και γαμώ τα kill πάντως... respect.
Βέβαια τζάμπα είναι γιατί όχι
< >
dimik έγραψε:Τα TOW έχουν γίνει ο αντικαταστατης των RPG, δια πάσα νόσο και πάσα |λογοκρισία| τσουπ κι ένας πύραυλος.
Βέβαια τζάμπα είναι γιατί όχι
< >
πραγματικα.... δεν ειχα δωσει βαση ιδιαιτερη ποτε στον TOW, τον θεωρουσα ας πουμε καπως εκτός μοδας, παλιο κλπ... Με τα τζιχαντια (και το utube) ομως.... μαθαμε την χρήση του αρκετα καλα. Κανει τα παντα και σε καλες τιμες.
Δύσκολο σε εποχές μνημονίων να ζητάς χρήματα για μέσα που απεύχεσαι να χρησιμοποιήσεις. Για τα άθλια Texan, τα ακούγαμε αλλά τώρα επιβεβαιώθηκαν οι φήμες για την οικτρή τους κατάσταση.
Αλλες χαζομαρες γινανε με τα ΤΕΧΑΝ... Και τις καλοπληρωσαμε...
κάποτε ειχες 60 και 70 Ικαρους (Δευτερο ετος και μετα). Χρειαζοσουν ικανο αριθμό αεροσκαφών.
Φετος που οι πρωτοετείς είναι 40 ολοι κι ολοι και Καλαματα θα πανε οι μισοί.....
παρεπιπτόντως τρεχει και διαγωνισμός για τον αντικαταστατη των Τ41.... ( οι οροι του ειναι ασχολίαστοι - απλά αναφορά κανω)
1) Ως πτητική μηχανή είναι άγνωστη στον αντίπαλο. Οι Τούρκοι πιλότοι δεν γνωρίζουν τη συμπεριφορά του αεροσκάφους κατά τη διάρκεια της αερομαχίας και κυριεύονται από τον τρόμο του άγνωστου. Παράλληλα η συντήρηση και οι βλάβες επιδιορθώνονται με λιγότερες εργατοώρες και πολύ πιο εύκολα απ' ό,τι οι αντίστοιχες βλάβες στα F-16.
Ο εκσυγχρονισμός των αμερικανικών αντιαεροπορικών Patriot ύψους 55 εκατ. αναμένεται να ξεκινήσει σύντομα στην ΙΝΤΡΑΚΟΜ μέσω χρηματοδότησης από την κατασκευάστρια εταιρεία Rethion. Στο μεταξύ ύστερα από 20 χρόνια απαξίωσης των Ρωσικών Αντιαεροπορικών Συστημάτων μέσα στα δίσεκτα χρόνια των Μνημονίων βρήκαν και αυτά τη θέση που τους αξίζει στο οπλοστάσιο των Ελληνικών Ενοπλων Δυνάμεων! Σήμερα ουδείς αμφισβητεί την αποτελεσματικότητα και την επιχειρησιακή υπέροχη των S-300, των TOR-M1 και των OSA στο Αιγαίο. Μέσα σε αυτό το κλίμα άρχισε ήδη να «τρέχει» η «κόκκινη» σύμβαση συντήρησης των ρωσικών αντιαεροπορικών που παρέμενε μπλοκαρισμένη επί δύο δεκαετίες. Το συνολικό κόστος συντήρησης υπολογίζεται στα 50 εκατ. σε βάθος πενταετίας.
το Τ2 ειναι "παναρχαιο" και τελειως "διαφορετικό" απο τα συγχρωνα αεροσκαφη...
Ναι για ακροβατικό σμηνος θα ηταν μια χαρα...
fokion έγραψε:Φυσικά. Χωρις συντηρηση...... καθηλονονται...
το Τ2 ειναι "παναρχαιο" και τελειως "διαφορετικό" απο τα συγχρωνα αεροσκαφη...
Ναι για ακροβατικό σμηνος θα ηταν μια χαρα...
εχεις κατι να πεις για τα Orion? εσυ τι θα εκανες ? θα επερνες 4 νεα στα ιδια λεφτα που ειναι καλυτερα απο καθε αποψη(kawasaki p1) η θα τα εριχνες στα p3?
Αν οντως το κοστος μεινει στο πρϋπολογισθεν και δεν εχουμε τις συνήθεις υπερβασεις why not???
fokion έγραψε:Για τα P3 δεν εχω αποψη επιχειρησιακά περαν του γεγονότος οτι επρεπε 10χρονια τωρα να πετανε για λογους .... "εξωτερικής πολιτικής"
Αν οντως το κοστος μεινει στο πρϋπολογισθεν και δεν εχουμε τις συνήθεις υπερβασεις why not???
δεν ξερω πραγματικα περιμενα οτι θα αγοραζαν νεα με τα ιδια λεφτα περνεις 4 p1 που ειναι και ιπταμενα ρανταρ..
http://foxtrotalpha.jalopnik.com/japans ... 1716182328
σιγουρα το κοστος θα ανεβει με το training κτλ κτλ αλλα δεν αξιζει ?
fokion έγραψε:Για τα P3 δεν εχω αποψη επιχειρησιακά περαν του γεγονότος οτι επρεπε 10χρονια τωρα να πετανε για λογους .... "εξωτερικής πολιτικής"
Αν οντως το κοστος μεινει στο πρϋπολογισθεν και δεν εχουμε τις συνήθεις υπερβασεις why not???
Σχετικά με τα P3... σε ανυποπτη φάση ειπανε πως τα 500 μυρια θα μπορουσε να ναι το maximum κοστος και πως θα κοστισουν αρκετα παρακάτω. Βεβαια σημασια εχει τι δυνατοτητες θα αποκτησουν κιολας...
Τεσπα, οι συζητησεις περι NSM (Kongsberg) καλα περνουν και δινουν... αλλα γιατι σε επιγεια μορφή και οχι πανω σε πλοια? Ειναι εξαιρετικων δυνατοτητων παντως πυραυλος με πολυ μεγαλη εμβελεια... πως εχουμε σκοπο να εκμεταλευτουμε αυτες τις δυνατοτητες δεν ξερω.
Για τα Texan... οτι απο τα 44 πετάν τα 4... μου φαινεται τραβηγμένο... αλλα ποτε δεν ξες.
Για την ιστορία πάντως ριχτε μια ματια στο παρακάτω video σχετικά με τις συντηρησεις στα ιπταμενα μέσα:
fokion έγραψε:Φυσικά. Χωρις συντηρηση...... καθηλονονται...
το Τ2 ειναι "παναρχαιο" και τελειως "διαφορετικό" απο τα συγχρωνα αεροσκαφη...
Ναι για ακροβατικό σμηνος θα ηταν μια χαρα...
Ε, ναι το Τ6 δεν είναι καν jet, αυτό που το ξεχωρίζει είναι το κόκπιτ του. Αν δεν μπορούμε να συντηρήσουμε έναν turboprop, τότε τι;