλά πεζοδρόμια θέλει μια ευελιξία. Σίγουρα χρειάζεται μια προσαρμογή στην ιδέα ότι ταξιδεύεις light , αν έχεις συνεπιβάτη το μπουφάν είναι ένα θέμα πχ, προσωπικά δεν ξέρω αν θα την πάλευα να είναι το μοναδικό μου αυτοκίνητο, από την άλλη όποτε έχω βρεθεί στις κατάλληλες συνθήκες τα ξεχνάω όλα και δεν θέλω να βγω. Θα έλεγα αν μπορείς να το δανειστεις για κάποιες ώρες/μέρες να το δεις από όλες τις πλευρές. Α, να ξέρεις υπάρχει και κίνδυνος κεραυνοβόλου έρωτος, εγώ για χαβαλε πήγα να οδηγήσω ένα και μισή ώρα μετά το αγόρασα...

< Note >
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#554775
belgarion έγραψε:
trident1971 έγραψε:
drdino έγραψε:Trident, τι budget;

Κανα 5Κ, ισως κατι παραπανω. Αμα ειναι και λιγοτερα ακομα καλυτερα. Φαινεται καλη φαση και για φτωχότερα βαλαντια οπως το δικο μου.

red_monster έγραψε:Αν χώρας σε mx5, δεν βλέπω τον λόγο να κοιτάξεις τίποτα άλλο.


180cm οταν ειμαι τεντωμενος, κοιλια παίζει.
Εχει ενας φιλος mx5 και χτες συζητουσα να μου το δωσει να το κυκλοφορησω να αποκτησω αίσθηση για το πως ειναι γενικα στην οδηγηση και στην κινηση, μπας και δεν μου αρεσει/βολευει το να ειμαι χαμηλα κλπ. Σιγουρα θα ειναι πολυυυυ διαφορετικο απο οτι κανω μεχρι τωρα.

Μεχρι στιγμης η εμπειρια ειναι μονο μονο να το κοιτάω απ΄ έξω. Μια φορα μπηκα μεσα και το εβαλα μπροστα, ενιωσα αυτη την ανεπαισθητη μετατοπιση λογω διαμηκους τοποθετηση κινητηρα αλλα μεχρι εκει. :s_cry
------
Θα ειναι το μοναδικό αυτοκινητο με ολα τα μειονεκτηματα... πηγαινε ελα δουλεια, κουβαληματα κλπ. Προφανως αν υπαρχουν αλλες προτάσεις, καλοδεχουμενες.
Επειδή έχουμε γνωριστεί από κοντά θα πω ότι ένα σπαστικό είναι ότι άμα έχεις πολλά μπες βγες και ειδικά δίπλα σε ψηλά πεζοδρόμια θέλει μια ευελιξία. Σίγουρα χρειάζεται μια προσαρμογή στην ιδέα ότι ταξιδεύεις light , αν έχεις συνεπιβάτη το μπουφάν είναι ένα θέμα πχ, προσωπικά δεν ξέρω αν θα την πάλευα να είναι το μοναδικό μου αυτοκίνητο, από την άλλη όποτε έχω βρεθεί στις κατάλληλες συνθήκες τα ξεχνάω όλα και δεν θέλω να βγω. Θα έλεγα αν μπορείς να το δανειστεις για κάποιες ώρες/μέρες να το δεις από όλες τις πλευρές. Α, να ξέρεις υπάρχει και κίνδυνος κεραυνοβόλου έρωτος, εγώ για χαβαλε πήγα να οδηγήσω ένα και μισή ώρα μετά το αγόρασα...

< Note >



Για αυτο θελω να το δω απο κοντά, εμπα έβγα πολλα δεν εχω καθημερινα, και ηδη πιάνω το πλαισιο της πορτας για να βγω, γιατι το Hundai ειναι χαμηλωμενο και εχει κατσει κιολας. Θα δουμε και για τον κεραυνοβόλο έρωτα, αν και συνηθως στις επιλογες μου πρυτανευει η συντηρητικη λογική.
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#554783 Με την συντηρητικη λογική μάλλον σε Avensis καταλήγει κάποιος.
Δοκίμασε αν θέλεις διάφορες κατηγορίες. Χαμηλό, σουπερμινι, μικρομεσαίο, 2θεσιο, 4θεσιο κλπ.
Και όπως σε κάθε επιλογή δες με λογική δύο πράγματα. Κοιτάς μτχ που δεν ξέρεις τι μπορεί να κρύβει το παρελθόν τους και την συνέχεια μετά την αγορά, δηλαδή συντήρηση, αξιοπιστία, διάφορα κόστη κλπ. Εγώ θα απέκλεια πχ VW και Mercedes.
Ναι από μένα σε ΜΧ5 nc και ίσως 207cc (αλλά μόνο το 120αρι). Σε μικρομεσαίο δεν έχω να προτείνω κάποιο γιατί αγάπησα ένα λίγο ακριβότερο 308cc και είμαι σε διαδικασία θεραπείας.
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#554789
cosneo έγραψε:Με την συντηρητικη λογική μάλλον σε Avensis καταλήγει κάποιος.
Δοκίμασε αν θέλεις διάφορες κατηγορίες. Χαμηλό, σουπερμινι, μικρομεσαίο, 2θεσιο, 4θεσιο κλπ.
Και όπως σε κάθε επιλογή δες με λογική δύο πράγματα. Κοιτάς μτχ που δεν ξέρεις τι μπορεί να κρύβει το παρελθόν τους και την συνέχεια μετά την αγορά, δηλαδή συντήρηση, αξιοπιστία, διάφορα κόστη κλπ. Εγώ θα απέκλεια πχ VW και Mercedes.
Ναι από μένα σε ΜΧ5 nc και ίσως 207cc (αλλά μόνο το 120αρι). Σε μικρομεσαίο δεν έχω να προτείνω κάποιο γιατί αγάπησα ένα λίγο ακριβότερο 308cc και είμαι σε διαδικασία θεραπείας.


Ειχα την "συντηρητικη επιλογη" τοσα χρόνια, καποια στιγμη συντομα πρεπει να αλλαξω.
Το MX5 πάντα ηταν πιο "ειδικο" σε σχεση με 207cc που δεν το κοιταω καθολου.

Για το αλλο περι αξιοπιστιας, αν παρεις μτχ θα εχεις παντα το σαράκι, δεκτον, αλλα αν σε γενικες γραμμες ειναι αξιοπιστο, και λογικα το Mazda ειναι, δεν νομιζω να αντιμετωπισω τοσο προβλημα.
Για τη VW ξερουμε τα χαλια τους, για την Mercedes τι παιζεται? γιατι οπως εγραψα, τα slk τα βλεπω στο car στις ιδιες τιμες με τα mx5.


https://www.car.gr/classifieds/cars/?sort=pra&registration=%3E2001&price=%3C6000&offer_type=sale&make=196&category=12&rg=3&drive_type=RWD
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#554791 Mε 5k παίρνεις MX5 2ης γενιάς (NB) και SLK 1ης. Αν το λίγο παραπάνω είναι 6.5k παίρνεις MX5 3ης γενιάς (NC). Aν δεν έχεις αποθυμμένο ή καψούρα την SLK θα έλεγα εξ αρχής να την απορρίψεις λόγω σκληρής οροφής , όχι ότι είναι κακή, το αντίθετο μάλιστα, αλλά γιατί δεν ξέρεις τι παίζει με το μηχανισμό. Και άντε πες ότι τον τσεκάρεις, είσαι σίγουρος ότι ένας μηχανισμός 15ετιας+ δε θα χαλάσει στα χέρια σου; Και δυστυχώς δε θα είναι και ότι καλύτερο να ανοιγοκλείνεις χειροκίνητα (αν γίνεται φυσικά) μια σκληρή οροφή ενώ το κόστος επιδιόρθωσης μπορεί να είναι μεγάλο. Επίσης αν δε κάνω λάθος βγαίναν 2λιτρες και πάνω οπότε θα χεις και μεγάλα τέλη.
Ακόμα μην περιμένεις ότι δεν θα ακούς τριγμούς επειδή είναι Mercedes ενώ το εσωτερικό της ποιοτικά ήταν κάκιστο, δεν ξέρω αν διόρθωσαν το θέμα του ξεφτίσματος στο facelift.

Το ΜΧ5 ΝΒ θα πρέπει πρώτα να το τσεκάρεις στο θέμα χώρου, να δεις δηλαδή αν χωράς και μπορείς να το οδηγήσεις άνετα. Είναι αρκετά χαμηλό αλλά αν πεις ότι θα προσπαθήσεις να το συνηθίσεις θα δεις ότι θα μπαινοβγαίνεις πολύ άνετα μετά. Σαν καθημερινό μπορείς να το χρησιμοποιείς αλλά να ξέρεις ότι εντός πόλης δεν πέφτεις κάτω από 11λ/100χλμ ενώ εκτός με νορμάλ οδήγηση είσαι στα 7.5-8λ/100χλμ.

Το ΝC αν πείς ότι δίνεις 6500-7000€ (έχουν πέσει και λίγο οι τιμές) μάλλον είναι η πιο ιδανική λύση γιατί είναι λίγο πιο ευρύχωρο από το προηγούμενο.