Η μικρή μου αναζήτησή roadster μου έμαθε ότι όταν χαλάσει η πάνινη οροφή η ο μηχανισμός πρέπει να βάλεις το χέρι στην τσέπη
Την αγορα εχω σταματησει να την παρακολουθω απειρα χρονια, και βλεπω 350 διαφoρετικες εκδοσεις mx5... μπορει να βοηθησει καποιος με κατευθυνσεις για το τι να κοιταξω?
Αντιστοιχα υποθετω σαν αδαης οτι θα εχω αλλη ποιοτητα κυλισης σε slk.
Οποια βοηθεια (και κριτικη μεχρι επιπεδου "μην την κανεις τη |λογοκρισία|") δεκτη.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Do it faidon
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-
Δοκίμασε αν θέλεις διάφορες κατηγορίες. Χαμηλό, σουπερμινι, μικρομεσαίο, 2θεσιο, 4θεσιο κλπ.
Και όπως σε κάθε επιλογή δες με λογική δύο πράγματα. Κοιτάς μτχ που δεν ξέρεις τι μπορεί να κρύβει το παρελθόν τους και την συνέχεια μετά την αγορά, δηλαδή συντήρηση, αξιοπιστία, διάφορα κόστη κλπ. Εγώ θα απέκλεια πχ VW και Mercedes.
Ναι από μένα σε ΜΧ5 nc και ίσως 207cc (αλλά μόνο το 120αρι). Σε μικρομεσαίο δεν έχω να προτείνω κάποιο γιατί αγάπησα ένα λίγο ακριβότερο 308cc και είμαι σε διαδικασία θεραπείας.
Ακόμα μην περιμένεις ότι δεν θα ακούς τριγμούς επειδή είναι Mercedes ενώ το εσωτερικό της ποιοτικά ήταν κάκιστο, δεν ξέρω αν διόρθωσαν το θέμα του ξεφτίσματος στο facelift.
Το ΜΧ5 ΝΒ θα πρέπει πρώτα να το τσεκάρεις στο θέμα χώρου, να δεις δηλαδή αν χωράς και μπορείς να το οδηγήσεις άνετα. Είναι αρκετά χαμηλό αλλά αν πεις ότι θα προσπαθήσεις να το συνηθίσεις θα δεις ότι θα μπαινοβγαίνεις πολύ άνετα μετά. Σαν καθημερινό μπορείς να το χρησιμοποιείς αλλά να ξέρεις ότι εντός πόλης δεν πέφτεις κάτω από 11λ/100χλμ ενώ εκτός με νορμάλ οδήγηση είσαι στα 7.5-8λ/100χλμ.
Το ΝC αν πείς ότι δίνεις 6500-7000€ (έχουν πέσει και λίγο οι τιμές) μάλλον είναι η πιο ιδανική λύση γιατί είναι λίγο πιο ευρύχωρο από το προηγούμενο.