Για τα ταξίδια που κάναμε κι αυτά που θέλουμε να κάνουμε
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#51033 Ελλάδα-Γερμανία (Μέσω Ελβετίας)

Μέρος 1ο:
Παρασκευή 21/11/2014 μεσημεράκι και ξεκινάω για ένα νέο ταξίδι με νέο προορισμό για δουλειά. Φόρτωμα του αυτοκινήτου και ορίζεται ο προορισμός που είναι η Γερμανία και ποιό συγκεκριμμένα η πόλη του Darmstadt λίγο έξω από την οικονομική μητρόπολη της Γερμανίας της Φρανκφούρτη.
Μεσημεράκι ώρα 13:00 φουλάρω το διψασμένο από βενζίνη αμάξι και ξεκινάω για το Νέο Λιμάνι της Πάτρας. Φτάνω στις 15:30 χαλαρός και ρίχνω ένα συμπλήρωμα στο ρεζερβουάρ για να μπορέσω να αποφύγω την ακριβή βενζίνη στην autostrada. Μετά από καμιά ώρα αποφασίζω να μπώ στο καράβι το οποίο είναι το Hellenic Spirit της ANEK Lines το οποίο είναι προγραμματισμένο να αναχωρήσει στις 17:30. Ο απαιραίτητος έλεγχος λίγο πρίν μπούμε στο καράβι από τους τελωνειακούς (ταυτότητες και άνοιγμα πορτ παγκάζ) και καρφί για την επιβίβαση στο καράβι. Για τις επόμενες ώρες συντροφιά στο καράβι ο φίλος και συνεργάτης στην δουλειά μου, ώσπου με μπόλικο χαβαλέ και περιοδικά αυτοκινήτων και φορτηγών θα περάσει η βραδυά και η επόμενη μέρα.
Εικόνα
Άφιξη στο Λιμάνι της Ανκόνα στις 19:00 (τοπική ώρα) με πολύ καθυστέρηση, η προγραμματισμένη άφιξη ήταν στις 16:30... .
Κατεβαίνουμε στο πάρκινγκ 3 και περιμένουμε να βγούμε, 35 λεπτά αργότερα ξεκινάμε να βγούμε από το καράβι. Ο γνωστός έλεγχος στην έξοδο του καραβιού γίνεται επιδεικνύοντας τις ταυτότητες μας και ανοίγοντας το πόρτ παγκάζ, αμέσως μετά ξεκινάει το βραδυνό ταξίδι. Μπόλικη κίνηση μέχρι να βγούμε στον αυτοκινητόδρομο και θερμοκρασία 12oC. Λίγη ώρα αργότερα φτάνουμε στον αυτοκινητόδρομο, παίρνουμε την κάρτα της χιλιομετροχρέωσης και ξεκινάμε με κατεύθυνση την Μπολώνια, 3 περίπου ώρες αργότερα περνάω προς Μιλάνο και απο εκεί για Τορίνο και Αόστα. Μόλις περνάω την Αόστα οι πινακίδες αλλάζουν και ακολουθώ την κατεύθυνση για Μοντ Μπλάνκ (Monte Bianco) και το γνωστό πέρασμα του τούννελ μήκους 11.6 χλμ. Να σημειώσω πως μέχρι εκείνη την στιγμή ήμουν μεταξύ Tunnel du Mont Blanc ή Tunnel du Grand Saint Bernard αλλά λόγω των θερινών ελαστικών και λόγω του χιονιού που είχε ρίξει λίγες μέρες πρίν είχα μια ανησυχία οπότε και διάλεξα την περπατημένη από το Mont Blanc.
Όσο ανεβαίνεις για να πάς στο τούνελ του Μοντ Μπλάν περνάς από διαδοχικά τούνελ ώσπου καταλήγεις στο μεγάλο και ξακουστό. Πληρωμή των διοδίων (43,10€), ενεργοποίηση του speed limit στα 70χλμ και είσοδος, η μουσική διακόπτεται για να επέμβει ο ρ/σ του τούνελ που σου υπενθυμίζει το όριο ταχύτητας και τις αποστάσεις ασφαλείας που πρέπει να τηρούνται μεταξύ των οχημάτων. Λίγο πρίν την έξοδο από το τούνελ το όριο πέφτει στα 50χλμ/ω και μια απότομη αριστερή στροφή ακολουθεί και βγαίνεις σε γαλλικό έδαφος. Στάση για την απαραίτητη φωτό που είναι ακριβός η ίδια με πέρσυ και ξεκίνημα για Γενεύη, η οποία είναι μόλις μια ώρα δρόμος περίπου.

ΕικόναTunnel du Mont Blanc by Thomas Mantzas, on Flickr

Ο δρόμος μέχρι το Chamonix είναι τρέλλα με τις φουρκέτες και όριο ταχύτητας τα 25χλμ, φυσικά και ταμπέλες που σου λένε να κατεβάσεις σχέση στο σασμάν για να μην καταπονείς τα φρένα και κλίση του οδοστρώματος στο 7%, η γεμάτη από αλάτι άσφαλτος φωτίζεται από το φεγγάρι και εγώ να κατεβαίνω σαν τρελλός την πανέμορφη αυτή στροφοδιαδρομή . Είσοδος στον αυτοκινητόδρομο και με υποδέχεται η κλασσική πυκνή ομίχλη που υπάρχει στην περιοχή τέτοια περίοδο φυσικά και ότι φώς ομίχλης υπήρχε διαθέσιμο είχε ανάψει, πληρωμή του πρώτου σταθμού των διοδίων και ξεκινάω, όριο τα 110χλμ/ω, ολομόναχος στον δρόμο και επειδή βαριόμουν πηγαίνω με 130χλμ/ω σταθερά, φτάνω στον δεύτερο σταθμό διοδίων και μετά από περίπου 15χλμ είναι ο συνοριακός σταθμός Γαλλίας-Ελβετίας. Περνάω τα σύνορα, μπαίνω στην Γενεύη και από εκεί κατευθύνομαι προς την περιοχή του Saint Genis Pouilly πάλι στην Γαλλία για να πάω στο ξενοδοχείο και να τελειώσει το πρώτο μέρος του ταξιδιού.
Άβαταρ μέλους
By dimitrisB
#51054 Γειά σου ρε Θωμά με τις περιγραφές σου! :lol:
Μην ξεχάσεις εκτός απ΄τα διόδια που αναφέρεις, να γράψεις τα χιλιόμετρα και τελικό κόστος βενζίνης (απο Πάτρα/Ανκόνα) ... ΜΕ ΑΚΡΙΒΕΙΑ!!! :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#51240 Μέρος 2ο: Γενεύη-Darmstadt τελικός προορισμός

Κυριακή 23/11/2014 μεσημεριανό ξύπνημα και ξεκινάμε μια μεσημεριανή βόλτα στην ομιχλώδη και δροσερή Γενεύη (θερμοκρασία 5oC). Για τις υπόλοιπες δυο μέρες το πρόγραμμα περιελάμβανε συναντήσεις με παλιούς προισταμένους στο CERN, συζητήσεις για τα νέα και τις πολύμηνες διακοπές και φυσικά μπόλικος χαβαλές και από τις 2 πλευρές.
Τρίτη 25/11/2014 μεσημέρι στις 16:00 προστίθεται άλλο ένα άτομο και ξεκινάμε για Darmstadt. Απαραίτητη στάση για αγορά των περίφημων ελβετικών σοκολάτων και κρασιών. Δυστυχώς με την ολιγόωρη καθυστέρηση, πέσαμε στο γνωστό μποτιλιάρισμα που ξεκινάει από τις 16:30 και τελειώνει γύρω στις 19:30 με το κλείσιμο των καταστημάτων. Βγαίνουμε στον αυτοκινητόδρομο και η ταχύτητα μας μέχρι την Λωζάνη (45 λεπτά δρόμος) ήταν σταθερά στα 120χλμ/ωρα. Ένα τροχαίο που έγινε μπροστά μου με εμπλεκόμενα οχήματα Peugeot 206 και Fiat Doblo δημιούργησε ένα μποτιλιάρισμα, στο οποίο γλίτωσα στο τσάκ. Συνεχίζω με κατεύθυνση την Βέρνη και αμέσως μετά κατεύθυνση προς Βασιλεία. Δυστυχώς όμως λόγω της ώρας ο αυτοκινητόδρομος είχε μποτιλιαριστεί οπότε βγαίνω στο παρακείμενο ΣΕΑ λίγο έξω από την Βέρνη για ένα διαλειμματάκι με την ελπίδα να σπάσει η κίνηση.
Από το ΣΕΑ μέχρι το Kirchberg ώπου υπήρχε το πρόβλημα η απόσταση είναι περίπου 25χλμ, φάγαμε ένα 3ωρο και με τις μόνες ταχύτητες που χρησιμοποιούσα να ήταν 1η-2α. Μόλις περάσαμε το σημείο η κίνηση επανήλθε σε νορμάλ ρυθμούς αλλά οι ηλεκτρονικές πινακίδες κυκλοφορίας έγραφαν 80χλμ/ωρα (πάντα τις ώρες αιχμής στην Ελβετία τα όρια ταχυτήτων αυξομειώνονται). Λίγο πρίν την Βασιλεία ο δρόμος αδειάζει και το όριο επιστρέφει στα 120χλμ/ωρα. Το Sygic μου έδειχνε τα σημεία με τις κάμερες οπότε πήγαινα με +10χλμ από το όριο για να κερδίσω λίγο από τον χαμένο χρόνο. Πέρασμα από την Βασιλεία και πλησιάζουν τα ΓερμανοΕλβετικά σύνορα. Στα σύνορα δεν χρειάστηκε να σταματήσουμε για κάποιον έλεγχο γιατί στην έξοδο από την Ελβετία δεν υπήρχε κανείς, αντίθετα στην είσοδο για Ελβετία οι τελωνειακοί ελέγχανε για αλκοόλ, τσιγάρα, κλπ.
Εϊσοδος στην πολυπόθητη Autobahn, στον δρόμο δεν είχε σήμανση για κάποιο όριο ταχύτητας το ίδιο και στο Sygic, οπότε ανεβάζω ρυθμό και από τα 120-130χλμ/ωρα, πηγαίνω στα 150-160χλμ/ωρα. Κάτι γερμανοί πηγαίνανε με 180ρες αλλά τους άφηνα μιας και καθόμουν στην δεξιά λωρίδα. Κάμποσα χιλιόμετρα παρακάτω εμφανίζεται η πολυπόθητη πινακίδα που σου επιτρέπει να πηγαίνεις χωρίς όριο οπότε πηγαίνω και εγώ χαλαρά με 200χλμ/ωρα. Δυστυχώς όμως η χαρά διαρκεί λίγο μιας και έπρεπε να ανεφοδιαστώ, είχα κάνει περίπου 640χλμ (με καμιά 300ρια χλμ από βόλτες στην Γενεύη) και βγαίνω για ανεφοδιασμό.
Ταυτόχρονως ανεφοδιασμός αυτοκινήτου και οδηγού και ξεκινάμε για να φτάσουμε κάποια στιγμή στο Darmstadt. Η ποιότητα της Autobahn μέτρια με πολλά κυμματάκια σην άσφαλτο και κάμποση κίνηση στα σημεία για Στουτγκάρδη, Μανχάιμ , Ράστατ, Φράιμπουργκ, κ.ά .
Στα σημεία ώπου υπάρχει το όριο των 120 και 130χλμ ο μέσος γερμανός πήγαινε με 150-160χλμ (ισως έπεσα στην περίπτωση, άγνωστο για μένα), οπότε ακολουθούσα την κίνηση. Δεν θυμάμαι να ειδοποιούσε για κάμερες το Sygic οπότε συνέχιζα απτόητος. Όσο περνάνε τα χιλιόμετρα και η ώρα κάνουν όλο και ποιό συχνά την εμφάνιση τους οι πινακίδες για Φρανκφούρτη οπότε και έρχεται η στιγμή που βγαίνω από τον έναν αυτοκινητόδρομο για να μπώ στον άλλον και από εκεί να μπώ σε έναν επαρχιακό δρόμο και μέγιστο όριο ταχύτητας τα 70χλμ. Αμέσως φτάνω στα πρώτα φανάρια και μου έρχεται στο μυαλό το εναπομείνων κομματάκι της διαδρομής που είχα ξανακάνει το καλοκαίρι,κλείνω το gps και συνεχίζω με χάρτη την διαδρομή που έμεινε χαραγμένη στην μνήμη μου, οπότε και φτάνω στις εγκαταστάσεις του GSI ώπου και παραλαμβάνω τα κλειδιά του δωματίου που θα μείνω τις επόμενες ημέρες.



Εντιτ: Στο 3ο μέρος ακολουθεί το πλήρες εξοδολόγιο και αν θέλετε γράφω και 4ο μέρος με εκδρομούλα από Darmstadt προς Lauf λίγο έξω από την Νυρεμβέργη.
Άβαταρ μέλους
By GeorgT
#51262 απο Darmstadt να πας Ruedesheim, Wiesbaden, Limburg, Taunus καμιά βολτα!
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#51270
GeorgT έγραψε:απο Darmstadt να πας Ruedesheim, Wiesbaden, Limburg, Taunus καμιά βολτα!

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: όλα θα γίνουν σιγά σιγά :iconcool: :metalo: :yahoo: :inlove:
Ευχαριστώ για τις προτάσεις.
Το Wiesbaden είδα ότι απέχει κανα 45λεπτο :shifty: αν δεν έχει όριο το κάνω Εξπρές :shifty: :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#164663 Πόσο καιρό κάνουν για να στείλουν κλήσεις από Ελβετία; Να περιμένω μερες, μήνες ή χρόνια;

Κάτι χαμηλά κουτιά με μια σχισμή κάμερες είναι, σωστά; Σαν να είχε κ κάτι σαν λεντ από κάτω που άναψε κόκκινο, αλλά οχι σαν φλας όπως στα γερμανικά που ξέρω. Στην Ιταλία είχαν κάτι σαν κουτιά με σχισμές ...

Sent from space >
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#164679
Nikos! έγραψε:Πάρε άλμπουμ.

< >
γιατί; Σε μια κατηφόρα ρε συ από τα 120 έπεφτε στα 80 κ εκεί άργησα να φρενάρει... Πρέπει να ήμουν στα 95-100 κοντερίσια...

Κατά τα άλλα πρόσεχα... Παλιομαλ@κες πάνω στην κατηφόρα την είχαν (αν όντως ήταν)

Sent from space >
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#164912
mirage έγραψε:Καθαρματα. Εχει κατι ωραια αλμπουμ το amazon.de
για πείτε, πόσο καιρό να περιμένω;


Sent from space >
Τελευταία επεξεργασία από PeterPan και 26 Σεπ 2015, 10:21, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Nosferatu
#164920 Θα αρπαξω την ευκαιρια και θα ρωτησω ποσο κανουν να ερθουν τα προστιμα απο γερμανικες καμερες. Με ειχε χτυπησει μια σταθερη στο mittlerer Ring στο Μοναχο το Μαρτιο του 14, τοτε το αυτοκινητο ειχε ελληνικες πινακιδες και ηταν ακομα στο πατερα μου, μετα το μεταβιβασα σε μενα με γερμανικες και πριν 2 μηνες το πουλησα απινακιδωτο σε νταλικα που κατεβαινε στη σερβια. Ακομα δεν εχει ερθει τιποτα, πιθανολογω οτι τη γλιτωσα.

< >