Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By mirage
#554536 Δεν ξερω. Παιζει καποια να εχουν τζαμι που να μην ειναι θερμαινομενο. Εμενα παντως αυτα τα 93 μου αρεσουν κι ας εχουν ακαμψία αντιθετοBreras. Δε θυμάμαι αν έχουν τζαμί πισω. Και το παλιό C70 φαση εχει αλλά πας σιγα σιγα σε καλτ καταστάσεις και δεν ξερω τι παίζει με το βάρος του.
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#554563 Διαβάζοντας το αρχικό ποστ σκέφτηκα το Pluriel. Φτηνό, ανεξοδο και χαριτωμένο αμαξάκι. Αν και η συζήτηση έχει φτάσει σε κατηγορία Stratus...

Megane 1 μόνο αν βρεις από τα τελευταία του 2001-02 με τις ζάντες και τα ινοξ πλαίσια στη μάσκα όπως της φωτογραφιας.
Με πολύ καλό εξοπλισμό και χωρις τα προβλήματα των προηγούμενων ετών.
Όπως επίσης και από τα πρώτα μέχρι τα τέλη του 1999.
Το 2000 ήταν κακή χρονιά τους και ότι έβγαλαν τότε...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Chris
#554567
cosneo έγραψε:Διαβάζοντας το αρχικό ποστ σκέφτηκα το Pluriel. Φτηνό, ανεξοδο και χαριτωμένο αμαξάκι. Αν και η συζήτηση έχει φτάσει σε κατηγορία Stratus...


Να σε παραπεμψω στα τροχαια ατυχηματα που συζηταμε αυτο ακριβως. Ειναι αυτο: :tomato: σε αυτοκινητο!

cosneo έγραψε:Megane 1 μόνο αν βρεις από τα τελευταία του 2001-02 με τις ζάντες και τα ινοξ πλαίσια στη μάσκα όπως της φωτογραφιας.
Με πολύ καλό εξοπλισμό και χωρις τα προβλήματα των προηγούμενων ετών.
Όπως επίσης και από τα πρώτα μέχρι τα τέλη του 1999.
Το 2000 ήταν κακή χρονιά τους και ότι έβγαλαν τότε...
Εικόνα


Κατι τετοιο ηλπιζα σε συμβουλη οταν ανοιξα το θεμα. Μια κατεθυνση, τι να κοιταξω, τι να μην κοιταξω. Eυχαριστω. Μηπως ξερεις κι απο 307cc? :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#554570 Αν σε βοηθάει, το καπώ του 307 cc έχει αντοχές για δυνάμεις που ασκούνται πάνω του κατά τη διάρκεια αναπαραγωγικής διαδικασίας!

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Chris
#554574 Κι αυτο χρησιμο! Γιατι προφανως στο πισω καθισμα δε βολευει :lol:


< >
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#554585
Chris έγραψε:Κι αυτο χρησιμο! Γιατι προφανως στο πισω καθισμα δε βολευει


< >
Και στο πίσω βολεύει αν κατεβάσεις την οροφή. Αρκεί η παρτενέρ να είναι συλφιδα (που ήταν).

< Note >
Άβαταρ μέλους
By drdino
#554588 Το 307 ενδιαφέρον είναι. Ως 1600αρι είναι αργό και καίει, 2λιτρο με 140 πολύ σωστότερο. Έχει το μειονέκτημα που αναφέρθηκε πιο πάνω (παρμπρίζ που πάει πολύ πίσω) αλλά το μαλλί μια χαρά ανεμίζει.

Focusman με τρομάζεις, την ίδια πρώην έχουμε;
Άβαταρ μέλους
By Chris
#554598
drdino έγραψε:Το 307 ενδιαφέρον είναι. Ως 1600αρι είναι αργό και καίει, 2λιτρο με 140 πολύ σωστότερο. Έχει το μειονέκτημα που αναφέρθηκε πιο πάνω (παρμπρίζ που πάει πολύ πίσω) αλλά το μαλλί μια χαρά ανεμίζει.

Focusman με τρομάζεις, την ίδια πρώην έχουμε;

:s_thumbsup

Δε βλεπω κανενα 1.6 εδω προς πωληση, ολα διλιτρα ειναι (το ιδιο και τα μεγκαν 2). Καποια συγκεκριμενη χρονια προτιμαμε? Κατι να προσεξω στον ελεγχο?
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#554600 Pluriel λέει ο αλλος :dizzy:
Cosneo, ειλικρινής απορία, Πώς ακριβώς συμπέρανες ότι είναι ανέξοδο αμάξι?

Είναι απ τα μεγαλύτερα μπουρδελα που έχουν παραχθεί με 4 ρόδες, με βάση Ποια λογική το συστεινεις σε κάποιον?
Άβαταρ μέλους
By drdino
#554601 Να δουλεύει η οροφή, κάνε 2-3 πλήρεις κύκλους. Αν 2λιτρο με 140, να έχει στρωτο ρελαντί. Τσέκαρε αν δουλεύει η κόρνα κι αν επανέρχονται τα φλας αυτόματα οταν γυρνάει το τιμόνι στην ουδέτερη θέση. Κατά τα άλλα, ό,τι και σε κάθε μτχ, να δουλεύει όλος ο εξοπλισμός, να κάνουν prove-out ολα τα λαμπάκια (abs, esp, μηχανής, αεροσακων) και κα σβήνουν.

2004-2005 θα υπάρχουν μερικά με καινούριο εσωτερικό (διζωνικό κλιμα) αλλά χωρίς το εξωτερικό φέισλιφτ.
Άβαταρ μέλους
By Chris
#554605
drdino έγραψε:Να δουλεύει η οροφή, κάνε 2-3 πλήρεις κύκλους. Αν 2λιτρο με 140, να έχει στρωτο ρελαντί. Τσέκαρε αν δουλεύει η κόρνα κι αν επανέρχονται τα φλας αυτόματα οταν γυρνάει το τιμόνι στην ουδέτερη θέση. Κατά τα άλλα, ό,τι και σε κάθε μτχ, να δουλεύει όλος ο εξοπλισμός, να κάνουν prove-out ολα τα λαμπάκια (abs, esp, μηχανής, αεροσακων) και κα σβήνουν.

2004-2005 θα υπάρχουν μερικά με καινούριο εσωτερικό (διζωνικό κλιμα) αλλά χωρίς το εξωτερικό φέισλιφτ.


Ευχαριστω! Την τελευταια προταση την αναφερεις ως θετικο, ως αρνητικο, ή απλα μια παρατηρηση?
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#554609
rx8_drifter έγραψε:Pluriel λέει ο αλλος :dizzy:
Cosneo, ειλικρινής απορία, Πώς ακριβώς συμπέρανες ότι είναι ανέξοδο αμάξι?

Είναι απ τα μεγαλύτερα μπουρδελα που έχουν παραχθεί με 4 ρόδες, με βάση Ποια λογική το συστεινεις σε κάποιον?
Όσο μπουρδελο μπορεί να είναι ένα C3 που είναι το ίδιο αυτοκίνητο αλλά με τέντα.
Δεν συστήθηκε σαν επιδόσεων αλλά σαν βολταδικο, δεύτερο τρίτο μτχ αμαξάκι και δεν ξέρω καμπριο ακόμα και ανοιχτή Bentley που να αγοράζεται βάσει λογικής.
Το να μην σου αρέσει βέβαια το καταλαβαίνω και δεν ξέρω αν εννοείς ότι είναι πολύ προβληματικό αυτοκίνητο οπότε οκ. Δεκτή η ένσταση.
Η εικόνα πάντως που έχω από C3 1.1 πρώτης γενιάς ήταν θετική.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#554611
Chris έγραψε:
drdino έγραψε:Να δουλεύει η οροφή, κάνε 2-3 πλήρεις κύκλους. Αν 2λιτρο με 140, να έχει στρωτο ρελαντί. Τσέκαρε αν δουλεύει η κόρνα κι αν επανέρχονται τα φλας αυτόματα οταν γυρνάει το τιμόνι στην ουδέτερη θέση. Κατά τα άλλα, ό,τι και σε κάθε μτχ, να δουλεύει όλος ο εξοπλισμός, να κάνουν prove-out ολα τα λαμπάκια (abs, esp, μηχανής, αεροσακων) και κα σβήνουν.

2004-2005 θα υπάρχουν μερικά με καινούριο εσωτερικό (διζωνικό κλιμα) αλλά χωρίς το εξωτερικό φέισλιφτ.


Ευχαριστω! Την τελευταια προταση την αναφερεις ως θετικο, ως αρνητικο, ή απλα μια παρατηρηση?
Παρατήρηση απλή!
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#554621
Chris έγραψε:

Δε βλεπω κανενα 1.6 εδω προς πωληση, ολα διλιτρα ειναι (το ιδιο και τα μεγκαν 2). Καποια συγκεκριμενη χρονια προτιμαμε? Κατι να προσεξω στον ελεγχο?


Για το διλιτρο Megane 2 διάβαζα ότι μηχανικά ήταν πιο αξιόπιστο από το 1600αρι που ερχόταν εδώ.
Όλη εκείνη η γενιά Megane είχε διάφορα ηλεκτρικά κυρίως θέματα που στο facelift κάπως διορθωθηκαν. Νομίζω μετά του 2006-07 εξέτασε κάποια αν σε ενδιαφέρουν.
Στα υπέρ του η γυάλινη οροφή που εμένα με έχει κακομαθει και ότι όταν έψαχνα εγώ διάβαζα θετικά σχόλια για τις κατασκευές της Karmann σε σχέση με των υπολοίπων πχ Heuliez ή Bertone.
Τελευταία επεξεργασία από cosneo και 08 Δεκ 2018, 17:43, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά