Megane 1 μόνο αν βρεις από τα τελευταία του 2001-02 με τις ζάντες και τα ινοξ πλαίσια στη μάσκα όπως της φωτογραφιας.
Με πολύ καλό εξοπλισμό και χωρις τα προβλήματα των προηγούμενων ετών.
Όπως επίσης και από τα πρώτα μέχρι τα τέλη του 1999.
Το 2000 ήταν κακή χρονιά τους και ότι έβγαλαν τότε...
cosneo έγραψε:Διαβάζοντας το αρχικό ποστ σκέφτηκα το Pluriel. Φτηνό, ανεξοδο και χαριτωμένο αμαξάκι. Αν και η συζήτηση έχει φτάσει σε κατηγορία Stratus...
Να σε παραπεμψω στα τροχαια ατυχηματα που συζηταμε αυτο ακριβως. Ειναι αυτο: σε αυτοκινητο!
cosneo έγραψε:Megane 1 μόνο αν βρεις από τα τελευταία του 2001-02 με τις ζάντες και τα ινοξ πλαίσια στη μάσκα όπως της φωτογραφιας.
Με πολύ καλό εξοπλισμό και χωρις τα προβλήματα των προηγούμενων ετών.
Όπως επίσης και από τα πρώτα μέχρι τα τέλη του 1999.
Το 2000 ήταν κακή χρονιά τους και ότι έβγαλαν τότε...
Κατι τετοιο ηλπιζα σε συμβουλη οταν ανοιξα το θεμα. Μια κατεθυνση, τι να κοιταξω, τι να μην κοιταξω. Eυχαριστω. Μηπως ξερεις κι απο 307cc?
< Note >
Chris έγραψε:Κι αυτο χρησιμο! Γιατι προφανως στο πισω καθισμα δε βολευειΚαι στο πίσω βολεύει αν κατεβάσεις την οροφή. Αρκεί η παρτενέρ να είναι συλφιδα (που ήταν).
< >
< Note >
Focusman με τρομάζεις, την ίδια πρώην έχουμε;
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
drdino έγραψε:Το 307 ενδιαφέρον είναι. Ως 1600αρι είναι αργό και καίει, 2λιτρο με 140 πολύ σωστότερο. Έχει το μειονέκτημα που αναφέρθηκε πιο πάνω (παρμπρίζ που πάει πολύ πίσω) αλλά το μαλλί μια χαρά ανεμίζει.
Focusman με τρομάζεις, την ίδια πρώην έχουμε;
Δε βλεπω κανενα 1.6 εδω προς πωληση, ολα διλιτρα ειναι (το ιδιο και τα μεγκαν 2). Καποια συγκεκριμενη χρονια προτιμαμε? Κατι να προσεξω στον ελεγχο?
Cosneo, ειλικρινής απορία, Πώς ακριβώς συμπέρανες ότι είναι ανέξοδο αμάξι?
Είναι απ τα μεγαλύτερα μπουρδελα που έχουν παραχθεί με 4 ρόδες, με βάση Ποια λογική το συστεινεις σε κάποιον?
2004-2005 θα υπάρχουν μερικά με καινούριο εσωτερικό (διζωνικό κλιμα) αλλά χωρίς το εξωτερικό φέισλιφτ.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
drdino έγραψε:Να δουλεύει η οροφή, κάνε 2-3 πλήρεις κύκλους. Αν 2λιτρο με 140, να έχει στρωτο ρελαντί. Τσέκαρε αν δουλεύει η κόρνα κι αν επανέρχονται τα φλας αυτόματα οταν γυρνάει το τιμόνι στην ουδέτερη θέση. Κατά τα άλλα, ό,τι και σε κάθε μτχ, να δουλεύει όλος ο εξοπλισμός, να κάνουν prove-out ολα τα λαμπάκια (abs, esp, μηχανής, αεροσακων) και κα σβήνουν.
2004-2005 θα υπάρχουν μερικά με καινούριο εσωτερικό (διζωνικό κλιμα) αλλά χωρίς το εξωτερικό φέισλιφτ.
Ευχαριστω! Την τελευταια προταση την αναφερεις ως θετικο, ως αρνητικο, ή απλα μια παρατηρηση?
rx8_drifter έγραψε:Pluriel λέει ο αλλοςΌσο μπουρδελο μπορεί να είναι ένα C3 που είναι το ίδιο αυτοκίνητο αλλά με τέντα.
Cosneo, ειλικρινής απορία, Πώς ακριβώς συμπέρανες ότι είναι ανέξοδο αμάξι?
Είναι απ τα μεγαλύτερα μπουρδελα που έχουν παραχθεί με 4 ρόδες, με βάση Ποια λογική το συστεινεις σε κάποιον?
Δεν συστήθηκε σαν επιδόσεων αλλά σαν βολταδικο, δεύτερο τρίτο μτχ αμαξάκι και δεν ξέρω καμπριο ακόμα και ανοιχτή Bentley που να αγοράζεται βάσει λογικής.
Το να μην σου αρέσει βέβαια το καταλαβαίνω και δεν ξέρω αν εννοείς ότι είναι πολύ προβληματικό αυτοκίνητο οπότε οκ. Δεκτή η ένσταση.
Η εικόνα πάντως που έχω από C3 1.1 πρώτης γενιάς ήταν θετική.
Chris έγραψε:Παρατήρηση απλή!drdino έγραψε:Να δουλεύει η οροφή, κάνε 2-3 πλήρεις κύκλους. Αν 2λιτρο με 140, να έχει στρωτο ρελαντί. Τσέκαρε αν δουλεύει η κόρνα κι αν επανέρχονται τα φλας αυτόματα οταν γυρνάει το τιμόνι στην ουδέτερη θέση. Κατά τα άλλα, ό,τι και σε κάθε μτχ, να δουλεύει όλος ο εξοπλισμός, να κάνουν prove-out ολα τα λαμπάκια (abs, esp, μηχανής, αεροσακων) και κα σβήνουν.
2004-2005 θα υπάρχουν μερικά με καινούριο εσωτερικό (διζωνικό κλιμα) αλλά χωρίς το εξωτερικό φέισλιφτ.
Ευχαριστω! Την τελευταια προταση την αναφερεις ως θετικο, ως αρνητικο, ή απλα μια παρατηρηση?
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Chris έγραψε:
Δε βλεπω κανενα 1.6 εδω προς πωληση, ολα διλιτρα ειναι (το ιδιο και τα μεγκαν 2). Καποια συγκεκριμενη χρονια προτιμαμε? Κατι να προσεξω στον ελεγχο?
Για το διλιτρο Megane 2 διάβαζα ότι μηχανικά ήταν πιο αξιόπιστο από το 1600αρι που ερχόταν εδώ.
Όλη εκείνη η γενιά Megane είχε διάφορα ηλεκτρικά κυρίως θέματα που στο facelift κάπως διορθωθηκαν. Νομίζω μετά του 2006-07 εξέτασε κάποια αν σε ενδιαφέρουν.
Στα υπέρ του η γυάλινη οροφή που εμένα με έχει κακομαθει και ότι όταν έψαχνα εγώ διάβαζα θετικά σχόλια για τις κατασκευές της Karmann σε σχέση με των υπολοίπων πχ Heuliez ή Bertone.